2014 m. kovo 24 d., pirmadienis

Стройтехника - rinka, statybos technika, Ukrainos, lizingas, nuoma statybos mašinų

Mūsų darbas
    +38 (044) 223-25-08

    +38 (067) 445-08-25

    ab * zabudova. kiev. ua
    Įkeliama...

    Įkeliama...

    Rinkos стройтехники

    Стройтехника - kam rinkos стройтехники gyventi gerai?

    Pasaulinės finansų krizės sprendžiami niokojančių smūgį украинской ekonomika. Kol šalies vadovas спорит apie savo viziją антикризисной politikos, kai kurie pramonės vidaus ekonomika atsidūrė ant žlugimo visiško žlugimo. Taip, dar neseniai dinamiškai vystosi rinka statybos mašinų šiandien išgyvena ne geriausius laikus.

    Тина СЕРГЕЕВА, KONKREČIAI APIE STATYBOS. Sutartis Стройтехника

    Dar 2007 m. ukrainiečių rinkoje statybos technika galėtų pavydas kitų pramonės ekonomikos - šis segmentas rodydavo завидную stabilumo plėtros ir didelis augimas (nuo 15 iki 50%, dėl įvairių rūšių statybos technika). Todėl per pirmąjį pusmetį 2008 m. ir vidaus gamintojams statybos technika, импортеры daugelyje sričių dirbo jau накатанной vėže: remdamasi pelnas 2007-ųjų, buvo padidėjęs įsipareigojimai'язання 2008 m., "saugiai" būtų paleisti. Labai padidėjo paklausa statybos technika pusės ukrainos klientų заставляло vidaus rinkos operatorius стройтехники pildyti savo produkcija prekybos aikštelės. Tačiau jau vasaros pradžioje į rinką pradėjo vykti keisti худшую pusę, kurios ознаменовались esminis sumažinimas kiekius energijos suvartojimą technika. Prie rudens operatoriai rinkos atsidūrė эпицентре кризисного chaosas - paklausa statybos technika pusės ukrainos klientų beveik иссяк.

    Pažymėtina, kad vidaus rinka стройтехники tapo antras pagal sąskaitą segmento, kuris kentėjo nuo krizių reiškinius украинской bankų sistemos. Pirmasis sunkūs krizės smūgių susitiko statybos sektorius šalies: visiškai nėra paklausos ukrainos klientų būsto, problemų su finansavimu, ir dėl to - заморозка daug apie'objektų. Tiesa, dar šiek tiek laiko наблюдалась tam tikras aktyvumas įgyvendinimo komercinio turto, tačiau iki metų pabaigos ir šių apie'objektų buvo visiškai sustabdymo. Dabar tik Kijeve panašioje situacijoje atsidūrė nuo 70% iki 80% pateiktų projektų. Tokiu atveju, kaip pažymi ekspertai statybų rinkoje, daugelyje regionų, mūsų šalyje šis rodiklis yra dar didesnis - nuo 90% iki 100%.

    Tokia situacija negalėjo neturi įtakos rinkos стройтехники. Trūksta pinigų lygintuvą lėmė visiškai prarasti susidomėjimą šiuo prietaisu сегменту rinkos.

    Patvirtina tai ir Aleksandras МЯРКОВСКИЙ, vadovas departamento statybos technologijų bendrovės "АМАКО": "Viskas prasidėjo nuo nutraukimo finansavimo statybos bendrovių, bankų. Sumažėjo apimties darbus, po jų sumažėjo pirkimų naujos technologijos. Ne paslaptis, kad dauguma statybos bendrovių prigludę jachtoje sąskaita traukia pusės lėšų, ir kaip tik pinigų srautas sumažėjo, darbas sustojo. Atitinkamai, paklausa šios kategorijos vartotojams statybos technika tapo lygus nuliui ".

    Daug vilčių atstovai statybos sektoriaus возлагали į šalies vadovas, kurį naudodami laiku patvirtinimo антикризисных sąskaitas, taip pat priėmimo госбюджета galėtų paspartinti išėjimas statybos pramonė iš krizės. Kartu su jais į geriausią tikėjosi rinkos žaidėjai стройтехники. Tačiau ginčai tarp įvairių leidžiamosios valdžios apie tai, kokia антикризисная programa geriau, lėmė dar daugiau pagilinti krizės vidaus statybos pramonė. Todėl pradžia 2009 m. ne buvo jokių pokyčių į rinką statybos technika.

    Laikinus sunkumus?

    Trūksta paklausos klientų statybos technologijos lėmė tai, kad prekybos aikštelės, vidaus gamintojų ir įmonių, užsiimančių поставкой стройтехники už sienos, buvo užpildytos produkcija. Kad kaip nors išspręsti šią problemą, bendrovė pradėjo mažinti kainas, tačiau ir tai ne lėmė ожидаемому rezultatas - norintiems įsigyti technika, net ir tokiomis nepalankiomis sąlygomis praktiškai įrodė.

    Pasak Aleksandro МЯРКОВСКИЙ, šiuo metu rinkoje yra labai daug pasiūlymų iš pardavėjų statybos mašinų už labai patrauklią kainą, bet į situaciją, tai daug įtakos neturi, nes aktyvumas pirkėjų beveik nulinė.

    Dar prieš новогодними šventės ukrainiečių rinkos захлестнула banga, įvairių akcijų ir распродаж pusės stambių tiekėjų, statybos technika. Įmonės stengėsi bet kokiu būdu pritraukti tuos nedaugelio pirkėjų, kurie liktų pinigų. Kai kurios įmonės buvo pasiūlyti net ilgą išsigelbėjimas mokėjimai, kiti nenorėjo suteikti dovanos kiekvienam potencialiam klientui. Bet norimą rezultatą didžioji dalis šių akcijų nepasiekė, nes potencialūs pirkėjai turėjo problemų su finansų ir užėmė kompiuterių gamintojai poziciją.

    Dėl tokio штиля visi rinkos žaidėjai statybos technika patyrė многомиллионные nuostolius ir atsidūrė ant išgyvenimo ribos.

    Suprantama, kad toks nelengvas situacija daug bendrovių, siūlančių стройтехнику украинским klientams, atsistojo prieš tai persvarstyti savo politiką ir nustatant keletą prioritetinių sričių toliau plėtoti. Первоочередными priemonių rinkos operatoriaus tapo mažinti išlaidas ir taupyti visiems, net ir darbuotojus...

    Kelias išeiti iš krizės

    Kaip pažymi rinkos ekspertai išgyventi sudėtingų krizių sąlygomis, įmonėms - gamintojai стройтехники, priklausys nuo situacijos rinkoje, teks atidaryti savo darbe naujus horizontus.

    Стройтехника

    Pasak Aleksandro МЯРКОВСКИЙ, daugelis operatorių rinkos statybos technika jau suprato, kad atėjo krizė затянется ilgam, todėl kai kurie iš jų pradėjo žymiai sumažinti išlaidas: kažkas урезал atlyginimą, kažkas parašė, darbuotojų неоплачиваемые atostogų, kažkas sumažino filialą. Tačiau tokius žodžius, jei ir уцелеют, tai praras savo rinkos dalį, todėl, kaip atkurti infrastruktūrą bus lengva. (Jau po pabaiga 2008 m. daugelis įmonių лопнули dėl negalėjimo vykdyti įsipareigojimų'язання prieš kreditorių. )

    Tie, kurie išeis iš krizės su mažiausiomis nuostoliai jausis aukščio.

    Kaip taisyklė, выживают tas įmones, veiklos sritį kurių диверсифицированы. Tai matyti pavyzdys įmonės "АМАКО", kuri parduoda ne tik statybos, bet ir žemės ūkio technika, sėklos, trąšos, komercinis transportas ir t. t. Toks požiūris leidžia sėkmingai valdyti finansinių srautų įmonės viduje, o taip pat išvengti, sumažinti aptarnavimo personalas.

    Su šiuo teiginiu sutinka ir specialistai, UAB "Цеппелин Ukraina". Pasak jų, диверсифицированное gamyba, kuri šiuo metu praktikuojančių bendrovė"Цеппелин Ukraina", be rinkos statybos technikos, taip pat veikia kalnų pramonės srityje-žemės ūkio, plotas variklių ir varymo norėdami dyzelinas-generatorių), suteikia galimybę plėtoti net ir krizės sąlygomis.

    Nepaisant įvairių strategijų siekiant įveikti krizę, šiandien pagrindinis uždavinys yra kiekvienos įmonės, užsiimančios gamyba arba tos statybos technologijos Ukrainos teritorijoje, bus išsaugoti pardavimų apimties produktus.

    Atsižvelgiant į keblią padėtį klientams jų finansinį mokumą ir vykdyti užduotį galės tik tie, kurie galės priartėti prie vartotojų, su комплексными pasiūlymais ir suteiks įvairių finansinių programos skaičiavimus. Taip, pvz., XK "АвтоКрАЗ" buvo sukurta programa "КрАЗ Lizingas", nukreipta tiesiogiai į vartotojų finansinės krizės. Programa suteikia išperkamoji nuoma statybos mašinų valstybėje trejus metus su авансовым mokėjimo 10% palūkanų norma-17%, tai yra gerokai efektyviau kredito schemas.

    Be to, daugelis gamintojų стройтехники bus priversti nukreipti savo veiklą ne tiek išleisti pagrindinių produktų, kiek dėl plėtros, kitose srityse, учитывающих tendencijos paklausa. Kaip rodo pasaulinė praktika, krizės sąlygomis, kai mažinant paklausą naują techniką didėja paslaugų apimtis darbų ir vartojimo atsarginių dalių. Vartotojams nereikia pirkti naujos mašinos, o kiek нагружают galimą įranga, акцентируют dėmesį į remonto.

    Todėl jau šiandien daugelis kompanijų daro didelis dėmesys į techninės priežiūros ir garantinio aptarnavimo technologijos, esančio veiklos su klientais. Bet kokiu atveju finansavimo paslaugų programos nebus sustabdytas arba sumažintas.

    Kaip pažymi rinkos specialistai, šiuo atžvilgiu į выигрышном padėtyje gali būti импортеры statybos technika, nes jie turi налаженными serviso tinklų ir galimybe greičiau pristatymo atsarginių dalių.

    Стройтехника

    Tuo pačiu metu импортеры pažymi ir tai, kad, tikėtina, kad pirmieji iš krizės pradės eiti ukrainos gamintojai - už biudžeto sąskaitą pinigų вливаний plėtros mašinų gamybos pramonei apskritai. Savo ruožtu valstybė taip pat nusprendė skatinti pardavimus vidaus gamintojams statybos technikos - priėmimo Aktu Nr. 3430 "padaryti pakeitimų kai teisės aktų Ukrainos (santykinai sumažinti įtaką finansų krizės dėl plėtros, automobilių ir kitų pramonės šakų pramonės šakas)". Pagal šį dokumentą, kai pirkimo technika už valstybės lėšas naudos gauna ir vidaus gamintojams. Tačiau priimti tokių priemonių gali neigiamai paveikti plėtros viso vidaus rinkos стройтехники. Pirma, įstatymas sukeltų žymiai sumažinti importo kiekio produktų, kuriame yra ir geresnių laikų украинскому klientų ištroškę trūko. Antra, bus nesveika konkurencija rinkoje.

    Nuoma (lizingas) ir nuoma

    Pažymėtina, kad finansiškai-ekonomikos krizė neigiamai отразился ne tik спросе ir pardavimas statybinių mašinų, bet ir sumušė nuolatinės operatorių rinkos ir klientų schemos pirkimo technika. Išperkamosios nuomos sutartys įsigijimo стройтехники, kurie iki krizės patiko populiarus tarp vietinių klientų, dabar beveik yra.

    "Mes ir paspauskite select'ryšių su finansų krize daug lizingo bendrovių приостановили veikla, o kai kurie visiškai dingo iš noro modernizuoti ukrainos rinkos lizingo paslaugas. Tie, kas liko, ужесточили reikalavimai лизингополучателям, pareiškė, kad palūkanų normos ir išankstinių mokėjimų. Daug įmonių dabar tapo sunku užsisakyti nuoma. Į докризисные laikais apie 35% sandorių įsigijimo pabaigos statybos technika оформлялось pagal лизинговым schemų ", - pasakoja Aleksandras МЯРКОВСКИЙ.

    Šiandien daugeliui lizingo kompanijos, pasak Татьяны Саусь, generalinio direktoriaus лизинговой bendrovės "Glamonė-Lizingas", pakankamai sunki verta problema неплатежей. Ypač pusės-klientams, kurie pirko techniką, atlikti statybos darbus. Išperkamosios nuomos bendrovės suvokia visą situacijos sudėtingumą - finansų krizė вверг beveik visą стагнацию visą statybos rinką, todėl pinigų išmokėti pagal лизинговым sutartis lygintuvą tiesiog nėra.

    Daugelis išperkamosios nuomos firma eiti į kai kurių nuolaidų klientams - toliau sutartys išmokų, stengiasi лояльно padėti kiekvienam klientui. Bet situacija negali likti nepakeistas, nes išperkamosios nuomos bendrovės taip pat turi kredito įsipareigojimų'язання prieš bankų. Todėl galimas variantas, pagal kurį į itin злостных неплательщиков pakrantės technika bus būti paimamas ir pasiduoti nuoma įmonėms, задействованным į statybos procesus.

    Specialistai pažymėjo, kad šiuo metu pradėjo aktyviai plėtoti segmentas nuoma statybos mašinų. Iki krizės, nepaisant gana aukštos kainos стройтехнику, klientai norėjo ją pirkti. Todėl rinkos nuomos tokia įranga mūsų šalyje buvo išvystytas silpnai. Jame dalyvavo gana šiek tiek bendrovių, užsiimančių сдачей statybos mašinų nuoma. Pagrindiniai operatoriai, kurie įgyvendino technika ukrainiečių rinkoje, taip pat turėjo активе kryptis nuomos įranga. Šiandien beveik visi didieji pardavėjai statybos technika, atsižvelgdama į galimybes parduoti įrangą, pradėjo jį nuomoti. Арендуют technika bendrovės, kurių nepakanka pradinių lėšų jos įsigyti. Taigi, dabar vidaus rinką nuoma statybos mašinų atrodo visiškai perpildytas. Neverta pamiršti ir apie tai, kad ir patys statybos bendrovės, kurios dėl krizės priversti простаивать, pradėjo skolinti technika nuoma.

    Стройтехника į Ukrainą

    Kaip gali pasikeisti situacija šiame segmente nuomos artimiausioje ateityje - prognozuoti sunku. Negalima atmesti galimybės, kad po "atšilimo" statybos pramonei украинскому klientui bus pelninga pirkti, technika, nei apsidrausti savo turtą.

    Prognozės operatoriai

    Pasak analitikų, sudėtinga ekonominė situacija šalyje turės būti dar bent 2-3 metus. Kaip pažymėjo Aleksandras МЯРКОВСКИЙ, šiuo metu ir statybininkai, ir rinkos operatoriai statybos technika užima выжидательные poziciją. Visų pirma reikia ожить finansinių institucijų ir pradėti вливание į недостроенные apie'objektus. Tik po tam tikro stabilią paramą statybos bankai ir galima bus kalbėti apie atgimimo pradžioje pramonės. Galimi ir kai kurie veiksmai valstybės (mokesčių lengvatas, atidėti paskolų grąžinimo).

    Tačiau, nepaisant to, kad депрессивную situaciją pramonės, rinkos operatoriai statybos technika labai dideles viltis į 2009 m. kėlimas didelių pramoninių objektų'objektų, kelių ir infrastruktūros prie Euro-2012.

    Manoma, kad rinkos ekspertų, anksčiau kitų galės įveikti krizės pasekmes eismo įvykiai-statybinės organizacijos, nes ši pramonės šaka nustatyta valstybės parama.

    Patvirtina tai ir vadovas Valstybės tarnybos автодорог Ukrainos Vadimas ГУРЖОС. Pasak jo, ateinančiais metais planuojama statyti 301 km naujų kelių, suremontuoti 1, 25 tūkst. km ir pastatyti 80 km kelių. Jei tai iš госбюджета į kelio darbus, 2012 m. planuojama skirti 15, 8 mlrd грн, įskaitant dalyvaujant paskolos dydžio 12960000000 грн.

    "Укравтодор" tikisi pritraukti 13980000000 грн statybos big ring road aplink Kijevo (11040000000 грн) ir naujos автотрассы Lvovas - Краковец (2, 94 mlrd грн) koncesiją sąlygomis.

    Ant kelio darbus rengiantis Euro-2012", 2009 m. planuojama skirti 8832000000 грн, įskaitant 3213000000 грн - iš госбюджета ir 5619000000 грн - iš kitų šaltinių (paspauskite select'ryšių su sudėtinga ekonominė situacija "Укравтодор" bandys pritraukti didelę dalį pinigų sąskaita investuotojų, o ne госбюджет). Taip pramonė gali gauti lėšų, o gamintojai ir tiekėjai стройтехники - didelių užsakymų.

    Daug priklausys nuo vyriausybės veiklos ir situacija užsienio rinkose. Jei valstybė palaikys bankai, kurie, savo ruožtu, продолжат skolinti, statybos bendrovės, nors finansų krizė šiek tiek отразится'ется rinkoje statybos спецтехники. Su tokiu reikalų padėtį, rinkos augimas gali sudaryti ne mažiau kaip 20-30%. Manoma, kad specialistų, padėtis vidaus rinkoje стройтехники gali pasikeisti į pabaigą I ketvirčio 2009 m.

    O kaip pas juos?

    Антикризисные priemonių užsienio rinkos dalyvių

    ... Pavyzdžiui, didžiausias europos gamintojas statybos technika Volvo sumažino 850 darbo vietų gamyklose Švedijoje. "Terex " paskelbė, kad mažinant 17% darbuotojų visoms savo įmonėms. Šiek tiek geresnė situacija pas didžiosios britanijos kodas стройтехники JCB - jiems kol kas pavyko išvengti, sumažinti darbo vietų. Vadovas нашло savo pavaldinių kompromisinis sprendimas: 4 tūkst. darbuotojų, įmonės savanoriškai sutiko diferentą žemyn savo alga 50 £ per savaitę, siekiant išvengti atleidimo 350 kolegų.

    Rusijos gamintojai statybos technologijos, kurių produktai, докризисное metu buvo labiausiai востребованной Ukrainoje, taip pat nuvyko būdų, kaip sumažinti. Dauguma jų ne tik atleido dalį darbuotojų, bet ir perėjo į trumpą darbo savaitę. Taip, dėl mažesnio pajėgumo заявило VŠĮ "Kamaz". Bet gamyklos vadovas priėmė sprendimą nutraukti gamybą, kaip ir kitos rusijos bendrovės, o tik išversti įmonė iš šešių-ant четырехдневную darbo savaitę. Paskutinis toks režimas iki gegužės 6 d., 2009 m. Gamykla priversta mažinti gamybą, nes sumažėjo paklausa самосвальную ir кранову technika pusės statybininkai.

    Panaši situacija buvo parengta ir kitose машиностроительных kompanijose Rusijoje. Į ir paspauskite select'dėl stabdymo gamybos UAB "Челябинские statybos-kelio mašina" (įeina į holdingo "Pagrindinis elementas"), 2 tūkst. darbuotojų įmonių buvo išsiųsti atostogų nuo gruodžio 1 d. iki vasario 1 2009, išlaikant 2/3 vidutinio darbo užmokesčio. Priežastis priimti tokį sprendimą - lašas покупательского paklausa выпускаемое įmonės taupomosios bendrovės (building įranga. Kitais metais, pažymi vadovas ЧСДМ, apimtis laidos bus koreguojama pagal rinkos poreikius.

    Антикризисная programa "Уралмашзавода" reiškia, kad perėjimas į четырехдневную darbo savaitę, sumažinti darbo dienos dvi valandas, sumažinti valdymo ir kitos išlaidos. Be to, valstybėje nebus priimti naujų darbuotojų. Šios priemonės veiks bent iki metų pabaigos. Priežastis įvedimo režimo griežtą taupymo, pasak "Уралмашзавода", tapo atsisakė daugelio klientų plieno ir горного įranga nuo anksčiau pasirašytas sutartis arba perkėlimas laiką juos atlikti, kad patiriamas pasilieka mažinti grynųjų pinigų pajamos iš įmonės beveik trečdaliu.

    Rusijos gamintojas ekskavatoriniai - "Машиностроительная bendrovė Кранэкс" - nusiuntė lapkričio mėnesį į priverstinis atostogavo apie 1, 5 tūkst. darbuotojų.

    2007-aisiais konsultacija buvo išleista 52 648 sunkvežimių, o už 2008 m. bendrovė planuoja surinkti apie 60 tūkst. mašinų. Tendencija, kad didėja gamybos 2008-m išlieka iki rugpjūčio - augalų kolekcionavimas 10 % sunkvežimiai daugiau, nei 2007 m. Tačiau krizė переломил padėtis: 2009-m galia įmonės gali būti sumažinta kelis kartus.

    Ukrainos gamintojai, statybos technika, taip pat išgyvena ne geriausius laikus. Didžiausia vidaus gamintojas statybinių mašinų "КрАЗ" paskelbė apie perkėlimą į четырехдневный darbo režimas. Be to, 7 proc. sumažėjo įmonės darbuotojai.

    Соседствует su "КрАЗом" Кременчугский автосборочный įmonę, kuri savo kvadratų užsiima сборкой kinijos sunkieji sunkvežimiai FAW, lapkričio mėnesį taip pat sumažino darbo savaitę iki keturių dienų.


    Šaltinis: http://www. zabudova. kiev. ua

    Komentarų nėra:

    Rašyti komentarą