2014 m. lapkričio 24 d., pirmadienis

Mano kolekcijoje yra daugiau nei 30 унитазов 2006-11-07 11:30:27

Statyba ir rekonstrukcija.

Mano kolekcijoje yra daugiau nei 30 унитазов
2006-11-07 11:30:27

Per verslo susitikimą kabinetas šeimininko Богданенко aš staiga pastebėjau kampe ant тумбочке puikūs vaza su gėlėmis apsuptas... apie 20 laisvų унитазов, o paskui обратила dėmesį į tai, kad унитазами šiek tiek daugiau уставлен ir spinta. Расспрашивать apie kolekcijos buvo kažkaip nepatogu, bet aš sudaro savo mintis... Unitazai ir унітазікі Nikolajaus Богданенко Kelionės per средневековым замкам, mes su žmona pirmiausia интересуемся, kaip ten buvo įrengtas tualetas Idėja коллекционировать baudos mini-unitazai atsirado pas mane ne atsitiktinai. Kadangi mūsų įmonė užsiima сантехникой, aš turiu su profesine nuodugniai ištirti visas savybes ir istoriją prekės, kurį aš parduoti. Aš perskaičiau krūva specialios literatūros proga ir radau sau daug neįprastas. Paaiškėjo, kad pirmieji unitazai, buvo nustatyti dar древнеримских vaikų poilsio. Ir net dabar ant griuvėsių romėnų miestų galima rasti skiriamuosius kambariai su marmuro плитами, kurios priimtos kelios skyles, истертым žmogaus kūnu. Įdomu, kiek amžių turėjo ant jų atsisėsti, kad taip wycierać? Bet labiausiai mane nustebino tai, kad senovėje šie kambariai buvo... komunikacijos. Sėdėti ant tuo bendrauti buvo madingi. Tikriausiai ten обменивались naujausias naujienas, ir net сплетничали. Visa tai nepaprastai įdomu. Todėl, kai mes kartu su savo žmona (ji taip pat veikia mūsų bendrovė) atostogų kelionės средневековым замкам, tai būtinai интересуемся, kokiu būdu jiems buvo įrengtas tualetas. Taip, mes sužinojome, kad aplink kiekvieną старинного pilies обов'visada buvo griovys su нечистотами, kurie стекают ten iš specialių vamzdžių. O Vokietijoje vienoje pilyje matėme atskirai įmonę, paremtą bokštą, kad eina tiesiai į ežerą. Iš tiesų ši постройка buvo skirta ne'kalinių, kaip parašyta romantiška рыцарских романах, o būtent dėl atitinkamų gamtinių žmogaus poreikiai. Iš šio bokšto visi выливалось ežero. Man patinka разыскивать unitazai, o ne savo jais Pirmasis mini-унитаз man padovanojo firma-gamintojas сантехники - BellaVista, kiekviena iš tokių firmų, kaip taisyklė, išleidžia savo suvenyrų gamybos. Nuo to laiko, kai man презентовали daug panašių žaislų, aš pradėjau juos rinkti. Dabar mano kolekcija jau ketverius metus ir joje yra daugiau nei 30 mini-унитазов iš visos Europos. Tarp jų žiebtuvėliai, žaislai, фонтанчик, stovo mobiliojo telefono ir raštinės reikmenys, klipa, пепельница ir pan. Jie visi yra skirtingų spalvų: geltona, mėlyna, žalia, balta, rožinė ir kt neturiu rūšiavimo įpročius ir peržiūrėti savo "lobius". Kai aš randu заветный pavyzdys, tada įdėti jį ant lentynos ir į savo darbo kabinetą ir pradedu ieškoti kitą. Man patinka ne pats faktas, turintis vienaip ar kitaip instancijos, o tiesioginis paieškos procesas. Juk unitazai yra gana sunku rinkti - jų beveik neįmanoma rasti. Tai ne tie suvenyrų, kuriuos galite įsigyti kiekviename žingsnyje. Tokie dalykai sudaro выискивать visur: antikvariniai parduotuvių, suvenyrų parduotuvėse, rinkose. Beje, vienas iš mano бесценных pavyzdžių, šiuo meno kūrinys - фарфоровый унитаз praėjusio šimtmečio, aš nusipirkau "į rankas" vienam senelio. Tarp kitko, turiu partneris Ялте, kuris taip pat renka unitazai. Tad štai, kaip tik kur nors su'yra новенький унитаз, mes perkame, jei yra galimybė, po du egzempliorius, kad paskui apsikeisti. List nustatymai) tikras унитаз BellaVista į антикварный mini-унитаз Kai mes esame gražiausi užsienyje, mano žmona eina apsipirkti, o aš ieškau unitazai. Ačiū Dievui, jie kainuoja nuo $ 5 iki $ 20, todėl mūsų šeimos biudžetas nėra kenčia nuo mano pomėgiai. Vienas iš labiausiai laimingų akimirkų mano gyvenime: Europoje mes radome viename iš prekybos centrų pirmiausia tris унітазіка, o vėliau dar du. Man buvo labai malonu, nekalbant jau apie продавцах, kurie buvo tiesiog laimingas, atsikratyti prekės, kuri, tikriausiai, mūsų laukė dešimt metų. Taip kad, ponai, jei turite gerą антикварный mini-унитаз, aš esu pasirengęs jį pirkti, ar, be anekdotų, iškeisti į tikra - įprasto dydžio nuo bendrovės BellaVista.
ŠALTINIS: Галицкие sutartis

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą