Statyba ir rekonstrukcija.
Varpinė 2006-11-14 12:47:03
XIX amžiuje visą Europą nusirito banga nostalgija "senas geras laikus". Atsirado vadinamasis "неостили". Tai bendrieji pavadinimas visų antrinių stilių, istorinių стилизаций, dirbtinių воспроизведений istorinių stilių praeities ir vėlesniais laikais. Į "sceną" vėl pasidaro geras ir tvarkingas Varpinė (arba неорококо), kuris pakankamai ilgą laiką удерживал į save dėmesį Prancūzijoje ir išplito į daugelį europos šalių, iki 60-ųjų XIX amžiaus. Неорококо vėl причудливо изгибает linijų ir formų baldų, o 1840-ųjų iki jau diktuoja savo sąlygas prie mados ant pigios lavinimo prekes (baldai, indai). Ir daro tai su tokia patvarumą ir скрупулезностью, kad kartais buvo sunku atskirti, autentiški dalykai XVIII amžiaus nuo jų vėlesnės pakartojimų. Respawn egzotiškas rytų motyvai, ypač į paveikslėliuose audinių. Ir dar apskritai antrą varpinė skiriasi nuo pirmojo подражательностью, ваговитістю detalių, trūksta nuoširdumo, jausmus naujovė, šios įkvėpimo - žodžiu visiems už nei visada galima atskirti imitacija iš pirmojo šaltinio. Ir dar kartą varpinė Dar turėjo отхлинуть banga antrojo varpinė, kaip Europa vėl nukreipia savo nuomonę apie "elegantiškas stilius" (po 1880 m. ). Apskritai, per visą XIX amžiaus visoje Europoje nuosekliai formavosi Неорококо, arba antrą varpinė, Antras Ампир, ar stilius Antroji Imperija, "неоренессанс", "необарокко", "trečiasis varpinė", "необідермайер"... Visiškai suprantama, kad nė vienas iš неостилей buvo "mada" per ilgas. Juk trečdalis varpinė, kaip ir antrasis, - tai ne atradimas kažko naujo, o tik "suklastotas". Tai yra, grįžęs prie varpinė tapo įmanoma tik sukurti atmosferą XVIII a., bet ne "judėjimą", plėtros, tam tikru nuoširdumu ir šiek tiek наивности. Taip, ir menininkas, dirbo baroko, valia ir ne valia "примешивали" kitų, pašalinių elementų, kitų stilių. To niekaip negalima išvengti - juk niekas nestovi vietoje. Bet juk varpinė visada liks varpinė, su šia неповторимой ir būdinga tik jam įdomus lengvai ir natūraliai изяществом XVIII amžiaus. Išvada vėl varpinė O dabar mes akimirkai vėl grįžtame į XVIII., Kad... žvilgsnis į ateitį. Зародившись Prancūzijoje, varpinė įtakos аристократическую kultūrą visų europos šalių. Tačiau baldai varpinė kiekvienos atskiros šalies, iš esmės skiriasi viena nuo kitos. Turtingas, evoliucinę baldai Prancūzijoje, kai visą пышности formų ir убранства, išsaugo savybes plonas благородства. Vokiečių baldai geriausiai atstovauja lakuotas spalvinga gaminius, apskaičiuoti mažiau изощренный skonį. Rudos spalvos tonas, poliruoti paviršių, rimsta, namų jaukūs formos - tokia albanijos baldai. Angliškos baldų своеобразие stiliaus skolins pastatytas priemaišų (kinijos ir gotikos elementų). Голландскую baldai išsiskiria paprasta ir лаконичность linijų ir formų. Danijos pavyzdžiai rodo родство kaip su olandijos, taip ir su anglų kalbos baldais. Bet grįžkime į XX amžių. Šiandien mūsų лексиконе žodį "inter'pp" pagaliau tapo, susijusių su žodžio "su". "Namai" - tai ne tik vieta, kur mes praleidžiame tam tikrą dalį savo gyvenimo, valgome ir спим. Tai vieta, kur mes отдыхаем. O geriausiai отдыхается ten, kur mūsų vidinis pasaulis peržengia smegenų, sielos ir воплощается į visiškai materialių formų mūsų inter'иер. Būtent XX a. jų išvaizdos patalpos padovanojo mums unikalią galimybę pasirinkti ir įgyvendinti savo labiausiai fantastinis задумок. Jūs tik įsivaizduokite, kad проявив šiek tiek fantazijos (ir вложив įgyvendinimo єтой fantazijos mažos laimės priemonės) galima "įsikurti" XVIII amžiuje, išpažinti kultas уюта ir malonę. ŠALTINIS: Statyba ir rekonstrukcija
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą