2014 m. balandžio 27 d., sekmadienis

Профнастил: монтируем vartus į savo ryšio

Профнастил: монтируем vartus į savo ryšio


 Профнастил: монтируем vartus į savo ryšio Norėdami įdiegti vartų į savo, o ne обов', būtinai sukelti бригаду meistrų. Galite соорудить откатные vartai iš профнастила savo rankomis. Darbas откатных vartų primena darbą duris шкафах-kupė. Tokie vartai, nereikia расчищать žiemą, kad galėtų juos atidaryti. Tokios konstrukcijos taupo erdvę, nereikia atidaryti nuo порыва vėjo, turi modernų€. Откатные vartai подвесного tipo veikia, dėl konstrukcijų, prie kurio tvirtinamas drobė. Откатные vartai konsolės tipo turi направляющую iš apačios, vartai juda, per закрепленным į pamato vežimėliai.
Į konstrukciją откатных apvalkalo vartų įeina rėmas, arba karkasas, kurie сооружаются iš профилированных vamzdžių. Prie профилям tvirtinamas geležtė iš профнастила, lapų kraštai suteikia материалу жесткости. Paprastai rėmas iš abiejų pusių обшивается профнастилом, gautą tarpas tiesiamas утеплитель. Bet galima обшить karkasas профнастилом tik iš išorės, toks ekonomiškas variantas renkasi daugelis savininkai šalyje sklypų. Pagalbinė norėdami konstrukcijos tvirtinamas apačioje полотна, volai montuojamos į ertmė. Norėdami suteikti visą konstrukcijos daugiau жесткости направляющую gamina iš толстостенного profilio. Į šią балку tenka pagrindinė našta, nes geležtė ne paliečia žemę. Iš abiejų pusių nuo plyšio yra "spąstai" полотна.

Профнастил: сооружаем откатные vartai savo rankomis

Nustatome į pagrindą dvi atraminės padėklus). Направляющую балку приваривают prie apatinio krašto полотна профнастила. Atramos atsakingi už judėti полотна, o taip pat padengia save visą krūvį. Montavimo atramų naudojame закладные varžtus ar stovo. Viduje atraminių sijų drauge volai atramų. Tokie vartai lengvai atidaromos rankomis, net žiemos metu. Jei reikia, galite nustatyti automatinį reguliavimo sistemą atidaryti ir uždaryti vartus.

Drobė toks dizainas bus perkelti palei tvora pusės загородного sklypo, todėl, apskaičiuojant kvadratinių metrų įdiegti vartų sužinokite vietose, galės ar konstrukcija laisvai atidaryti ir uždaryti. Galbūt svetainėje yra pastatytas ar dizainą, medžiai ar krūmai, kurie bus neleisti laisvo judėjimo полотна. Nustatykite, kur jums bus patogiau откатывать drobė vartų. Tai atstumas, kurį bus откатываться vartai, viršyti pločio plyšio dizaino plotį konsolė dalis. Įprasta, plotis vartų pakankamai apie 40 cm.

Размечаем sklypą pagal nustatytus ir dėl papildomų vieta сельхозпостроек šalia namų. Pradedame nuo krašto skyles, pažymime atstumą, reikalingą numatytas transporto priemonės. Šis atstumas taps прорезью ateities vartų. Duobė norėdami бетонирования viduje sklypo iš tos pusės, kur bus perkelti полотна. Renkamės gruntas iš duobės, tai duobės gylis pasieks gylio промерзания, į kurią įtrauksime 20 skaitykite nuo paėmimo отступаем 50 cm gylis sklypo ilgį segmento, kuris yra lygus pusei angos. Mes sukūrėme perimetras duobės. Jei, mes negalėsime naudoti stulpai aptverti kaip atramų воротной dizaino, tai iš priešingos pusės pastebime tą pačią duobę. Įdiegus paskelbta turi примыкать iš vidaus prie linijos paėmimo, tai žiūrėkite, kad skylė buvo ne сужен.

Tuo atveju, jeigu mes planuoja įdiegti automatinio reguliavimo sistemą vartų, tai предусматриваем galimybę nutiesti laidus tarp столбами pagal važiuojamosios dalis. Tam naudojame vamzdis pagamintas iš plastiko arba metalo, kurių skersmuo 25 mm ir daugiau.

Iš duobės renkamės gruntas, сооружаем įmoką elementas. Norėdami tai padaryti, mums reikia armatūra sukurti арматурной grotelės (d12), швеллер 16. Ilgis швеллера turi равняться ilgį duobes po бетонирование. Prie швеллеру приваривают skirtukus, fragmentai, sklendės, ilgis papildomų elementų turi būti 1500 mm. Iš armatūros приваривают taip pat laidų ir paspauskite select'язку. Armatūros опускаем į duobę taip, kad ji pasirodė накрытой швеллером. Naudojame lygį, siekiant nustatyti, įsikūrė horizontaliai arba швеллер. Prie столбу tvora šoninė pusė швеллера turi tvirtai prigludęs, tik įsitikinkite tai galite atlikti lengvai.

Следим už maketą viršuje закладного elemento angą. Atstumas nuo kelio paviršiaus iki krašto vartų priklausys nuo vietos закладного elemento. Jei mes nustatome jo viename lygyje su дорожным danga, tai tarpas gali būti 100-110 mm. Jį galima padidinti naudojant nustatytų vietų reguliavimo tarpelis. Bet štai sumažinti atotrūkį jau neišeis, nesulaužant technologiją pritvirtinti laikančiųjų volai. Jei jūsų sklypo netinka tarpas 70-100 mm, tai lygis vietą закладного elementas turi būti žemesnio lygio važiuojamosios dalies.

Norėdami глухих откатных vartų, kurie перекрывают skylę daugiau 4500 mm, turite įdiegti du laikančiųjų stulpo. Tai leis padidinti stabilumą konstrukcijos, kai atidarant ir uždarant vartus. Dydis stulpo turi būti aukštį nuo фундаментного pagrindo iki krašto konstrukcijos plius 50 mm. Nustatome stulpai į duobę, пов'язуємо juos su закладными elementais. Pilant betono pastaba'prisimename apie tai, kad tirpalas turi padengti paviršius закладного elemento. 6 dienų darbo sustabdomos, būtent tiek laiko reikia, betono, kad застыть.

Монтируем откатные vartai iš профнастила

Išilgai plyšio reikia натянуть laido tam, kad ženklinimo liniją, pagal kurią bus perkelti vartai. Nuo atsakymo stulpo iki laido turi būti atstumas 20-30 mm. Galite nustatyti laido aukščio 150-200 mm. Ši linija bus liestinė prie išorinio krašto laikančiosios profilio. Фиксируем platforma atramų volai reguliuojamieji aikštelės. Siekiant nustatyti ribas vietą роликовых atramų reikia отмерить nuo krašto plyšio iki закладного elemento 150 mm. Чертим liniją, kuri paliečia priekinio krašto роликовой atramos. Siekiant nustatyti padėtį antras роликовой atramos, измеряем ilgio vartų, отнимаем 100 mm nuo krašto atitinkamą stulpo отмеряем šis atstumas į залоговые elemente. Ši linija bus liestinė išorinio krašto antras роликовой atramos.

Gautas rezultatas sudėti padėklus vežimėliai įtraukti į profilis, смещаем jų į vidų vartų. Nustatome полотна vertikaliai į volai, kai atramos turi расположиться į залоговые elemente. Glaudaus prie шнуру nustatome vartai, padėklus atramos turi būti tvirtai прижатыми prie linijų-касательным.

Naudojant suvirinimo крепим reguliuojamieji aikštelės antras atramos. Выкатываем vartai į duris, регулируем полотна horizontaliai. Po to galima прихватить suvirinimą aikštelės pirmosios atramos. Drobė atleisti роликовых atramų, o atramos atleisti iš vietos. Aikštelės turi приварить kontūro prie закладному elemento. Į paruoštus aikštelės dedame padėklus). Nustatome drobė ant atramos, следим už tai, kad geležtė buvo uždaryta. Už uždarų būsenos vartų выставляем horizontas.

Norėdami padėklus atramos galėtų užimti teisingą padėtį viduje atraminių sijų, ослабляем juos tvirtinti prie площадкам, двигаем полотна nuo vieno krašto padėties iki kitos. Jei matote, kad полотна lengvai juda, tai galima ir priveržkite tvirtinimo роликовых atramų. Užfiksavus reikia dar kartą patikrinti, laisvai ar juda drobė, ne'atsirado kliūtis ar defektų. Jei kilo перекосы atramų ant laikiklio, reikia juos tuoj pat pašalinti.

Galutinis ratuką įtraukti į nešantis profilis, затягиваем tvirtinti. Tarp dangteliu pradžia ir atraminių балкой įdėti tašką suvirinimui. Galutinis ratuką virsta galutinis atrama tuo atveju, jei vartai откатывают rankiniu būdu. Todėl įprasta болтовое su'ryšys gali atlaikyti apkrovos, tai naudojame suvirinimą.

Antgalis laikančiosios profilis turi būti įdiegta ir приварена prie vartų pusės sklypo. Šis elementas reikalingas tam, kad žiemą sniegas ne забивал несущую балку ir ne клинил vartai. Virš полотном vartų nustatome linija iki atramos. Iki atraminio mechanizmo stulpo turi būti grąžintas angos įsipareigoti. Volai bus apimti viršutinę dalį полотна. Iki atraminio mechanizmo stulpo прижимаем šis atramos, фиксируем jo. Volai atramos крепим drobė po to, kai удостоверились į jį vertikalioje padėtyje.

Профлист reikia prisegti prie įdėta rėmą. Montavimas профнастила pradedame nuo priekinio krašto vartų. Крепим lapą ригеле обкладки, tam galima naudoti kniedėmis arba саморезы pagal металлу. Įdiegus pirmojo lapo монтируем antras lapas профнастила. Tokiu atveju нахлест turi sudaryti vieną bangą. Монтируем lapus iki visiško viso полотна. Norėdami подрезки krašto darbalapį, galite naudoti болгарку su отрезным disku pagal нержавейке (1, 2-1, 5 mm).

Kai visiškai нагруженных воротах reikia nustatyti apatinis улавливатель, kuri skirta tam, kad šiek tiek susilpninti naštą padėklus atramos uždarytas būklę vartų. Uždaryti vartus, norėdami nustatyti jo padėtį. Заводим vartai pagal galinis ratuką, kol jie nedarys poveikio elementas. Следим už tai, kad atrama lėktuvas apatinio уловителя ne поднималась lygio nei ribinio lygio. Viršutinis уловитель reikalingas tam, kad perspėti раскачивание полотна vartai metu stipraus vėjo ar buriavimo apkrovos uždarytas. Įdiegus visus elementus, galite pradėti diegti automatinio įranga.

Eiti į skyrių: Кровля → Профнастил



Šaltinis: www. materik-m. lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą