Statyba ir rekonstrukcija.
Monologas maestro 2006-11-09 16:53:45
Pagunda "atidaryti " tūkstantmečio" - didelis, bet apibendrinant - gražiau: rezultatas akivaizdus ir perspektyva jau neatrodo toli. Pastarąjį dešimtmetį XX a. tapo этапным dėl noro modernizuoti ukrainos rinkos baldai: jis "atidarė" importu vidaus gamintojai pareiškė, kad prioriteto savo teritorijoje. Семимильными veiksmus įveikti kelią nuo triumfas "гаражников" kol солидных bendrovių (kito išėjimo nebuvo, pasaulis nuėjo toli į priekį), mūsų мебельный rinkoje praėjo keletą etapų formavimo. Kronika jo istorija tokia. • Pradžioje 90-ųjų ознаменовано atsiradimo italijos ширпотреба nedidelio ir vidutinio kokybės. Неизбалованных mūsų valstybei jis воспринимался kaip pavyzdį западноевропейского stiliaus. "Импортного" ir didžiulė наценки определяли ir невиданные mūsų "eilinio" pirkėjo, ir неясные pačių užsieniečių kainos. • Vidurio dešimtmetį Ukraina захлестнул srautas masinio importo lenkijos pigiai baldus. FAIL. tvark., tada su įvairesnė ir neįprasta постсоветского žmogaus ламинированным danga создавало iliuzija kokybę ir stilių, jei tai yra gana prieinamą kainą. Įžvalgą komplekse su nusivylimas atsirado greitai. • Prieš antroje 90-ųjų, сгруппировав jėgos ir kapitalo, į areną užtikrintai eiti vidaus gamintojai, baldų, ginkluotas šiuolaikinėmis technologijomis, su galinga gamybinę bazę ir įrangą. Jau pirmieji jų pasiūlymai parodė, kad laikas buvo naudojami kuo efektyviau. Ekspozicijos ukrainos мебельщиков buvo убедительнее bet kokių žodžių. Būtent dėl jų, o taip pat просветительской darbą bendrovių, jis pradėjo suvokti kai pagrindinės žinios apie "покупательской raštingumo", усваивая realios kokybės kriterijus ir sistemos formavimas kainų kategorijų baldų. O taisyklė "šykštus moka du kartus" mūsų сограждане išbandyti praktikoje - pigus baldai, купленная ankstesniais metais, ne выдерживала net лукавых garantija laiką. • Pastaruosius 1-2 metus gali būti apibūdinta prancūzų patarlė'iam "Verta tik pradėti - ir iš karto norisi toliau": galėtų apdoroti kaip, puoselėti stiliaus ir mokėjimo teisingumą, patikimumą, vartotojas tapo pateikti reikalavimai - jam захотелось įvairovę, be to, paversti savo viziją į aplinką. Atėjo laikas individualius užsakymus. Tačiau ir didžiulį gamintojai, atsižvelgiant į šį faktą, pradėjo skirti daugiau dėmesio dizainui, dažniau atnaujinti asortimentą, formavimo platus элементный eilės неординарную spalvų gamą ir pan. Laikai, kai norėjo pirkti "tiesiog baldai", praėjo. Šiandien pokalbis su klientu vis dažniau paliečia klausimus, dizaino, stiliaus, asmeninių kliento norus, соотнесенных su savo sampratomis apie funkcionalumą ir эстетике baldų. Todėl vadovas tampa ir психологом: laimėti širdis ir piniginė pirkėjo, jau nepakankamos kokybės, aptarnavimo ir atitinkamas kainos - reikia atsižvelgti į mentalitetas vartotojų. Jei jūs немца žodį "baldai" yra susijusi, pirmiausia, su virtuve, o mes итальянца - su gyvaisiais, numatyti prioritetus украинца kol sunku. Bet, ориентируясь į западноевропейскую mados ir vadovaujantis nepriklausoma nuomone, jis bando sudaryti "įvaizdis" virtuvė, svetainė, miegamasis. (Ne atsitiktinai, tikriausiai pakeis мебельным pirkinių pamažu ateina salonai: jie mano iš principo kitokio lygio kvalifikacijos darbuotojų, kitas požiūris, kitas стилистику, leidžia klientui pamatyti baigta inter'еры ir susieti "potencialą" linijų su savo vizija. Todėl, pvz., prekybinis АМАТИ, разрабатывая serija gyvenamųjų baldų REMIX stiliaus ART-DECO, naudojosi projekto m'kurie yra suapvalinti formos, tinkamas pobūdžio mūsų tautiečius. Su kompetentinga klientu įdomu dirbti - jis jau suvokia baldai ne tik kaip funkcinis apie'objektas - "štai kėdė - ant jo sėdi, tai stalas - už jį valgyti". Sąvokos "inter'ep" (kaip kompleksas) tampa švino, baldai - reikšmingas, bet "wingman". Baldai ne tik užtikrina normalų gyvenimo būdo - ji puošia butą, atspindi skonis ir stilius šeimininkų, yra отличительным ženklas įvaizdį ir statusą. Specialistai "АМАТИ" prognozuoja, kad tokia plėtra ir padarė klientams "превентивное" pasiūlymą. Sudėtingumo užduotys, neretai yra ta, kad klientai vis dažniau rezervuoja baldai dar prieš pradedant remonto, kad "пов'įpareigoti" aplinką ir bendrą стилистику - tapetai, grindys, dekoro priedai. Mūsų užduotis-padėti, kad vienintelis teisingas pasirinkimas, ir nėra nuvilti pirkėjo, kuris pradeda kreiptis į baldus kaip į elementą aplinką savo gyvenamojoje ir пов'susieja su ja susijusius lūkesčius. Pastaruoju metu, kuriant baldų mes atidžiai įsiklausyti į rekomendacijas procese. Taip, pavyzdžiui, mes kategoriškai atsisakė пестрых raudonos, mėlynos, geltonas spalvas, kad vaikų ir paauglių baldų. Pagal mokslinių tyrimų specialistų, raudona spalva mažina dėmesį ir darbingumas paauglys į 30-40%, o mėlyna spalva, ypač artimas фиолетовому, kelia nerimą ir dirglumas. Labai geras vaiko žalia spalva, bet labiausiai prisideda ir universalus - šviesiai ruda spalva su имитацией natūralios medienos, kuri yra naudojama mumis kaip pagrindinis. Gamyba baldai - tai sudėtingas mokslas, reikia metų, kad suvokti jos, - ir vis tiek lieka непознанной paslaptis Meistrai. Keletą штрихов, ypatinga linija, mechanizmas su paslaptis - ir niekas jau ne повторит изящное biuro позапрошлого amžiaus... Laikai keičiasi, ir žmonės nėra linkę naudoti savo namus "kartą ir visiems laikams" - jiems norisi pokyčių. Ir dar galima pasislėpti nuo šurmulio Namuose, ne panašus į kitų, обустроенном savo skonį, pasijusti jame patogiai - didelė pagunda. Ne отказывайте sau удовольствии, - o mes esame pasiruošę įvykdyti jūsų norus! ŠALTINIS: Konkrečiai apie....
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą