2014 m. balandžio 29 d., antradienis

Langai wide open 2006-11-02 16:12:15

Statyba ir rekonstrukcija.








Langai wide open
2006-11-02 16:12:15

Jei anksčiau, kai импортировались baigta металлопластиковые lango, tai galima buvo gauti сверхприбыль, tai dabar, kai gamyba iš esmės perkelta į Ukrainą, konkurencija labai išaugo rentabilumas, gamybos ir montavimo langų] svyruoja tarp 15 ir 20%. . - _- Dėl didelio savikainą taikyti naujausias technologijas, taip pat niekas rizikuoja. Tačiau, sprendžiant pagal prognozes, sąstingis į оконном rinkoje laikinas. Pagrindo optimizmui - pajamų augimas, gyventojų, animacija, statybos pramonės ir labai изношенность dešimčių milijonų langų visoje Ukrainoje.

RINKA: strėlės-2001, kuris нескоро pasikartoti...
? Įvyko perėjimas nuo importo gatavų langų iki jų gamybos iš importuotų komponentų.
? Amžius сверхприбылей baigėsi. Dabartinė pelningumas-10-12%.
? Žemas платежеспособный paklausa обусловил "grįžta" į pigių komponentų ir primityvių technologijų.
Paplitimas aliuminio, medžių'medinių arba plastikinių langų gamybos struktūros tos ar kitos šalies dėl nacionalines tradicijas, kai родно-климатическими sąlygas, o taip pat reikalavimus gaminio aplinkosaugos medžiagų, kurios vis labiau усиливаются. Šalių su šilto klimato (Graikija, Ispanija, Italija, Portugalija) yra daugiausia langai iš aliuminio. Suomijoje pastaruoju metu paklausa išaugo daugiau nei brangūs ir ilgai деревоалюминиевые konstrukcijos. Apskritai Europoje dalis PVC langų yra 38, 1% į bendrą sumą gamybos ir pamažu didėja. Deja, statistiniai duomenys apie ukrainiečių оконном rinkoje neišsamūs ir prieštaringi - operatoriai ar ne, atlieka rinkos tyrimus, ar laikyti juos po грифом "paslaugos naudojimui".
Aktyviai formuoti rinkos металлопластиковой оконной produktų prasidėjo 1992-1993 metais. Pagrindas importo tada buvo baigta lango, o šalių importuotojai (daugiau 80%) - Lenkija ir Turkija. Po kelių metų ознаменовались усилением pozicijas vakarų europos firmų, leidžiantiems geresnius produktus. Tuo pačiu metu Ukrainoje'atsirado pirmoji bendrovė, kuri, vertinant перспективность naują rinkos, занялись importo dalių, освоением technologijas ir kurdami savo įmonės. Tai leido pasiūlyti rinka nepalyginamai daugiau ассортименту, kokybė ir kaina. Išskirtinis bruožas šio etapo - сверхприбыли rinkos dalyviams, kad обусловило spartaus jų skaičiaus ir apimties atskirų бизнесов. Rusijos finansinės krizės 1998 m. отразился ukrainiečių rinkoje металлопластиковых langų ar kad padidinti eksporto. Kadangi daug vakarų bendrovių лишились инвестированных į Rusiją lėšų, nuomonėmis, kaip europos gamintojų PVC profilių kreipėsi į Ukrainoje. Tarp jų prasidėjo konkurencija-kova už užuojautą šalies kodas - импортера komponentams. Skaičius profiliuotų sistemų išaugo nuo 19 1998 m., iki 27 1999, ir į dabartinę metais tik киевском rinką pateikiami lango 30 profilinių sistemų. Su'atsirado daug naujų žaidėjų. Rezultatas konkurencijos rinkos PVC langų tapo rimta kainų kritimo. Bendrovė dabar turi dirbti tikras, o ne išpūstas,kaip tai buvo etapas, formavimo, kainą ir atsiskaityti скромными normas pelno. Vidurinės pelningumas gamybos 2000-2001 metais operatoriai vertina į 10-12%.
Pastaruosius dvejus metus būdinga žymus sumažėjimas vystymosi tempą. Būsena control rinkos didžiųjų ukrainos miestų galima pavadinti nestabili равновесием. Viena vertus, konkurencija ir poreikis toliau plėtoti подталкивают varantys ratai žodžius prie diegti naujas technologijas, taikyti daugiau теплосберегающих, bet ir brangesnių medžiagų. Kita vertus, ekonominiai veiksniai, tokie kaip sumažėjusios paklausos fone bendro sumažinti mokumą, grąžinti rinka "дикости" ir провоцируют atsiradimo firmų, kurios naudoja pigūs komplektuojami, кустарные технологи montavimui. Varantys ratai pačiu pardavėjai металлопластиковых langų priversti dirbti į krašto ekonominį efektyvumą. Talpa rinkos šiandien užsiminė, apskaičiuota, $ 30-60 metų. Tikslesni skaičiai niekas vadina. Todėl šiuo medžiagos "Sutartis" išeina iš žurnalo informaciją, "Vitrina" ir pavieniai analizės straipsnių, paskelbtų kitais изданиями.

ŽAIDĖJAI: iki 30% tūrio suteikia "гаражные" gamintojai
? Tik sostinėje veikia apie 120 kompanijų, производящих оконную produktus, ir apie 200 jų platintojams.
? Rinkos įtaka šios grupės gamintojų, be dempingo, būdingas подрывом autoriteto металлопластиковой produktų tarp vartotojų.
? Teisminę apsaugą nuo kopijavimo profiliuotų sistemos praktiškai neįmanoma, nes jų патентования pastaraisiais metais nėra atliekami. Nepaisant to firmoms tenka savarankiškai kurti metodų apsaugos nuo piratinės kopijos.
Per pastaruosius 2-3 metus vienas grupės lyderių, kurie "nustumti į atšoka" gamybos apimčių. Būtent jie ir diktuoja žaidimo taisykles. Be to, rinkoje įdiegtos kelios vidutinių bendrovių, kurios veikia daugiausia su privačiais klientais. Tarp lyderių control rinkos, pasak apklausos žurnalo "Будмайстер", tokios įmonės kaip:
"Вікнопласт"
Bendras украинско-vokiečių-польское įmonė. Įkurta 1995 metais. Darbuotojai - daugiau nei 100 žmonių. Naudojama technologija vokiečių КВЕ. Gamybos galia - 4, 5 tūkst. gaminių per mėnesį. Įmonė orientuota daugiausia į bendradarbiavimas su statybos firmomis ir pagrindiniai įmonės klientai. Tačiau, немалая dalis užsakymų gaunama ir iš privačių vartotojų.
"Ekranas" (prekinis ženklas "Энран-Акрос")
Bendrovė su 100% украинским kapitalu. Rinkoje - nuo gegužės iki 1996 metų. Darbuotojai - 350 vyras (valdomus į оконном ir baldų gamybos). Naudojami profilių sistemos ir technologijos vokiečių firmos REHAU. Gamybos pajėgumų - 3, 0 tūkst. langų per mėnesį. Vienintelė iš šalies bendrovių, įmonių, kurioje sukurta kokybės kontrolės sistema, patvirtinta sertifikatu ISO 9001. Produktai skaičiuojama visų vartotojų grupių. Orientuotas į darbą su statybos įmonių ir privačių klientų. Gaminami produktai "ekonominės klasės" masinės statybos ir brangiau - turtingų klientų.
UAB "Евроокіострой"
Įsteigta 1998 metais. Darbuotojai - apie 150 žmonių. Technologijų bendrovių SHUKO (Vokietija). Gamybiniai pajėgumai leidžia gaminti 100 langų per pamainą.
"Сгерх"
Į оконном rinkoje nuo 1997 metų. Darbuotojai - apie 100 žmonių (darbuotojų langų gamybos ir baldų). Tiekėjas profilio - "Артек" (Vokietija). Gamybos galia - 500 langų per mėnesį. Orientuota daugiausia į darbą su privačiais klientais.
"Фенстер"
Bendrovė su 100% австрийским kapitalu. Ukrainai - su 1995 m. pabaigos. Darbuotojai noro modernizuoti ukrainos atstovybė - apie 100 žmonių. Pristatymo komponentams, nuo patronuojančios įmonės. Technologijų įmonės "Віденьпласт" (Austrija), profilis - SHUKO. Gamybiniai pajėgumai - 50 gaminių per parą. Orientuotas į darbą su privačiais klientais.
"Квіі Свиг"
Bendrovė su 100% украинским kapitalu. Įkurta 1994 metais. Darbuotojai - apie 60 žmonių. Rinkinį - "Книппингом" (Vokietija). Gamybos pajėgumų - 1-1, 5 tūkst. gaminių per mėnesį. Orientuota daugiausia į privačių klientų su savo pajamas virš vidutinės.
Reikia pažymėti, kad nemažą, iki 20-30%, rinkos dalis vis dar priklauso vadinamoji "гаражным" firmoms, kurios neturi прогрессивными technologijomis ir neturi reikiamo gamybos kokybės produktų įranga. Tačiau - nepaisant to, kad невысокое produktų kokybę, šios įmonės turi savo vartotojų, nes jų kainos yra mažesnės, per pigūs komponentų iš Lenkijos ir Turkijos, mažų investicijų į technologijas ir įrangą ir невысокой darbo užmokesčio малоквалифицированного darbuotojų.

PROFILIS: prieš vokiečiai
? Rinkos dominavimas vokietijos profilių. Ir tik vienas vidaus gamintojas iš Lygiai...
Nuo 1995 m. ir dabar prieaugio gamyba, PVC profilių Europoje yra vidutiniškai 3-4 proc. per metus. Dabar gamma importo profilių gamyba, langų tik столичном оконном rinkoje tokia: REHAU, КВЕ (neginčijamą lyderiai), ir toliau pagal abėcėlę - Actual, Alumplast, Artec, Bekker. System, Deceuninck, Geatan, Intertec-S, Knipping, Pakpen, Panorama, Pimapon, Plastival, Plustec, Salamandra (neturi būti painiojama su avalynės firmos), Schuco, Thisson, Tras Eco, Trocal, VEKA. Pridėsime čia vidaus "Tiesiai-пласт". Ukrainiečių rinkos lyderio poziciją tvirtai удерживают dvi vokietijos profilių sistemos - REHAU ir КВЕ. Jų produktai šiandien užima daugiau nei trečdalį rinkos. Kaip ir anksčiau turi paklausą langai iš sistemų profilių VEKA ir SCHUCO. Ir jei prieš dvejus metus, atsižvelgiant į bendrą padidėjimą ir talpos rinkoje, ar net praradimas nedidelis dalies rinkoje galėtų reikšti padidinti pardavimus ir pelną, tai šiandien to nėra - įmonės priversti veltis į rimtą konkurencinę kovą už išsaugoti savo rinkos dalį.

СТЕКЛОПАКЕТЫ: фаворе двухкамерные
? Statybininkai закупают однокамерные стеклопакеты norėdami удешевления statybos
Beveik visi pardavėjai ir gamintojai siūlo однокамерный ir двухкамерный стеклопакет. Didžiausia paklausa iš privačių klientų naudojasi двухкамерные (jie geriau atitinka климатической rajone, Ukrainos): standartinės (miestų butų) arba sudėtingesnės (dažniau, jei kotedžai, nameliai). Однокамерные стеклопакеты kartais rezervuoja privatūs nekilnojamojo turto vystytojai pietiniuose regionuose Ukrainos. Statybinės organizacijos taip pat dažnai закупают однокамерные стеклопакеты - sumažinti savikainą statybos.

PERSPEKTYVOS: malonus ir ūkio subjektams, ii vartotojams
? Statybos bumas-2001 повлек pasilieka šuolis paklausa металлопластиковые lango. Bet reikia naujų technologijų, kurių nėra суперинвестор.
Perspektyvos plėtros control rinkos labiausiai lemia apimtis būsto statybos, kuri nuo 1995 m. nuolat auga.
Nenuostabu, kad dauguma operatorių nori susidraugauti su statybos kompanijomis ir kitais įmonės klientais. Beje, rimtų statybos corporation (tie patys Киевгорстрой arba Познякижилстрой) jau seniai обзавелись savo производствами металлопластиковых langus.
Praėjusių metų ознаменовался šiuo statybinių бумом. 2001 metais tik sostinėje planuojama statyti 1 mln kv. m būsto. Jau vienas šis faktas kalba apie tai, kad rinka металлопластиковой produktų lieka labai perspektyvi. Tačiau dauguma ekspertų mano, kad tokių buvo labai sparti, kaip per pastaruosius trejus-n'penkerius metus, nebus.
Naujas vistas ir regionuose, kur yra pagrindinės įmonės pristato jau pakankamai plačiai, o vidutinės juda prie šio plečiant platinimo tinklo. Bet konkuruoti regionuose taip pat tampa vis sunkiau - dėl plėtros vietinės gamybos.
Dar vienas patrauklus kryptis - orientavimasis į platesnį vartotojų: gyvenamasis fondas per senas, todėl vietoj bus nemažai langų. Reikia atsižvelgti ir tai, kad pirmą kartą per pastaruosius metus užfiksuotas augimas realių žmonių pajamų, kurios praėjusiais metais išėjo į varnelę докризисного 1997 metų. Jei čia pridėti mažinti kainas, tuomet galima tikėtis, kad po kažkiek laiko kur daugiau mūsų сограждан заинтересуются металлопластиковыми langais. Tiesa, pasak operatorių, tai gana отдаленная perspektyva.
Pagal analogiją su российским rinkoje galima tikėtis ir augimo gamybos vidaus komponentų, kurie, savo ruožtu, prives prie naujos витку konkurencinės kovos - оживятся ir europos tiekėjai, pabrėždamas savo "dabartinis europos kokybė".
Dėl klausimo, diegiant naujas technologijas, tai čia yra'atvykti суперинвестор (gal ir užsienio), bendrovė yra pasirengusi rizika, ar bus pasiektas tam tikras susitarimas tarp pagrindiniai gamintojai.
Faktas yra tai, kad "pažengusių" produktai neišvengiamai bus brangesnis. Padidinti vienos atskiros firmos kainos savo gaminius automatiškai sukeltų nuostolių jiems dalį rinkos. Šiuo atveju naujos, brangios lango bus, labiausiai tikėtina, kad tik dalis asortimento pasiūlymų kartu su tradiciniais produktais.
Situacija gali pasikeisti iš esmės, jei visi veiksniai yra pakankamai ilgai turės įtakos rinka - padidės informuotumas kliento, kad stumti žodžius atnaujinti technologijas, mes užsakovo vėl su'atsiradus pinigų, ir tai реанимирует rinką.

KAINA: lygiai išskyrus "гаражников"
? Kainos svyruoja $ 200-350 už standartinį langą plotas 1, 68 kv. m turi tendenciją sumažinti.
? 80% pasiūlymų panašių pagal kainą ir kokybę. Todėl laimėti gali už sąskaitos aptarnavimą ir garantijas.
Kaip jau minėta, mažiausios kainos gali pasiūlyti "гаражники". Pagrindinis komponentas į savikainą пластикового lango profilis, o šios bendrovės dirba su gana pigus profilis iš Turkijos ir Lenkijos.
Kainos lango iš visų "normalių" gamintojų kokybės langų maždaug • vienodi. Pasak daugumos iš jų, labiausiai kokybiškas prekes - pagamintas pagal vokiečių technologijas iš vokietijos dalių - sudaro iki 50% (priklausomai nuo miesto) pasiūlymų ukrainiečių rinkoje. Dauguma operatorių paaiškina prioritetas naudoti vokietijos technologijų ir medžiagų, priklausomybė nuo tiekėjų, galimybe teikti garantijas už prekes ir paslaugas. Kainos tokią produkciją laikosi diapazone $ 200-50 už standartinį langą plotas 1, 68 kv. m. Prisiminkite, beje, kad bendras kainų situacija rinkoje pastaruoju metu turi tendenciją sumažinti.
Kaip ir anksčiau vartotojui šiandien lemiamas veiksnys išlieka kaina. Nors daugelis pastebi: jei anksčiau vartotojas ориентировался pirmiausia į kainą, tai dabar pradeda ieškoti pagrįstas santykis kainos / kokybės.
Sąlygomis, kai iki 80% pasiūlymų panašios kokybės ir maždaug vienodi pagal kainą, svarbiausia įgauna klausimus aptarnavimo ir garantijų. Visi didieji gamintojai turi savo elementus priimti užsakymus салонного tipo, savo brigados kvalifikuotų darbuotojų. Laiku suteiktų garantijų irgi mažai kuo skiriasi. Asortimento išplėtimas taip pat yra tendencija paskutinį kartą - operatoriai stengiasi pasiūlyti vartotojui maksimaliai galimas asortimentą "iš vienų rankų". Daugelis bendrovių, be langų siūlo металлопластиковые durys, renginių centras " winter gardens " ir visą rinkinį priedai.

VARTOTOJAI: svajonė оконщиков-bendradarbiavimas su statybininkais
? Privatūs asmenys perka tik 20% langų, kiti - statybos bendrovės
Vartotojų металлопластиковых langus galima suskirstyti į dvi kategorijas:
Privatūs asmenys - tai pirkėjai, kurie daro ad hoc įsigyti vienos prekių grupės. Juk, pakeisti plastikiniai langai bute arba namuose, vargu ar jis bus sukonfigūruotas netrukus pakeisti juos vėl. Šiandien pagrindiniai pirkėjai yra asmenys su vidutinio месячным pajamas vienam gyventojui nuo $ 300. Privatūs asmenys naudoja 15-20% pateiktų langus ir duris, jei inclusion savo butų. Toks žemas procentas vartojimo paaiškinama несоответствием kainų металлопластиковые langų ir durų ir pajamos pagrindinės masės gyventojų. Tačiau aukštos energijos taupymo, estetinės kokybės ir naudojimo paprastumas, o taip pat laipsniškai mažinti kainų, leidžia kalbėti apie galimybes padidinti skaičių pirkėjų, kurie ketina pateikti металлопластиковые langą savo namuose ar bute.
Juridiniai asmenys. Jie tikimybė vėl pirkimų gerokai didesnė ir priklauso nuo dydžio organizacija. Būtent šie klientai gali būti pamatus, kuris оконная įmonė gali remtis. Dauguma pirkimų, žinoma, teikia statybos bendrovės, kurios naudoja металлопластиковые langų ir durų statomas gyvenamųjų namų платежеспособного miestų gyventojų, individualios statybos ir remonto biurų ir gyvenamųjų namų. Apie 20% реализованного prekes perka prekybos organizacijos. Dėkingi operatoriai ir администрациям kai kuriuose miestuose, kurie приказном tvarka зобов'įpareigoti komercinės įmonės благоустраивать выкупленное jų pateikimo pagal europos standartus.

ФУРНИТУРА: kokybė smulkmenų
? Klastojimas, pažymimos furnitūros kol nėra žinomos
Оконная поворотно-uždengimo фурнитура украинскими įmonėmis, kol vyksta. Оконщікі nustato daugiausia vieningą fasadus žinomų užsienio firmų: Winkhaus, Siegenia, Roto, GU (Vokietija) ir Mako (Austrija). Kaip teigia specialistai, jiems dar nėra žinoma atvejų, klastojimas, pažymimos furnitūros, naudojant prekių žinomų firmų. Kartu su перечисленными aukščiau firmų, kurios specializuojasi gaminant vieningą pažymimos furnitūros, pardavėjų оконных profilių daro, taip pat ir savo fasadus, kaip: Schuco International " (Vokietija) arba Saray (Turkija). Pažymėtina, kad фурнитурные mechanizmai skirtingų gamintojų yra labai panašūs tarpusavyje. Skiriasi tik detalės, sporto dangos, medžiagos, iš kurių gaminama фурнитура.

Didelė statybos " geriau turėti
savo gamybos металлопластиковых langų
РАІК СТЕПАНЯН, patarėjas langų gamybos korporacija "Познякижилстрой":
- Be abejo, didelė statybos įmonė pelninga savarankiškai gaminti langus būsto, kuriuos jis stato. Turėti savo gamybą tikslinga, jei kiekiai nustatyti langų pasiekia bent 500 kv. m per mėnesį. Be to, kad tai pigiau, įmonė nepatiria problemų su сроками tiekimas, o tai reiškia - ir su сроками pristatymo namus deja, įranga patogiu klientui laiku grandinės - labai paplitusi problema. Todėl mes jau antra valanda dirba savo оконное gamyba. Taip pat savo lango gamybos atvėrė tokių galingų statybos firmos, kaip "Киевгорстрой", "Аэрострой". Jie gali parduoti langą "į šalį" ir gauti papildomą pelną. Bet pas mus taip neišeina, gamyba, vargu išlaikyti, užtikrinti poreikius " veikia savo gamybos pas mus visiškai отпала reikia pirkimas langą iš kitų gamintojų.
Tas langų asortimentas, kurį mes leidžiame, visiškai tenkina klientų, nors jų pasirinkimą jie neturi tokios laisvės, kaip ir pasirinkus lyties ar сантехники. Juk langas - tai elementas, fasado, kuris turi вписываться į išvaizdą, struktūrą, o tai kontroliuojama vilniaus надзором. Todėl buto gyventojas gali pasirinkti tik šilumos savybes langų - vadinamasis šaltas arba šiltas balkonai ir langai
ŠALTINIS: Sutartis

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą