2014 m. sausio 30 d., ketvirtadienis

Knock, ir jums bus atvirų! 2006-11-02 15:25:25

Statyba ir rekonstrukcija.

Knock, ir jums bus atvirų!
2006-11-02 15:25:25

Pagal mūsų skaičiuojant, 2001 m. Ukrainoje bus parduota apie 750 tūkst. kv. m durų. Tai maždaug 7-10% daugiau, nei 2000 metais. Jei perskaičiuoti безликие kvadratiniai metrai konkrečių duris ir pinigus (iš apskaičiuoti 1, 5 kv. m "среднестатистическую duris", maždaug apie $ 50-60 už 1 vnt. Mažmeninės prekybos kainų), ukrainiečių дверной rinka'2001 gali įvertinti, milijono durų ir maždaug $ 25-30 mln. Paskutinis skaičius yra gana sąlyginis, nes apie 60 proc. punkto iki розницы nepasiekia: jis parduodamas tiesiogiai gamintojų (оптовиками) statybinių organizacijoms. Laipsniškas didėjimas tempas būsto statybos обусловило didesnės palūkanų "apimti" prekybininkai būtent šios kategorijos klientų (žr. pramonės "pramonės" rinkos apžvalga; VERSLO ft 50 iš 10. 12. 01 d., psl. 33). Esmė pardavėjai, statybininkai suprato: 6-8 kv. m įtraukti į veiksmą būsto parduodamas 1 kv. m duris. Mažmeninės prekybos iki tokių rodiklių yra labai toli: apie milijardą kvadratinių metrų esamo būsto fondo (iš jų apie 700 mln kv. m - miesto) parduota, skirtingais skaičiavimais, iš viso 300 tūkst. kv. m durų, t.y. 1 kv. m duris į 2, 3 tūkst. kv. m ploto! Beje, "фізлічная" rinkos dalis, nepaisant to, kad jos akivaizdžių разобщенность ir 300-кратный santykinis перевес "naujas" prekybos kanalas, absoliučiais числах vis dar yra gana daug: į dabartinę m. частники įgijo apie 200 tūkst. полотен.

Importo

Pardavimo importuojamiems produktams per trejų metų nuolat уменьшались. Nuo 1997-ųjų iki 2000 metų oficialaus pristatymo sumažėjo beveik trečdaliu. Ypač pastebimas buvo sumažinti tiekimo ir durų полотен iš natūralaus medžio. Šią nišą (išskyrus gaminius iš egzotiškų rūšių medžio) aktyviai осваивают vidaus gamintojams.
Bet vis tiek už importuotojai lieka tam tikrą rinkos dalį. Kai kurie optimistiškai nustatytų tiekėjai užsieninius produktus linkę manyti, kad importo duris šiandien teikia maždaug 40% bendros apyvartos rinkos, t.y. $ 11-13 eurų į mažmeninės prekybos kainas. Импортеры mano, kad galės ir toliau išlaikyti ir net sustiprinti savo pozicijas dėl produkto tiekimo, kuri kol nėra gaminami Ukrainoje. Skaičiavimus ir siekius importuotojai столярки netiesiogiai подтверждаются ir muitinės statistika: pernai ukrainoje buvo importuota staliaus gaminius (kodas ТН ВЭД 4418) maždaug $ 9 mln kainų инвойсов, o už 8 mėnesius, dabartinį metų pagal šiuo kodu растаможен produktų beveik $ 8 mln ( žr. lentelę).
Durų полотна importuojami iš Lenkijos, Ispanijos, Lietuvos, Indonezijos ir kitų šalių.

Asortimentas ir kainos

"Дверной" asortimentas, siūloma įsigyti šiandien, mūsų nuomone, visiškai atitinka esminius reikalavimus klientams: kainoraštis didelės įmonės - kelios dešimtys šio produkto. Rodo didelio masto mažmeninės prekybos taškai gali tilpti apie 100 mėginių (10-12 pavadinimų pagal 8-10 modelių kiekviename). Ir jei dauguma klientų atidarymo krypties "прет-o jungtį" jau gana patogu yra pasirinkimas, kaina, kaip taisyklė, vis dar netenkina. Kiek mums yra žinoma, už metus daugelis pardavėjų sumažino kainas 10-15%. Tikriausiai dar 5-10% jiems turės iš naujo ir ateinančiais metais, nes kaina, prie jų daug deja, išlieka svarbiausiu motyvas pirkti. Prekybininkai позиционируют visas duris į trijų pagrindinių kainų "nišas".
Pigūs duris. Tai vidaus щитовые durų полотна. Jų vidutinis tai-ne didesnė už $ 20 už 1 kv. m priklausomai nuo "vidaus" turinys ir aprėptis (daugiau informacijos apie jas - VERSLO, nr. 50 iš 10. 12. 01 d., psl. 33-42).
Prekę vidutinės kainos ($ 50-70 už 1 kv. m) - vidaus ir importo durų полотна iš MDF, FAIL. tvark., tada su mobiliuoju наполнением, vidaus durys iš соснового masyvo.
Kategorijos brangiai pardavėjai šių priklauso dauguma importo ir vidaus duris iš masyvo. Jų kaina - nuo $ 200 už дверное drobė.

Veikiantys asmenys

Šiandien į Ukrainą duris gamina apie 1000 įmonių. Tiekia durų полотна į ukrainos rinką maždaug 30-40 bendrovių. Vidutiniškai, import using parduoda duris $ 10-15 tūkst. per mėnesį. Kai kurie specializuojasi pardavimų, tik brangiai durų $ 300-1000 (ir įgyvendinti iki 20 полотен per mėnesį), kiti tik pigaus - iki $ 100 iki 200 durų per mėnesį). Mažas столярный parduotuvė galėtų parduoti 15-20 durų per mėnesį vidutiniškai apie $ 150 už 1 vnt. Būtent maži gamybos ir šiandien sudaro pagrindinę konkurenciją kaip импортерам-оптовикам, taip ir розничников.
Be to, ne visada sklandžiai sukrauti jūs importuotojai ir gamintojų santykius su klientais-оптовиками. Оптовики закупают duris ne mažiau nei dešimt importu ir vidaus gamintojams ir, paprastai stengiasi ne афишировать vardus visų savo tiekėjus. Tokiu būdu jie sukuria įvaizdį солидной bendrovės, kuri galėtų pats pasiūlyti savo klientams platų asortimentą. Turbūt, todėl šiandien bendrovės-импортеры nori realizuoti prekes į savo (arba bent jau kontroliuojama) рознице. Dalis "savo" prekės nuolat didėja, ir dabar bendromis pardavimo kuriose importuotojai jis suteikia ne mažiau kaip 40%. Siekiant pritraukti naujų mažmenininkai, kai kurie paslaugų teikėjai siūlo рознице prekę sąlygomis įgyvendinimą. Крупние įmonės (ne tik импортеры, bet, kiek mums žinoma, ir gamintojai) pradėjo обзаводиться tarpininkais ir дистрибуторами. Kainų politika platintojas apibrėžia galvos". Nuo to, kokiame regione yra дистрибутор, priklauso nuolaidos dydis ir mažmeninės kainos. Dažnai regionuose durų полотна parduodamos 30-40% pigiau nei sostinėje. Bet būna, kad prekybininkas kenčia nuo диктата viršuje. Переоценивая mokumą potencialių klientų regione, tiekėjas выставляет завышенную kainą.

Paslaugos

Mūsų nuomone, daugelis pardavėjų durų praranda ne mažiau kaip ketvirtadalis klientų, nes nepakankamai svarbą su jais susijusias paslaugas: pristatymo, montavimo, reguliavimo. Pavyzdžiui, viena iš gana didelių taškų, kur mes kreipėmės į vaidmenį pirkėjų, mums pranešė, kad pristatyti duris mes turime patys. Štai jei mes pasiėmė iš karto 10-15 полотен, firma раскошелилась būtų ant sunkvežimių.
Be to, daugelio klientų glumina daug laiko laukimo prekės (paprastą, durų tenka laukti tris savaites). Todėl tos įmonės, kurios randa lėšų sukurti sandėlio atsargų standartinių durų ir gerokai lenkia prekeivių, kurie dirba pagal užsakymą. &Quot;прет-o jungtį" yra ir kitas trūkumas. Net jei klientui reikia durų, standartinių matmenų, dažnai dėžės gylis-kas, durų skiriasi. Prie to paties kai kurie klientai gali visiškai pamiršti apie tai svarbiausias parametras (žr. VERSLO ft 50 iš 10. 12. 01 d., psl. 38, 39), ir розничным pardavėjams tenka skubiai дозаказывать naujų dėžės. Šiuo atveju mažas полукустарные cechas, esančius po namo pas klientą, turi, nežiūrint į visą jų непрезентабельність, didžiulis privalumas prieš розницей.
Daug prekeivių, sąmoningai primena забывчивым klientams, kad, pavyzdžiui, $ 120 už durų - yra tik kaina "голого" полотна be pažymimos furnitūros. O ji kainuos klientui dar mažiausiai dolerių dvidešimt-dvidešimt n'ять. Nebrangus узорчатое stiklas - beveik tiek pat. Be to, pardavėjų, siūlančių paslaugas diegimo, kartais žudo godumas. Pavyzdžiui, nustatyti vienos durys kainuoja apie 15% jo kainos. Tokiu atveju jokių paslaugų reguliuoti dauguma firmų siūlo. O veltui. Daugiau "pažangių" установщики металлопластиковых langų kartu su daugeliui metų garantija teikia nemokamą reguliuoti jų prietaisus. Procedūra trunka minučių n'penkiolika, bet kokio кайф gauna klientas!

Paklausa

Столичные prekybininkai pastebi, kad nuolat auga paklausa durys su витражами. Ir jei prieš keletą metų mados buvo skirtingų spalvų vitražas, šiandien pirkėjai žino, pirmenybę дверям su однотонными, матовыми ir skaidri dalimis.
Mados durys, su užapvalintais blizgančio metalo arkinis филенками viršuje. Didėja paklausa visas stumdomas konstrukcijos ("гармошки", kupė). Bet gūsius daug klientų stabdo didelės kainos. Pavyzdžiui, сосновая virtuvės duris-"гармошка" su остеклением kainuoja apie $ 200, tada kaip standartinė остекленная duris iš соснового masyvo klientui kainuos ne brangiau nei $ 150.

PROGNOZĖ

Per artimiausius metu дверном rinkoje su'bus naujų vidaus gamintojams, nes dar tarpinio plėtros "durys" verslo daugeliui prekybininkų turi savo gamybos. Kainos produktų kainos sumažėjo dar apie 5-10%, tuo pačiu metu asortimentą, durų gaminių расширится. Konkurencinėje kovoje laimi tos įmonės, kurios be prekių ir teikti įvairias paslaugas: ne tik matavimo rezultatų peržiūra ir trynimas, bet dar ir pristatymą ir diegimą, durų

KOMENTARAI MŪSŲ EKSPERTŲ

Vasilijus ХОДАКОВСКИЙ, vyresnysis vadybininkas firma "Vist" (import using lenkijos durų, prekių Porta):

- Skatinti naują užsienio ţenklą pakankamai sudėtinga. Pasirenkant prekę, reikia iš esmės užmegzti su atrankos partneris-kodas ir atidaryti'prisiminti pirmiausia apie savo naudai. Neretai ukrainos импортеры patenka į kvailas situacijas ir tampa savotiška заложниками politikos teikėjo. Pardavėjas diktuoja savo sąlygas, import using jų aiškiai atlieka, рекламирует prekę, ir kaip tik prekinis ženklas tampa žinomas ir pajamų импортера auga, su'atsiranda naujų įmonių, kurios atstovauja tą pačią prekę tas pats kainomis. Gamintojas turi daugiau взвешенно, продуманно sukurti santykius su tarpininkais, kitaip siekimas padidinti savo pelną, jis juos gali prarasti. Apie tai, kad veikti tik pagal užsakymą, šiandien ir kalbos nėra. Nors tokią formą, darbo niekas отменял: pvz., nėra prasmės laikyti sandėlyje brangius gaminius, kadangi gamintojas gali pagaminti juos pagal užsakymą per dvi savaites. Tuo pačiu metu sandėlyje обов'būtinai turi būti strateginių atsargų produktus.

Denis Andros " vykdantysis direktorius firma "Квин-Свиг" (gamintojas medžių'medinių ir металлопластиковых "евроокон" ir duris):

- Per pastaruosius metus parduoti durų išaugo, visų pirma, dėl pardavimo новостройки. Pagrindiniai pirkėjai skirtingose durų lieka statybinės organizacijos, jų ir reikia orientuotis. Senų butų žmonės renkasi durys реставрировать, daug rečiau keisti. Šiandien užimti laisvą nišą beveik neįmanoma. Pritraukti pirkėjų gali tik новинками, bet kažką naujo išrasti tokiu prekę, kaip duris, - labai sunku. Todėl, завоевывая rinką, atkreipti dėmesį ne tik į plotis asortimento, kainų politiką, reklamą, bet ir teikti paslaugas (matavimo rezultatų peržiūra ir trynimas, montavimas, integruotas remontas). Be to, vargu ar prekybininkai bus užtikrintai jaustis rinkoje.

Eugenijus ГОЛУБОВСКИЙ, direktoriaus pavaduotojas rinkodaros kompanijų grupės "Namas parketas" (gamintojas duris iš natūralios medienos):

- Pastaruoju metu šalies gamintojų pastebimai потеснили prekybininkų užsienio produkcija. Durys iš natūralios medienos - tai dabar конек tik vidaus gamintojams, beje, kaip ir didelių, ir mažų. Aš, žinoma, neturiu galvoje išskirtinis duris iš egzotiškų rūšių medžio ерамбла, етімойі, bingo arba, pavyzdžiui, gaminius, puošia сусальным auksu. Patyliukais šalies gamintojai pradėjo теснить prekybininkų (імпортеров. - Red. ), Kuris siūlo prekes su пластиковыми покрытиями: ši niša kol lieka незаполненной. Viskas tampa sunkiau dirbti smulkiu firmoms, jiems tenka išeiti iš rinkos, užsiimti kitu verslu. Gaminti įvairios prekės įrengiama jie negali - neleidžia technologinės galimybės. Розница jų prekės imasi nenoriai: jie ne visada gali greitai užpildyti ассортиментные бреши, per mažas gamybos.
Per pastaruosius keletą metų žymiai sumažėjo kainos. Bet, mano nuomone, ne visas prekes. Sumažėjo kaina į tas duris, kurios ввозились, pavyzdžiui, iš Kanados arba iš Baltijos šalių. Dabar juos ėmė gaminti Ukrainoje (bet kokiu atveju, rinkti lygiai).

Irina STORAS, direktoriaus pavaduotojas pardavimų "Текко-Plius" (import using ispanijos durų):

- Savo рознице asortimentas, durų turi būti sudarytas ne mažiau kaip iš 10-12 modelių, iš kurių kiekvienas yra kelių dydžių. Potencialus pirkėjas turi laukti, kol į jo duris kažkas изготовит. Jei jam reikia n'penkių durų, vadinasi, jis turėtų juos tuoj pat gauti, reikia dvidešimt - prašom. Uždirbti šiandien galite įėjimą. Per savo parduotuvėse galima parduoti tik ribotą prekių kiekį, todėl savo duris reikia pasiūlyti ir kitoms įmonėms, kurios, savo ruožtu, didelis jų pačių salonai-parduotuvėse. Šiuo atveju įmonė siūlo prekes jau savo vardu. Į ūkio rinkų tokia parduodamas blogiau, žmonės ten, už jį nereikia eiti. Palyginti su praėjusiais metais, padidėjo pardavimai durų regionuose. Darbas su regioninės магазинной розницей - tai perspektyva.
ŠALTINIS: Verslo

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą