Statyba ir rekonstrukcija.
Ukraina: langas iš Europos, o durys - local 2006-11-02 15:24:01
Šiuo metu metiniai šios rinkos yra maždaug 1, 8-1, 9 mln kv. m. "suskirstytos" ši rinka tarp langus ir duris taip: "kietas" sudėtinė dalis yra lygi maždaug 800-900 tūkst. m, o "durų" - apie 1 milijonas m. Metinis prieaugis talpos bendra rinkos pagal įvairius duomenis sudaro 15-25%, kai mažinant kainos 5-11%. Pastaraisiais metais šalies gamintojų оконно-дверной produkcijos apimties gamybos aiškiai dominuoja, paliekant импортерам vis labiau siauri sektoriai veiklos (kaip taisyklė, šis segmentas yra labiausiai brangi produktų, kiekį, vartojimo kurioje maži). Украинскими gamintojų langus ir duris, pernai buvo pagaminta, skirtingais skaičiavimais, apie 1, 5 mln m produktus, o gamintojai durų pavyko šiek tiek daugiau, nei jų "lango" kolegos. Importo pastaraisiais metais patvari tendencija sumažinti, ir jo apimtis vertina ориентировочно į 20-25%. Tendencijos
Metinis prieaugis talpos оконно-atidarymo krypties rinkos sudaro 15-25% sumažinti importo kiekius yra 20-25%
Vidutiniškai kainos kritimo į металлопластиковые ir aliumininiai langai per pastaruosius 2 metus yra 15-20%, medžių'яне - 10-15%
Segmentas мансардных langų (kol kas tik importuojamų) kasmet прирастает iki 50-60%, kai удешевлении daugiau nei 10%
Langai: vis geriau, vis pigiau
Konkurencija padarė металлопластик prieinamą masė vartotojų
Didelių gamyklų, leidžiantiems visą spektrą столярки, liko labai mažai
Šiandien langų ir durų mūsų šalyje pagamintas maždaug 800-900 įmonių. Didelių universaliųjų gamyklų ir комбинатов, kurie turi didelio masto gamybos ciklas ir spermą visą spektrą столярки (langai, durys, плинтус, lytinę lenta, вагонку, лестничные elementus ir daugiau), Ukrainoje liko labai mažai. Tarp įmonių, производящих daugiau-mažiau platų produktų pirmiausia turėtų būti vadinamas "Building Service" (m.). Харьков), "Forumas" (m.). Запорожье), "Klevų lapų" (m.). Кременчуг), "Квин-Свиг", "Текко", "Namas parketas", "Pariteto", "Гефест", "Praktikuoja nuo", "Laimė-plius", "D. Prie. . "ir kt Organizacija tokio gamybos - brangus malonumas, kurį reikia didelių pradinių investicijų, todėl šiuo metu tarp sėkmingų įmonių dominuoja tie, kurie užsiima узкоспециализированным gamybos (tik " windows " ar tik tam tikrų rūšių durų ir t. t. ). Ir, kaip durų gamyba - okupacija mažiau "наукоемкое", ir "дверник" šiek tiek daugiau nei "оконщиков" (ориентировочно 55% ir 45% atitinkamai).
Didžiausi vartotojai оконно-дверной produktai - statybos подрядные ir remonto bendrovių. Ši dalis verslo vartotojų eina 60-80%, 20-30 procentų imk didmeninė ir mažmeninė prekyba, o likusi dalis įgauna эпизодические pirkėjų - juridiniai ir fiziniai asmenys. Pakeisti vidaus строительном teisės aktus, kuriais siekiama padidinti atsparumo теплопередаче светопропускающих ограждающих konstrukcijų (paprasčiau tariant - langų), pareikalavo perorientuoti gamintojų. Jie gana greitai įsisavinti šiuolaikinės vakarų technologijų, negailestinga leidimas pasenusių produktų ir вытесняя todėl importuotojai.
Segmentas мансардных langų pradinėje stadijoje, bet auga labai greitai
Išimtis jų dominavimo šalies kodas yra segmentas мансардных langus. Šiuo metu jis yra beveik "gyvas" valstybės. Apskaičiuota specialistų, pernai šio produkto buvo įsigytas maždaug 10 tūkst. vienetų (palyginimui: lietuvos ir Lenkijos gyventojų, kurioje yra 1, 5 kartus mažiau nei Ukrainoje, мансардных langus perka 20 kartų daugiau). Tačiau šis segmentas vystosi pakankamai dinamiškai: metinis padidėjimas pardavimų apimties yra maždaug 50-60%. Priežastis akivaizdi: informacijos УНИАН, nuo 1997 m. Kijeve pagal statybos мансард suteikta daugiau kaip 600 namų.
Dominuojančia padėtimi rinkoje užima produktai europos gamintojų - kompanijų FAKRO (Lenkija), VELUX (Danija), " ROTO FRANK (Vokietija). Lyderis pardavimo apimtis šiuo metu rinkoje yra produktai, Fakro, kuriam priklauso, skirtingais skaičiavimais, nuo 40 iki 50%, antrą vietą užima langai ROTO - maždaug 30-35%, paskutiniame "призовом" vietoje - kad su'atsirado ukrainiečių rinkoje šių metų sausio langai Velux (10-15%). Ne taip seniai rinkoje su'atsirado мансардные lango Okwell pagaminta Slovėnijoje, tačiau dalis jų vidaus rinkoje kol dar maža. Vidaus gamintojai, langų šiame segmente kol dalyvauja teisinga manyti, kad rinkos apimtis dar yra labai mažas ir nevertas "dėmesio", nors techniniu požiūriu, tvirtinimo gamintojų langų, мансардные lango sudėtingumo nekelia.
Dauguma operatorių, siūlančių мансардные langai, ši produktai pagalbinės, su. Pagrindinė specializacija - tai, kaip taisyklė, stogų medžiagos. Dauguma bendrovių jau определилось su savo "aistros" ir pasiūlyti langus tik vieno gamintojo. Pavyzdžiui, bendrovės "ТПК", "Центросталь-Домсталь", "Изобуд", "Top-Line" specializuojasi langai Fakro; "Евроизол", "Евробуд", "Стальпрофіль", "Metalas-N", "Centrinė turto vystymo bendrovė", "Šiuolaikinės technologijos, statybos" nori Roto, tarpininkai Velux yra "Альтис-Постач", "Diplomatas", "Statybininkas", "Aksomas Inter", "Šiuolaikinė statyba", "Подолстройторг", "ЭМКА", "Юна-96" ir daug kitų. Tačiau yra grupė įmonių, kurios siūlo produktus, įvairių gamintojų - "Раннила Kijevas", "Kaskados". Iš viso bendrovių, kurios siūlo šio tipo langus, jau pakankamai didelė ir yra, skirtingais skaičiavimais, prieš šimtus.
Padidinti pasiūlymai lėmė kainų mažinimas. Per, pavyzdžiui, pernai vidutiniškai 10%.
60% suvartojamos langų металлопластиковые
Изготовлением langų užsiima ориентировочно 500-600 įmonių, iš kurių maždaug trečdalis дислоцируется sostinėje. Atsižvelgiant į gana плачевное finansinė būklė vidaus vartotojų ir reikalavimus, nuostatus, daugiausiai operatoriai siūlo pigiausias, bet su atitinkamomis reikalavimus теплофизическим savybėmis металлопластиковые langai su стеклопакетом. Ši produkcija sudaro maždaug 60% suvartojamos langų, antrą vietą pagal gamybos užima medžių'mediniai langai (20-25%)ir trečią - aliumininiai (apie 10%), likusi dalis sudaro vadinamasis kartu lango - дерев'yana-aliumininiai ir medžių'yana-plastikiniai, kurios kol naudojasi masyvi paklausos dėl aukštos kainos.
Pirmosios grupės produktų tik Kijeve siūlo daugiau nei 100 tiekėjų, iš kurių labiausiai didelių turėtų būti laikoma bendrovės "Вікнопласт", "Vist", "ГВФ", "Євровікнобуд", "Augalų сантехнических ruošiniai", "Квин-Свиг", "Текко Plius", "Энран" ir daug kitų. Į изготовлении medžių'medinių langų pakeitimo "euro - " kurios specializuojasi bendrovės "Иберус", "Квин-Свиг", "D. Prie. . ", " Luck ", " Юна-96 ", " Эско ", o labiausiai didelių importuotojai šiame segmente specialistai vadina tokius žodžius, kaip" Pasaulis ", " Евроизол "ir kai kurie kiti. Lyderiai trečią - "jis" - grupėje turėtų būti laikoma vėl "Квин-Свиг", ir "Энран", Киевский augalų aliuminio statybinių konstrukcijų, "Гея", "Вікнопласт".
Kainos lango nusipelno atskiro dėmesio. Prie pigių kainų kategorijas šių priklauso металлопластиковые modelis (70-120. Ug y. už 1 m2) ir medžių'mediniai langai iš vidaus евробруса (apie 80-100. Ug y. už 1 m2). Vidutinė kaina aliuminio оконных sistemų svyruoja nuo 80-150. y. už 1 m2. Medžių'mediniai langai iš importuotų medžiagų ir vadinamasis kartu lango (дерев'yana-aliumininiai ir medžių'yana-plastikiniai) yra brangių nišą оконных gaminių, nes jų kaina gali siekti iki 180-200. y. už 1 m2.
Pamaitinimas rinkoje ir tuo pačiu metu mažėja perkamoji galia pagrindinės masės gyventojų atvedė prie to, kad pastaraisiais metais kainos lango nuolat mažėja. Vidutiniškai kainos kritimo į металлопластиковые ir aliumininiai langai per pastaruosius 2 metus yra 15-20%, medžių'яне - 10-15%. Manoma, pirmaujančių operatorių šios rinkos, ir tokia tendencija artimiausiu metu išliks.
Vidutiniškai montavimas langų kainavo 10-15% jų vertės
Dauguma pardavėjų (gamintojų ar pardavėjų) оконно-дверной produktų, siekiant sumažinti kiekį problemų pirkėjui ir, atitinkamai, daugiau kaip sėkmingai skatinti savo prekės eiti dviem būdais. Vieni sukuria savo struktūros padalinys, kuris atlieka montavimo darbai, kai perkant iš karto оповещают apie tai klientą. Kitos tos pačios подбирают partneris - bendrovė, kuri specializuojasi tokių užsakymų, ir rekomenduoja ją pirkėjui. Kalbant apie operatoriaus antrasis būdas yra ekonomiškai labiau выгоден, nes nėra reikalo, pvz., mokėti atlyginimą į prastovos atveju montuotojams. Klientas pats daugiau kuri būtų priimtina pirmasis variantas, nes gamintojas ar pardavėjas yra atsakingas už kokybę ne tik проданного, bet ir nustatytą produkto: visada lengviau dievui'atstovauti рекламацию "vienas langas". Paprastai, kainos ir montavimas langų, металлопластиковых ir brangių medžių'medinių durų ir išleisti į priklausomybę nuo jų vertės. Dauguma operatorių, šiuo atveju vertina savo darbą 10-15% kainos produktus, nors pasitaiko ir išimčių - iki 20-22%. Įrengimas ординарного atidarymo krypties полотна iš pigios kainų kategorijos daugumos operatorių sąnaudų į 20-30. e. Jeigu naują produkciją nustato vietoj senosios, tada išmontuoti "pirmtakus" kainavo pateikti užsakovui iki 3% nuo užsakymo vertės.
Komentarai specialistų
"PVC langai jau aktyviai naudojami массовом statybos"
Ernestas БИНКОВСКИЙ, skyriaus vadovas оконных technologijų REHAU:
- Trys naujos tendencijos apibūdina rinką langų PVC šiais metais: langas PVC tampa labai populiarus regionuose ir net mažesnių miestų nuo 20 tūkst. gyventojų; pagrindinis pirkėjas yra vidutinis klientų potencialą, naudojant металлопластиковых langų tapo masinės statybos pigių namus. Į ir paspauskite select'su naujausia tendencija buvo neigiamas reiškinys - prastesnės kokybės montavimas, kas, savo ruožtu, turi įtakos produktų įvaizdį. Išėjimas - perdavimo montavimo gamintojams.
"Pirkėjas tapo labiau informuojami: jo jau ne завоюешь tik kaina"
Natalija ДУДКА, vyriausiasis inžinierius, UAB "EL-Invest":
- Tikrai, pastaruoju metu konkurencija rinkoje металлопластиковых konstrukcijų pastebimai iškilo aštrus, o svarbiausia, kad pirkėjas tapo labiau informuojami: jo jau ne завоюешь tik kaina, jį domina kaip kokybiniai skirtumai medžiagos, todėl ir kokybė paties proceso gamybos, iki pardavimo paslaugos ir aptarnavimas po pardavimo. Auga rinka kapitalinį statybos, o kartu su juo ir paklausa gerai зарекомендовавшие save konstrukcijos iš PVC profilio.
Pagalba
Ukrainoje stato namus daugiau nei 5 mln kv. m per metus. Pagal nuostatas (Snip) " langų turi būti ne mažiau kaip 10% ploto patalpos, plotas pat durų patalpoje (pvz., bute) 20-30 procentų daugiau nei langų. Maždaug tokį pat santykį, administracinių, visuomeninių ir kitų pastatų, Kaip taisyklė, ant laikančiųjų buto plotas 50-60 kv. m (двухкомнатная) reikia 9-10 kv. m durų ir 5-6 kv. m langų. "Двушки" struktūra noro modernizuoti ukrainos gyvenamojo fondo - dažniausios butai. Jie sudaro apie 50%.
Durys pas mus умели daryti visada
Į штуках ukrainiečių gamintojas tiekia apie 80% duris, pinigų эквиваленте - 60-65%.
Į дверном versle pastaraisiais metais taip pat vyksta turbulencija pakeisti. Vidaus gamintojas "įsisavino" gamyba dauguma populiariausių rūšių šios produktų iš medžio - щитовые (dažniausiai pigūs, kurios sudaro apie 55-60% tūrio vartojimo), ner. ir MDF su mobiliuoju užpildu, iš соснового masyvo (vadinamasis vidutinis kainų kategorija - 30 - 35% rinkos struktūros), o taip pat brangūs, durys iš masyvo, užima apie 10% rinkos.
Tendencijos
Už importuotojai, manoma, kad artimiausioje ateityje закрепится tik viena produkto niša - durys iš vertybinių ir egzotinių medienos rūšių
Išgyvenimo импортеры nuėjo keliu, kuris ne pagal jėgą, kol украинскому gamintoją, - ženkliai plėsti asortimento
Konkurencinėje kovoje bus laimi tik tos įmonės, kurios siūlo ne tik geras asortimentas (daugiau nei 20 modelių, pateiktų įvairių tipų dydžių, spalvų ir formų) ir patrauklus derinys "kainos ir kokybės", bet dar gali organizuoti greitas vykdymo tvarka (7-10 dienų) ir suteikti daugiau paslaugų pristatymo, montavimo ir remonto
Vystosi taip pat durų gamyba iš металлопластика, ratlankiai, specialūs durų - prevencijos ir šarvuotos. Pagal šiuos rinkos segmentus прирастает greičiu 10-15% per metus. Fizinių величинах ukrainiečių gamintojas tiekia maždaug 80% energijos suvartojimą produktų, tačiau pinigų эквиваленте ši dalis sudaro apie 60-65%. Импортная produktai yra visose kainų ir prekių segmentuose, artimiausiu metu vidaus rinkoje su importuotojai, atrodo, закрепится tik viena produkto niša - durys iš vertybinių ir egzotinių medienos rūšių. Fiziniame išraiška šis segmentas yra gana mažas - apie 5%, o dabartinė vertė per didelės kainos jis gali siekti 15-20%. Šiame segmente "экзотика" labiausiai žinomas prekinis ženklas "Komodoor" - durys iš masyvo, raudonmedis.
Didžioji (60-70%) dalis importo ateina iš Lenkijos, Čekijos, Ispanijos, tačiau yra taip pat tiekimas iš Baltarusijos, Italijos, Kanados, Lietuvos, Rusijos, Suomijos, Prancūzijos.
Per pastaruosius metus parduoti durų išaugo bent 10-15%. Ypač didėja paklausa щитовые dažytos durys ir остекленные рифленые duris, be to, didesnį populiarumą įgyja nestandartinių modelis: арочной formos, su furnitūros iš матовых ir однотонных витражей, stumdomas konstrukcijos-kupė ir t. t.
Užtikrintai jaučiasi vidaus gamintojas segmente "цельнодеревянниє durys" (matyt, сказываются tradicijos), palaipsniui вытесняя importo. Populiariausių gamintojų - "grand prix Прем'pp", "Namas parketas", "Иберус", "Luck". Aplinkoje importuotojai labiausiai žinomi tokie "vardai", kaip ir "Į", "Vist", "Стимекс", "Текко Plius", "Юна-96".
Norėdami "išlikimo" импортеры nuėjo keliu, kuris ne pagal jėgą, kol украинскому gamintoją, - ženkliai išplėsti asortimentą. Didžiausi operatoriai siūlo daugiau nei dešimt modelių ir skirtingų spalvų ir dydžių. Tačiau tokia pažanga galima, kaip taisyklė, pigiuose segmentuose durų ir vidutinės kainų kategorijos.
Gamybos specialių durų - yra gana sudėtinga procedūra, kuriai reikia tam tikrų žinių, įgūdžių, specialios įrangos, todėl šiame segmente veikia nedaug įmonių. Labiausiai žinomas iš jų - "Praktikuoja nuo", "Руст". Atstovaujama taip pat ir импортная produktai - lenkijos durys "Porta", kuris tiekia kijevo bendrovė "Vist".
Sąlyga konkurencingumą - vykdymo tvarka ne vėliau kaip per 7-10 dienų
Durų produktai turi savo устоявшиеся stereotipus ir mados tendencijos. Taip, pavyzdžiui, металлопластиковые ir aliuminio durys gavo pakankamai siaura taikymo sferą. Kaip taisyklė, tai durys įėjimo grupės administracinių ir viešųjų pastatų, prekybos ir biuro patalpų. Labiausiai "svarbių" durų gamintojai šios kompanijos kategorijos "Квин Свиг", "Текко Plius", "Продсервис" ir kai kurie kiti.
Schema įgyvendinimo дверной produktų оригинальностью skiriasi. Kaip ir kituose segmentuose, ar didžiulė dalis prekių (apie 60%) įgauna didmeninė pirkėjai - statybos подрядные ir remonto įmonės, mažmeninės prekybos, ir tik 40% perka частники. Šiame paspauskite select'язку visi ūkio subjektai (gamintojai, taip ir импортеры) nerimauja problema statyti savo platinimo tinklo.
Rinkos asortimentas nuolat plečiasi, ir kainos durų полотна krenta, bet dar ne taip ženkliai, kaip norėtųsi vidutinis vartotojui. Per praėjusių metų kainos už prekes pigios ir vidutinės kainų kategorijos sumažėjo 10-15%. Šiuo metu kainų diapazonas yra toks. Щитовые шпонированные arba dažytos полотна vidaus gamyba, pagaminta iš FAIL. tvark., tada ir MDF, kainuos nuo 15 iki 50. y. už 1 kv. m, priklausomai nuo dangos ir "paviršiais".
Vidaus durys iš соснового masyvo arba) importo modelis su mobiliuoju наполнением обойдутся klientui maždaug 70-100. y. už 1 kv. m. Импортный "matrica" ir egzotinių древесные uolienos "traukti" 200-300. y. už 1 kv. m durų. Už prijungti konstrukcijos paprastai už 10-15. y. už vienetą, o durų фурнитура "traukti" dar papildomai nuo 20-25. e. Konkurencinėje kovoje bus laimi tik tos įmonės, kurios siūlo ne tik geras asortimentas (daugiau nei 20 modelių, pateiktų įvairių tipų dydžių, spalvų ir formų) ir patrauklus derinys "kainos ir kokybės", bet dar gali organizuoti greitas vykdymo tvarka (7 -10 dienų) pateikti papildomos paslaugos, pristatymas, montavimas ir remontas.
ŠALTINIS: Галицкие sutartis
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą