Statyba ir rekonstrukcija.
Стольники ir стульнікі'2001. Metinis prekybos rinkos apžvalga biuro baldai'2001 2006-11-08 16:32:56
Praėjusiais metais rinkos apimtis, pasak daugumos apklaustųjų, operatoriai, sudarė 10-12%. Nors buvo ir kitų vertinimo. Pavyzdžiui, rinkodaros skyriaus viena iš pripažintų lyderių šios rinkos vertina metinis augimas 4 proc., kitos stambiosios bendrovės mano, kad rinka augo 15%. Visi šie vertinimo, žinoma, labai pa'objektyvūs ir пов'susiję, visų pirma, su atskiromis успехами kiekvienos konkrečios įmonės pernai. Viename мебельщики vieningai sutaria - pastebimas augimas rinkoje buvo, yra ir bus, bent jau dar keletą metų. Pasak мебельщиков, vien biudžeto organizacijose sukauptą sulaikytas paklausa, pakankamai pramonės plėtrą per keletą metų. Pirmiausia, rinkos augimas biuro baldų пов'susijęs ir su bendru ekonomikos plėtra ir buvimu didelę paslėptą неудовлетворенного paklausa. Su'atsiranda naujos įmonės, kurioms reikia baldai. Firma-veteranai auga, ремонтируют savo biuruose, переезжают į naujas patalpas - vėl reikia baldai. Pasak мебельщиков, vien biudžeto organizacijose, pavargęs sėdėti ant gali subyrėti "sovietų" baldų, sukauptą sulaikytas paklausa, pakankamai pramonės plėtrą per keletą metų. Be to, baldai, net pati modernus, turi gražia (kodas) plotis изнашиваться ir moraliai устаревать. IMPORTAS IR EKSPORTAS praėjusiais metais į šlovės поработали экспортеры biuro baldų - palyginti su 2000 metais, eksportas išaugo 28, 88% (žr. lentelę. 1). 7, 07% padidėjo apimtis, oficialaus importo. Bet jei eksportas auga visame skaičiuojami statistika prekių grupes, tada importuoti medžių'medinio biuro baldų 2001 metais sumažėjo, kas, beje, su завидным постоянством kartą nuo 1998 metų. Tačiau medžių'яне baldai iki šiol yra 55, 63% viso atlygio statistika, kiek importo biuro baldų. Dalį biuro кресел sudarė 16, 47% importo apimtis, atitinkamai, metalinės baldų - 27, 9%. Vidutinė kaina импортированной medžių'medinių baldų - $ 54, 7 už vienetą, kėdės ir кресел - $ 54, 25 už vienetą. Dažnas nuomonę apie неизбежности вытеснения importo диссонирует su nuostabiu nuotaiką dauguma importuotojai. Labiausiai importuojamas biuro baldai iš Italijos - 41, 04% viso importo (žr. lentelė. 2), toliau su reikšmingas отставанием po Prancūzija ir Lietuva - 8, 74% ir 8, 64% atitinkamai. Iš viso 2001 m. biuro baldų импортировалась iš 29 šalių. Dalį septynių iš jų (24% bendro skaičiaus) sudaro beveik 80% tūrio importo - puiki iliustracija principo Парето (20% pastangų teikia 80% rezultato). Pagrindinis standard украинской biuro baldų ir tarptautinėje rinkoje išlieka Rusija - 89, 19% viso eksporto, 96, 28% eksporto biuro кресел, 94, 11% eksporto medžių'medinių baldų (žr. lentelė. 3). Čia net Парето būtų sugėdinti, jei prisiminsime, kad tik baldai вывозилась 30 šalių. Struktūra eksporto į kėdės ir krėslai sudarė 59, 12%, metalinės baldų - 6, 66%, medžių'яну - 34, 22%. Dažna (ir, galbūt, yra visiškai teisingas) nuomonę apie неизбежности вытеснения importo vidaus prekė keletą диссонирует su nuostabiu nuotaiką dauguma importuotojai - bent lašas pardavimų apimties nė vienas iš jų ne gaila. Priešingai, visi paminėjo augimas, o kai kurie importuotojai jis labai опережал augimo tempas visai rinkai. Ypač gerai jaustųsi pernai импортеры lietuvos baldų, nes per ypatingu prekybos santykius, Ukrainos ir Lietuvos jie atleistos nuo mokesčių ввозной muitai. Į Ukrainą mados мебельный "high tech": detalės iš metalo ir stiklo, akrilo пластики, перфорация. EKSPERTAI SAKO Ernestas Kvarh, komercijos direktorius UAB "Альста" (m.). Kijevas; prekybininkai baldais): - Rinka auga, ir dabar visiškai galima statyti verslas "iš pradžių", jei, žinoma, ne жадничать ir ne накручивать kainos. Mums patiems kas nors занес pusantrų metų atgal į parduotuvę kėdės: atseit, bandyti, staiga pavirs parduoti. O mes tada торговали visai kitų dalykų. Paragavo, atsitinka. Оглянулись aplink matome - tokios pačios kėdės brangus salonai parduoda su наценкой 70%. Mes nusprendėme, kad mums pakaks ir 35%. Pagrindinis segmentas, į kurį mes dėmesio, tokios pat mažos įmonės, kaip mūsų, kuriems reikia baldai kokybinis, bet pigiau. Ala Муквич, rinkodaros direktorius "Акрос" (m.). Kijevas; gamintojas biuro кресел): - Didelės bendrovės jau доросли iki kurti savo dizaino studijos ir mano žemiau savo orumą tiesiog "vogti" modelis vieniems iš kitų. Įmonės поменьше ne гнушаются imtis modelis, "раскрученную", kad kažkas dar, ir parduoti jį kaip savo piešinį. Beje, net патентуя savo modelį, mes dažnai nesugeba jų apsaugoti nuo kopijavimo - tokį lygį патентования mūsų šalyje. --- Pas mus taip "pavogė" trys modeliai кресел - "Grafika", "Ирис" ir "Dega". O "Ирис" kai kurie gamintojai siūlo, net ne keisti pavadinimai. Negerai atsitinka ir su modeliu "Grafika". Mes išvedė ją į rinką metų analizė prieš praėjusiais metais, praėjusiais metais praleido daug jėgų ir laiko ant jo "раскрутку", o kai ji gavo pakankamą populiarumą ir pripažinimą, jos tiesiog "pavogė" - naujai nesibaigianti parodoje jos jau buvo pasiūlyti kiti gamintojai. Ir, kad pats обидное, tiesiog убогом efektyvumą. Katerina ПИВОВАРОВА, direktorius GP "Набукас Prie" (m.). Kijevas; prekybos atstovas Ukrainoje bendrovės " Narbutas & Ko): --- Skaičius importo į Ukrainą pastaruoju metu tikrai sumažėjo, kad пов'susiję kaip stiprinti pozicijas ukrainos gamintojams, taip ir su уходом su rinkos pigūs baldai lenkijos ir чешских gamintojų. Pirkėjas jau ne завоюешь tik kaina, jį taip pat domina kokybė, modernus dizainas, paslaugos. Ir būtent todėl esamas tendencijas ukrainiečių rinkoje turėtų būti vertinamas kaip grėsmė rimtų импортерам baldų žinomų prekinių ženklų, greičiau netgi atvirkščiai. Ir jei kompanija siūlo ukrainiečių rinkoje naujas dizainas, naujos technologijos - vieta jai atsiras visada. VEIKIANTYS ASMENYS Įdomus paprotys vidaus мебельщиков tiesiog bet kokią konkrečią informaciją (įskaitant ir pardavimų apimtis) относить prie разряду komercinė paslaptis, griežtai tariant, nesuteikia mums bet apie'išimtys vertinimo kriterijai vietos įvairaus bendrovė rinkoje. Todėl tenka remtis išvados "разведслужб" operatorių (kai jie nori jais pasidalinti - atsižvelgiant į neišvengiama tokiais atvejais dezinformacijos spąstus), jų саморекламу, pa'objektyvūs pojūtis, gandai, gandai. Taigi, gandai, aiškus lyderis ukrainiečių rinkos biuro baldų laikomas VĮ "Меркс Baldai" - didžiausias ukrainiečių экспортер medžių'medinio biuro baldų. Pagrindinė atsakomybė už apimčių augimas eksporto "baldų pavarų" yra харьковская bendrovė " Nowy Styl Ukraine - didžiausias gamintojas ir экспортер biuro kėdės ir кресел ne tik Ukrainoje, bet ir NVS. Kiti "pirmaujanti grupė" taip pat vadinamas UAB "Энран" (prekių ženklai "Энран-Акрос" ir "Акрос"), bendrovė "Ирма" (TM "Амати"), UAB "Интехсервис co, Ltd. " (prekinis ženklas "Снайт"), VĮ "Набукас Prie" (prekybos atstovas lietuvos bendrovės " Narbutas & Ko), UAB "Prekės Metalai Фурнитура" ir skatina jos produktus bendrovės "Baldų Rinkos Grupes", bendrovės "Naujas Lygos" ir Белицкая kabineto gamykla (TM "D. Prie. . " ). Vėlgi, gandai, kad grupės lyderių sparčiai artėja переквалифицированы prieš dvejus metus iš importuotojai, gamintojai PP "Неопол Трейдинг". Tokių didelių ir gana didelių įmonių (nuo pardavimų apimties nuo $ 200 tūkst. per mėnesį) ukrainiečių rinkos biuro baldų yra dvidešimt. Be įmonių, orientuotų į daugiau-mažiau yra didžiulis paklausa yra, rinka yra ir bendrovių, kurios siūlo brangūs baldai europos gamintojų. Labiausiai žinomas įmonėms šio tipo galima priskirti Office Solution (pardavėjo įmonės Steelcase), "Уникод-Олавтекс" (atstovas GDB International) ir "Absoliutas". Be to, rinkoje biuro baldai yra tiesiog daugybė vidutinių, mažų ir mikroskopinių gamintojų ir prekybininkų. Bandant įvertinti bendrą gamintojų skaičius, viename tik Kijeve vadinami skaičiai nuo 200 (viršutinė riba skamba kaip "na labai daug"). Pasak operatorių, yra sostinėje sričių, kur tiesiog kiekviename garaže "ваяется" kažką, kas priklauso, bent jau jo rengėjas, biuro baldai. ASORTIMENTAS Labai išsamiai apie rūšių biuro baldų, struktūrą, jos pardavimai Ukrainoje ir kainų nišas VERSLO rašė prieš dvejus metus (žr. № 22 nuo gegužės 29 d., 2000 m.). Kartojama ne mes, mes atkreipiame dėmesį tik tada, naujas, kad'atsirado nuo to laiko. Taigi, per pastaruosius metus-du sukurtos "джентльменский rinkinys" мебельных serijos, kurių buvimas savo asortimentas, kiek įmanoma, stengiasi užtikrinti, kad visi rimti gamintojai biuro baldų. Į jį įeina: serija (o geriau keletą) кабинетной baldų top vadybininkai, tradicinio stiliaus, serija vadovų vidutinio lygio, viena-dvi serijos standartinės veiklos baldų (tai yra, baldų darbuotojų), pora serijų baldų stiliaus "high tech"serijos kompaktiškas veiklos baldų ir baldų serija pergalės pasiūlymus biudžeto organizacijoms ir небогатых verslo klientams. Toli gražu ne visi gamintojai gali teikti tokį asortimentą, bet tendencija "užpildyti пустот" pernai прослеживалась pakankamai aiškiai, ypač - link удешевления produktus. Pavyzdžiui, Белицкая kabineto gamykla (TM "D. Prie. . ") ir iki šiol buvo pateiktas į rinką, biuro baldai, tik greta veiklos baldų "Sistema", orientuota į maždaug į tą patį rinkos sektorius, kad ir serijos "Референт" (GP " Меркс-baldai "), " Sulyginimo "(TM Amati), EURO (TM" Евротех "), Prioritet ir Dream (TM" Снайт "), " Simfoninis "nuo" Неопол Трейдинг ". Praėjusiais metais pagal ženklas "D. Prie. . " su'pasirodė serija "Svarbūs Konkurso", specialiai skirta kovoti įmonių ir biudžeto pasiūlymus regionuose. Šiandien rimtų gamintojų stengiasi dalyvauti visose ассортментних nišas: nuo директорских kambariai su baldais prastas бюджетников. Per pastaruosius metus ar du sukurtos "джентльменский rinkinys" мебельных serijos, kurių buvimas savo asortimentas stengiasi užtikrinti, kad visi rimti gamintojai. Kitas pavyzdys - PP "Неопол Трейдинг", kuri pakeis savo serijos "Simfoninis", позиционированной kaip "vidutinė žemutinė", išleido iškart trys serijos operatyviosios baldų. Beje, neį'януча "klasika" ne praranda savo svarbą ir šiandien - didelė dalis kabinetų vadovai, kaip ir veiklos baldų, atliekamas консервативном stiliaus. Tačiau pas mus labai madinga kryptis "techno", arba, kaip jį dar vadina, "high-tech", pasižymintis naudojant detales iš metalo ir stiklo, акриловых пластиков, imituojant metalo, перфорированных detalių. Rinkoje yra nemažai atstovų, šios kryptys: "Сплайн" (GP "Меркс-baldai"), "Techno" (TM "Энран-Акрос"), veiklos baldai "Matrica" ir naujas S-mobile TM Amati, modifikuotas kabinetas Butterfly (TM "Снайт"), Koba, ir (kai kurių modelių) serija Milanas nuo TM Narbutas. Kai kurie elementai "high-tech" galima aptikti ir kitų kartus Narbutas, pavyzdžiui, į sistemoje кабинетной baldai Vadovas. Kažkas ateis ta kryptimi ir originalus stiliaus "Art-Deco", vieninteliai atstovai kurio mūsų rinkoje yra kabinetai norėdami lyderių "Fort" ir "Раут" nuo TM Amati. Skirtingai nuo didelių įmonių, smulkių безбрендовие gamintojai, kaip taisyklė, ne itin утруждают save kūrybiški siekimu, o asortimentą sudaro per skolinimosi labiausiai удачных modelių, pas "vyresniųjų brolių". Didelės įmonės vadina tai, kad "piratavimu", labai į jį įsižeidžia (visiškai teisingai) ir bando kažkaip apsaugoti save nuo šio reiškinio. Nė smagiomis jau ne оправдывая плагиаторов, neverta, tačiau nepamirškite, kad pirmieji modeliai dauguma šiandienos мебельных metrų'atsirado ne dėl dieviškojo apdovanojimais, o kaip produktas, tarkim, kūrybinis perdirbimas idėjų, почерпнутых iš europos gamintojų. O dažnai - kaip atominis kopijos. Ir ši "идейная подпитка" nuo vakarų europos dizainerių nesibaigia iki šiol. ORGANIZACIJA REALIZAVIMO Pagrindinius kanalus, struktūra mažmeninės prekybos ir примерные prekių srautus į rinką biuro baldai buvo išsamiai aptarti jau упоминавшемся mumis тематическом apžvalgoje Verslo (žr. № 22 iš 29. 05. 2000 m.). ). Atkreipkite dėmesį, kad per pastaruosius metus-dvejus vis labiau pasireiškia noras ūkio subjektams patekti į visus pagrindinius kanalus: per savo oda (tinklo salonuose), per tinklą, prekiautojai ir per tiesioginio pardavimo. Daugelis iš tų ūkio subjektų, kurie anksčiau ограничивался apatinio numeris pardavimo kanalus, dabar stropiai "достраивают" nėra. Daugelis operatorių šiandien stropiai "достраивают" nėra kanalus. Pavyzdžiui, bendrovė "Ирма" pernai sukūrė departamento tiesioginių pardavimų - be savo салону "Амати" ir pakankamai galinga platinimo tinklo. GP - "Набукас Prie" paaiškina augimas savo rinkos rodikliai pernai kaip tik pakeisdami akcentai skatinimas prekės - šiek tiek daugiau nei prieš metus ši firma atliko statymą aktyvus skatinimas, t.y. į tiesioginio pardavimo. Prieš tai visą skatinimas осуществлялся per tinklą, regionų pardavėjų ir savo oda Kijeve. PE "Неопол Трейдинг" - jokiu būdu ne naujokas šioje srityje tiesioginiai pardavimai - dabar deda nemažai pastangų, norėdami sukurti tinklo pardavėjų. Oda, žinoma, irgi veikia jau ne pirmus metus. Didieji gamintojai nesiruošia atsisėsti už apskritojo stalo derybų su "piratais". Suprantama, kad organizacija padoraus мебельного salono - malonumas ne pigiai, ir labai aibę smulkių gamintojų, tik ne sau. Tokių firmų pagrindinis kanalas pardavimo lieka tiesioginio pardavimo. Statybos platinimo tinklo labiausiai tikslinga jau užtikrintai stovi ant kojų kodas arba turi išimtines teises импортера. Import using, kuri vysto tinklą, prekiautojai, bet neturi išskirtinių teisių į Ukrainos į atstovybę tam tikrą prekės ženklą, dažnai iš tikrųjų выращивает savo potencialių konkurentų. Išimtį sudaro atvejai, kai importuotojas pateikia gamintojas yra labai nežymią dalį struktūrą, jo pardavimo tarpininkai, kad prasmės eiti tiesiogiai į užsienio kodas. Kalbant apie tiesioginių pardavimų, tai sunku sugalvoti situaciją, kurioje šis kanalas būtų nepasiekiamas, kur teisingumo žodynas netinka. KAINODAROS Pastaruosius metus ir pradėti 2002 metų yra повальным troškimu gamintojų biuro baldai ir sumažinti savo kainas. Dažnai šie mažinimo "облагораживаются" akcijų ir laikini nuolaida, pasibaigus kurių kainos "pamiršta" pakelti iki pradinio lygio. "Neterminuotieji" akcijos su sumažėti kainos 15% į atskiras baldų serija jau suvokiamas kaip savaime suprantamas dalykas, bet kam nors ir tai atrodo nepakankama. Pavyzdžiui, viena iš pagrindinių gamintojų biuro кресел ir kėdės sumažėjo kainos daugiau kaip 20% (ir, atitinkamai, nusivedė pasilieka didžiąją rinkos dalį), o lyderis gamyba kitų rūšių ir formų baldų siūlo vieną iš populiariausių serijų veiklos baldai su nuolaida 40% pradinės kainos (ką, vėl, verčia kaip nors reaguoti ir kitų). Atstovas viena iš лидирующих pramonės įmonių, taip pat увлеченной šių patrauklus procesas, paaiškino kas vyksta tuo, kad slėgiu, pagaliau su'yra realios konkurencijos gamintojai priversti mažinti savo pradžių завышены už visai priimtiną mažiau kaip "накрутки" iki civilizuoto lygio. Be to, didėjančios apimties gamybos jau pati dažnai sumažina realią produkto savikainą. Svarbų vaidmenį vaidina похвальное noras operatorių отхватить šiek tiek daugiau iš sparčiausiai augančių rinkos. Ir, beje, labai потребительское "ačiū" taip "гаражным" gamintojai ir "piratai", kurios gamina apie trečdalį energijos suvartojimą šalyje biuro baldai демпинговым, kalbant apie pramonės lyderių, kainomis. Oficialų sąrašą įtrauktos Ukrainos stojimas į PPO priverčia мебельщиков nervų ir ieškoti naujų ассортиментные ir kainų nišą. "Neterminuotieji? atsargos su sumažėti kainos 15% jau suvokiamas kaip savaime suprantamas dalykas. EKSPERTAI SAKO Tatjana Измайлова, generalinis direktorius UAB "Интехсервис co, LTD. " (M.). Kijevas; gamintojas TM "СНАЙТ"): N'prieš penkerius metus, kai mes pradėjome savo veiklą, muitinės įstatymai buvo orientuota į paramą noro modernizuoti ukrainos gamintojas, t.y. nėra ввозная пошлина ir net ввозной PVM medžiagos importuojamos poreikius savo gamybos. Deja, tenka konstatuoti, kad su kiekvienais metais žaidimo taisyklės tampa vis sunkiau, lažybų mokestis auga, o situacija grįžta PVM ne gerėja. Tačiau iš esmės užkariauti noro modernizuoti ukrainos мебельного rinkos vidaus gamintojų. Naudojant naujausias pasiekti vakarų kompanijų srityje мебельных dalių, ukrainos gamintojai, tuo pačiu metu, geriau supranta savo pirkėjo. Ernestas БЕРГЕЛЬСОН, valdybos vyriausiasis ekonomistas Беличской baldų gamyklos (TM "D. . . "): Įmonės, kurie bando kovoti už pirkėjo, nustatant демпинговые kainos ir делаия daug nuolaidų, ne tik galvoja apie завтрашнем dugne. Tai tik atrodo, kad jie žaidžia prieš mus - jie žaidžia tik prieš save. Iš tikrųjų, mūsų rinkoje vis dar niekas nėra nusirito į tokios apimties gamybos, kad leidžia sau pelningumo lygio 7-8%, o tuo pačiu lenkijos gamintojų baldai. Ir kai pelningumas 12% bet украинской žodžius šiandienos sąlygomis būtų sudėtinga užtikrinti normalų vystymąsi. O juk dabar mažai tik išsilaikyti rinkoje, nes rytoj-послезавтра čia gali ateiti rimtų investicijų iš Vakarų, ir, jei mes būsime pasiruošę tai, tai tiesiog проиграем konkurencinėje kovoje. Vitalijus ПАХАНОВ viršininkė pardavimo АОЗТ "Baldų Трейд" (p.. Харьков; gamintojas biuro baldų TM "Евротех"): - Iš viso jas baldų ukrainiečių rinkoje, operatyvioji biuro baldų - technologiškai labiausiai paprastas produktas. Kaip pasekmė, todėl padidinti muitai į импортную baldus daugelis šalies bendrovių sugebėjo greitai sukurti savo gamybos ir užpildyti šią nišą. Šiek tiek kitokia situacija kita kainų grupėje biuro baldų - kabinetai direktoriaus kaina 2000. e. už komplektą. Čia importo užima didžiąją rinkos dalį, o vidaus gamintojas tik pradėjo įsisavinimas technologijų, reikalingų sukurti tokią produktų. Prie to paties proceso, rinkos skatinimas vidaus produkto šią kainų grupę, reikia kovoti prieš stereotipas, сложившийся iš pirkėjo, gana sąmoningai geresnės kokybės importuojamiems baldų. Ir vis dėlto užkariauti šią rinką украинскими фабриками - tik laiko spręsti. Dmitrijus НЕСТЕРЕНКО, departamento vadovas, pardavimų PE "Неопол Трейдинг" (p.. Kijevas; gamintojas biuro baldų): - Jei trumpai apibūdinti šiandien rinką baldų, galite pažymėti tris jo savybės: sugriežtinti konkurencinės kovos, naujų technologijų ir augimo образованности vartotojų. Reikia pažymėti, kad pirkėjai tapo gerokai griežtesni ir į dizainą, kokybę gaminių. Tokiomis sąlygomis išgyventi tik gamintojai, умеющие greitai reaguoti į kintančius situaciją. Suprasdami tai, mes pas save įmonėje turime užtikrinti savo mobilumo ypatingą dėmesį. Kalbant apie "piratavimo", tai ši tema болезненна bet rimtai kodas baldų. Mano nuomone, "piratavimas" изживет save tik tada, kai vartotojas bus orientuotis į kokybę ir prekių baldų, o ne jos дешевизну. REKLAMA Pakankamai išsamiai apie rūšių reklamos, santykinis vyta į ją ir platinimo reklamos biudžeto, turinčių vietą rinkoje biuro baldai, kalbėjomės jau упоминавшемся mumis pagrindinės apžvalgoje Verslo. Aptarsime tik kai kurias tendencijas, проявившие sau per pastaruosius dvejus metus. Perspektyva teikti daugiau pelningumą "už vardą? traukia daugelio gamintojų. Pirma, yra pastebimas "drift" čia yra grynai informacinės reklamos имиджевой. Vis daugiau net ir gana некрупных gamintojų siekia sukurti ir "раскрутке" savo prekių ženklų arba bent jau padidinti žinomumą pavadinimai žodžius. Tokioje situacijoje, kai kokybė - kategorija silpnai пригодная analizė ir palyginimas, o arši kainų konkurencija чревата tiesiog всеобщим mažėja pelnas ir potencialiems "nesėkmingas verslas" rinka labai patraukli paaiškėjo vista įrangą papildomą grąžą "už vardą". Antra, įdomiau ir креативнее tapo reklaminės kampanijos iš savininkų "раскрученных" prekės ženklų, ir "aukšto lygio" rinkos vardų. Pavyzdys, kurį mes visi "ausims", - naujausia reklamos kampanija KINTAMOJE "Меркс Baldai" su слоганом "Lyderis visų formų baldų". Apskritai, мебельный rinka yra įdomūs рекламными idėjomis, dažnai nėra kurioms reikia didelių išlaidų, jų įgyvendinimo. Pavyzdžiui, prieš keletą metų į vieną iš mažesnių киевских мебельных firmų šį įėjimą, vizitinės nuotrauka симпатичного лупоглазого biuro kėdė, su šypsena призывающего: "Pirkti man! " O visai neseniai kita firma заказала savo darbuotojų vizitinės kortelės formos силуэта biuro sofos su atitinkamu fono nuotrauka. Trečia, tiesiog labai выросшим priemonės, затрачиваемые reklama. Daugiau lėšų nematomas телевизионную reklama, reklamos verslo leidiniuose. Vienas iš labiausiai pagrindinių "мебельных" рекламоносителей tarp leidinių yra VERSLO. ГОСРЕГУЛИРОВАНИЕ Už praėjusius metus valstybės преподнесло gamintojams ir pardavėjams biuro baldai, jokių netikėtumų. Statymas ввозной muitai į бытовую baldai lieka apie 25%, офисную baldai - 15%, ламинированную бумагой FAIL. tvark., tada - 15 proc.. Ši situacija, tačiau, neilgai liks be pokyčių. Dėl планируемым priimdamas Ukrainos baldo, kurios PPO iki 2005 m. lažybų ввозных muitai baldus turėtų būti sumažintas iki 0%. Dar nėra aišku, kiek etapų ir kaip smarkiai nukrito normos, bet, konkretus poveikis rinkai tai procesas, be abejo, paaiškės. PROGNOZĖ Numatoma tolimesnė rinkos apimtis - apie 10% h. Šis augimas yra gana dar geografinės gana saugiai, kol atsiras naujų operatorių, kad, greičiausiai, ir bus atliekamas einamaisiais metais. Ожидающееся sumažėjimas (toliau "обнулением") lažybų ввозных muitus, tikėtina, leis импортерам brangus baldų проникнут ir į vidutinį kainų grupę. Be to, į oficialų sąrašą įtrauktos Ukrainos stojimas į baldo, kurios PPO automatiškai įtvirtinimas, siūlantis prie aktyviau dirbti mūsų rinkoje yra daug europos įmonių, kurių gamybos, finansų, valdymo ir, deja, kūrybinius išteklius kol несоизмеримы su tuo iš ukrainos gamintojų. Todėl, kad kalba apie visiškai pergalę šalies gamintojai per importuotojai keletą iš anksto. ŠALTINIS: Verslo
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą