2014 m. birželio 30 d., pirmadienis

Фасадная dažai 2006-11-27 11:40:02

Statyba ir rekonstrukcija.

Фасадная dažai
2006-11-27 11:40:02

Nepaisant to, bet tai, kad pastaruoju metu ukrainiečių rinkoje su'pateikiama daug šiuolaikinių medžiagų fanera, fasadų (pavyzdžiui, didžiulė įvairovė фасадных plytelės iš įvairių medžiagų, навесные fasadai ir t.t. ), vieni iš populiariausių būdų apdaila ir fasadų atnaujinimo iki šiol lieka покраска ir оштукатуривание paviršių. Šių metodų duoda pirmenybę ne tik tada, kai rekonstrukcija senoviniais pastatų, kur tiesiog negalima naudoti šiuolaikines облицовочные medžiagų, bet ir naujos statybos (nes окрас yra laikomas vienu iš labiausiai ekonomiškas būdų, apdailos, fasado). Tačiau, pasirenkant sistemą, dažymas, fasado, mažai kas galvoja apie tai, kokiomis sąlygomis išorinės aplinkos veiks naudojama окрасочная sistema. Juk visiems labai aišku, kad jokiu būdu negalima lyginti kurortai Закарпатья, iš jų gryno oro aplinka, ir приморские teritorijos Крыма, kur oras, nors ir švarus, tačiau švelnus ir pagrindinis priešas visų dažų - солями; mažas miestelis provincijoje, kur слыхом nėra girdėję apie pramonės смозі, ir промзоны kai mūsų miestų. Šiose būtų sukurta europos standartas korozijos pagalve, aplinkos (ISO nr. 9223 (žr. lentelė. 1), kur вредность oro aplinkos yra 5 pagrindiniai градаций - nuo C1 iki С5. Paprastas pavyzdys - приморская kėlimo trečiadienį toliau kriterijus С5 (! ) Разрушительному poveikio dažų. Bet apie tai mažai kas žino, o jeigu ir žino, tai nėra atsižvelgiama renkantis фасадной красящей sistemos. Todėl nenuostabu, kad viena ir ta pati dažai, нанесенная į fasadas yra ekologiškai švarioje vietovėje, puikiai migruoja visi poveikio aplinkos oro, o ta pačia dažai pramonės mieste, per metus-antrąjį выцветает ir pradeda отшелушиваться... Fasadas - tai, žinoma, kad "veidas" namuose. Ir pasirinkimo procesą "makiažas" jam ne mažiau svarbi, nei pasirinkimo procesą apdailos kosmetikos kad šiuolaikinės moterys. Kaip žinoma, защитно-dekoratyvinės dangos, fasadų, pastatų, skirtos spręsti dvi pagrindines užduotis: patikimai apsaugoti pastatą nuo neigiamo išorės poveikio - lietaus, sniego, vėjo, uv švitinimo, cheminių реагентов, mikroorganizmai ir kt. ir atitikti meniškai-estetinių ir vilniaus reikalavimus, didinti ačiū už pastato. Siekiant spręsti šias užduotis ir yra skirtos įvairių фасадные dažų. Svarbiausia tinkamai pasirinkti norimą medžiagą. Pagrindinis kriterijus pasirinkimo dažai, fasado tarnauja medžiagos pagrindo. Sąlyginai, dažai išorės darbus galima suskirstyti į tris grupes : metalinė, mineraliniai ir medžių'medinių pagrindų. Taip, pvz., dažų, skirtą покраски medžių'medinių paviršių padengti fasadas кирпичного namuose iš esmės galima, bet rezultatas, tokiam darbui vargu ar galės patenkinti savo poreikius. Svarbus yra stabilumas spalvos фасадных dažų poveikį ультрафиолетового spinduliuotės (UV), arba paprasčiau tariant - atsparus perdegimo saulė. Didesnį atsparumą UV turi dažų, пигментированные natūralių минеральными пигментами (apskaičiuota технологов, jų galiojimo цветоустойчивости ne mažiau kaip 10-15 metų), o ne sintetiniu красителями ir пастами. Įvadas pat į dažus natūralių пигментов vyksta, kaip taisyklė, gamyklos sąlygomis, o ne parduotuvėse ir biuruose. Svarbus veiksnys, lemiantis pasirinkimas įvairaus prekės, dažai, tarnauja ir kaina. Pagal pastabas pardavėjų, pastaruoju metu pirkėjai atkreipti daugiau dėmesio ne kaina 1 litro dažų, o kaina 1 m2 fasado, окрашенного nupirko dažų, (žr. lentelė. 2). Apskaičiuota rinkos dalyvių, kasmet pardavimai фасадных dažų per keletą pastarųjų metų (nuo 2000 m. ) didėja maždaug 15%. 2001 metais, jei tikėti numatomas subjektų skaičius, priimtų į Ukrainą dažai, skirtas išorės darbams viršijo 50 tūkst. tonų. Dabartinio sezono prekybininkai tikisi parduoti apie 70 tūkst. tonų фасадных dažų. Kaip mano specialistai, per pastaruosius kelerius metus vartotojų paklausa "statybos" лакокрасочную produktus perėjo į šoną водоразбавляемых dažų. Ši tendencija pastebima ir toje фасадных dažų. Taip, dėl įvairių apskaičiuota, kad dalis jų į bendrą sumą statybinių dažų, skirtas išorės darbams šiandien yra apie 70-80%. Ši tendencija пов'susijęs su nuolat auganti reikalavimus ne tik kokybe, bet ir prie gaminio aplinkosaugos naudojamų medžiagų. Įstatymas rinkos ekonomiką teigiama, kad jei yra paklausa, tai bus ir pasiūla, matote, kaip galima stebėti vidaus rinkoje LMB. Į rinkos paklausą tinkamai atsakė siunčiant beveik visi šalies gamintojai dažų medžiagų - produkto asortimentas kiekvienas daugiau-mažiau nei didelės įmonės yra водорастворимые dažai, įskaitant ir фасадные. Kiti vandenyje tirpus vitaminas dažai išorės statybos darbai, pasak specialistų, бесспорное vadovavimas priklauso pelkių-дисперсионным (латексным) краскам - dalis jų į bendrą sumą pardavimo dažai šio tipo yra apie 60-70%. Antroje vietoje pagal dažnį taikymo, stovi силикатные водорастворимые dažų - jie užima 30-35% pardavimų. Dalį силиконовых ir mineraliniai vandenyje tirpus vitaminas dažai sudaro ne daugiau kaip 10% tūrio įgyvendinimo dažai, skirtas išorės darbams (apie 6% visų pardavimų sudarė mineralinės ir 4% - į silikono фасадные dažų). Į rinką yra pateikiama kaip vidaus, taip ir импортная produktai. Manoma, operatoriai, šiais metais, dalį importo sudaro apie 40% viso tūrio rinkos фасадных dažų (fizinės sąlygos). Kaip pažymi operatoriai, per pastaruosius metus skaičius užsienio dažų ukrainiečių rinkoje padidėjo maždaug 1, 5 kartus, o bendras pardavimų augimas vidaus фасадных dažų sudarė ne daugiau kaip 5-10%, palyginti su praėjusiais sezoną. Pasak daugelio rinkos dalyvių, gana ощутимое skaičiaus didinimas "зарубежья" įvyko per veiksmingai dirbti prekybos atstovybių užsienio prekių ženklų ir protingai выстроенной reklamos politiką. Šalies įmonės negali dar gražiai pateikti save vartotojas. Pagrindinis jų koziris - žema kaina. Šiandien asortimentas kiekvieno kodas лакокрасочной produktų yra фасадные dažų. Tai ir suprantama - juk, pasak įvairių marketingo tyrimų, rinkos фасадных dažai sudaro apie 40% (fizine išraiška) iš viso, kiek noro modernizuoti ukrainos rinkos LMB (žr. nr. 9?? &? , 2002). Pasak pardavėjų, didžiausias populiarumo iš vidaus produktai turi paklausą žinomų prekių ženklų, seniai esantys rinkoje, ir turintys gerą reputaciją. Tai produktai ДЛКЗ, UAB "Лакма", Коростенского ds-taip "Amber", "JOBI-Ukrainos", АОЗТ "Химрезерв", Яворивского iš-gu "Снежка-Ukraina" ir kt Tarp importo dažų rinkoje save gerai veikia фасадные dažai šių markių: FEIDAL, CROWN, MARSHALL, Sadolin, TEXCOLOR, JOBI, Малтон, TIKKURILA, CAPAROL, AlcroBeckers, SNIEZKA, CHEMOLAK, CAP " ir kt Kaip pažymi specialistai, padidėjusį фасадные dažai, patiriamas pasilieka padidėjo paklausa, ir gruntas, nes jų naudojimas užtikrina kokybės fasadų danga. Beveik visi šalies ir užsienio gamintojai turi savo asortimentas ir šią produkciją. Taip, kiti грунтовок vidaus gamybos garbingą vietą užima produktai ds-taip "Снежка-Ukraina", Коростенского ds-taip "Amber", UAB "Лакма" ir kt nuomone, dauguma rinkos dalyvių LMB, pagrindiniais pirkėjais фасадных dažai veikia didelės statybos bendrovės ir savivaldybės institucijų (Жэки, JAU ir kt. ) Jų dalis sudarė apie 40% visų pardavimų. Ir, jei didelės statybų įmonės įsigyja kaip vidaus, taip ir импортную dažus (kaip taisyklė, apdailos elito namus), tai муниципальная galia paprastai dirba tik su украинским gamintojas (prekę dar pigiau užsienio išskirtinis). Pagal pastabas rinkos operatorius, šios kategorijos pirkėjų заключают sutartis dėl tiekimo šiek tiek dažų tiesiai iš augalų-gamintojas arba importuotojas, jei устроит kaina). Apie 20% nuo įgyvendinimo фасадных dažų sudarė dalį statybos brigadų pervežimui (коттеджное ir privati statyba). Pasirinkti dažų šios kategorijos pirkėjų pagrindinis įtaką daro norus ir finansines galimybes investuotojų (klientų). Į mažmeninės prekybos tinklas elgiasi maždaug 20-40% nuo bendro skaičiaus производимых vidaus dažai. Su importuojamiems produkcija ši byla yra šiek tiek kitaip - per mažmeninę prekybą įgyvendinami ne daugiau kaip 25% ввезенной produktus. Pasak rinkos dalyvių, "индивидуалы", kurie perka spaustuvės išorės darbus sunaudoja ne daugiau 5-8% viso produktų realizavimo - tai пов'susijęs su ypatumų darbų. Beje, jei tikėti pardavėjams, privačių asmenų, kurie perka фасадные dažai, naudoja juos, kaip taisyklė, yra atlikti покрасочных darbų patalpoje. Pasak atstovų торгующих organizacijų, iš viso asortimento лакокрасочной produktų paklausa фасадные dažai yra labiausiai jautrūs сезонным svyravimus. Jei paklausa inter'єрні dažų ir laimingas žiemą ощутимо mažėja, o paklausa фасадные dažai (bent jau iš gamintojų) beveik į vienus nėra. Šį faktą aiškinama paprastai - dėl technologijų, darbo paintjob fasadų gali atlikti temperatūroje, ne žemiau +5 ° C. Tačiau rinkoje pristato kai kurių rūšių importo dažai, skatinimas kurių sezoniškumas beveik neturi įtakos. Пов'tai susiję su tuo, kad tokių dažų galima įdėti net jei "prijungti" temperatūroje. Pasak daugelio rinkos dalyvių, reklama turi, jei ne lemiamą, tai labai svarbus нелегком tikrųjų produktų rinkos. Net mažos įmonės stengiasi rasti savo biudžete lėšų vykdant reklamos kampaniją. Tačiau reklama лакокрасочной produktus apskritai ir фасадных dažai, visų pirma, turi tam tikrų ypatumų. Dažai, tuo daugiau фасадные, nėra susiję su skaičiaus vartojimo prekių, todėl, kaip pažymi rinkos dalyviai, efektyvumas televizijos, o tuo labiau radijas-reklamos negalima vadinti didelis. Dauguma vietinių gamintojų ir beveik visi atstovybė užsienio įmonių efektyviausia reklama mano gatvės бигборды, taip pat reklamą, specializuota bei verslo spaudoje. Efektyvus sezoninių reklama viešuoju transportu. Bendras stilius, reklama - солидно-rezervuotųjų ir, kaip taisyklė, teksto turinio. Dauguma gamintojai ir importuotojai ne atsisako ir nuo dalyvavimo specialistų ir pramonės parodas. Pastaraisiais metais импортеры pakankamai aktyviai rengia teminius seminarus, į kuriuos pakviesti ekspertai paaiškina ypatumai dirbant su предлагаемыми medžiaga. Mažmeninės prekybos didelę reikšmę turi, visų pirma, patogus teritorinis išdėstymas ir, žinoma, ryškų lauko reklama. Specializuotų parduotuvių ir statybos prekybos centrai bando reklamuoti save ne tik verslo spaudoje, bet ir viešuoju transportu (metropolitan museum of art, маршрутные taksi ir kt. ) Tarpininkai duoda pirmenybę reklamos verslo ir profesinėje spaudoje, aktyviai dalyvauja parodas. Tačiau dauguma rinkos dalyvių mano, kad geriausia reklama - fasadai buvo pastebimas ir žinomų pastatų, kokybiškai nudažyti "jų" dažais.
ŠALTINIS: http://www. konstanta. kiev. ua/

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą