2014 m. balandžio 28 d., pirmadienis

Умывальников viršininkas 2006-11-07 10:51:31

Statyba ir rekonstrukcija.

Умывальников viršininkas
2006-11-07 10:51:31

2000 metais ознаменовался pastebimas оживлением rinkoje сантехнических gaminių. Labiausiai aiškiai ši tendencija проявилась rytų Ukrainos srityse, kur rinkos galia nuo metų pradžios padidėjo ne mažiau kaip 10-15%. Prekybininkai pastebi padidėjusį brangių сантехнику. Gaminio vidutinės rinkos nišos закупают ne tik mažmeninės prekybos, bet ir didmeninių pirkėjų - statybos bendrovės. Ypač pastebimas pardavimų augimas yra švenčiama didelių gyventojų daiktus, daugiausia provincijos reikšmės, kur daugelis платежеспособные piliečiai tapo užsiimti remontu būsto. Padidinti ремонтно-statybos darbai, pasak pardavėjų сантехники, пов'susiję visų pirma su tuo, kad vidutinės klasės šiandien bando pagerinti savo būsto sąlygas, скупая sumažėjo kaina, turto ar įsigyjant vėl yra aukštos apgyvendinimo komforto. Ypač Prekybininkai, сантехникой pažymi kai kurie savybės pardavimui, šios grupės produktų. 1. Dauguma rinkos operatorius (70-85% didmeninės ir 95-98% mažmeninės prekybos) parduoda сантехнику kartu su облицовочной plytelių, žymiai išplečia pardavimo. Dažnai žmogus, kuris ateina pirkti сантехнику, įgyja toje pačioje parduotuvėje ir keraminės plytelės, kuri šiuo atveju tarnauja сопутствующим prekėmis. Būna atvejų, kai ir grąžinimo tvarka, kai pirkėjas atėjo už sienų plytelių, o pirkęs сантехнику vonios kambariai. 2. Pastaruoju metu brangių сантехнику perka vadinamoji "евронабором", apimantis sūkurinė vonia, душевую saloną ir / arba sauną, унитаз ir биде, baldai vonios kambario. 3. Rinkoje сантехники, kaip ir rinkoje, plytelių, konkurencija išlieka pakankamai didelės. Tačiau, kaip pažymi vadovai didmeninės įmonių ir parduotuvių konkurencija pusės pardavėjų контрабандной сантехники šiandien praktiškai nėra pastebimas (ko negalima pasakyti apie keraminės plytelės). Vienintelė sfera veiklos kontrabandininkų lieka susijusios prekės - maišytuvai, kilimėliai norėdami санузла, viršutinės унитаза, užrakto uždanga, skirta dušo кабинок. Tendencijos Per pastaruosius dvejus metus наметилось trys tendencijos, kurios приближают ukrainiečių rinkos сантехники iki tarptautinių standartų. Pirma, didmeninė įmonė stengiasi plėsti mažmeninės prekybos tinklą, parduotuvėse, po savo prekės ženklu " prekės ženklas. Antra, šiandien beveik kiekvienas уважающая pati įmonė-pardavėjas сантехники teikia daug papildomų paslaugų. Tai ne tik ставшие jau tradiciniais nemokamas konsultacijas sandėlių įrangos ir tiekimas prekės pirkėjui, bet ir jos diegimas ir konfigūravimas vietoje, o dažnai ir kūrimas, dizainas, vonios kambaryje. Norėdami didmeninės pirkėjų ir nuolatinių klientų kai kurios įmonės taiko sistemą specifinių naujinimų nuolaidų, апробированную daugiau ходовом prekę - keraminėms plytelėms. Trečia, daug parduotuvių, торгующих сантехникой, tapo pasiūlyti visą spektrą сантехнической armatūros, vamzdžius (metaliniai ir plastikiniai), valymo sistema, vandens ir įrankiai, montavimo įrangos. Apimtis ir operatoriai Vis пессимистическим apskaičiuota, rinkos galia сантехники ir plytelių trylikos didžiausių Ukrainos sričių yra maždaug $ 70 mln., pagal оптимистическим - apie $ 120 milijonų per metus. Pagal skaičiavimo įmonės, parduotuvės, bendra talpa rinkos plytelių ir сантехники Ukrainoje yra ne daugiau kaip $ 200 milijonų per metus. Santykis pardavimų šiose sektoriuose rinkos pinigų эквиваленте yra maždaug 1: 3 naudai plytelių, taigi, talpa noro modernizuoti ukrainos rinkos сантехники vidutiniškai sudaro $ 50 milijonų per metus. Prekybininkų сантехникой galite поделить į dvi kategorijas - всеукраинского ir regioninio masto, nors pastaraisiais dažnai parduoda сантехнику ir už jos ribų savo srityse. Tarp įmonių, dirbančių beveik visoje Ukrainoje, reikia pažymėti "Агромат", "Бест Line", "Carmen", "San Group", "Standard", "Укрбудмаркет". Keturių didžiausių nekilnojamojo regionuose galima išskirti keletą bendrovių "vidutinio kalibro": Харьковской srityje - "Venezia", "Kibirkštinio-soft", "Кайрос", "Континет", "Laura", "Palydovas", "фавола di ' Oro "; Днепропетровской -" Добрыня ", " Statybos Namai "; Донецкой -" Домовой ", " Ильма ", " Максидом ", " Milano ", " Реннесанс "; Киевской -" Angola ", " AMIP-K ", "Namas " Expo", "Geizeris", "Radonas Dujų", "Толбуд". Asortimentas ukrainiečių rinkoje сантехнических gaminių siūlomas platus asortimentas, kurią sąlyginai galima suskirstyti į kelią, nebrangiai ir vidurinėje kainų grupėje. Gerbiami santechnikos pateikta gamintojų iš Vokietijos, Italijos, Ispanijos, Švedijos, Suomijos, atskirų prekių ženklai iš Portugalijos; nebrangus - tradiciškai yra iš Lenkijos ir Turkijos, taip pat Slovakijos, Vengrijos, Rusijos, Estijos, Baltarusijos. Nebrangių automobilių сантехнику spermą ir ukrainos gamintojams. Jūs prekybininkų сантехническими gaminių ir санфаянсом yra keletas kategorijų prekių, įvairių vertės ir pardavimo apimčių. Pirmoji, nereikalaujanti - maišytuvai ir vonios kambario aksesuarai, antra, vidutinė kaina - умывальники, unitazai, биде, priedai ir vonios kambariai; trečia, su kuria yra susiję sąnaudų "тяжеловесы" - vonios, dušo kabinos, o taip pat yra labiau gerbiamas удо - вольствие, kaip sūkurinė vonia, saunos butą, baldus, skirtas ir vonios kambariai. Prekių kategorijas, nebrangiai parduodama daugiau, todėl visas pelnas pardavėjai bando gauti už sąskaitos apyvartos. Paklausa yra pats сантехнику su trečiosios kategorijos į akrilinės vonios, o taip pat навороченные dušo kabina ir sūkurinė vonia, baldai, skirtas vonios kambarių, ne aukštas: nors šie produktai ir saugo iki 38% pardavimų сантехники ir санфаянса. Per mėnesį didelė kompanija parduoda ne mažiau kaip 100 vienetų сантехники. Dažniausiai per dieną nuperka du унитаза, умывальник, vieną-dvi vonios, du-tris смесителя. Pigiausias vidaus унитаз kainuoja apie 70 гривен, "labai" brangusis, ispanų - 450-880 гривен. Jei kalbėti apie spalvų gamą, tada karalius pardavimo yra balta spalva. 80% viso parduodamo санфаянса ir vonių baltos spalvos. Toliau pagal populiarumą eina rožinė, салатовый ir smėlio spalvos. Pardavėjai pastebi, kad сантехнику galima priskirti prie nekokybišką эластичного paklausa. Todėl, siekiant turėti pastovų pelną, įmonės priverstos lygiagrečiai prekiauti daugiau "mobiliųjų" prekių, pavyzdžiui, sienų plytelių, обоями, паркетом, ламинированными lyčių ir t. t. Regionai Nė viena sritis Ukrainos skaičių pateiktų firmų-gamintojų ir asortimento prekės nėra дотягивает iki столичного rinkos. Jei tai vis dažniau regionuose, galima pastebėti buvimas didelių киевских bendrovių, kurios ne tik наладили platintojas'юторську tinklą, bet ir atveria savo prekybos taškus arba filialai. Tačiau, киевском rinkoje gali sudaryti konkurenciją trys rytų srities, Ukrainos - Днепропетровская, Донецкая ir Харьковская. Nepaisant to, kad viduje šio мезорегионы yra esminių skirtumų, pvz., jei Днепропетровской srityje, kaip ir Крыму, vyrauja naujos statybos būsto, Харьковской pagrindinis daugiausia dėmesio skiriama rekonstruoti ir remontuoti senojo būsto), struktūra, pardavimo, tai iš esmės pat. Greičiau leidyklos uždeda perkamoji galia gyventojų srityje. Tačiau, kaip rodo apklausa bendrovių, kurios prekiauja сантехникой, panašūs bruožai atsispindi motyvacijos apsipirkti. Taip, jei Харькове, Одессе, Львове du iš trijų rinkinių сантехники vonios kambario perka, remontas, senų butų, Kijeve, Симферополе, Донецке, Днепропетровске atvirkščiai - du iš trijų rinkinių parduodami įdiegti naują строящейся bute. Remiantis mažmeninės prekybos apyvartos, fiksuoto Госкомстатом, pirmas keliolika lyderių tarp sričių Ukrainos atrodo taip: Kijevo, Донецкая, Днепропетровская, Харьковская, Львовская, Запорожская, Луганская srityje, Autonominė Respublika Крым, o taip pat Одесская ir Полтавская srityje. Duomenys Госкомстата patvirtina ir ekspertų vertinimo bendrovės, торгующих сантехникой ir sienų plytelių, o tai reiškia, kad plėtra noro modernizuoti ukrainos rinkos сантехники aiškiai išreikštas "rytų" kryptį. Olegas ГАВРИШ
ŠALTINIS: Будмайстер

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą