2014 m. birželio 29 d., sekmadienis

Септик savo rankomis

Vienas iš svarbių techninių sistemų загородном namuose arba liudyti yra септик. Nuo jo tinkamo įrengimo priklauso ne tik komfortą namuose, bet ir ekologija aplink namą. Yra daug veislių септиков, nuo gatavų sprendimų, kurie siūlo įvairių įmonių, arba kaip aš, padarė септик savo rankomisprieš trejus metus. Baigta septikų galbūt labiau praktiški, bet keletą kartų brangiau. Principas daug panašus. Bet aš sustojo į септике iš колодезных žiedų, su sistema переливов ir kelių выгребных iam (turiu 3).

Nuotraukos септика su dangteliais

Prieš pradėdami kasti, reikia определится su подъездом prie iam ir atstumą nuo питьевого šulinio vandens (ji neturėtų būti mažesnė nei 15 metrų iki artimiausio выгребной duobes). Privažiavimas turi būti laisvas, o ne tik laikotarpį копки, o ir vėliau, eksploatavimo proceso. Turiu atsitinka išilgai šoninių tvora su atstumu nuo pat namų iki 6 metrų. Žiedai колодцев септика aš nusprendžiau padaryti įvairių dydžių, turi didelę duobę, iš žiedų 1500 pločio, su daug 3 ir dvi duobes 1000 plotis 2 žiedai į šulinį. Taigi, atsitinka 3 šulinio šalia stovi du identiški ir 1 didelis. Apskaičiuota tūris sudarė didelė(1, 4 * 3 = 4, 2 kubo. ) Ir du pagal(0, 7 * 2 = 1, 4 kubo. ), Skaičiuojant apytiksliai, nes gryni jie per переливов būti negali. Prieš kasti duobes po септик savo rankomis, reikia patikslinti išoriniai matmenys žiedų, nes, kaip taisyklė, kaina-lapų suteikia vidinis matmuo plotis yra svarbus išorinis. Reikia dar duoti marža (ne mažiau kaip 200) kasti tiksliai sunku, o žiedai turi eiti griežtai vertikaliai. Dėl patogumo aš išpirko dvi lentos, kurios сбивал kryžiumi ir промеряют, periodiškai выравнивая завал.

Duobė po септик foto

Kasti duobes po šulinių turėjo vasaros laikotarpį, be lietaus, kur pavyko išknisti 3 duobes reikalingų matmenų, kreipiantis į откачке viršutinių vandenų ir įrengimų. Gylis padarė daugiau nustatytų dydžių, nes ne iš esmės. Po patikrinimo pločio ir gylio, aš užsisakiau manipuliatorius su pristatymu žiedų ir dangčių žiedai su люками. Выгружая žiedai nuo kėbulo, manipuliatorius, jų iš karto устанавливал į duobę, kur mes juos выравнивали ir наносили tarp cemento-песчаную mišinys, pridedant į jį modernias plytelių klijais эластичности. Maždaug per vieną valandą visi žiedai, dangčiai žiedų buvo įrengtos duobės. Pateiksiu примерные kainos yra viskas, praėjo daugiau nei 3 metus, galėjo ką nors pamiršti.
Kaina viso:

1500 žiedai-2800руб. * 3 = 8400руб.

1000 žiedai-1700руб. * 4 = 6800руб.

Viršutinė žiedo 1000-1400руб * 2 = 2800руб.

Viršutinė žiedo 1500 - 1800руб. * 1 = 1800руб.

Stoglangis колодцев 1600руб. * 2 = 3200руб.

Pristatymas 1500руб.

Nuleisti į šulinį žiedų 7 * 250руб. = 1750руб.

Kartu be nuotekų vamzdžių = 26250руб.

Jei pridėti įvairių smulkių detalių, dar apie 1750руб. moku 28000руб. Jei samdyti копателей reikia pridėti dar 10000руб. Mano nuomone, gana ne brangiai. Jūs firmų gamintojų септиков jis kainavo būtų iš 90000руб. ir su mažiau кубатурой. Atsižvelgiant į tai, kad mano дача yra 16км. nuo МКАД g. Maskva ir kainos čia didelės, medžiagų ir darbo.

Kitas etapas, tapo бетонирование dugno lyties didelio šulinio, aš nusprendžiau padaryti jį su kojomis, nors yra ir žiedai su jau parengta kojomis.

nuotrauka-pavyzdys angai септика

Po to, kai dangtelio колодцев įdiegta reikia padaryti переливы ir įvadai nuotekų vamzdžių. Norėdami tai padaryti, перфоратором просверливаем skylę ratu norėdami nuotekų vamzdžių ir выбиваем vidurį. Taigi, pas mus atsitinka tris duobes, jav aukšte канализационными vamzdžių (переливами), aplink vamzdžius aš tiesiog запенится, o ant vamzdžio įdėti экструдированный putų lenta (plotis-400) ir вытряхнул žemės. Aš rekomenduoju žiedai tarpusavyje, papildomai jungti gnybtų iš armatūros ne mažiau kaip 12 ir iš anksto засверлить pagal jų дырки, nužudyti jų. Svyravimai gylis aš выровнял кладкой plytų po stoglangis. Aplink angos dangtelio šulinio, ratu darė кладку iš plytų, выровняв pagal horizontu visus 3, ir заштукатурил iš нутрии ir išorėje.

Kanalizacijos įvadai į namą aš kampu 1135 laipsnių, 2 daiktai, taigi, pas mane jie išėjo iš dviejų kraštutiniais колодцев. Раздельными nuo virtuvės ir санузлов. Padariau tai sąmoningai, siekiant atskirti vandenį nuo химией nuo skalbimo mašina ir kitų prietaisų, kad pratęsti бактериям.

Pradedant eksploatuoti септика, aš засыпал bakterijos į kiekvieną duobę (Dr Робик). Per daugiau nei 3 metus man tenka skambinti ассенизаторскую automobilį du kartus per metus, rudenį ir pavasarį. Verta viena откачка 800руб., Kad gana ne brangiai pagal dabartiniu metu laikus. Откачивает jis po dvi statinės, tiksliau 3200руб. per metus man kainavo септик. Prieš darbais aš ilgai abejojo, ar verta daryti септик savo rankomis viloje arba kiekis ruoštis iš firmų. Buvo daug už ir prieš, bet procesas эксплуатационного laikotarpį, aš įsitikinęs, kad nepadarė jokios klaidos. Bet септик reikalauja priežiūros, bakterijos ir откачки. Ne tai kad pigiau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą