Эпатажный stiliaus, su'объединил tradicijos praeities ir važiuojame į ateitį. Simbolis elitas, atidaryta atsakomybe deklaruoja гедонизм ir malonumas утонченной эстетикой. Stilius turtingas индивидуалистов, susižavi senas filmas, egzotinės kelionės, senoviniai automobiliai ir džiazas. Kultūrų sintezė, vadinamą sukurti iliuzija gerovės ir prabangos. Ponios ir ponai, leiskite pristatyti - įvairiapusės, nenuspėjamas, завораживающий ir rafinuotas Ar art deco!
Kas dėl to kaltas?
Istorija stilius yra neįprastas, kaip ir jis pats. Jo pasirodo замешано viską, kad творилось pradžioje XX str., Ir visi, arba beveik visi, kurie tada gyveno. Manoma, kad ar art deco išaugo iš art nouveau. Viskas prasidėjo, žinoma, su menininkų. Постимпрессионисты, kad творили į tuos laikus, užkrėtėme dekoratorių tyrumą ir звучностью spalvos, сюрреалісти vaizdo laisve. Tada nuspręsta pakeisti gėlių dekoro, būdingą dėl art nouveau, geometrinių formų ir ломаные linijos populiariausių tada конструктивизма. Laikais ir technologijų pažangą, kai gatvėse plieno su'ryškėti pirmieji многоэтажки iš железобетона, toks pakeitimas dekoratyvinių privalumų buvo gana logiška. Tapo populiarus sukūrė menininkai венского сецессиона geometrinis ornamentas iš tiesios linijos, trikampiai ir ratą.
Близилась prie pabaigos Pirmasis pasaulinis karas, žmonės ėmė palaipsniui padidėjimo, бурно vystėsi кинематограф, tampate populiaresni джазовые koncertai. Tai buvo laikas, kai pasikeitė viskas: menas, mada, stilius ir gyvenimo ritmą, taip ir pats jausmas laiko tapo kitu. Su'atsirado automobiliai ir vien laikrodį. Pirmą kartą per visą istoriją žmonija įžengė į mados trumpas moteriškas pjovimo. Подлил alyvos į ugnį ir mūsų Sergejus Дягилев su savo "Rusų сезонами" Paryžiuje, kur балерины šoko maža to, kad kiti neįprastas peizažas, o dar ir ne balti lakštų eilė, o spalvos permatomas, туниках ir шароварах. Suprastas dalykas, štai tokia būtų grožį ir namuose. Jūs gerbėjų ar art deco jau tada проявилась speciali pageidavimai самобытных dalykų. Sąrašą priimdami sukurti ar art deco vėl archeologai rado 1922 m. kapavietę egipto faraonas Тутанхамона. Šis įvykis padarė фурор visuomenėje, ir egipto motyvai tuoj pat отразились į inter'ерах.
Puolantysis patenka į Paryžių, kur 1925 m. po ilgos pertraukos vyko Tarptautinė paroda šiuolaikinių apdailos ir pramoninių meno (Exposition Internationale des Arts Decoratifs Et Industrie is Modernes). Sutrumpintas pavadinimas parodos Art Deco tą metais ne сходило su lūpų соскучились už karo metu už grožį europiečių. Jos стилистические веяния разлетелись per pasaulį ne tik senas, bet ir naujai.
Stilius žvaigždžių
Į amerikiečių paroda sukėlė tokį įspūdį, kad jie nusprendė "раскрутить" šią temą. Savininkai didelių universaliųjų parduotuvių "Мейсиз" ir "Lordas ir Taylor", kad padidinti paklausą šiuolaikiniai baldai, pastatė viešą ekspoziciją. Natūralu, kad labiausiai entuziastingai mėgėjų viso viešojo Holivudo, tada веяния Art Deco ėmė vadinti stiliumi žvaigždžių. O kur žvaigždės, ten ir prabanga. Turtas regėjimo atvaizdas - aiškiai grafikos formos, ryškios spalvos, aukso инкрустации. Egzotiškas medžiagos: слоновая kaulų, эбеновое medis, кокос, перламутр, bambuko, odos rykliai ir krokodilo, net odos apgyvendintos su driežai. Chromuotas baldai обтекаемых formų - duoklė meilei, brangus auto. Pirmoji transporto priemonė žodžius Building "Chrysler " Air-Flo", пущенный į lavinimo pardavimas, 1933 m. pasirodė toks populiarus, kad jo formos plieno būti naudojami net dizaino šaldytuvai ir точилок norėdami карандашей.
Веяния Art Deco buvo beveik pramogų pramonės, kuri buvo jo išoriniai efektai sukurti pojūtis pažangą, iliuzijų gerovės ir klestėjimo "aukso dvidešimties". Tokio stiliaus ne gėda buvo išduoti inter'еры mados kino, brangių restoranų, шикарных viešbučių ir океанских lainerių, tokių kaip "Arba de-France" (Ile de France") ir "Нормандия" (Normandie), pvz. Tada šis stilius vadinamas риц (nuo angl. Ritz - "prabanga").
Ne prabanga, todėl forma Art Deco задуло ir namuose prastesnės. Jei ištrinti visus изыски, очертаниями savo jis buvo praktiškas ir tuo pačiu metu радовал akių. Tai buvo paprastas atsakymas į reikalavimą padaryti gražiai ir patogiai pramoniniu mastu. Геометричность stiliaus atidarė eros masinės gamybos baldų, padaryti ją prieinamą. Beveik visi namų inter'еры trisdešimt metų pateko po įtaką supaprastinto art nouveau (streamline moderne) - ir todėl jį taip pat vadino. Nuo to labiausiai tada веяниям Art Deco ėmė elgtis kaip кричащего ir безвкусного.
Dar tris dešimtmečius turėjo laukti, kad galutinai ir бесповоротно stilius ėmė skambinti ar art deco. Manoma, kad окрестила jo журналистка Hilari Гелсон, kad parašyta "Times" straipsnį, озаглавленную "Ar art deco", вышедшей šviesoje lapkričio 2 d. 1966 m.). Tada patyliukais jis vėl ėmė įgauti vis naujų ir naujų gerbėjų, kol pasiekė susijaudinimas populiarumo. Į baldų aukcione Paryžiuje lapkričio 1972 m. kaina daiktų stiliaus ar art deco netikėtai šovė aukštyn. Susidomėjimas stilių buvo пов'susijęs su madinga tada grafika, dizainu, ekspertizę su кинокартинами stiliaus noir (nuo фр. Noir - "сумеречный") ir žavesio trisdešimt metų.
Jos didenybe - dalykas
Šiandien neo-ar art deco sėkmingai įgyvendinti savo projektus šiuolaikiniai architektai ir dizaineriai inter'еров. Mūsų dienomis, kai užtikrintos žmonės, viena vertus, pavargę nuo miesto nelaisvėje, iš kitos pusės - be jos niekur, ar art deco su savo умением suderinti grožį, meno ir aukštųjų technologijų пришелся kaip mat. Iš istorijos atsiradimo stiliaus suprantama, kad jis эклектичен, kaip niekas kitas. Šis derinys griežtos tiesios linijos ir gracinga dekoratyvinių elementų, keistas maišyti rytų, африканского, egipto stilių ir pramonės estetika. Yra čia ir šiek tiek ампира. Tačiau visa tai - ne tiesioginio skolinimosi, o visiškai naują трактовку dalių ir elementų. Egipto puslankiu, символизирующий восходящее saulė, imituoti primityvių piešinių indijos genčių, bronzos veiksmo figūrėlės afrikos dievų ir grakštus статуэтки танцовщиц į senovinių хитонах a la Айседора Duncanas. Ir visa tai fone kontrastingų kilimai, kubinių узорах, aiškių vertikalių linijų baldai su užapvalintais kampais ir новомодной buitinės technikos. Svarbu ne переусердствовать, galima sujungti senoviniai motyvai su modernia, tačiau sujungti vienas su kitu senovės stiliaus neverta, kitaip negali išvengti нагромождения.
Pagrindinė herojė, inter'interjero stiliaus ar art deco - dalykas, dalykas украшена ir puošia. Kambarys primena sandėlis teatro peizažas prie спектаклям apie senovės ir modernumo. Dažniausiai namuose gamina įspūdį ne dainos, o suma atskirų komponentų, beveik atsitiktinai grupės stilingas dalykų. Ir madinga dalykas, gali būti ne tik kažkokia olandų vaza, привезенная iš kelionės, bet ir baldus, ir net medžiaga, beje, taip pat привезенная, pageidautina iš egzotinių šalių. Autonomiją gavo ir smulkių daiktų inter'interjero, pavyzdžiui, lempa, laikrodis, net saloną čia gali būti asas. Tiksliau sakyti, šio stiliaus kiekviena dalykų savo įdomi istorija, arba, nors būtų įdomi išvaizda. Siekimas "искусственности", unikalumo dalykų - išskirtinis bruožas ar art deco.
Norėdami išvengti "perkrova" daiktais, geriau iš anksto nuspręsti, koks daiktas inter'иер užtruks svarbiausia vieta kambaryje - smėlio laikrodis, веер, stalas-būgnas, šviesi sofa arba, gali būti, kad koks nors neįprastas muzikos instrumentas. Tada daugiau mažiau panašus, su ja galima pasiimti visa kita.
Dvasia ar art deco gali siųsti tik keletą постеров ant sienų. Pavyzdžiui, nespalvotos nuotraukos holivudo žvaigždžių 1930-ųjų m. į plataus masto stilingas рамах arba stilizuoti конструктивистские plakatų ir афиши джазовых koncertai. Jei pasirinkti modelio, tai iš po teptuku сюрреалистов ir импрессионистов. Tinka ir репродукции Maurice Дюфрен ir Жана Пруве. Plius veidrodėliai aikštelė: sienos ir grindų, žmogaus augimas ir didesnis. Kartu su причудливым apšvietimas veidrodėliai, skirtos iškraipyta erdvė, втягивая žiūrovas į nepakartojamą žaisti slėpynių. Ir dar be atitinkamos baldais ir visa tai tik aidai stiliaus.
Pritvirtinkite savo saugos diržus!
Į arsenalą мебельщиков, dirbančių stiliaus ar art deco, экзотическая эбеновая ir plaza mediena, indijos палисандр ir bukas, inkrustacijos перламутром, черепаховым панцирем ir слоновой костью. Čia taip pat yra ženklų, kad prabanga - mech ir oda, jais обтянуты комоды, konsolės, lempos, подносы, vazelės ir nuotraukų rėmeliai. Odos leopardai ir шиншилл padengti kėdės ir lovos. Forma stebina ne mažiau medžiagos: išlenktas atlošo kėdės, кубические узголів'i milžiniškos lovos. Jūs kėdės gali būti прямоугольное pneumatinė sėdynė, спинка kaip trapecijos ir užapvalintais rankena. Jūs софы viena pusė nugaros mažas, stačiakampis, kita didelė kampinė. Čia gali būti šiek tiek ампирного пафоса - позолота прихотливо изогнутых спинок, prabanga обивки.
Стилизация baldų pagal dalykus, visiškai į ją nepatenka, taip pat būdinga ar art deco. Žinomas pavyzdys - шезлонг forma istros, придуманный ирландкой Эйлин Gray. O toliau kiekvienas sukuria saikingai savo fantazijos. Perdaryti staliukas, kaip бубна arba stelažas, kad primena card namelis. Kėdės - imitacija pirmųjų automobilių sėdynės su ремнями saugumo. Барные atramos iš dviračių ratų, pertvaros iš выстроенных iš eilės кружевных зонтиков. Kėdės formos унитаза su efektu, muzikos шкатулки, kaip namuose Jean-Lauko Готье. Kad jau visai ne išlipti iš proto nuo originalumo, kai kurie dizaineriai siūlo palengvinti stilius paprastesnis ir naudinga baldais. Ekologiškai впишутся į inter'еры ar art deco kėdės kaip graikų клисмосов, mažas egipto staliukai ir напівлежанки.
Tokiu разношерстном gražume galite ceremonija pasiklysti, todėl kartu su jausmu priemonių neblogai būtų atsargomis ir jausmu spalvos. Gėris ar art deco yra пестроты. Paprastai naudoja ne daugiau kaip trijų spalvų, todėl inter'иер atrodo nuostabiai целостно ir gražiai. Pavyzdžiui, fone juodai-baltos шахматного kontrasto - paskutinės minutės вкрапления raudona. Raudona - mėgstamiausia spalva ar art deco, ypač kai jis тяготеет prie кирпичному ir бордовом. Dažnai vaidina tekstūros ir оттенками dramblio kaulo, ruda ir juoda. Tai liečia ir daiktų inter'interjero ir sienos. Kad nebūtų nuobodu (o gerbėjai ar art deco, kaip taisyklė, labai bijo заскучать) sienas puošia ryškus трафаретным бордюром.
Pažaboti эпатажный pobūdžio stiliaus skirta apšvietimui. Tai turėtų būti intriguojanti, mįslingas, apie'емким, bet ne ryškus. Geras pasirinkimas - matinio stiklo ir обтекаемые formos šviestuvų, рассредоточенных visame patalpai, ar lempos, nukreiptas į viršų. Galima net apsieiti be centrinės люстры. Ne paskutinį vaidmenį čia vaidina užuolaidos, ir ne tik ant lango. Jie sukurti norimą stilių auras таинственности. Inter'еры užkirsti nuo foninio žvilgsnio плотными шелковыми arba парчевими однотонными шторами. Jų spalvą renkasi pagal sienos, tiks tas atspalvis, kuris yra mažiausias naudojamas орнаменте. Ir visa tai tik keletas smūgių stiliaus, nes ar art deco - tai ne rezultatas... Ar art deco - tai procesas.
Elena Kuznetsova
Šaltinis: www. еremont. lt
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą