Statyba ir rekonstrukcija.
"Gluey" rinkos 2006-11-08 18:10:37
Sudaryti net apytikslę vaizdą pardavimų apimties klijų vidaus rinkoje, remdamasi bendrijos muitų statistiką, pasirodė, kad yra gana sunku. Ji neatspindi realių pardavimų apimties importuojamiems produktų rinkoje. Įvardinti tikslų skaičių šalyje pagamintų klijų taip pat beveik neįmanoma, nes Госкомстат neturi tokių duomenų. Apskaičiuota specialistų, dalis importo ir vidaus produktų yra santykiu 30/70. Be to, didžiąją выручку pardavėjai klijų gavo nuo pardavimo statybos klijų. Statybos klijai Operatoriai šios rinkos, paprastai skirstomi statybos, klijai: klijais plytelių ir natūralaus akmens, m'kurių grindų dangos ir parketas, обойный ir montavimo klijai. Apskaičiuota specialistų, pardavimo, statybos klijų per pastaruosius 3 metus sparčiai augo. Aiškinama, ši tendencija aktyvi plėtra noro modernizuoti ukrainos rinkos medžiagas ir statybos pramonei apskritai. Kuo daugiau parduodamas plytelių, обоев, parketas, linoleumas ir pan., tuo labiau pagal parduodami ir tvirtinimo medžiagos, įskaitant klijų. Skirtingais skaičiavimais didelių ūkio subjektų, 2000 m. Ukrainoje buvo parduota apie 60 tūkst. t statybos klijų verta apie $ 35 mln. Pardavėjai Statybos, klijai negalima vadinti ассортиментным prekėmis. Dažniausiai klijai parduodami kaip netiesioginę prekę ir "duoda" apie 8-10 proc. apyvartos. Kartais jis sudaro gana didelę dalį verslo įmonės ir gali būti 20% - 30% visų pardavimų. Prie pardavėjams statybos klijų galima priskirti praktiškai visos įmonės, kurios prekiauja отделочными medžiaga. Tik Kijeve juos gali насчитываться apie 300-400. Prie didelėms įmonėms specialistai šių priklauso žodžius, kurie per mėnesį parduoti 150-200 t statybos klijų. Pavyzdžiui, manoma, operatoriai, Kijeve galite насчитать apie 7-8. Ukrainoje jų ne daugiau kaip 15. Pakankamai aukštas, yra laikomi pardavimų apimtys tvarka 50-60 t per mėnesį. "Середнячки" realiai gali parduoti 10-20 t, smulkių firmų - nuo 1 t klijų į mėnesį. Pasak verslininkų, per pastaruosius 3 metus didmeninės prekybos наценки į statybos klijai už padidinti konkurenciją sumažėjo nuo 30-35% iki 5-10%. Розница Tradiciškai pagrindiniai pirkėjai statybos klijų - statybinės organizacijos. Juos sudaro iki 70% visų pardavimų. Nepaisant to, pardavėjai tiekia prekes ir mažmeninės prekybos tinklas. Pirma, tam tikra dalis produktų naudojatės privačių statybininkai. Antra, kuo daugiau prekių į рознице, tuo didesnis poveikis buvimo tikroje prekės rinkoje. Trečia, nedidelės statybinės įmonės dažnai закупают prekes į mažmeninės prekybos tinklą. Kaip taisyklė, labiausiai sėkmingai parduodamas, statybos, klijai tose parduotuvėse, kur parduoda ir "приклеиваются" medžiagos (pvz., keraminėms plytelėms). Mėnesio pardavimų apimtis tokiose parduotuvėse vidutiniškai gali svyruoti nuo 0, 3 iki 1 t per mėnesį. Pavyzdžiui, parduotuvėse, kurios specializuojasi pardavimo grindų dangoms, обов'būtinai įtraukti į savo asortimentą ir atitinkamą klijai. Didelės ir vidutinės didmeninės įmonės dažnai turi savo parduotuvę arba tinklo parduotuvės statybinių medžiagų. Bet dirbti su atskirų grupių statybos klijai yra vietinė специфика. Statybinės parduotuvėse parduoda apie 70% visų mažmeninių pardavimų, klijai plytelių. Bet, pavyzdžiui, brangus импортный ir vidaus klijai, plytelių parduodamas tik parduotuvėse, торгующих statybos medžiagomis. Pigūs vidaus prekę parduoti nedideli kiekiai atvirų statybos rinkų tiesiai iš savo tinklo (pvz., rinkos, "Jaunimas" Kijeve). Pasak vieno iš rinkos реализаторов, modelius pardavimo rinkoje nebuvo pastebėta. Per dieną gali nusipirkti nuo 2 iki 8 maišus (iki 25 kg), o per savaitę gali nieko продаться. Beje, už prekes atskirų gamintojų ir rinkoje gali suteikti nuolaidas. Pavyzdžiui, parduodant daugiau nei 5 maišų klijų, nuolaidos dydis gali sudaryti apie 5%. Be to, rinkose labai gerai parduodami vidaus klijais grindų dangoms. Pasak pardavėjų, iki 50% jo mažmeninės prekybos "daroma" būtent rinkose. Likusieji 50% dalijasi specializuotais parduotuvių ir prekių bazių. Iš viso, pasak operatorių, į rinkas sudaro iki 40% mažmeninės prekybos statybos klijų. Sezoniškumas Sezoniškumas pardavimo klijų tradiciškai priklauso nuo specifiką statybos darbus. Taigi, statybininkai stengiasi prie kito rudens baigti išorės darbai, todėl rudenį ir žiemą pastebėtas natūralios pardavimų nuosmukis. Sezono pardavimai sudarė šilta ir "sausi" mėnesiai: birželis - rugsėjis. Prognozė plėtros Dinamika įvairių segmentų statybos rinkos apskritai yra identiška. Tačiau, verta pažymėti, kad per pastaruosius porą metų rinkos klijų ir sausų mišinių (prie kurių priskiriamas ir klijai plytelių) vystosi labiau sparčiai. Manoma dalyvių стройрынка, prieaugis 2002 m. bus nuo 20% iki 30%. Taip pat šios rinkos plėtra priklausys ir nuo šių veiksnių: valiutų kurso, kainos energijos; išlaidų kurį importavote žaliavų (papildai), kad Ukrainoje nėra gaminami. Klijais plytelių ir natūralaus akmens atkreipkite Dėmesį, kad klijais plytelių taikoma rinkos sausų statybinių mišinių. Beje, jo pardavimo struktūrą, realizavimo sausų statybinių mišinių sudaro fizine išraiška yra apie 60%. Faktas yra tai, kad pagrindinė sudėtis klijai plytelių susideda iš cemento ir smėlio, o kaip papildų, kad didelę šio клею tas pačias ar kitas savybes, naudoja сополимеры винилацетата ir sintetinių dervų. Apimtis ir dinamika pardavimai Per pastaruosius 5 metus pardavimų apimtys klijai plytelių į Ukrainą pastebimai išaugo. Pasak rinkos dalyvių, dar prieš 5 metus vietoj "плиточного" klijai, daugiausia naudojamas tradicinių cemento ˇ (susideda iš cemento, smėlio, ПВА, bet ruošiasi statybininkai, tiesiogiai prieš кладкой plytelės). Už tai laikas, skirtingais skaičiavimais, vartojimas "плиточного" klijų padidėjo apie 4 kartus. Пов'tai susiję, visų pirma, didėjant gamybos "плиточного" klijų į Ukrainą ir "priimti" standard " naujos prekės. Kaip rezultatas, kainos produktų sumažėjo ir tapo labiau prieinama. Pasak kai kurių šaltinių, 1999 m. rinkos apimtis klijų, jei plytelių sudarė apie 35 tūkst. t, o jau 2000 m. - apie 60 tūkst. t. Pasak kitų ūkio subjektų, pardavimų apimtis klijai plytelių 2000 m. sudarė apie 40 tūkst. t suma $ 14-15 mln. Vietos gamybos 1998 m klijai, plytelių Ukrainoje gamina bendrovė "Хенкель Баутехник" (prekinis ženklas "Церезит"), VŠĮ "Павлограджилстрой" ("Будмайстер") ir " 000 "Полирем-Centras" ( "Полирем"). Tarptautiniai kokybės sertifikatai ISO 9001 Ukrainoje gavo dvi šalies kodas - "Хенкель Баутехник" ir VŠĮ "Павлограджилстрой". Taip, pvz., VŠĮ "Павлограджилстрой" nuo 2000 metų siūlo noro modernizuoti ukrainos statybos rinkoje klijų mišinio dėl betono, plytų ir tinkavimo pagrindo pastatų viduje ir išorėje, tvirtinimo гипсокартонных ir пенополистирольных lentų sistemoje утепления. Prekės ženklo "БудМайстер" пополнил vidaus rinkos naujiena - elastingumo klijų sudarytas iš dėl priežasčių, kur yra sisteminis деформациям. Be to, Ukraina yra svoris mažų produkcijos местечкового lygio. Apie 80-85% pardavimų (fizine išraiška) suteikia operatoriams vidaus produkcija. Į pinigų išraiška jos savitasis svoris šiek tiek mažesnis - 55-60%. Importo prieš Keletą metų pardavimo импортного "плиточного" klijų rinkoje Ukrainoje net iki 90%. Tačiau, ir paspauskite select'ryšių su advento ir padidinti vidaus gamybos, importo dabar turi fizinę išraiška ne daugiau kaip 15-20% visų pardavimų, pinigų - iki 40-45%. Sąrašas užsienio gamintojų, atstovaujančių "modernias plytelių" klijai rinkoje, Ukrainos, pakankamai didelis. Tai Atlas " (Lenkija), Optiroc (Suomija, prekės ženklas "Бетоніт"), Sopro ir Sakret (Vokietija), Kreisel (Vokietija), Litocol ir Mapei (Italija), Kreps (Rusija) ir kiti. Olandų augalų Den Braven gamina тиксотропный klijais plytelių. Расфасовка - bankai po 1 kg ir kibirai iki 5-15 kg. Klijai sausumos dėl vandens garavimo. Kaina pakuotės 1 kg-9 грн. Produkto struktūra Klijai, plytelių klasifikuojami atsižvelgiant į specifiką ir eksploatacinių sąlygų, paviršiaus, ant kurio tiesiamas plytelių, tipo приклеиваемого облицовочного medžiagos, greičio grabus klijų ir t.t. Насчитывают daugiau nei 10 veislių "плиточных" клеев. Tai: klijai norėdami напольной ir lustai plytelės, fanera, baseinų, vamzdžių natūralaus akmens ir kt. Platus asortimentas klijai plytelių (daugiau nei 5 prekių pozicijų) Ukrainai, kaip taisyklė, yra tik užsienio gamintojams. Vidaus dažnai apsiriboja 2-5 daiktų. Oras rinkoje "daro" didžiausią pigus pagrindinė клеевая mišinys taikomas приклеивания įprastų plytelių įprastomis temperatūros sąlygomis paviršių mineralinis pagrindas. Būtent ji suteikia apie 80-85% visų pardavimų. Mažmeninės prekybos kainos tokios klijai sudaro 20-30 грн. už 1 maišas (25 kg). Importo kolegomis, žinoma, praranda vidaus tiekėją, produkto kaina. Pagrindiniai prekiniai ženklai klijai plytelių pirmaujančių gamintojų: "Хенкель Баутехник" - "Церезит CM 11", 000 "Полирем Centras" - "Полирем СКП-101", "Креамблокі" - "Keramika AM 10", "Фомальгаут" - "Полимин П12 ", " Полипласт "-" Полипласт PP-011 ". Didžiausią dalį pardavimų "плиточного" klijų užima "Церезит" (skirtingais skaičiavimais, apie 35%). Dar prieš porą metų jį sudarė iki 60% visų pardavimų. Tačiau per pastaruosius metus jo потеснили vidaus prekių ženklai. Ypač "Полирем", kurio dalis rinkoje dabar vertinamas jau maždaug 20%. Apie 20-25% visų pardavimų sudarė likusį vidaus produkto. "Полирем" ir "Церезит" "удерживают" apie 50% rinkos, dėka stiprios имиджевой reklamą šių prekių ženklų. Informacijos operatorių, tarp užsienio prekių ženklų "плиточного" klijai klijai pirmauja lenkijos gamintojo " Atlas - maždaug 5-7% visų pardavimų. Kiti užsienio prekės konkuruoja tarpusavyje, iš esmės, didelio kainų kategorijos (70 - 100 грн. Ir pirmiau už 1 maišas - 25 kg. ), Kuri numato jau specializuotą taikymas. Panaši vidaus produktas kainuoja pigiau - apie 60 грн. už 1 maišas. Pavyzdinė vidaus rinkoje Украинскому įmonei "Хенкель Баутехник" (1998 m.). galite teise atiduoti пальму первенства gaminant įvairių rūšių klijų ir sausų mišinių. Labiausiai platų populiarumą Ukrainoje įsigijo prekės ženklą Ceresit ("Церезит"). Atsižvelgiant į poreikius ir specifiką vidaus rinkos ekspertų, buvo sukurtos, kad šiandien jau yra populiariausi produktai - CN 69, CN 117. CN 11 tapo lyderiu pardavimo klijų prekių grupės. Kiti клеев norėdami обоев Ukrainoje, didžiausias populiarumo naudojasi: "Метилан" ir "Kada". Klojant grindis patyrę statybininkai jau pripratę profesionalus klijai, grindų THOMZIT. Bendrovė yra Ukrainoje platus ir įvairus ассортиментный serija - apie 200 pavadinimų sausų mišinių, įvairių rūšių klijų, шпатлевок, грунтовок, герметиков. Tačiau "Хенкель" siūlo ne tik statybinės apdailos medžiagos, taip pat integruotą požiūrį ir techninius sprendimus stambių statybos objektų'objektų, tokių kaip, pavyzdžiui, " grand central " ir Nepriklausomybės Aikštė, rekonstrukcija, kurių "Хенкель" dalyvavo tiesiogiai ir aktyviai dalyvauti. Šiandien tai pirmaujanti gamintojas klijų ir sausų mišinių veikia su pagrindinių operatorių noro modernizuoti ukrainos statybos rinkoje: "БудМакс" ir "Decor Service" (parduotuvių tinklas visoje Ukrainoje), "Alliance" (filialai dėl Ukraina), "БМ-Донбасс" (Донецк), "БМ-Liūtai "(Lvovas), " Ярекс "(Черновцы), " Агрострой "ir" ГанзаМастер "(Днепропетровск), " Будлайн "(Харьков), " Лакон "(Николаев), " Майдан "(Одесса), " Dažai "(Севастополь, Симферополь). Ši pagrindinė tinklas platintojas'platintojų ir partnerių visuose šalies regionuose, galite kontroliuoti kainas ir laikytis vieningos kainų politika; vienodas platinimo visą produktų regionuose; skatinti produktus pagal vieningą koncepciją, bendrovė; suteikti galimybę užsidirbti savo partneriams. 2001 m. pasak bendrovės, rinkos dydis sausas modifikuotų mišinių sudarė maždaug 140 - 160 tūkst. t., 70% iš jų sudarė клеевую grupę. Manoma, kad specialistų "Хенкель Баутехник", šiais metais galima bus kalbėti apie talpos rinkos maždaug 200 tūkst, t. Gamintojas prekinis ženklas " Хенкель Баутехник "Церезит" UAB "Павлограджилстрой" "Строймастер", UAB "Полирем-Centras" "Полирем", UAB " Фомальгаут "" Полимин ", UAB" PC Полипласт "" Полипласт "Керамблоки" Keramika "Helios" Ферозит "Lyderis" Lyderis "Адінол" Адінол "Šilumos ir" Кубик "Обойный klijai pardavimų Apimtys Metinių pardavimų apimtis обойного klijų, skirtingais skaičiavimais, sudaro apie 600 -800 t (11-14 mln. грн. ). Apie 65-70% pardavimų suteikia импортный prekę. Tvarkos 40-50% обойного klijų patenka į Ukrainą, "o ne" bendrijos muitų statistiką. Maždaug 70-75% pardavimų fizine išraiška suteikia klijai pagal įprastas vartotojų pavadinimu КМЦ (карбоксиметилцеллюлоза). Импортный КМЦ atvyksta daugiausia iš Suomijos, Bulgarijos ir Vengrijos. Kaina Vidutinė kaina КМЦ vidaus ar болгарского kilmės рознице yra apie 4 грн. už 1 pakuotę (400 g). Suomių ir vengrų klijai kainuoja brangiau. Klijai geresnių kainų kategorijos: apie 10-12 грн. už 1 pakuotę 250-300 g. Apskaičiuota specialistų, fizinę išraiška jis suteikia apie 20% pardavimų, o pinigų išraiška - iki 40%. Labiausiai раскрученные prekių ženklai pateikiami ukrainiečių rinkoje: "Келид" (prancūzų koncernas "Отофінлі) ir" Метилан "(bendrovė" Хенкель Баутехник "). Skatinimas Обойный klijai parduodama: specializuotų обойных atvirų rinkų (60-70% įgyvendinimą). Produkcijos dieną vienas lovelis, kuri specializuojasi pardavimo šio tipo klijų, gali parduoti iki 30 пачек; didmeninės фирмах (prekybos klijais, skirta naudoti pramoniniams tikslams); statybos фирмах ir iš privačių verslininkų (торгующие klijais, тюбиках). Klijais grindų danga ir parketas pardavimų Apimtis apskaičiuota operatoriai, pardavimų apimtis klijų norėdami grindų dangoms sudaro apie 9-As tūkst. t per metus. Tai apie 80 milijonų грн. (Iki $ 15 mln. ) Didelės apimties augimo įgyvendinti šioje grupėje statybos klijų, per pastaruosius porą metų atsiradimą. Apskaičiuota rinkos dalyvių, metinis augimas siekė 2-3%. Maždaug n'penktoji dalis, kad parduodamas Ukrainoje "grindų" klijų (fizine išraiška) - импортная produktai. Tai, kaip taisyklė, brangūs klijų kainavo apie 30 грн. už 1 kg. Vidutinė kaina vidaus analogas-5 грн. už 1 kg. Todėl, pinigų išraiška santykis pardavimo importo ir vidaus produktų atrodo maždaug 50% ant 50%. Operatoriai mano, kad импортный produktas, per pastaruosius porą metų šiek tiek "потеснил" vidaus produkto. Padidinti pardavimus, importuojamiems produktams operatoriai pirmiausia пов'sieja su augančiu statybos elito būsto, kur apdailos darbai, kaip taisyklė, pasitiki tik profesionalų statybinių firmoms. Pastaraisiais pačiu - клеить brangus importuojamas grindų dangos pigūs klijai nedrįsta. (Jei приклейка bus prastos kokybės, o buvo pigus клеящий medžiaga, tai kalti galiausiai liks atlikėjas, tai бишь - turto vystymo įmonė). Žinoma, kitas dalykas, jei klientas pats pasirinkti, klijai, vadovaujantis tik jo kaina. Didžiausias paklausos importuojamiems produktams naudoja "grindų", klijai, virti remiantis акриловой rūgšties. Į дисперсионные "grindų" klijai ant акриловой pagal struktūrą pardavimo importuojamiems produktams gali sudaro apie 80% įgyvendinimą. Prekių ženklai Импортная produktai į rinką yra pateikiama клеями: "Уцін", "Томзіт" (abu - Vokietija), "Мапей" (Italija), prancūzų klijai "Тарбикол", švedijos bendrovės "Салолін" (klijai "Каско"), "Раккол "(vokiečių kompanija" Фуллер "), vokiečių firmos" Йоват "ir t. t. Lyderiai pardavimo yra klijai "Уцін" ir "Томзіт". Pasak specialistų, vidaus gaminiai dažniausiai parduodami pagal bendras pavadinimais КДП ar KN-3, КСК-1, КСК-7, Бустилат, ЛАСМА (латексно-силикатный) ir латексно-дисперсионный. Pavyzdžiui, KN reiškia, klijai grindų (remiantis поліхлоропренового kaučiuko), POLICININKAS - klijai statybos (remiantis "skystas stiklas - силиката). Šie pavadinimai žinomi vartotojams ir dar iš sovietinių laikų. Todėl, net jei ukrainos gamintojai stengiasi prastumti savo prekę pagal savo prekės ženklu, šalia обов', būtinai rodo ir bendras pavadinimas. Iš vidaus prekių atkreipkite dėmesį: "Kompozicinės-D" ir "Бустилат-super" (gamintojas 000 НПФ "Kompozicinės") ir "Lyderis" (bendrovė "Lyderis"). Iš viso Ukrainoje yra apie 10 gamintojų клеев norėdami grindų dangoms. Produkto struktūra apskaičiuota specialistų, geriausiai parduodami klijai norėdami parketas. Skirtingais duomenimis, operatoriai, pardavimo паркетного klijų yra apie 4, 5 - 5 tūkst. t per metus. Šiek tiek mažiau (apie 3 tūkst. t) parduodamas klijų norėdami linoleumas. Ir apie 2 tūkst. t - ковролина. Atkreipkite dėmesį, kad паркетных клеев "konkurentų" beveik nėra - visus darbus pagal klojamas parketas reikia naudoti klijų. Priklausomai nuo technologijos dangos ir применяемого klijų, ego išeiga skiriasi. Visų rūšių statybos-montavimo, nors ir parduodami Ukrainoje daugiau nei parketas, sukrauti ego vidaus умельцы pripratę be клеевых mišinių. Montavimo klijai pardavimai Ukrainoje per metus parduodama klijų siūlės (dar vadinami "skystos vinys") tvarkos 30-40 tūkst. тюбиков į 450-600 tūkst. грн. Rinka visiškai užpildyta импортным prekė. "Skystos vinys" perka ir statybos įmonės, ir paprasti piliečiai gyvenamųjų tikslais. Atsižvelgiant į tai, montavimo klijai фасуется dviejų tipų: specialus тюбик norėdami statybinis pistoletas ir тюбик įprastine forma. Prie tvirtinimo клеям kreiptis ir klijai prekės Den Braven "Montagefix-W" (remiantis vandens акриловой dispersija), pagrindinis paskyrimo kurio yra приклеивание venkite pridėtinės apdailos plokščių ir полистирольных lentų. Gali būti naudojamas ir kaip klijai "skystos vinys" (клеит medžio, betono, akmens, plastiko, stiklo ir akmens vatos). Фасовка: 310 ml, kaina - 8 грн. Klijai prekės Den Braven "PU Constractietix Super - montavimo полиуретановый klijai, turintis тиксотропную консистенцию. Клеит medžio, plastiko, вспененные medžiagos kartu su stiklo ir akmens vata, полиуретаном ir пенополистиролом. Stipraus ryšio pasidaro jau per 1 valandą (фасовка: kasetės po pistoletas talpa 310 ml). Kaina: 19 грн. /310 ml. Pagrindas tvirtinimo klijai "skystos vinys" - SBR-kaučiukas. Pirkėjai apskaičiuota pardavėjų, pirkėjo klijų siūlės dažniau tampa eilinių piliečių. Mažas pardavimų apimtys šio klijų galima paaiškinti jo дороговизной - тюбик talpa 250-300 ml verta tvarkos 15 грн. Prekių ženklai Iš garsiausių Ukrainos užsienio брэндов atkreipkite dėmesį: "Садер" ir "Эмфи" (Prancūzija) - полихлоропреновая (каучуковая) pagrindas, "Metu montavimas" (Vokietija) - полиакрилатная pagrindas, Den Braven (Vokietija) kaučiukas, неопреновая pagrindas, SOUDAL (Belgija). Pakankamai dažnai montavimo klijai parduoda asortimentas su montavimo пенками ir герметиками. Nuomonė specialistas Sergejus Жариков, specialistas, pardavimų 000 "grand prix Plius" per paskutinį metų pastebima, kad dideles augimo pardavimų apimties klijų siūlės. Žinoma, lyderio poziciją asortimentas mūsų produktus užima klijai "skystos vinys". Šis klijai yra labai populiarus tiek tarp profesionalių statybininkų, ir tarp privačių pirkėjų. Tai susiję, visų pirma, su plačiomis galimybėmis šį produktą, siekiant naudoti "skystos vinys" beveik visus montavimo darbus. Mūsų nuomone, per artimiausius porą metų pardavimo apimtis klijų padidinti. Tai atsitiks dėl perpildytos rinkos naujų rūšių produktus ir kiekius padidinti pardavimus jau esamų. Jurijus Ščerbak, direktorius VŠĮ "Павлограджилстрой" (prekinis ženklas "Будмайстер"): prieš Keletą metų prekinis ženklas "Будмайстер" gavo pirmą Ukrainoje kokybės sertifikatą ISO 9001, patvirtintą Госстандартом Ukrainos. Virš усовершенствованием kokybės savo gaminius заводчане toliau dirbti ir šiandien, kai bus pristatyti šiais metais į vidaus rinką keletą новинок. Norėčiau atkreipti dėmesį neigiamą tendenciją, характерную šiandien vidaus rinkos клеевых mišinių. Daugelis įmonių занялись gamybos клеевых составов, skirtas vidaus darbams. Šios sudėties daug pigiau клеевых mišiniai, skirtas išorės darbams. Statybininkai, ne заботящиеся apie jų teikiamų paslaugų dažnai naudoja klijai vidaus darbams ne pagal paskirtį, taikant jį išorės darbams. O tai veda į prietaisą į отделке ограждающих konstrukcijų įveikta. Vėliau, kai siena pradeda "сыпаться", " statybininkai "кивают" ant klijų mišinio, atseit, pasinaudojo некачественный prekę. Bet jei klijai buvo naudojamas ne pagal paskirtį, negalima sako, kad prekę некачественный. Apskaičiuota specialistų, 2001 m. Ukrainoje buvo parduota apie 500 tūkst. t. sausų statybinių mišinių, iš kurių didžiausią dalį pardavimų sudarė klijais plytelių, natūralaus akmens ir granito. Einamaisiais metais mūsų įmonė nesitiki kainų pokyčius į šią grupę, prekių. Tik "galingas" gamintojai galės leisti sau šiek tiek sumažinti kainas, mažinant didelį товарооборота. 2002 metais likimas būdu vidaus rinkoje ne sumažins, раскрученные prekių ženklai padės sustiprinti savo pozicijas. ŠALTINIS: Statyba ir rekonstrukcija
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą