2014 m. lapkričio 27 d., ketvirtadienis

Inter'иер kaip būdas konvertuoti taikos

Šaltinis: "Savininkas"
Autorius: Tatjana Хейн
Data: rugpjūtis 18, 2009

Laisvė, oras, струящиеся audinio, darbuotojų linijų, asimetrija tame augalinės орнамента. Шелк, metalo, medžio, spalvoto stiklo. Lašas выверенной neatsargumo, kaip vos ощутимая пряность, kaip nata ant žlugimo galimybes klausai, kaip полупрозрачная šešėlis. Nuostabi vientisumą. Af-нуво. Модерн, kuris зародился aštuntajame dešimtmetyje merginos'ятнадцятого šimtmečio чопорной viktorijos laikų Anglijos, pasiekė viršų богемных kvartalų Paryžiaus ir выплеснулся gatves orientuota į kietąjį technikos pažanga Amerikoje.

Nuo pat savo atsiradimo naują kryptį претендовало ne tik tvirtinti save kaip stiliaus meną, bet ir į vaidmenį konverteris pasaulio. Pradžia art nouveau, kaip ne keista, кроются į пріснопам'ятної frazę основоположника marksizmo: "Genesis apibrėžia sąmonės".

John Рескин, profesorius, skyrius meno Оксфорда, mokslininkas, krikščionis, socialistas утопического толка, переосмыслил pavojingas postulatas. Kupinas daug бедами posakis tapo "Principas vienybės Grožio ir Gėrio". Рескин teigė, kad, moralę visuomenę ir žmogų visuomenėje yra apibrėžiamas "предметным aplinka". Ir kuo gražiau (эстетичнее) tai aplinka (nuo pasaulio miestų planavimo iki pat smulkaus dalyko быта), tuo этичнее gyvenimas yra jo viduje.

Idėja profesoriaus pakėlė anglų amatininkas, menininkas, poetas ir taip pat socialistų William Morris. Jis (kartu su draugais) воплотил jos statybos ir kraštovaizdžio savo "Raudonos namuose". Paėmęs už pagrindą стилистическую vientisumą, mažiau didžiosios idėja pakeisti gyvenimo, jie sukūrė būstą ne iš architektūrinio projekto iki inter'interjero, o iš vidaus - nuo inter'interjero prie фасаду ir toliau, iki kraštovaizdžio tvarkymo specialistai dizaino žemėje. Taip sakant, nuo centro žmogiškosios egzistencijos prie jo apylinkėse. Šis namas yra ant ežero Темзы tapo vieta gimimo naujo stiliaus, kuris iš tikrųjų sintezuoja visų rūšių meno ir ценівшего ремесленника ir architektas taip pat aukštai, kaip menininko ir скульптора.

Su lengvu rankos Morris amžius art nouveau padovanojo žmonėms unikalią galimybę gyventi į vieną эстетическом erdvėje. Architektai to laiko ne tik stengėsi kaip galima tiksliai priderinti проектируемые pastato supantį kraštovaizdį, bet ir продумывали vidaus убранство iki paskutinių smulkmenų. Eskizas namus, kuriant jo inter'interjeras, projektavimo originalus baldų, šviestuvų, оконных штор ir net krovos naują virtuvės apyvokos reikmenų buvo i-ame vienu metu. Inter'иер toliau, o dažnai ir ketino išorės įranga statinių. Sienos namuose buvo эффектной rėmo, обрамляющей jos vidaus gyvenimas, yra pilnas prasmės ir grožio.

Inter'еры af-нуво - pakeitimas эффектных nuotraukų, kurios sudaro vieną erdvę, пов'susijusios viena su kita, bet ne kartojami. Trūksta tiesioginių kampai, нарочитое pabraukti vertikalių linijų, arkos, орнаменты... Dinamika ir ритмичность.

Plėtros inter'interjero spiralės - vienas iš poilsiautojų mėgstamiausių taktika art nouveau - daro jį panašus į brangųjį kriaukle. Forma kriauklės buvo vienas iš simbolių stilių, o mėgstamomis spalvomis - ирис ir лилия.

Įėjus į tokį namą, попадаешь į диковинный водоворот: lenkta forma paveikslėlį į паркете, витые laiptų su кованой grotelėmis перил ir sudėtinga переплетением гирлянд iš metalo. Sienos обтянуты šluoste su растительным tekstūra, межкомнатные pertvaros pakeičia ekranai langus arba su витражами, лепные ir матового stiklai, плафоны į įnoringas люстрах ir бра. Ovalo formos lango задрапированы šluoste atspalvius sienos, ламбрекен sudėtingos formos atkartoja paveikslas ant audinio. Apdailos detalės iš резного ąžuolo puošia sienos šviestuvus, durys su furnitūros iš stiklo ir bronzos. Ant sienų veidrodžiai ir paveikslai medinių'medinių рамах sudėtinga, текучей formos. Baldai iš masyvo, medienos puošimas iš tamsios bronzos.

Centras inter'иер dažniau (ypač rusų модерне) vis augo ir augo atviras парадная laiptų. Обов'privalomas komponentas - стрельчатое langą, nėra ribojamas vienas dugną, ir židinys, pasipuošęs изразцами rankų darbo.

Apskritai, rankinis darbas dekoratorių ir "искусственности" gaminių ir elementų - dar vienas išskirtinis bruožas art nouveau. Pietų atšakos nuostabus кресел, raižyti rėmo išoriniai veidrodėliai ir tapyba, sienų tapyba, vitražas, kaltiniai gardelės... Ne tiesiog niekšas gatvės умельцев, o gaminius, atliktus pagal эскизам (o kartais ir rankomis) didžiausių menininkų ir architektų. Taip Врубель kartu su architektu Шехтелем kūrė architektūriniai projektai, užpildyti juos витражами savo darbą, каминами, скамейками, krėslais, керамикой ir šviesos ir prietaisų, сделанными jo рисункам. Pagal рисункам Билибина расписывались į Кузнецовский фарфоровых gamyklose чайные сервизы.

Medžiagos, dekoro af-нуво - kilmingas, mediena, metalas, spalvoto stiklo, brangūs audiniai, keramika, nuo тончайшего porceliano iki изразцов ir облицовочной plytelės, akmens. Dažai - nuo ярчайших витражных gėlių sąmoningai приглушенной gamą, ne отвлекающей nuo pagrindinio linijos, faktūros ir apie'apimtį.

Pagrindinė pat dekoro idėja - paversti pasakos, legendos, kad gyvena namuose ir облагораживающей gyvenime jo šeimininkai. Ir kaip tik tai yra įsikūnijimas pasakos ir individualumą tapo vienu ir tuo pačiu metu užstatu nemirtingumo art nouveau ir jo могильщиком.

Šiame amžiuje sparčiai vystantis pramonei, embrioninė конвейеров ir kreipimasis į удобствам "plataus" vartotojų модерн tapo нежизнеспособным. Pirmiausia jį pakeitė конструктивизм ir функционализм. O vėliau, anksti trisdešimt metų nuo xx amžiaus stiliaus ar art deco, kuris paskelbė save dalinė įpėdinis af-нуво ir perkėlė jo lenkta linija, gamtos motyvai ir неповторимость, skirtą masinei gamybai.

Tačiau iki šiol gyvas troškimas legenda, poreikis неповторимости grožio, noras padaryti savo paprastą ir kasdien buityje gražiai сказкой, visapusiškai ir šviesos, ir paslaptis. Taigi: jūs norėtumėte gyventi inter'ерах art nouveau? Nėra nieko sunkiau.

Laužyti sienos, išmesti привычную baldai, придирчиво pasirinkti dizaineris ir кропотливо parinkti medžiagas. Nieko nereikalingo, nė vienas atsitiktinis dalykas. Labiausiai brangūs antikvariniai salonai. Patys nuostabiausi audinio. Labiausiai profesionalus meistrai. Ilgai laukiama, ir nepasitenkinimas stačiakampio formos dėžutė duris, taip blogai integruojasi į bendrą симфонию, nesugebėjimas skardinėmis laiptų viduryje klasikinis архитектурной pastatas.

Модерн - jūsų pasirinkimas? Nėra nieko paprasčiau. Puokštė ирисов aukštos вазе дымчатого stiklai, plonas шелк vietoj sunkaus портьеры, причудливая nukrito butas atšaka dangtelyje fortepijono pagarba žvakės su spalvotu стеклышком, распущенные plaukus. Viskas.

Nuotraukos: liveinternet

Šaltinis: Savininkas

Šaltinis: www. еremont. lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą