Kai kurios pagrindinės problemos ii pasaulinio лакокрасочной pramonės
2006-11-27 10:18:55
Statyba ir rekonstrukcija.
Kai kurios pagrindinės problemos ii pasaulinio лакокрасочной pramonės
2006-11-27 10:18:55
Problema konkurencingumą vidaus LMB šiandien tapo viena svarbiausių, išskirtinių tolesnę plėtrą, o gali būti ir egzistuoti, лакокрасочной pramonė mūsų šalyje. 1999 - 2000 m. наблюдался dideles augimo apimties gamybos лакокрасочной produktų Rusijoje (vidutiniškai 17 - 20% per metus). Tačiau importo LMB į mūsų šalį, labai sumažėjo po nutylėjimą 1998 m., vėl išaugo (2000 m., o jo padidėjimas vyko daugiau tarifą nei padidėjus gamybos, ir pabaigoje-2000 m. analitikai констатировали, kad dalis užsieninius produktus sudarė daugiau nei 36 % , bendra suma pasiūlymą [1]. Be to, prognozė, 2001 m. numatyta, geriausiu atveju, išsaugoti apimties gamybos lygio (2000 m., nes, pagal turimus statistinius duomenis, leidimas лакокрасочной produktus I pusmečio 2001 m. sudarė tik 91, 3% nuo atitinkamo laikotarpio praėjusių metų. Dažniausiai spaudoje interpretaciją sumažinti kiekius išleidimo LMB vietinei pramonei yra žema gyventojų perkamoji galia. Tai tikrai turi vietą, bet tik iš dalies paaiškina sumažinti vartotojų paklausą produktų vidaus gamintojams, nes šiuo atveju neįmanoma paaiškinti gerokai padidinti importo apimtis, šių medžiagų, kuris, manoma, ekspertai, 2001 m. numatoma lygio 18 - 20%, lyginant su 2000 m.). Juk žinoma, kad kaina į užsienio LMB bent 2 kartus, o kartais ir kelis kartus didesnės kainos rusijos gamintojų. Visa tai rodo, kad padėtis vidaus лакокрасочники rinkoje LMB palaipsniui dingsta. Nuolat обсуждаемый vadovais didžiausių įmonių nuomone, kad reikia priimti valstybės протекционистских priemonių ginti rusijos gamintojų, įskaitant didinant muitus į importuojamos medžiagos [2, 3], iš tikrųjų bus отрицательному rezultatas. Pirma, bus pažeistos interesų masė vartotojų, вынужденного pirkti produktai ne visada aukščiausios kokybės. Be to, vargu ar vidaus gamintojai ir prekiautojai netrukus dėl padidėjusio kainų импортную produktai ne повысят kainos į atitinkamą produkciją rusijos įmonių. Antra, tai bus dar labiau taikyti atsilikimas vidaus gamintojų nuo jų vakarų konkurentų. Trečia, bet протекционистские priemonių galima apeiti per vakarų investicijų, apie ką liudija statybos dažų gamyklų su 100%-ным užsienio kapitalu ir organizacija bendrų įmonių. Tai jau padarė tokios bendrovės kaip " Tikkurila Paints (Suomija), Akzo Nobеl (Olandija), Теггако (Švedija). Tikimasi, kad tuo pačiu keliu eis ir kitų vakarų firmos (PPG, " DuPont"), kad ketina artimiausiu metu sukurti Rusijos gamybos катафорезного ir поліефірмеламінових грунтовок, поліефірмеламінових ir акрілмеламінових lakams ir эмалей karšto džiovinimo automobilių pramonėje. Pradžia statybos, priklauso tik nuo laiko įstojimo į veiksmą jau pasiektus susitarimus vidaus автозаводов su tokiais didžiausių vakarų концернами, kaip " General Motors", " Ford", " Renault " ir kt deja, rusijos gamyklų tik niekinga jau pasinaudojo pristabdymo režimus, jei jiems dėl finansų krizės rugpjūčio 1998 Reikia pasakyti, kad šis laikotarpis, kartu su ekonomikos sutrikimų girdėti kad лакокрасочной pramonės ir labai sunkių переделом nuosavybė. Naujasis savininkas įsigijo ярославские gamyklų "Лакокраска" ir "Rusų dažai", Ростовское ХПО "Эмпилс", Загорский лакокрасочный augalų, Оболдінского химзавод ir kt Natūralu buvo tikėtis, kad pakeitimas savininkas keltų politikos peržiūros įmonės gana vadybos, rinkodaros ir visų pirma, atsižvelgiant į didelę technologinę отсталость ir moralinis nusidėvėjimas pagrindinių fondų, bus investuoti į jų atnaujinimą ir tobulinimą. Bet, deja, naujų įmonių savininkai pagrindinis dėmesys уделили politikoje "greitai rublius", užkariauti segmento vidaus rinkos, sukuriant didelių сбытовых centrų, пов'susijęs su dideliais išlaidų reklamai. Reklaminė veikla Pagrindinė kova vidaus rinkoje tarp rusijos gamintojais vyksta viena kryptimi: masės tiekimas, pigūs produktų per begalinės sumažinti savikainą sąskaita supaprastinti ir удешевления рецептур. Aišku, kad pigūs medžiagos gali būti aukštos kokybės, kosminės sąmonės, todėl norint juos sėkmingai skatinti reikia mažos laimės rinkodaros pastangų ir didelių išlaidų reklamai. Reklaminė veikla pirmaujančių gamintojų LMB pasiekė neįtikėtinai mastą, kad galima matyti iš duomenų suvestinė. 1 diagrama pagal затратам pagrindinių tiekėjų LMB į rusijos rinką reklamai per televiziją 2000 m.). (Šaltinis: Gallup Adfact / Rosmedia Stebėsena, Rusija. Duomenys pateikiami išlaidų, neatsižvelgiant į mokesčius, premijos, nuolaidas ir specialius sąlygų vietą. 1 lentelė. Prekės (prekinis) Išlaidos, mln. Ярославские dažų 4333897 Apskritimas, Sietlas-on-Don 2736730 Тікколор, Раменское 1566172 Невские dažų. -Peterburgo 1 505 761 Tikkurila 1 140 951 DUFA 446049 ALPA (dažai) 1 29824 Фарбекс 107 839 Hammerite 47300 Kartu 12014523 Manome, kad būtina padaryti kai kuriuos komentarus dėl kokybės ir efektyvumo reklamą rusijos ir vakarų gamintojų. Rodiklis optimalų požiūris į reklamą, mūsų nuomone, yra " Tikkurila. 1991 m. ši įmonė visiškai prarado rusijos rinką, orientuotą daugiausia tiekimo pramonės LMB. Kruopščiai marketingas, prognozavimo tendencijos pardavimo sąlygų, ekonominės reformos, sukurta per trumpą laiką разветвленная atstovas tinklas leido per 10 metų visiškai переориентироваться tiekimo statybinių LMB ir ne tik atkurti, bet ir viršyti anksčiau pardavimų apimtys. Iš esmės tai buvo pasiekta dėka techniškai tobula ir корректной reklamos kampaniją, kuri iš esmės nustatė, kad sėkmė žodžius, padidino pardavimo 2001 m. daugiau nei 20%. Visai kitą įspūdį gamina reklaminė veikla pirmaujančių rusijos gamintojų. Milžiniškas išlaidas reklamai taikomas непродуктивной, techniškai klaidingas, o kartais ir tiesiog neturi sveiko proto informacijos, kaip, pavyzdžiui, pareiškimas apie tai, kad "ярославские dažai idealiai tinka visų paviršių", "ростовские dažai skirtingai nuo kitų sudaro vertikalios ir paspauskite select'язки į покрытиях ir todėl turi unikalius apsaugines savybes ", o" Невские dažai geriau visiems ". Tuo pačiu metu nėra rimtų straipsnių, mokslinių-techninių žurnalų apie savybės ir taikymas naujų LMB ar profesinės reklamos, informacijos apie tokių populiarių leidiniuose, kaip žurnalai "Remontas ir statyba", "Statyba", "Statybos sezonas". Nenuostabu, kad, nepaisant daug priedų ir įvairių rūšių reklamos, rimto efekto ji reklamuotojams ne davė. Vertinimo specialistų, apskritai 2000 m. dėl reklamos kampanijos įgyvendinimo produktų padidėjo vidutiniškai tik 10%, 2001 m. šie tempą padidinti pardavimus išsaugoti nepavyko. Gamybos LMB apie'objektyviai įvertinti galimybes vidaus лакокрасочной pramonės panagrinėkime situaciją, esamą ją išsamiau. Yra žinoma, kad pasaulinėje rinkoje visi leidžiami LMB skirstomos į dvi grupes: statybinės, apima taip pat visų rūšių dažai, skirti taikymo buityje, ir vadinamasis funkcinis (ar pramonės), kurie dažniausiai naudojami apsaugoti metalus nuo korozijos. Pirmaujančių капиталистических šalių yra būdinga tendencija palaipsniui didinti rinkos dalį statybinių dažų apskritai visas gamybos ir vartojimo (pvz., JAV, vidurio 90-ųjų ji buvo 51, 6%) [4]. Rusijoje per pastaruosius 10 - 15 metų įvyko staigus keitimas asortimento išleidžiamų LMB. Jei viduryje 80-ųjų dalį statybinių dažų apskritai, kiek suvartoja LMB sudarė ne daugiau nei 30 - 35%, tai šiuo metu, dėl įvairių экспертным prognozė, - 65 - 70% [5]. Natūralu, kad pirmiausia reikėtų atkreipti dėmesį būtent į šią grupę medžiagų. Iš didelį sąrašą įvairių dažų ir эмалей statybos paskirties kaip pavyzdys остановимся dėl dviejų, labiausiai многотоннажных grupes: алкидных ir pelkių-дисперсионных LMB [6]. LMB remiantis алкидных пленкообразователей yra pagrindinė лакокрасочной produkcija mūsų šalyje, kad yra apskaičiuota specialistų, apie pusę bendro vartojimo LMB [7]. Tačiau asortimentą pramonės mastu алкидных LMB jokiu būdu skiriasi įvairių: tai глифталевые (GF-230), пентафталевые (ПФ-266, ПФ-2134, ЭПФ-1217) emalio ir kai kurie kiti. Dažniausiai, siekiant apsaugoti metalą nuo korozijos, o taip pat statybos, kai remonto ir apdailos darbus naudojamas emalio ПФ-115. Jos gamina, kaip didelės лакокрасочные gamyklų Rusijoje ir daugelyje buvusių республик SSSR, tiek ir mažos įmonės. Tai aukštos kokybės medžiaga, аттестован dar 70-aisiais metais "kokybės Ženklu". Sudėtis ПФ-115 sukurta prieš 40 metų ir nuo to laiko įvyko nemažai pokyčių, kurie persekiojo tikslai dažniausiai sumažėjimas sąnaudų остродефицитных komponentai (maisto augalų aliejų, žymėtojo titan), o ne kokybės gerinimas dangų (Pc). Tačiau anksčiau обов'būtina sąlyga atliekant bet kokius pakeitimus buvo laikomasi kokybės emalio reikalavimus GOST 6465-76. Pastaraisiais metais kokybė emalio ПФ-115 pastebimai pablogėjo. Peržiūrėti kainų pa'конъюнктуры dėl šio produkcijos parodė turėdama didelę (daugiau nei 2 kartus) jūsų kainų ir didelio dažų gamyklose (Ярославского, Загорского, Котовского, Черкесского ir kt) kaina emalio ПФ-115, kaip taisyklė, gerokai didesnė, nei daug smulkių firmų-gamintojų [7]. Tai paaiškinama tuo, kad gamyklų spaudai dažai pagal GOST 6465, o dauguma naujų įmonių gamina jos pagal savo TĄ vertę, kokybės rodikliai, kurie yra gerokai toliau, nei Svečiai. Norėdami tai patvirtinti, nepriklausomas аттестованной laboratorijoje buvo atlikti bandymai emalio ПФ-115 "universalas", выпускаемый pagal TĄ 2312-004-27512165-00 ir įsigijo mumis dviejose parduotuvėse Maskvos. Pažymėtina, kad abiejuose bankuose pastebėta buvimas įtempto трудноразмешіваемого dumblas. Bandymų rezultatus, o taip pat reikalavimai Госта ir TĄ norėdami emalio baltos spalvos apibendrintas. 2. 2 lentelė Rodiklio Reikšmė Faktinė reikšmė pagal GOST 6465 pagal TĄ 231 2-004 - 27512165-00 aukščiausia rūšis pirma rūšis n. 160Е n. 200І Masės dalis нелетучих medžiagų, % 62-65 62-68 70-77 72, 6 72, 0 Išgalvota'klampa pagal ВЗ-246, su 80-120 80-120 60-120 91 92 Укрывистость высушенной plėvelės, g/m2, ne daugiau 60100130 126, 4 185 Laipsnis перетира, im, ne daugiau kaip 10 25 40 25 30 Blizgesį filmas pagal фотоэлектрического блескомера, %, ne mažiau kaip 50 60 45 70 52 Metu išbandytos prieš 3 laipsnio temperatūroje (20 ± 2) ° C, h, ne daugiau kaip 24 24 24 36 28 Tvirtumo filmas pagal маятниковому įrenginio M-3, усл. vnt., ne mažiau 0, 35 0, 2 0, 2 0, 15 0, 18 Plėvelės atsparumas, kai minkštos, cm, ne mažiau kaip 50 40 - 25 25 Elastingumą plėvelės lenkimas, mm, ne daugiau kaip 1, 0 1, 0 - 1, 0 6, 0 Адгезия, rezultatas 1, 0 1, 0 1, 0 1, 0 1, 0 Tvarumas Pc статическому nuo vandens, h, ne mažiau 2, 0 2, 0 2, 0 2, 0 2, 0 Kaip matyti iš pateikti duomenys, abi partijos emalio ПФ-115 "universalas" dėl daugelio svarbių rodiklių (masės dalis нелетучих medžiagų, укрывистость, laiko išbandytos, atsparumas minkštos ir elastingumą) atitinka GOST 6465, bet atitinka reikalavimus TĄ. Bandymų mumis buvo pasirinkta emalio ПФ-115, pagamintas didelė firma, kuri moka gaminti aukštos kokybės. Visų pirma, įmonė gamina taip pat emalio ПФ-115 su kodus "standartas" ir "liuksas", kad atitinka reikalavimus Госта, bet kaina parduotuvėje šių prekių yra gerokai didesnis (apie 3 - 4 jav doleriai. / Kg). Mes norime būti tinkamai понятыми skaitytojams prisijungti. Mes nė smagiomis jau ne įdėti apklaustų prekybos ir verslo reputaciją firmų gaminiai kurioje jautėsi. Be to, pagal mūsų duomenis, produktai, dauguma naujų įmonių yra tame pačiame lygyje. Mes tik констатируем, kad noras bet kokiais būdais sumažinti kainą emalio ПФ-115 veda prie sumažėjo kokybę ir galiausiai iki недопустимого pablogėjusios veiklos rodiklių Kompiuterio ir дискредитации emalio, kad vartotojams. Išsamiau šį klausimą apšviestas į leidiniuose [1, 2]. Nėra abejonių iš esmės galima gaminti pigių алкидных эмалей su šiek tiek sumažino, palyginti su GOST 6465 savybes, mes kategoriškai prieš, kad šios medžiagos, nepriklausomai nuo рецептуры ir kokybės rodikliai pagal išleista jokių ženklas ПФ-115. Tokioje situacijoje, kai produktų vidaus gamintojams skiriasi įvairovė ir stabilios kokybės, разборчивый vartotojas nesąmoningai kreipiasi į importuotų medžiagų, naudą atitinkamus pasiūlymus trūksta. Privalumai užsienio алкидных эмалей yra nuostabus малярно-technines savybes, didelis укрывистость, gerų dekoratyvinės savybės, patogus ir gražus talpos ir etiketės. Dauguma importuotojai parduoda Rusijoje алкидные emalio ne tik глянцевых, полуматовых, матовых, глубокоматовие ir ypač įdomių Pc su šilkiniai tekstūros. Ypač aiškiai privalumai produktus vakarų firmų pasireiškia tuo atveju, spalvos эмалей, kurie už švarūs tonas, turtus atspalvių, светостойкости daugeliu atvejų aiškiai lenkia šalies kolegomis. Kol kas didelių вытеснение produktų rusijos gamintojų su vidaus rinkos тормозит gerokai didesnė kaina, importuojamų L KM, tačiau užsienio firma daro visiškai reikiamų priemonių įveikti šio bar'interjero, mažinant kainas импортируемую produktus, pvz., firma Meftert AG, Vokietija (emalio Dufa ir Flamingo ), arba организуя savo gamybos teritorijoje, Rusijos (pvz., "Тікколор" Раменском). Gamybos алкидных эмалей lygio užsienio standartus reikalingas integruotas požiūris, kuris apima naudojant aukštos kokybės žaliava (пленкообразователя, пигментов, сиккативов), taikant pažangias technologijas gamybos ir обов'būtina įvadas specialių papildų, leidžiančias išlaikant aukštųjų dekoratyvinių ir eksploatacinių savybių optimalus малярно-techniniai duomenys. Kaip papildus naudoja specialius aktyvūs загустители, antioksidantai, trukdo švietimo kontekstą filmas, kai saugojimo, реологические присадки ir kt Paprastus metodus, plėsti asortimentą ir pagerinti savybių эмалей dažnai būna nepakankama. Pavyzdžiui, kai gamyklų ir įmonių įtraukti į savo asortimentą матовые emalio tipo ПФ-115. Tačiau матирование Pc pasiekiama ne akademinės specialių papildų, o didėjančio pigaus mišinio, kartais net ultra КОКП. Toks bandymas plėsti asortimento sukelti pablogėjimą eksploatacinių savybių Kompiuterio, pvz., lengvosios загрязняемости paviršiaus, ir esminių sumažinti jo apsaugines savybes. Be to, modernus, visuotinai priimtas Vakaruose požiūris į gamybos technologijų spalvos LMB numato bazinių baltųjų эмалей, пигментных паст ir automatinio comp'kompiuterių колеровки. Deja, tik keletas iš vidaus gamintojų įvaldę šią прогрессивную technologiją. Pastaraisiais metais vidaus pramonei daug dėmesio skiria pelkių-дисперсионным краскам (БДК). [8, 9]. Jų vartojimas šalyje, apskaičiuota specialistų, yra 15 - 20% суммарного naudoti LMB, ir šie skaičiai atrodo mums заниженными. Šiuo metu pastebima, kad šis bumas gamybos БДК. Tam yra keletas priežasčių. Pirma, сместились akcentai į потреблении dažai: į pirmą planą išėjo dažai, statybinės paskirties, o ne антикоррозионные LMB. Būtent šioje srityje taikymo aiškiai pasireiškia aplinkosauginius ir techninius privalumus БДК. Antra, gerokai išplėtė сырьевая bazė jų gamybos: vandeninės akrilinės dispersijos, dispersija поливинилацетата, латексы каучуков, o taip pat повысилось kokybės siūlomų rinkoje пленкообразователей. Trečia, gamyba БДК nesunku požiūriu аппаратурного išvaizdos ir nereikalauja didelių kapitalo investicijų. Be to, БДК gana pigūs, palyginus su kitais LMB. Galima teigti, kad nuo metų призывов plėtoti gamybos ir naudojimo БДК mes pagaliau perėjo į verslą. Dabar sunku pavadinti лакокрасочное įmonė, gamina ši rūšis produktus. Galbūt сказалось rinkos buvimas daugelio vakarų importuotojai, tokių kaip Tikkurila (Suomija), Теггасо (Švedija), Feidal Lacke+Farben Gnibh (Vokietija), Emsa Technologia Quimica (Ispanija), Akzo Nobel (Švedija) ir kt. Tačiau taikyti deja, tenka konstatuoti, kad skubotas взлетом gamybos БДК šalyje turime ne daug лакокрасочным заводам, tradicinių gamintojams алкидных LMB, o nauja įmonė, появившимся rusijos rinkoje per pastaruosius 5 - 10 metų. Lentelė. 3 pateikiami duomenys apie išleista БДК 2000 m. įvairių dažų gamyklose. 3 lentelė. Įmonės gamybos Apimtis, t Įmonė gamybos Apimtis, t UAB "Загорский DG" 1138 UAB "Иником-97", Maskva Daugiau nei 10000 ЧХПО jiems. . . Цахилова 311 SIA "Стройкомплекс DG" (dažai "Святозар"), Maskva Daugiau nei 5000 UAB "Эмпилс", Sietlas-on-Don 2544 UAB "Лакрил-sintezė" (dažai "Лакрил"), Maskva Apie 4000 VŠĮ "Лакокраска", Ярославль 560 ТПО "Paletė Rusija" ("dažai "Diva"), Maskva 3500 "Augalų ВДМ" VŠĮ НПФ "Pigmento", Sankt-Peterburgą Apie 1000 LTD "Kompanija Хома" (dažai "Хоматон"), Maskva 1200 UAB "ТЕКС", Sankt-Peterburgas 2000 teigiamai duomenų lentelė. 2 aišku, kad pagrindinė dalis БДК yra išleidžiamas naujų įmonių, o daugelis лакокрасочные gamyklas turi didelių specializuotais мощностями gamybos ОГК: VŠĮ "Лакокраска" - 30 tūkst. t, ЧХПО - 20 tūkst. t, VŠĮ НПФ "Pigmento" - 8 tūkst. t, VŠĮ "Загорский DG" - 10 tūkst. t, PC "Котовский DG" - 5 tūkst. t ai t. d. Tenka tik stebėtis пассивности флагманов лакокрасочной pramonės, abejingai взирающих į sėkmę savo konkurentų. Žinoma, mes mažų įmonių daugiau galimybių lanksčiai reaguoti į rinkos paklausą ir užmegzti glaudžius ryšius su konkrečiais vartotojais regionuose. Bet negalima gi kai yra galingas rinkodaros paslaugos visiškai ignoruoti ir šiuolaikinės plėtros tendencijos лакокрасочной pramonės
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą