2014 m. birželio 1 d., sekmadienis

Постмодернизм į inter'ери

Постмодернизм (постмодерн, nuo latų. Post - "po" ir фр. Moderne - "naujausias", "modernus", angl. Postmodernism, франц. Postmodernisme, jo. Postmodernismus) - bendras pavadinimas meno tendencijas, обозначившихся 1960-aisiais metais, противопоставили save модернизма ir pretenduoja į jo pakeitimo.

Į 1960-1980-aisiais m. pasaulio architektūra susiformavo naujas интернациональное kryptis - постмодернизм. Embrioninė šios krypties nutiko JAV, kur постмодернизм apie'объединил skirtingi kūrybinis principus ir почерка meistrų. Dėl emigracijos meistrų модернизма į šią šalį į 1930-1940-aisiais m., Jo plėtra čia pasiekė susijaudinimas 1950-as m. Būtent Amerikoje накопилась didelė "emocinis nuovargis" nuo meno модернизма. Todėl protestas čia tapo ypač staigiai, palengvinant formavimo ideologija, o tada ir praktikos architektūrinis постмодернизма - vieno iš svarbiausių krypčių зодчества XX str., Kuris зародился ne Europoje.



Apie'объединяла постмодернистов baze tapo gynybos Šiuolaikinio meno sistemos kaip kūrybinės ideologijos. Постмодернисты подвергли kritikos bazinio principai модернизма: funkcinis žemėtvarka miestų, asketizmas architektūros formų ir serijos požiūris į projektą, estetiškai ir emociškai ущербную architektūra masinės statybos, pagrindinė savybė kurioje tapo удручающая монотонность. Pavyzdys tapti постмодерна tapo biuras įmonės АТТ niujorke (1978 m.). ), pastatytas pagal projektą Cp. Prie. Džonsoną. Šlovę taip pat gavo " Italijos Naujame Орлеане Val. Mura ir Pensilvanijos-avenue " Vašingtone, kad ir paspauskite select'jungiasi pastato Капитолия ir Baltieji rūmai, architektų G. Вентури ir t. t. Рауха.

Возникший постмодернизм tapo благодатной почвой kad, kol atsiras naujų įdomių tendencijų projekte inter'иер. Stilius sukūrė naują supratimą apie dizainą kaip apie projektavimo, ориентированном į klientą, davė postūmį prie paieška tema skoningai ir prasmingas dizainas.



Funkcija постмодернизма į inter'ери - pažeidimus susipažinęs oficialią proporcijų ir klasikinių schemų. Palikti nuo principų модернизма, постмодернизм siekia suteikti kontrastas ir netikrumą santykinis tvarką, harmoniją ir patogumas šiuolaikinių stilių interjero dizainas'иер. Šis stilius, abejonių функционализм, apie'объединил skirtingos sąvokos daugelio экспериментаторов, citatos iš ne tik ankstesnių istorinių stilių, bet ir iš jungiantis koliažą, įvairius šriftus, китча, comp'kompiuterinės grafikos, jis jungia visus šiuolaikinės kryptys: структурализм, футуризм, aukštųjų technologijų. Постмодернизм культивирует egzistencijos į vieną kultūriniame erdvėje dalykų, susijusių su visiškai skirtingų sričių. Постмодернизм nusigręžė nuo монохромности, nuo рациональных formų ir kreipėsi į декоративности ir красочности, китча ir шика, individualybės ir formos semantika elementų.



Planas dažnai su'sujungia spalva su istorijos rodiklis. Постмодернизм svarsto, kaip grįžti prie "остроумию, орнамента ir ženklas". Возникший kaip prieštaravimas модернизма, kurį gali suprasti tik šiek tiek, постмодернизм, облекая visi žaidimų formą, praeina savaime atstumą tarp masinio ir элитарным standard".

Постмодернизм ne kelia užduotį įžvalgos į tikrovę, o siekiama, neigia jos reikšmingumą, ir net paneigti tikrovės, kaip pvz. Stiliaus būdinga гротескность, parodija, ironija, žaidimas kiti stiliai, lydinys įvairių stilių praeities. Pavyzdžiui, псевдоклассика pažeidimo klasikinių proporcijų, arba klasika ir baroko. Специфика stiliaus - hiperbolė, kaip priemonė sukurti skoningai teatro gyvenimo aplinka. Centrinėje patalpos gali stovėti kanalas, kuris neatitinka pagal dydį poilsio aplinką, ar fontanas, радуют žvilgsnį lankytojų neįprastą kabinetas.



Skiriamieji bruožai постмодернизма turėjo naudoti paruoštų formų, маргинальность, синтетичность ir lydinys senojo naujame kontekste. Į постмодернизме keičiasi ir funkcija autorius: ne dirbti, sukuriant naują, o perdaryti seną.

Norėdami постмодернизма būdinga ryškus, energingas spalvas, taip pat smėlio, sidabrinė, "metallic", перламутровый, флуоресцентный; dinamišką, nemokama linija, simbolizmas formų priešingai модернизму su savo tokiais геометрізованнимі formomis, kontrastinio kartu tekstūros ir faktūrų. Į apšvietimui galbūt derinys, šviestuvų skirtingo tipo, pavyzdžiui, didelių люстр su галогеновыми ir неоновыми šviestuvai.



Постмодернизм - tai dideli, erdvūs holai su šviesa, originalūs konstrukcijų (сборными ir разборными, lengvas алюминиевыми ir tradicinių железобетонными, arkinis, балочными ir вантовых). Norėdami dekoro yra kontrastingas текстурные ir фактурные derinys, taikant mechaninė odos, nikeliuotų ir хромированных medžiagų. Langai erdvus, kartais visą sienos, stumdomosios, atlenkiami, slankiosios ir pasukama; телескопические, stumdomas, складчатые, качающиеся, балансирные, besisukančios durys.

Baldai šiek tiek, bet ji неоднородна forma: griežtos formos puikiai dera su sklandaus ir обтекаемой, futuristinis. Nuostabus статуэтки iš metalo, plastiko, keramikos, vazelės, indai iš spalvos stiklai, augalai, puodai su ryškiai орнаментом. Paveikslai dvasioje абстракционизма, " tumbe", постимпрессионизма, принты.



Perdirbimo sienų nėra диктат tam tikrą отделочного medžiagos. Sienos однотонные ir neutralūs su акцентированием ryškių daiktų dekoro. Sienos - niša, geometrinių įterpti iš metalo, stiklo ir plastiko, naudojant apšvietimas, аэрография. Lubų pasirinkite vaizdo, kaip taisyklė, daugiapakopė ir несимметричный. Ornamentas arba tekstūra grindų dangos griežtas ir aiškus. Kilimai šviesus, однотонные, geometrinės formos arba asimetriškas.

Постмодернизм į inter'ери - tai atsisakyti stereotipų, darnią elementų derinys inter'иер. Stilius многолик, energinga ir ультрасовременные, jis suteikia dirvą jo kūrybinės fantazijos ir individualybės perdirbimo interjero'еров.



© Straipsnis parašytas specialiai bendrovės ВИРА. Kai yra visiškai ar частичном naudoti medžiagų nuoroda www. eremont. lt обов'būtina

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą