2014 m. lapkričio 24 d., pirmadienis

Ar teisingai aš утеплил balkonas?

Šiuo metu darbas, tačiau leiskite man čia įterpti, bet bijau, kad be jūsų pagalbos man nėra kitos išeities. Taigi, выкладываю seka savo veiksmų утеплению застекленного балкона tikisi aktyvaus комментирование (ir galbūt kritika).

Pirmas žingsnis - утепление балконной tvoros ir sienos

Mano balkonas застеклен алюминиевыми раздвижными рамами, o štai kalnų, aplink perimetrą 100 metų atgal buvo tvarkomi medžių'яной вагонкой, kuri šiuo metu prarado išorinę patrauklumą ir buvo išmontuoti (taigi, liko tik plika прутки su vaizdu į gatvę).

Naujos aptverti aš pasirinkau виниловую вагонку pilkos spalvos, kurią закрепил iš išorės балкона horizontalia kryptimi, pagal iš anksto nustatytus skersiniu брускам.



Bet, jei aš neteisus duomenis priemonės padės утеплить balkonas ir промерзание vyks stiklui. Tam, kad sukurti pilną hidro-ir Ветроизоляция балкона nuo išorinio pasaulio (paprasčiau tariant, загерметизировать visi стыки) aš paėmė paprasčiausias рубероид, закрепил jį nuo viršutinio krašto, aptverti балкона į apačioje naudojant bėgelių vandens ant grindų ir ant sienų. Kodėl aš pasirinkau рубероид? Dėl kelių priežasčių:

  • pirma, jis nereaguoja į temperatūrines svyravimai
  • antra, рубероид turi puikios гидроизолирующими savybės
  • trečia, jis pakankamai pigus.

Tačiau, montavimas рубероида negali garantuoti visiškos гидроизоляции балкона ir aš nusprendžiau, kad visi швы ir стыки отлива (įskaitant išorės карниза) reikia apdoroti jungčių paviršius sutepkite sandarinimo priemone, o medžių'akmens upės - антисептиком.

Kitas etapas значится prietaisas утеплителя pagal рубероида. Kadangi aš turėjau ne idėja kaip geriau утеплить balkonas, tai tiesiog nusipirkau ISOVER. Kaip man paaiškino, kad parduotuvėje, утепления балкона visiškai tiks ir mineralinis vilna (jis pigesnis), bet pagal visus fizika-cheminių savybių prastesnės Изовер - gali отсыревать, turi худшими rodikliai теплопроводности, su laiku suteikia усадку. Kaip pagrindą tolesnių veiksmų manimi buvo pasirinkta ši schema:



Tiesa, teko pakeisti kai kurių medžiagų, kurie sudaro утепление балкона, bet seka atlikti darbai buvo išsaugotas.

Antras žingsnis - утепление stogo (ar lubų) балкона

Šis etapas дался man sunkiai. Pirmiausia teko pritvirtinti prie lubų подвесы, kurie leido nustatyti брус. O štai toliau bandžiau tvirtinti утеплитель į подвесы, o jis nė kiek nenorėjo likti (tai aš jau dabar suprantu, kad nežinant kaip teisingai утеплить balkonas, prarado daugiau kaip 2 dienas). Iš tikrųjų tam, kad prisegti утеплитель reikalinga buvo montavimo putos (arba, kaip alternatyva, specialūs stovai iš plastiko - "grybai").

Trečias žingsnis - утепление lyties балкона

Dviejų ankstesnių etapų atsilieka (nežinau ar teisingai aš visą laiką утеплял balkonas), o dabar atėjo toji valanda atėjo eilė утепления lyties, tiesa, šiuo metu aš tik выставил лаги iš бруса 100х100 mm iš anksto уложенный vandens ant sienos рубероид. Jei neteisus - ištaisykite mano kiti veiksmai, kurie numatyti prietaisas tarp лагами теплоизоляционного medžiagos (visi tą patį Изовер).

Ketvirtas žingsnis - prietaisas фольгированного пінофола

Galbūt tai nereikalinga operacija, bet vis tiek... Aš einu ant утеплителя primesti фольгированный пенофол 3 mm storio tokiu būdu, kad фольга buvo nukreipta į vidų patalpos. Стыки пінофола prakeikimas металлизированным скотчем, kad leis sukurti efektą термоса.

Žingsnis n'penkta - финишная apdailos балкона

Atsižvelgiant į tą faktą, kad finišo apdorojimo aš pasirinkau влагостойкий gipskartonį, tai ant пінофола įdiegti vadovai iš бруса.



Tam visiškai tiktų брус skerspjūvio laidų, nutiestų 50х20 mm.

Paskutinis dalykas, ką man reikės padaryti, - tai suklijuokite lapus gipskartonio į бруски, o tarp пенофолом ir гипсокартоном dirbti теплоизолирующий tarpas, kuris turi padėti išsaugoti šilumos.

Jei kas nors iš jūsų "į temą" ir žino, kaip teisingai утеплять balkonas, o mano veiksmai yra klaidingi arba nereikalingos, tai prašau pateikti pastabas dėl jų ir pasakyti, ką reikia padaryti ar perdaryti. Manau, kad ši informacija bus naudinga daugeliui, nes tikėtis, kad trūksta морозов ne tenka.


Šaltinis: www. strоy. lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą