2014 m. lapkričio 24 d., pirmadienis

L santechnikos: estetika amžinųjų funkcijų 2006-11-07 11:29:10

Statyba ir rekonstrukcija.

L santechnikos: estetika amžinųjų funkcijų
2006-11-07 11:29:10


Mėginiai geriau sienų сантехники gali ne tik nepriekaištingai atlikti savo tiesiogines funkcijas, bet ir pristatyti estetinis malonumas. Šiame ekspertizės, įvardinti pagrindinius dalykus, rinkos сантехфаянса į Ukrainą. Naudojamos medžiagos bendrovių IDEAL STANDARD ir УНИТЕХ BAU". Kai žmogus, sumaišę molį su vandeniu, gavo'язку masę, iš kurios изготовил pirmąjį indą, jis, tikriausiai, ir nereikia manyti, kiek gyvybiškai svarbių daiktų bus sukurta šių kartomis. L santechnikos kaip dalis egzistencijos Jei norite, modernų būstą visiškai galima įsivaizduoti be buitinės technikos, baldų ir kitų elementų veikimą ar inter'profesionalus apipjaustymas - nors ir į sceną remonto arba išvakarėse вселения keleiviams. O štai be vonios, ir išvietėje (kartais совмещенной su ja) net šių etapų savo gyvenamąjį įsivaizduoti sunku. Yra, žinoma, liūdnas informacija iš matricos-новостроек apie созерцании naujų kapitonai šiuose kambariuose, tik lubų, sienų ir grindų, bet ši praktika su laiku, vis tiek vyks. Todėl prasmingas kambario savo turinį. Vonia ir kitų новомодные juokelius - tai tik dalis paviršiais, ne mažiau svarbią vietą užima умывальник, унитаз, биде ir писсуар. Apima šiuos elementus į сантехнической keramikos (сантехнический фаянс), nes tiek tradicinių сырьем jų gamybos yra vis dar tas pats molis yra обжигу ir daugelio technologinių procesų. Kai kurie iš jų yra "slaptieji изюмом" gamintojų. Beje, svarbiausia - ne изюм, o pareigos, kurio esmė - pasitenkinimas natūralių žmogaus poreikių ir asmens higiena. Tarp projektuotojų-santechnikai бытует žodžio apie tai, kad kultūra žmogui yra apibrėžiamas daug skirtą jiems vandens. Jei buvimas bute умывальника ir унитаза обов', būtinai, tai биде ir писсуар dar prieš dešimt metų ne вписывались į sąvoką " vidaus квартирного санузла. Pirma, neleido išmatavimai patalpų, šis faktas pagimdė net комичное palyginimas "specialybės'jakovas". Antra, kompleksai, исправно нав'язувані socialinės nesąžiningi propagandos priemonėmis, ne jaunuoliams, kol pasirodys šių daiktų buityje paprastų mirtingųjų. Dabar, kaip teigia знатоки, situacija pasikeitė. Mūsų žmonės daug поездили pagal заграницам, насмотрелись į тамошний buityje ir gyvenimo, suprato, kas prie ko ir kam ko reikia. Štai ir фаршируют dabar savo санузлы viską, ką tik gali duoti лишнюю дольку komforto jausmą. Labą dalykas, dabar galima ir возросшие aikštėje, laisvų papročių. Gamintojai ir operatoriai Tradiciškai ukrainiečių rinkoje pristatytas сантехфаянс kaip vidaus, taip ir importo gamintojų. O čia ir pardavėjai, ir pirkėjai yra kaip viena, pirma nuomone, kad vidaus сантехническая keramika kol kas, m'švelniai tariant, atsilieka nuo importo ir pagal kokybę ir dizainą. Motyvas prie jos pasirinkimas lieka nedidelis kaina. Pirmaujančių įmonių Ukrainos šioje pramonėje yra Славутский apjungti БУДФАРФОР ir AB "Львовский keramikos gamykla". Pasak " microsoft " " Укрстройматериалы " šių gamyklų 2002 metais ketina išleisti 2, 4 mln. vnt. сантехнических gaminių. Ir, sprendžiant iš tempais neprilygo paskoloms, gamybos praėjusį laikotarpį, su šiuo užduoties справятся ir, greičiausiai, перевыполнят planą. Įdomu, kad " сантехфаянса - viena iš nedaugelio sričių pramonės, statybos gaminių, kur iš viso per metus nekilnojamojo rodikliai viršija planiniai patikrinimai. Beje, operatoriai rinkos linkę vertinti dalį vidaus produkto dydžio 20%. Dalį užpildo prekių, sumokėti daugiau nei dvidešimties pasaulio šalių. Labiau daugelio produktų gamintojų iš Čekijos (JIКА), Lenkijos (KOLO ir CERSANIT), Turkijos (KALE), Švedijoje (GUSTAVSBERG ir IFO), Suomijos (IDО), Vokietijos (VILLERROY & BOCH, KERAMAG, DURAVIT, IDEAL STANDARD, GEBERIT, HANSA KEUCO), Ispanijoje (ROCA), Austrijoje (LAUFEN). Reikšmingą poveikį сантехническую mados teikia vokietijos gamintojai. Kalbant apie įmonių, торгующие сантехнической керамикой, tik sostinėje jų yra ne mažiau negu du. Nors nuolat į ausims vartotojų nėra daugiau nei dešimt vardų CARMEN, УНИТЕХ BAU", Укрбудмаркет, АГРОМАТ, БЕСТ LINE ir kai kurie kiti. Vartotojų klasifikacija Kaip ir dauguma prekių, сантехническую керамику galima klasifikuoti požiūriu į klientą, ценовому funkcija. Palyginti сантехфаянс galima suskirstyti tokiu būdu. Ekonominės klasės. Ši grupė apie'sujungia prekių, apskaičiuota iš vartotojų su невысокими pajamas. Šio gaminio klasė, vargu ar bus patenkinti bet kokius poreikius vartotojui, išskyrus stiprumo fiziologinių. Kaina prekės vieneto toje grupėje yra ne didesnė kaip 400 грн. Visų pirma tai šalyje pagamintų prekių. Klasė "Standard". Gaminiai, apskaičiuota iš pirkėjo su vidutinio достатком. Очертить kažkokią vidutinę kainą neįmanoma, nes kainų diapazonas yra didelis. Daug priklauso nuo dydžio ir formos gaminį. Прив'язку, pasak prekybininkų, galima padaryti, ar kad prie унитазу: jo išlaidos šioje kategorijoje gali svyruoti nuo 450 iki 600 грн. Prekių šios klasės yra rinkoje чешские, lenkų, vengrų, italijos, ispanijos, австрийские gamintojai. Plačiausiai yra produktai iš galvojame, JIКА, CERAMICHE DOLOMITE, CERSANIT. Klasė "Apartamentai". Brangių prekių, tačiau, kaip taisyklė, yra pagrindiniai rinkiniai. Vieneto kaina svyruoja nuo $ 200-800. Daugiausia pateikiami į rinką немецкими (VILLERROY & BOCH, KERAMAG, IDEAL STANDARD), шведскими (GUSTAVSBERG) ir финскими (IDO) gamintojų. Klasė "Istockphoto". Gaminiai sukuriami pagal individualius эскизам ir, kaip taisyklė, единичны. Galima tik labai состоятельному klientui. Pasiūlyti savo rinkoje VILLERROY & BOCH, KERAMAG ir DURAVIT. Kainas galite praleisti, nes šiuo atveju tai neturi reikšmės, - vienas daiktas gali kainuoti tūkstantį ir daugiau jav dolerių. Kai kurie gamintojai savo pačių prekes beveik kiekvieno iš šių gamybos klasių, išskyrus "ekonominės". Rinkos struktūros, Kaip pastebi prekybininkai, didžiausią pardavimų kiti сантехнических prekių sudarė unitazai ir умывальники. Pasak kai kurių šaltinių, jie užima maždaug 40% nuo bendro kiekio pardavimo сантехники. Биде ir писсуары, nors paklausa jų pastaruoju metu žymiai padidėjo, užima nišą, kad yra ne didesnis kaip 5%. Pirkėjai Absoliuti dauguma pirkėjų domisi prekes "ekonominės klasės" klasės "standard". Dalis šių produktų yra, pagal kai kuriuos apskaičiuota, kad iki 70% bendro kiekio pardavimo сантехфаянса. Beje, susidomėjimas vidaus nekokybišką pastebima, kad, iš esmės, iš šono statybos bendrovių, возводящих многоэтажки ir užpildo vonios kambariai сантехникой. Mylėti privačių vartotojų pasislinkti į šoną prekių импортного gamybos. Be to, klientas su vidutinio lygio достатка тяготеет jau ne atskiriems единицам, o pagrindinių grupių, kurios atrodo kaip vientisa ir darniai dera su bet kuriuo erdvę. Bendrovės valdomus parduoti gaminių klasės "Apartamentai" arba "Istockphoto", pažymi augimas raštingumo pirkėjų panašia сантехники. Vis rečiau pastangų klientai naudojasi paslaugomis dizainerių, kurie valstijoje солидных bendrovių. Viena vertus, pastebi prekybininkai, taip lengviau parduoti, tačiau, kūrybinę pradžią, neatskiriamą parduoti gaminių tokio lygio anksčiau, žūsta. Kainos Labai rimtų problemų солидным pardavėjams pareiškė firma-однодневки, kurie naudoja tik kainų motyvaciją pirkėjų ir nevykdome jokių garantijų. Jų veiksmai lėmė per pastaruosius dvejus metus sumažinti kainų сантехническую керамику vidutiniškai 10%. Nors dabar kainos стабилизировались, taip ir mėgstami vartotojų, juk смещаются link bendrovių, turintis asortimento ir galinčių prisiimti įsipareigojimai'язання. Mados веяния suprasti, kokios унитаз arba умывальник bus madinga artimiausioje sezoną, reikia važiuoti į Vokietiją. Ar į Italiją. Būtent šiose šalyse gimsta naujovės. Bet jei vokiečiai duoda pirmenybę didžiausio практицизма, tai italai sunkiai dirba priešinga kryptimi, увлекаясь sudėtingas formas. Kai tai nei tie, nei kiti nėra pamiršta apie безупречном kaip. Beveik kiekviena kompanija-gamintojas turi savo dizaino studija, kur su оглядкой į законодателей mod, sukuria savo "изюминки". Beje, apie naujovės сантехнической keramikos galima mokytis į specializuotas parodas, ŽINIASKLAIDA arba prekybos vietose. Tiesa, efektas nebus baigtas - reikia tikėti žodžiu. Šiandien mados модерн ir минимализм. Kai kurie dizaineriai, įstatykite abu kryptis, susiformavo tokie konceptualūs sprendimai, kai reikalingos, taip sakant produkcija, daiktas yra sunkiai. Bet tokios kolekcijos kelio ir individualius. Originalūs rinkiniai mano, kad imituoja formą kibirus ar тазика, įdiegta тумбу arba stovą. Mada ant jų ūkio jau dvejus metus. Kuria šiandien ir kolekcijos stiliaus "retro". Jie yra gana brangus ir perka juos tik pavieniai, tačiau didelių ценители старины. Spalvų sprendimai Universalumas vėl pirmauja - daugiau nei 90% visų pardavimų sudarė сантехнику baltos spalvos, kuri yra suderinta su kitu. Didelė pirkėjų prie матовой сантехнике šviesos tonus, kas sukuria pojūtį m'kokybės ir šilumos... Изюм Svajonė, bet хозяйки prekybininkai vadina сантехкерамікой su ypatinga danga "keramikas-plius". Esmė ta, kad vanduo su paviršiumi beveik susiduria, nepalieka dėmių ir pėdsakų. Tai leidžia jums nereikia gaišti laiko утомительную valymas раковин ir ne pirkti priemones, skirtas valyti. Yra jau ir patyręs variantas keramikas-plius - sudėtis dangos įeina антибактериальное priemonė

ŠALTINIS: Ukrainiečių statybos katalogas

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą