2014 m. kovo 26 d., trečiadienis

Самовольное statybos: "pastatyti" save problemą 2006-11-16 18:51:06

Statyba ir rekonstrukcija.

Самовольное statybos: "pastatyti" save problemą
2006-11-16 18:51:06

Tarp įmonių vadovų, kurių teritorijoje leidžia "apsisukti", pasitaiko nemažai tokių, kurie siekia patekti į ekonominę veiklą savo įmonės kiekvieną kvadratinį metrą ploto, возводя įvairių kapitalo pastatymo tipo patalpų, dirbtuvių, mini цехов ir pan. Statybos tokių objektų'objektai yra dažnai atliekama savo jėgomis, vadinamoji хозяйственным būdas, o pagrindas pradėti statybos darbus tik tarnauja apie įmonės vadovo. Be to, pasitaiko ir tokių situacijų, kai vienos įmonės vadovas be išankstinio aprašomos žemės suteikia dalis teritorijos pagal застройку... kitam įmonei. Galbūt yra ir kitų variantų elgesio tokiu atveju, tačiau šiame straipsnyje kalba eina apie pasekmes ir būdus legalizavimo самовольного statybos хозяйственным būdu į отведенной (įmonei-застройщику ar kitam įmonei) teritorijoje. Prieš pradedant analizę, turinio ir pasekmių nurodytą pažeidimą, paskambinti jo PRIEŽASTYS. Prie jos yra: noras sutaupyti laiko, gauti įvairius leidimus ir согласований, kai statybos vyksta pagal principą "arba dabar, arba niekada"; noras sutaupyti lėšų, renkantis būtent ūkinę, o ne подрядного būdo statybos; paprastas nežino tvarkos plėtimąsi teritorijų arba poveikio (sankcijų ) už самовольное statybos ir t. t. Kas yra самовольное statybos ir kokia yra tvarka plėtimąsi teritorijų? "Самовольное statyba" ukrainiečių teisėje yra собирательным sąvoka, turinys, kurį galima уяснить tik analizuojant kelių norminių aktų. Į jį apima: atlikti statybos darbus be leidimo juos vykdyti arba перерегистрации teises, nustatytas laikas, o taip pat atlikti nėra nurodyta be leidimo statybos darbus, atlikti statybos darbus be надлежаще patvirtinta projekto dokumentus, grubus pažeidimas Гостов, statybinių normų ir taisyklių ar dizaino sprendimus; самовольное keitimas architektūros elementai, pastatų ir konstrukcijų metu jų veikimą, o taip pat pastatų statyba ir sales į земельном, o be надлежаще atrodančius teisių dėl neteisėto jo переуступки kitas asmuo. Tokiu atveju, reikėtų atidaryti'prisiminti apie tai, kad pagal str. 23 Įstatymo Ukrainos nuo 20. 04. 2000 m.). Nr. 1699-III "APIE planavimą ir застройке teritorijose" pagal. statyba, suprantamas ne tik įgyvendinti naujos statybos, bet ir rekonstrukcija, реставрация, kapitalinis remontas, laikančiųjų objektai'objektų градостроительства, plėtros ir techninės переоснащение įmonių. Todėl neigiamas poveikis (forma numatytus teisės, atsakomybė) наступят visais atvejais самовольного elgesio statybos, nepriklausomai nuo jo formos. Pagal galiojančius įstatymus, dievui'yra šie pagrindiniai reikalavimai eilės teritorijų plėtra: 1. Dalis sklypų yra atliekamas, kai įvyksta nuosavybės teisės ar naudojimo teisės земельным aikštelė ir gauti leidimą atlikti statybos darbus. Teisę застройку (statyba) yra galimybė savininko, naudotojo sklypo įgyvendinti jame statybos apie'objektų градостроительства, перестройку ar griovimo pastatų ir konstrukcijų (eil. 22 Įstatymo Ukrainos "Apie laisvųjų градостроительства" redakciją, nuo 08. 02. 2001 m. Nr. 2257-W ). 2. Asmenys, kurie ketina įgyvendinti statybos'objektų градостроительства ant žemės dalyse, priklausančių jiems nuosavybės teisių arba naudotis, turi'вязаные gauti iš institucijų vadovų susijusių patarimų, Киевской ir Севастопольской miesto valdžios администраций, jei perdavimo jiems tokių įgaliojimų atitinkamais patarimais, statybos leidimas apie'objekto градостроительства. Tokį leidimą, pateikiamas remiantis integruoto organo sudarymo klausimais градостроительства ir architektūra, ir suteikia vartotojams teisę gauti pradinius duomenis, projektavimo, įgyvendinimo, projektavimo изыскательских darbus ir gauti leidimą vykdyti statybos darbus. Priėmus atitinkamas tarybos sprendimas dėl naudojimosi žemės sklypo iš žemės valstybės ar коммунальной nuosavybės pateikti objekto'objekto градостроительства tvarka, tam земельным įstatymus, nurodytą sprendimą tuo pačiu metu yra leidimu statyti šį objektą'objekto (eil. 24 Įstatymo "Apie planavimą ir застройке teritorijos"). 3. Asmenys, kurie gavo leidimą statyti apie'objekto градостроительства, turite gauti pradinius duomenis dėl projektavimo šį objektą'objekto (eil. 27 Įstatymą "Apie planavimą ir застройке teritorijos"). 4. Projektinė dokumentacija statybos objekto'objektų градостроительства kuriama ir patvirtintas užsakovo pagal nustatytą įstatymo nustatyta tvarka (str. 28 Įstatymą "Apie planavimą ir застройке teritorijos"). Projektinę kuriama pa'objekto veiklos efektyvumą, turinčios atitinkamą licenciją. Projektas согласовывается (kaip taisyklė, проектировщиком) jo sekcijas su inžinerijos veiklos tarnybomis, institucijomis санитарного ir gaisro priežiūros, aplinkos apsaugos ir kt., eina integruotą valstybės экспертизу ir patvirtintas įmonės klientų) ir (arba) jo aukščiausias bendrovės organas. Teiginys projektus be išvados nurodytą ekspertizės gal tik apie'objektų, nurodytų Sąrašą apie'objektų, patvirtinimo projektus, kurių ribose įstatymai nereikalauja sudaryti išsamią valstybės patirtis, утвержденном įsakymas Госстроя nuo 18. 08. 99 g. nr 197 (registruotas Min'минюсте Ukrainos 22. 09. 99 g. Nr. 639/3932). 5. Застройщику ir rangovui pagal atitinkamą gydymą į inspekcijos valstybės architektūros statybos kontrolės (toliau - patikrinimas Гаск) suteikiamas leidimas vykdyti statybos darbus, kuri patvirtina jų teisę atlikti statybos darbus, ryšys objektą'objekto statybos inžinerijos prie tinklų ir сооружениям, išdavimą garantuoja, kad земляных darbus ( str. 29 Įstatymo "Apie planavimą ir застройке teritorijos"). Tvarka teikti minėtas teises, nustatytas Padėtyje, apie tvarka teikti teisės atlikti statybos darbus, утвержденном įsakymas Госкомитета statybos, architektūros ir būsto politikos Ukrainos nuo 05. 12. 2000 m.). № 273 (registruotas Min'минюсте Ukrainos 25. 12. 2000 m.). Nr. 945/5166). 6. Statybos apie'objekto atliekami подрядным, хозяйственным arba mišrių būdu pa'objektais, ar atitinkamas licencijas atlikti statybos-montavimo darbus, (n. 30 str. 9 Įstatymo Ukrainos "Dėl licencijavimo tam tikrų rūšių ekonominę veiklą), pagal įstatymus, ГОСТами, normas ir taisykles, regioninių ir vietos taisykles plėtimąsi, miesto statybos ir projektavimo dokumentų (eil. 23 Įstatymo Ukrainos "Apie planavimą ir застройке teritorijos"). 7. Законченные statyba ir paruošti vadovą pagal sąlyginį projekto apie'objektai priimami eksploatuoti nustatyta tvarka Valstybės statybos normas "приемка eksploatuoti sukomplektuotos, statybos objektų'objektų. Pagrindinės nuostatos. ДБН O. 3. 1-3-94 ". Tvarką priėmimo eksploatuoti sukomplektuotos, statybos objektų'objektai, kurie yra valstybės nuosavybė. nustatoma ministrų Tarybos Neprisijungęs Respublikos Крым, provincijų, Киевской ir Севастопольской be администрациями suderinus su Госкомитетом statybos, architektūros ir būsto politikos Ukrainos (n. 3. 1 ДБН. 3. 1-3-94). Apie atsakomybę, Kadangi šiame straipsnyje aprašoma situacija, kai nustatytą tvarką, statybos įmonės teritorijoje ignoruojami ir turi vieta faktas самовольного statybos, раскроем turinys atsakomybės už самовольное statybos ir kitų apribojimų sferoje градостроительства. Įstatymus dėl apribojimų taikymo sritis градостроительства galimi dviejų rūšių atsakomybė: FINANSINĖ - juridinių asmenų ir ADMINISTRACINĖ piliečių ir pareigūnų. Specialusis įstatymas, устанавливающим atsakingas už apribojimų sferoje градостроительства už juridinių asmenų, yra Įstatymas Ukrainos nuo 14. 10. 94 g. Nr. 208/94-BP "Dėl atsakomybės įmonės, jų apie'junginių, įstaigų ir organizacijų už apribojimų sferoje градостроительства" (toliau - Įstatymas ). Ne mes išvardyti visas numatytas Įstatyme, apribojimų, остановимся tik tuos iš jų, kurie yra susiję su jūsų tema. Taip, įgyvendinimas statybos darbų leidimo juos vykdyti (neturi būti painiojama su leidimu statyboms tvarka eil. 24 Įstatymo Ukrainos "Apie planavimą ir застройке teritorijų") arba be patvirtinta projekto dokumentacijos reiškia pasilieka perdangos bauda 50% vertės šiuos darbus. Reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad bauda skaičiuojama nuo vertės statybos darbų, o ne nuo kainos законченного самовольным, statybos'objektui, visuma. Norminių aktų, reguliavimo tvarką, nustatant statybos, apima ДБН D. 1. 1. -1-2000 "Taisykles, nustatant statybos", patvirtintas įsakymas Госстроя Ukrainos 27. 08. 2000 m.). nr 174; įsakymas Госстроя nuo 19. 10. 2000 m.). nr. 233 "įvadas реформированной kainų sistemą statyba" ir kt Keičiamas правонарушением yra įgyvendinti atskirų rūšių ekonominę veiklą, statybos, saugomų licencijuojamos pagal Įstatymą, be gauti licenciją. Už tai yra nustatyta atsakomybė, kaip baudos dydžio užmokesčio už licencijų išdavimo. Pasak p. 30 str. 9 Įstatymo Ukrainos "Dėl licencijavimo tam tikrų rūšių ekonominę veiklą" (redakcija nuo 08. 02. 2001 m. Nr. 2257-III) licencijuojamos bus turto vystymo veikla (tyrimo ir projektavimo darbai, statyba, kėlimas turint ir ограждающих konstrukcijų statyba ir montavimas, inžinerinių ir transporto tinklai). Reikia pabrėžti, kad parduota būtent komercinė veikla, kuri yra "ne tik verslo, bet ir bet kuri kita veikla juridinių asmenų.., пов'susijęs su gamybos (изготовлением) produktai, prekyba, paslaugų teikimu, atliekant darbus... " (p. 2 informacinio laiško Aukščiausiojo arbitražo teismo Ukrainos 13. 09. 2000 m.). Nr. 01-8/493 "Apie Įstatymą Ukrainos" Dėl licencijavimo tam tikrų rūšių ekonominę veiklą "). O tai reiškia, kad statybos хозяйственным būdu (KAIP VEIKLĄ, VYKDYTI DARBŲ) yra komercinė įmonės veikla ir todėl. Bus licencijuojamos. Be to, tarp pa'objektų atsakomybės už numatytų Įstatyme, apribojimų taikymo sritis градостроительства vadinami предпріятія. apie'едіняющіе funkcijos užsakovo ir rangovo, tai yra, patys stato savo reikmėms. Už eksploatuoti statinius po statybos pabaigos be jų priėmimo vyriausybės приемными (techninių) комиссиями nustatytas baudas 10% išlaidų atliktą darbą ir pan. Remiantis pavadinimai ir преамбулы Įstatymo, galima drąsiai teigti, kad pa'subjektų atsakomybės už jį yra tik juridiniai asmenys (įmonės, apie'vienybę, įstaigos ir organizacijos). Todėl, jei joje nurodyto pažeidimo допущенные privačiu verslininku, pavyzdžiui, piktnaudžiauti "застроил" mastu, mažesnės, nei ką nors apie tai'sąjunga tarp taikyti numatytas Įstatymu finansinės sankcijos negalima. Pareigūnai, įskaitant privatūs verslininkai, dėl apribojimų taikymo sritis градостроительства yra administracinio atsakomybė pagal str. 96-97 Kodekso Ukrainos dėl administracinių правонарушениях. Šias taisykles yra numatyta administracinė atsakomybė, kaip bauda, kurio dydis yra nuo 2 iki 20 ne mokesčiu minimalios pajamos piliečių, priklausomai nuo rūšies, apribojimų. Tuo atveju, jei statybos kursai buvo vedami į земельном svetainėje, nėra skirta naujų застройщику nuosavybėn arba naudoti, atitinkamas pareigūnas (privatus asmuo), taip pat bus atkreipiamas į administracinę atsakomybę kaip bauda už самовольное skyrius žemės sklypo (eil. 531 Коап). Kai mokėti baudas? Aišku, daugelis taip į klausimą, kas yra tikimybė, nustatyti faktų самовольного statybos ir panašių pažeidimų, o taip pat pritraukti виновных atsakomybę. Tai gali įvykti dviem atvejais. Pirmasis - tai nustatyti pažeidimus, pareigūnai patikrinimo Госархстройконтроля kai pasirinktinio tikrinimo (n. Iš Nuostatas dėl Valstybės " строительном kontrolės, patvirtinti nutarimu Iš Kabineto Ukrainos nuo 25. 03. 93 g. ø 225, į redakciją, nuo 07. 04. 95 g. nr 253). Ir antrasis - "явка su повинной", tai yra apyvartos įmonės, institucijos, vietos savivaldos ar райадминистрацию, ir paspauskite select'dėl būtinybės gauti правоустанавливающего dokumento piktnaudžiauti pastatytas'objektas nekilnojamojo turto ir t. t. Antras atvejis dabartinėmis sąlygomis yra daugiau nei realus: ne успев ką nors statyti, įmonei dažnai netrukus tenka parduoti, kloti savo sąrašą, atlikti įstatinis fondas, kitos įmonės, disponuoti kitaip, ar tik dokumentais patvirtinti, pvz., gavus atskirų rūšių licencijų, kad ji turi materialinę bazę, siekiant įgyvendinti лицензируемого rūšių veikla. Įrodymas priedai apie'nekilnojamojo turto objekto bet kuriam asmeniui, yra liudijimas, nuosavybės ir atitinkama registracija į organus techninės inventorizacijos. Valstybinė registracija, nuosavybės teisės objektą'nekilnojamojo turto aukcionai vyksta pagal Instrukciją apie tvarka valstybinės registracijos nuosavybės teisės objektą'objektų nekilnojamojo turto, esančio nekilnojamojo turto, juridinių ir fizinių asmenų, patvirtinta įsakymas Госкомитета statybos, architektūros ir būsto politikos Ukrainos nuo 09. 06. 98 d. L. 121. 1 priede prie šios Instrukcijos pateikiamas Sąrašas правоустанавливающих dokumentų, pagal kuriuos atliko valstybinė registracija, nuosavybės teisės objektą'nekilnojamojo turto objektų. Pagal šio Sąrašo pradinę registraciją naujo apie'nekilnojamojo turto objekto galima atlikti tik remiantis teismo sprendimai dėl pripažinimo nuosavybės teises. Bet nepaisant to, tai yra praktiškai įmanoma, registracija, laimei, vis dar atliekamas. Teisės pagrindas valstybės registracijos tokių objektų'objektų tarnauja aktas apie norą apie'objekto vadovą, sudarytas ir patvirtintas pagal nustatytą tvarką. 3 punktas. 11 ДБН O. 3. 1-3-94 taip pat numatyta, kaip dokumentas, galintis jo teisinės pasekmės kaip pripažinimo (registracijos) nuosavybės teisės aktas apie norą apie'objekto vadovą. O kadangi toks teisės aktas, pagal pirmiau ДБН, teigia горисполком arba райадминистрация, o yra komisija, назначенная tais pačiais institucijomis, turėtų būti laikoma, kad tai самовольного statybos vienaip ar kitaip taps žinomas, įskaitant ir kontrolės Госархстройконтроля. Trumpai tariant, jei esate tikri, kad jūsų įmonė taps ne apie'objektas dėmesio patikrinimo Госархстройконтроля, o piktnaudžiauti pastatytas'єкт artimiausioje ateityje bus įtraukta į civilinis apyvarta ir bus naudojami tik pagal jo tiesioginį хозяйственному paskirtį, gali ne patirti. Tuo labiau, kad jūs galite patekti į skaičius pasisekė nekilnojamojo turto vystytojai, kuriems pavyksta užsisakyti visus reikalingus dokumentus ir kaip būtų pagal ateities statyba, kuri iš tiesų jau praeityje. Tačiau, jei tam tikrų abejonių, juk гложат sielą "vakar į kūrėją", šis straipsnis gali būti jam naudingas. Nuo ko pradėti? Prieš kreipdamiesi į горисполком arba райадминистрацию pareiškimą apie отводе žemės размещенное struktūros (jei žemė anksčiau отведена nebuvo), arba apie paskyrimų komisijos sprendimo klausimus apie norą законченного statyba, objektas'objekto vadovą, поинтересуйтесь apie kitą: - kam ir pagal kokio правоустанавливающего dokumento priklauso žemė, занятая pagal строением? - Koks tikslinės paskirties отведенной žemės? - Kada ir remiantis ką (įsakymu, pavedimus ir pan.) pastatytas'objektas? - Согласовывалось ar apgyvendinimas'objekto su kokiais nors inžinerijos veiklos paslaugos. СЭС ir t.t.? - Kas разрабатывал ir teigė projekto statinys? - Buvo įgyvendinta ar kompetencijos projekto? - Iš tiesų įmonės nėra būdavo priimami leidimo atlikti statybos darbus? - Mažai ar įmonė tuo metu, kai statybos leidimą atlikti statybos-montavimo darbus? - baigėsi, ar objektas statyba? - koks išlaidos atlikti statybos darbus? Atsakydamas į tikrą klausimų, galite netikėtai sau aptikti dokumentai, kurie jei ne спасут сложившееся padėtį, nors būtų kaip nors ego скрасят (pvz., yra suderinti su inžinerijos veiklos tarnybomis, todėl patikrinimo Госархстройконтроля nusprendžia nubaudė tik įmonės, o админштраф į direktoriaus pareigas skirti ne). Be to, gali būti, kad statybos darbų kaina yra ne per didelė (pvz., dėl savo дешевизны darbo jėgos ir kt. ). Atsižvelgiant į tai mokėjimas galimų baudų "ne ляжет ant pečių įmonės непосильным našta finansų". Jei pats nustatyti kainą statybos darbų neįmanoma (dėl praradimo arba sunaikinimo pirminių ir prisijungimo dokumentus ir t. n. ), pastatyta objektą reikia "atrasti" per inventoriaus, pagrindinių priemonių ir įvertinti pagal tikrąją стоимости1. Kelyje į tikslą deja самовольных nekilnojamojo turto vystytojai, PATRAUKLUS, atsakinga UŽ САМОВОЛЬНОЕ STATYBA NEREIŠKIA AUTOMATINIO LEGALIZAVIMO PASTATAI. Taigi, tvarka gauti visus būdu согласований sprendimus ir išvengti nepavyks. Jei tai jų gavimas sąlygomis "постфактум" toli gražu ne visada gali užtikrinti застройщику "žalią gatvę", į kurią jis gal tikisi, kad atsižvelgiant į tai, kad kartą jau pastatytas, tai tiek to ir būti. Pvz., jei 30 cm atstumu nuo pagrindo pastatyta nutiesti высоковольтный laidas, kai minimalus leistinas отступе 5 ar 10 m, tai įmonės elektros tinklų vargu ar duos sutikimą vyko tokio objekto ir jo nesugadintas kaip. Išimtiniu gali padaryti nuolaidų, bet per protingą ir vertinamų saugumo ir galimybės, kad ekstremalių situacijų. Tokiais atvejais застройщику turite, arba ką nors pakeisti, pavyzdžiui, планировке objekto ir kt.arba į tai kol užbaigti savanoriškas похождения pagal инстанциям, arba vykdyti veikla priverstinį перепланировке ar griovimo самовольной pastatas jau предписанию atitinkamų įgaliotų institucijų. Taigi, nuo ko pradėti, net самовольному statybos, ignoruoti taisykles, atlikti земляных, statybos ir kitko darbų nepriimtina ir labai neprotinga, nes tokios statybos galų gale, gali обернутся laiko švaistymas ir pinigų. Algoritmas elgesio įmonės - самовольного programuotojo procedūroje pavadinimu "Legalizavimas самовольного statybos" plačiąja prasme galima pateikti taip: 1. Jei statybos велось teritorijoje antrojo įmonės arba savo teritorijoje, o įmonei-застройщику reikia: a) siųsti отвод žemės atsižvelgiant į savanoriškas atmetė įmonės, предоставившего žemę po застройку, o taip pat-a) ir b) gauti statybos leidimas ir elemento градостроительства. Į горисполком arba райадминистрацию skamba atitinkamą заявленіе, projektas aprašomos žemės размещенное pastatas, nuoseklų su valdymu градостроительства ir architektūros, inžinerijos veiklos paslaugas (горводоканал, горгаз, теплосеть, электросеть, радиоузел, telecom), institucijų bendrųjų эпидемиологического priežiūrą, ГАИ ir kt. Pagal постановлениям patikrinimo Госархстройконтроля ir organo žemės išteklių nemokami наложенные baudos už apribojimų sferoje градостроительства ir žemės įstatymų. Горисполком arba райадминистрация выносят sprendimas apie galimybę įmonei-застройщику žemės sklypo (nuosavybės, nuomos, ilgalaikio ar nuolatinis naudojimasis s t. n. ) pagal statybos ir apgyvendinimo pastatai, taip pat statybos leidimą ir elemento anksčiau skirta naujų земельном perdavimo. 2. Kartu su наложением baudų инспекцией Госархстройконтроля bus, matyt, nusprendęs nurodymas apie šalinimą, kuriems leidžiama pažeidimų, tai yra bus pasiūlyta gauti leidimą atlikti statybos darbus. Tuo labiau, forma aktą госкомиссии apie norą objekto eksploatavimo apima taip pat ir informacijos apie выданном rezoliucijos ant vykdant statybos-montavimo darbus. O tai reiškia, kad gauti nustatytą leidimą reikia pateikti: dokumentus apie отводе žemės ir spręsti statybos; sukurtas ir patvirtintas projektas, statybos, pastaruosius экспертизу; dokumentus apie priskyrimą atsakingiems atlikėjų darbus (прораба, atstovai autorių ir techninę priežiūrą) ir kt. 3. Gavusi leidimą atlikti statybos darbus, reikia kreiptis į горисполком arba райадминистрацию (per patikrinimą Госархстройконтроля) su pareiškimu dėl paskyrimo valstybinės techninės komisijos sprendimo klausimus apie norą objekto eksploatavimo. Tokia komisija priskiria remiantis вынесенного spręsti konkretaus organo. Pagal ГСН O. 3. 1-3-94 ji turėtų pradėti darbą 7 dienų laikotarpį nuo dienos, susisiekti. 4. Darbas komisija turėtų būti baigta, terminas iki 10 dienų. Tuo atveju, jei nėra objektą esminių trūkumų sudaromas ir pasirašomas aktas, kuriame priimamas sprendimas apie vandens objektą eksploatuoti. Aktas komisijos patvirtintas sprendimas institucija, назначившего jos, yra arba райадминистрации. 5. Pasirašytą ir patvirtintas teisės aktas valstybinės techninės komisijos apie norą objekto eksploatacijai yra pagrindas išvaizdos nuosavybės teises į сооруженный objektas organus БТИ. Tiems įmonių-nekilnojamojo turto vystytojai, kurie sumetimais, atsargiai dar padidino балансовую vertė pagrindinių fondų vertės anksčiau užfiksuotų išlaidų už objekto aktas rašymo yra "железным" priežastis to, kad tai padaryti
ŠALTINIS: Buhalterija

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą