Statyba ir rekonstrukcija.
Na, už švarūs! 2006-11-07 10:49:19
Šiuolaikinės masinės statybos ir rekonstrukcijos senų gyvenamųjų apie'nekilnojamojo siūlo sąlygų patalpų jau nauji teritoriniai galimybes, taip didinant reikalavimus jų "убранству" tiek pagal paskirtį, tiek pagal dizainą. Ilgalaikius tendencijos Padidinti atminties talpą rinkos 15-20% per metus, Palaipsniui kompensuoti vartotojų pageidavimus link brangiau сантехники Augimas "pagarbos" vartotojų iki vonios kambario, kaip poilsio ir atsipalaidavimo ir, pagal, prie jos įranga Tendencijos paskutinį metų Augimo sunkumų į rinką, naujų įmonių-prekybininkų už norą užsienio tiekėjų, dirbti su pasirodė partneriais Sėkmingą įgyvendinimą rinkoje kapitalo didelių regioninių prekybininkų asortimento Išplėtimas iš konkurencinių sumetimų ir paruošimas operatorių rinkos į imlumui новинок ir neįprastą pagrindinė masė vartotojų įranga: dušo kabinos, унитазов funkcijų биде, vaikų сантехники Įsisavinti kai kurių vidaus gamintojų нижне-vidutinio kainų segmento Didelė garbė parduoti unitazai Naujiems ūkio subjektams įeiti į rinką сантехники sunku pardavėjai seniai apdoroti 80% сантехники, ką parduoda Ukrainoje - импортного kilmės Beje, gamyklų produkcijos высококлассной сантехники Europoje ne taip jau ir daug - juos galima perskaičiuoti ant kojų (palyginimui, gamybos plytelių užsiima dešimtys tūkstančių įmonių). Taigi, iš pradžių, kai vidaus rinkoje tik pagreitį, ratą potencialių tiekėjų buvo gana ribotas, ne ukrainos prekybininkai stebėjo pasaulio rinka, o rinka pasaulyje присматривался prie Ukrainos. Didelių gamybos monstras patys pasirinko vertų partnerių, kuriems be rizikos galima buvo pasitikėti savo prekes. Šiandien visi rimti сантехнические gamyklos turi savo atstovybes Ukrainoje, todėl naujų įmonių-импортеры, kurie įsižiebti noru bendradarbiauti su vakarų kolegomis, dažnai nepavyks - visi jau "разобрали". Savo ruožtu ukrainos prekybininkai, наработав tam tikrą reputaciją, bendradarbiaudama su kuo nors iš europiečių, stengiasi plėsti skaičius garsių tiekėjų, siekiant gauti конкурентно-ассортиментных privalumų, ir sukurti savo mažmeninės prekybos tinklų. Kalbant apie gamintojų ir prekybininkų, vidaus сантехникой ir importuotojai iš NVS šalių, jie siūlo labai pigios produktus su privačiais ir statybinių įmonėms, kaip taisyklė, ypatingų rinkodaros pastangų nedaro. Jei bendrovė-operatorius bando išplėsti asortimentą siūlomų gaminių, tai gamintojas iš esmės yra išdėstytas per tam tikrą kainų segmente. Dėl kainų orientyras į сантехнике ima dažnai купленную poziciją - cd (унитаз, bakelis, dangtelis). Kaina kitų gaminių ir aksesuarų (ypač rinkinius ir kolekcijas; galima gauti, dauginti, dauginant kainą "pagrindinės" gaminius į atitinkamas koeficientas : . Отталкиваясь nuo mažmeninių kainų unitazai ir vadino toliau tik galima klasifikuoti visas сантехнические gaminius ir, atitinkamai, jų gamintojai ir pardavėjai į tris grupes. Pirmoji grupė prekes pagal условным pavadinimu "ekonominės" yra pigiausias segmentas importuojamiems сантехники Ukrainoje - nuo 50 iki 100. apie. Tai daugiausia produktų prekių ženklų "Kolo" ir "Cersanit" (Lenkija), "Jika" (Čekija) ir "Toprak" (Turkija). Antroji grupė - didžiausia platus pagal ассортименту, siūlo gaminius klasės "standartas" kainų diapazoną nuo 100 iki 150. apie. Žinomi gamintojai, pateiktą šiame rinkos grupe Ukrainoje - "Ido" (Suomija), "Ifo" ir "Gustavsberg" (Švedija), "Roca" ir "Gala" (Ispanija). Ir, pagaliau, prabangių ir brangių modelių сантехники kaina 150-200. apie. ir aukščiau siūlo grupė "liuks. Gaminio aukščiausios kokybės ir изысканного dizaino pristatyti į vidaus rinką daugiausia vokietijos bendrovės:" Villeroy & Boch ", " Hansa ", " DushoLux ", " Keramag ", " Keuco "ir kt Украинскую сантехнику, deja, negalima tol, kol priskirti nė prie vienos iš pirmiau nurodytų kategorijų, nes jos prastos kokybės patvirtino atitinkamą kainą - iki 50. apie. Galingas украинским operatoriams prekiauja daugiausia importuojamas сантехникой galima priskirti: "Carmen", "Унитех Bau"", "Серго", "Standard", "Бест Line", "Агромат", "Будмакс" ir kt Šių didelių bendrovių, išskyrus tiesiogiai įgyvendinimo prekės, siūlo klientui visą spektrą papildomų paslaugų (projektavimo, skaičiavimo vonios kambarių, montavimas, remontas ir t. d. ). Didelę reikšmę turi technologijos diegimo сантехники. Jei klientas pasitiki šį procesą profesionalams (kaip taisyklė, tokie žmonės rekomenduoja, kad čia pat vietoje perka įmonė-pardavėjas), tai už ilgaamžiškumą ir patikimumą jis gali ne nerimauti, jie garantuoja. Jei pats tuo užsiima atsitiktiniai žmonės, vyksta neigiami rezultatai ir atsiradimo tų ar kitų pažeidimų į patį artimiausiu metu (asmenu tada jau kreiptis ne prie kam). Gamybos сантехники - viskas labai трудоемкое ir дорогостоящее, todėl pastaruoju metu pasaulyje pastebima, kad masto tendencija apie'asociacija įmonių. Siekiant sustiprinti savo pozicijas rinkoje, kai kurie žinomi gamintojai investuoja savo капиталы rengti didžiųjų prekybos įmonių arba pats pasitraukia перегруппировкой seniai esamų įmonių. Apskritai gi, šiandien beveik niekas negali rimtai sutrikdyti ramybės ir stabilios ramybės pasaulinėje rinkoje сантехники. Lyginant su juo ukrainiečių rinka atrodo pakankamai dinamiškas. Komentaras operatoriaus "Mažai kas mato priešais save išoriškai identiški gaminio patys разберется, dėl ko kaina jų расходится" Marina БОГДАНЕНКО, direktoriaus pavaduotojas firmos "Бест Line": - Vandentiekio - labai sudėtingas produktas, tiek gamintojas, tiek pardavėjas. Kurti kiekvieną naują modelį paprastai trunka keletą metų (taip, pavyzdžiui, per pastaruosius n'penkerius metus didieji gamintojai išleido į rinką ne daugiau kaip dvi iš esmės naujų serijų medžiagų). Smulkių patobulinimų vyksta kasmet, bet jie šiek tiek skiriasi viena nuo kitos senų ir naujų gaminių. Kalbant apie vartotojų auditoriją, nors visai neseniai ji buvo savimi į Ukrainą dvi aiškiai разграниченные kategorija: klasės prasta ir klasės turtingas. Šiandien aktyviai pradėjo formuotis, vadinamosios viduriniosios klasės, kuri prieš'yra aukšti kokybės reikalavimai prekių, ir vis tikisi, kad priimtinas kainas. Įmonės, kurios ориентируют savo gaminius į šią klientų grupę, šiandien gerai laukiamos. Reikia pripažinti, kad vartotojų kultūra Ukrainoje vystosi kol kas labai lėtai. Mažai kas, matydamas priešais save išoriškai beveik identiški gaminius, patys разберется, dėl ko kaina jų расходится. Produkto kaina sudaro keletas svarbių rodiklių. Visų pirma, tai - kokybę, naudojamų medžiagų (spalva, blizgesys, stiprumo charakteristikos gatavų gaminių ir t. d. ). Antra, technologines praktines žinias (know-how (pvz., buvimas specialaus самоочистки danga, kuri suteikia purvo скапливаться paviršiaus, konstruktyvus skirtingos sistemos слива vandens ir t.t.). Rimtų фирмах ir parduotuvėse грамотные specialistai visada доходчиво объяснят klientui funkcionalumo ir dizaino ypač tų ar kitų modelių kainų skirtumas ir kt Rinką сантехники: auga pagarbą отхожим vietų Per pastaruosius metus Ukrainoje buvo parduota сантехники suma yra apie 70 milijonų. apie., kad 15-20% didesnis прошлогодних rodiklius, Kaip ir prognozavo "Sutartis" savo прошлогоднем apžvalgoje rinkos сантехники (nr. 26, 2001, ct. 22-24), ir nei vienbalsiai sutaria apklaustų operatorių, rinkos šis bene устоялся su pastoviu pardavimus 15-20% per metus. Kaip ir anksčiau, yra tendencija palaipsniui pakeisti vartotojų pageidavimus link brangiau ir kokybės сантехники, beveik tos pačios dar kartą liko pasiskirstymas rinkoje pagal gamintojų su доминированием nebrangių, bet gana kokybiškų gaminių iš Čekijos ir Lenkijos (apie pusę kiekio importo). Vidaus gamintojas (apie 20% rinkos dalis), pristatytas десятком gamyklų, taip pat veikia ne tiek į vidaus rinką, kiek į rinkas NVS šalių. Talpa ir geografija : Донецк su Одессой vejasi į Kijevas Прогнозируемая daug tendencija didinti investicijas į pramonės kol просматривается silpnai, "ne molio granulių vienintelė" matyt, nustatomas jų antplūdžio. Bet yra, žinoma, ir pakeisti. Visų pirma, rinkoje tapo glaudžiai ir patekti į jį vis sunkiau. Todėl pagrindinis ginklas konkurencinės kovos tampa aštrių asortimento išplėtimas su упреждающим, рассчитанным poveikis per metus, pasiūlymas непривычных kad Ukrainoje kolekcijų ir pozicijų panašaus унитаза funkcijų биде, самомоющіхся dušo kabinų, vonia su аудіоустановка ir vaikų сантехнических rinkiniai. Per praėjusius metus Ukrainoje buvo parduota сантехники suma yra apie 70 milijonų. apie., kad 15-20% didesnis rodikliai 2000 m.. Pagal gamybos pardavimo главенствующее vietą rinkoje vis dar užima kainų sektoriuje "žemiau vidutinio", nors per pastaruosius metus patyrė animacija ir segmento produktų подороже. Į количественном išraiška pardavimų santykis yra toks: unitazai ir kriauklės sudaro apie 40%, vonios perka dvigubai mažiau (20%), смесительная armatūra ir kranai sudaro 15-20%, замыкают sąrašą dušo kabinos (10%), ir "švarų" įgyvendinimo šiuolaikinių гидромассажных kompleksų ir baldų už vonios kambarių, kol negalima pavadinti sėkminga-dėl nebuvimo kainos vidutinės kategorijos vartotojams (5-10%). Pardavimai kokybės užsienio сантехники regionuose Ukrainos gerokai mažiau, nei Kijeve. Apie'objektyvi situacija ne kapitalo susiklosčius taip, kad žmonių, kuriems ne sau дорогостоящая импортная produktai, paaiškėja, kad dauguma, todėl, kalbant apie daiktų "pirmiausia reikia" (умывальников ir унитазов), čia labiausiai продаваемыми laikomi pigūs modeliai vidaus gamyba (20-50. apie. už vienetą). Regionuose Ukrainos galimos kaina yra pagrindinis pasirinkimo kriterijus. Pastaruoju metu, tačiau наметилась nauja tendencija: didžiuosiuose miestuose - Донецке, Днепропетровске, Харькове, Одессе - vartotojų pageidavimus jau pradeda skirtis daug įvairių. Keisti garsiakalbius pardavimo сантехники per metus tiesiogiai пов'susiję su pradžios ir apdailos bendrosios statybos sezono metu - būtent dėl jo tenka skubėti paklausos. Didelį vaidmenį šiame procese pritraukti klientus vaidina reklama, ir įvairios įmonės būdą расхваливания savo produktų tinka įvairiai. Patirtis rodo, kad veiksmingos priemonėmis skatinti pardavimo сантехнического įranga yra šie: dalyvavimas specializuotų statybos parodas, reklama laikraščiuose ir žurnaluose, taip pat originalus akcijas su nuolaidomis ir dovanomis. Ypač vertingas klientas yra laikomas tas, kuris atėjo į parduotuvę dėl rekomendacijos draugų, pažįstamų, giminaičių, kaimynų ir t. d. Informacija, kaip pagal tokia "gyva" grandinės - geriausia reklama bet prekybos taško. Asortimentas: mūsų kol renkasi baltas ir чугунное Didžiausia paklausa vis dar naudojasi unitazai ir умывальники baltos spalvos, tradicinės formos. Vidutinė kaina šių produktų yra apie 100. e. Kalbant apie vonių - plieno, чугунных ir акриловых nors jų kainos auga atitinkama tvarka (nuo 80. apie.nuo 100. apie. ir nuo 120. apie. ). Ukrainiečių vartotojas kol atkakliai pasirenka iš viso asortimento ketaus modelis, darant prielaidą, kad jų labiausiai patvarus ir долговечными. Deja, šis senas mitas blogai galima apibūdinti переосмыслению. Didelių gabaritų ketus неудобен į transportavimo, žymiai pablogina konstrukcijos, pastatų ir skiriasi įvairių formų. Стальное "brangaus" yra lengviau ir pigiau, bet ji blogai išlaiko šilumą, todėl vanduo joje greitai остывает. Tuo tarpu akrilo vonia - nepaneigiamas lyderis europos rinkoje, turi daug galimybių sprendimus konfigūracijos, spalvų, taip pat pasižymi padidinta lengvai ir atspari prie dinamiką. Bet į Ukrainą akrilo perka, daugiausia jauni ir užtikrintos klientai, охотнее kitiems, imtis naujų progressive pasiūlymus. Jie gi perka ir pavieniai kol į Ukrainą биде. Контрабандные kranai ir brangūs кабинки Kranai ir maišytuvai, deja, neretai (ypač бесконтрольных базарах) pateikti į Ukrainą контрабандным prekėmis, kuris vertinamas du kartus pigiau originalo. "Pažangių" vartotojai страхуют save nuo klastotės, kreipdamasis į salonai ir parduotuvės (ten jie randa visą reikalingą armatūros kaina nuo 30. apie. ). To, lankytini новинок galima pažymėti maišytuvai su керамическим запирающим prietaisu, kurie, kaip teigia gamintojai, leidžia naudoti šį gaminį daugiau nei 20 metų be jokių kokybės nuostolių. Nors jų kainos palyginti su tradicinių konstrukcijų, brangiau kainuoja apie 20-25%. Apie daugybę esmės dušo kabinų plisti nėra prasmės, jau tai, kad jie labai taupo naudingas plotas - rimtas argumentas jų naudai. Bet отпугивает dauguma pirkėjų vis dar kaina yra paprastas stiklinis кабинка klientui kainuos apie 800. apie. Daugiau laukiamos plastiko "italijos" mėginius kaina 120-180. apie.nors iš esmės душевая kabina vaidmuo reikiamo сантехнического atributas, nepaisant to, kad laipsniškai pardavimų augimas, kol утвердилась. Pat необычность gaminius ir микроскопические matmenys vonios kambarių standartinių butų. O jei kalbėti apie гидромассажных ваннах, tai jie yra dar меньшему skaičių nori, nes vargu ar kam nors pavyks įsigyti šią naudingą gaminį pigiau, nei už 1000. apie. Vartotojų kultūra: vonios ir санузел tampa vieta, kur gaus streso Skaičių žmonių, kurie lankosi šiandien specializuotos parodos, kiekvienais metais didėja, nes ne tik specialistų, bet ir eilinių pirkėjų ėmė labiau domėtis gražiai ir praktiškai новинками rinkos. Be kultūra, santykiai su vonios kambario nugali "teisingus" veiksmus ir, tikėkimės, netrukus priartės prie europos tradicijoms ir normų. Palaipsniui vonios kambarys nustoja būti tiesiog уголком higienos, ji tampa jaukią ir erdvus patalpa, kur žmogus gali atsipalaiduoti ir nuimti stresą, todėl įranga, vonios reikalauja suprojektuoti sprendimų. Absoliuti harmonija šiuolaikinės funkcionalumo ir patraukli estetika - štai reikalavimus, dievui'šiandien yra paties intymus, šalia miegamuoju, į kambarį namo. Ne tiek daug laiko praėjo, kai ji dar buvo net apie kokią nors minimalus dizaino kultūra - maža, materialinių galimybių darė skirtumą tarp to, kaip rinkoje, tiek ir vartotojų. Į sovietų laikais žmonės buvo tiesiog laimingi, kad jiems pavyko, выстояв 2:00 eilėje "отхватить" ilgai lauktas kranas arba dangtelį nuo унитаза. Kokybė ir estetinės savybės tokia situacija jau neturėjo reikšmės, nes pasirinkti buvo bet kokiu atveju nėra iš ko. Laimei, šiuolaikinės rinkos siūlo tokį platų asortimentą produktų, kad kartais be specialisto konsultacijos gali ir susipainioti. Didelę reikšmę turi teisingas išdėstymas įvairaus prekybos taško. Šiuolaikinis pirkėjas nori ne tik pažvelgti į сантехнику, bet ir tai, kas vadinama, išbandyti veiksmą понравившееся gaminys. Kai parduotuvėje yra keletas šių vonios kambariai su gatavo облицовкой ir смонтированными contraptions pasirinkimas tampa labiau suprantama ir patraukli lyginant su atskirai представленными разрозненными elementais dainos. Žinoma, firma-pardavėją, kuris užsiima tuo pačiu metu įgyvendinimu produktų 10-15 prekių ženklų, negali išrinkti į apžvalga visą asortimentą, bet tada jau į pagalbą ateina katalogai ir reklamos išsiųskite. Prognozė: pardavimų augimas dušo kabinų ir aksesuarai kalbant apie ateinančius rinkos perspektyvas, nors didelių operatoriai nebuvo numatyti sunkios padėties pokyčius rinkoje сантехники, tačiau prioritetai vartotojų paklausa jau "проклевываются". Taip, pavyzdžiui, specialistai пророчат šviesią ateitį dušo kabinų, nes tai - labiausiai удачная alternatyva didelių gabaritų ir nedidelio квадратным ваннам mūsų малогабаритных vonios, kuriuos reikia prisikimšti dar daug svarbių ir naudingų daiktų. Ne liks nuošalyje ir daugiafunkcinių vonios reikmenys įvairios spalvos ir dizainas (вешалки norėdami полотенец, lentynas, laikiklius popieriaus, мыльницы, šviestuvus, veidrodžius, ir kt). Jau šiandien bet kurioje reklamos srityje katalogas, europos įmonių - kodas pateikiami receptai puikų derinį konkrečios kolekcijos vonios aksesuarų ir baldų su tema ar kitaip смесителями ir kitomis dalimis įranga vandens tiekimo, žymiai lengviau pirkėjui pasirinkimo procesą. Taip pat pasaulyje įeina į mados vaikų vonios kambarys su atitinkama сантехникой. Nors небогатого noro modernizuoti ukrainos vartotojui tai kol экзотика, ateityje, galbūt situacija pasikeis. Tai gali поспособствовать kartą į Ukrainą produktų kinijos gamintojai savo tradiciškai mažos kainos ir priimtinas kokybės. Komentarai operatoriai "mums pasirodė įdomi serija vaikų сантехники" Ruslanas КИСЕЛЕВ, rinkodaros vadybininkas noro modernizuoti ukrainos atstovybė įmonės Sanitec KOLO : - šiais metais ознаменовался tuo, kad visi pasaulio gamintojų сантехнической keramikos iškėlė kainos 2-12%, 6, kad dėl общеевропейской infliacija. Rinkoje Ukrainos tai nėra labai отразилось, nors kai kur kainų lenktynės vis dėlto pastebėta. Apskritai, visa komanda, kuri "vaidino" rinkoje сантехники pastaruosius kelerius metus, liko į неизменном sudėtį. "Sanitec KOLO" siūlo šiandien украинским vartotojams septynis čempionatus sienų сантехники, orientuota į įvairias vartotojų grupes. Be to, mes stengiamės įtraukti į asortimentą kažkas naujo. Pavyzdžiui, šiemet pas mus pasirodė įdomi serija vaikų сантехники, kuriai būdinga neįprastų ryškių spalvų, игрушечные formą. Daugelis iki šiol mano, kad toks įsigijimas kvailas затеей. Mes darome didesnį statymą į darbą, į šią kolekciją, bet, manau, kad netolimoje ateityje susidomėjimas детскому asortimento pusės užtikrintos pirkėjų augs. Ukrainoje, mano nuomone, lyginant su tuo pačiu Rusija, kol trūksta daugiau kaip plačiai ir profesionaliai įrengti demonstravimo vietų. Trys-keturios didelės parduotuvės сантехники - tai kol kas viskas, kuo gali pasigirti Kijevas (apie padėtį regionuose apskritai nekalbu). Akivaizdu, kad negalima parduoti унитаз vertės 200. e. su картонки į turgus. "Sostinės turgus tapo ateina galingas bendrovės iš regionų" Sergejus ПЕТРЕНКО, skyriaus vadovas, pardavimų, bendrovės "Унитех Bau " " : - šiandien rinkos сантехники būdinga laipsniškas koto asortimento kiekviename kainų segmente - didėja konkurencija skirtingų prekių ženklų viduje vienos kategorijos prekių, ir tankis pasiūlymų toje pačioje kainų grupėje, kad отразилось mažame mažinant kainų. Nauja tendencija būtų galima pavadinti ir tai, kad sostinės rinka tapo ateina galingas bendrovės iš regionų, kurie закрепились ir išėjo lyderiai toli nuo sostinės - Днепропетровске, Одессе ir kt. (Kijeve pasirodė aisiais atitinkamas tarnybas, - "Baltas kvadratas", "Kaštonas", "Владапромтекс" ir kt. ) Nes sako apie угасании statybos bumu Ukraina (ir visų pirma, Kijeve) anksčiau, tada galima drąsiai teigti, kad susidomėjimas kokybės сантехнике bus проявятся pakankamai stipriai dar per mažiausiai penkerius metus. "Vidutinis pelningumas pagal rinkos per 2001 metus sumažėjo iki 4-5%" Denis ВАСИЛЕНКО viršininkė rinkodaros ir reklamos AB "Standartas": - kiekvienais metais operatoriams rinkos vis sunkiau uždirbti pinigus. Nuolatiniai kainų karas veda prie sumažėjo наценки į tradicinės сантехнику - vidutinis pelningumas pagal rinkos per 2001 metus sumažėjo iki 4-5%. Ne paskutinį vaidmenį čia atlieka shuttling pristatymo сантехники, Jie сбивают kainos ir kenkia teisėtą дилерам, kurie siekia sukurti rinką, investuoti pinigus į asortimentas, įrankiai, раскрутку брэндов. Tradiciškai aukštą kokybę užtikrina populiarumas ispanijos сантехники. Iš новинок čia galima paminėti oazės palyginti neseniai ukrainiečių rinkoje prekės GALA, jo, priešingai - дизайны, sukurta remiantis kelių metų analizė vartotojų pageidavimus. Pernai pajėgumu pareiškė apie save ir vidaus gamintojas - UAB "Днепрокерамика", kur į italijos įranga atliekamas kokybinis сантехкерамика, kuri šiandien jau gali konkuruoti su šalia importuotų prekių kokybės, jau nekalbant apie kainą. Kiti bruožai metų, galima pasakyti, paklausa didėja, dušo kabinos, palaipsniui komutavimo iš biudžeto įvykdymo patvirtinimo daiktų prabanga sk reikiamos detalės šiuolaikinio namų ir biuro. "Kaip tarybos verslininkų-naujokams: padaryti "greitus pinigus" į šį verslą vargu ar pavyks" Геннадий ЛЕЛЬЧУК, direktorius įmonės "Серго-Побут": - Покупательная plotis per pastaruosius metus žymiai išaugo, todėl tikėtis kokio nors бешеного paklausa brangių grupę сантехники, kurioje mes darome jau daug metų, būtų neteisinga. Tačiau rimtą kainą pateisinti ne tik высококлассный asortimentą, bet dar ir kvalifikuotas personalas, didelis экспозиционные aikštėje, отменный įrankiai ir t. d. (o visa tai reikalauja tam tikrų finansinių išlaidų). Kiti новинок galima pažymėti unitazai su patobulinta sistema слива, su sporto funkcijomis биде, o taip pat su mechanizmas automatinio durų atidarymo ir uždarymo ciferblatą (dangtelis jau ne patenka su skiriamąjį грохотом, o lėtai ir tyliai nusileidžia). Гидромассажные vonios, taip pat nuolat модернизируются. Taip, pavyzdžiui, atsirado вмонтированные į gaminys specialų audio. Kijeve daugiau nei šimtą mažų parduotuvių сантехники, bet jie visiškai ne laukiamos. Mano nuomone, jų turėtų būti apie dvidešimt, tačiau didelių - su dideliu asortimento, gerai обученными pardavėjais-konsultantais ir kompleksu pasiūlymų projektavimas, projektavimo ir montavimo. Reikia gerbti klientą ir tada ilgai laukta malonius rezultatus, bus priversti save laukti. Tačiau kaip tarybos verslininkų-naujokams galima pridurti, kad tai "greitas pinigai" į šį verslą vargu ar pavyks. Sėkmė lydi tik tuos, kurie aiškiai pasirinkote kryptimi veikla ir principais, darbo, taip pat сориентировался kategorijos potencialių vartotojų. ŠALTINIS: Галицкие sutartis
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą