2014 m. vasario 27 d., ketvirtadienis

Rinkos apžvalga ремонтно-statybos darbų

Įmonėms tenka išleisti remontas mažos laimės priemonės, nes didžioji dalis komercinio nekilnojamojo turto, kuri pateikiama į rinką šiandien, reikalauja didelių kapitalo investicijų. Pasak specialistų, Rusijoje "didžiąją dalį remonto išlaidų eina į klaidų taisymą projektuotojų ir statybininkų, taip pat panaikinant недоделок". Nenuostabu, kad rinkos dydis ремонтно-statybos darbai ir toliau augti ir savo kampo jis daugeliu atžvilgių privalo'privalo специфике rusijos стройкомплекса.

Siekiant įvertinti situaciją regioniniu строительном rinkos "verslo plėtros Agentūra" buvo atliktas tyrimas, rinkos ремонтно-statybos darbų g. Челябинска, kurio metu buvo опрошено 167 įmonių mūsų miesto įvairių pramonės šakų.

Todėl, pasak tyrimų, daugiau nei pusė (57%) visų apklaustų įmonių g. Челябинска jau praleido remonto darbus per pastaruosius 1-2 metus, o 70, 3% iš jų ir šiais metais planuoja remontas biuro patalpos. Priežastis pakankamai didelės paklausos remonto paslaugos, visų pirma, yra tas faktas, kad didžioji dalis biuro patalpų, арендуемых įmonių g. Челябинская, tai patalpos klasės "Nuo" - modelis институтские pastato būklės "be remonto", reikalingas dalinis arba kapitalinį remontą, kartais su перепланировкой. Kaip taisyklė, ремонтируют daugiausia biuro patalpas (60%), biudžeto organizacijos (40%), o taip pat apie'objektai, prekybos ir aptarnavimo sferos (9%). Struktūros pokyčiai paklausa apie'objektų remonto iki galo dabartinio metų nenumatomas.

Šiandien rinkoje ремонтно-statybos darbų pastebėtas spartus asortimento siūlomų paslaugų. Jei pradžia 2003 m. visas paslaugų sąrašas murdockas daugiau nei 100 pozicijų, tai dabar - apie tris šimtus. Klientas gali pasirinkti, kas jam labiau tinka ir pagal kokybę ir pagal kainą. Tarp įmonių g. Челябинская labiausiai pageidaujamų vaizdu remonto paslaugas yra tinkavimo darbus ir lipdukas обоев (96%). Stabilumas paklausa ši rūšis darbų paaiškinama tuo, kad remontas taikant обоев - tai galimybė greitai, lengvai ir gana nebrangiai atkurti patalpos. Toliau eina naujo dažymo darbai, fasado apdailos (90%); trečią vietą - pertvarų įrengimas, apdaila, sienos ГВЛ ir ГКЛ (35%); tada - montavimas kabinamųjų lubų, montavimas ir apdaila grindų įrengimas durų ir langų (apie 25%). Tarp mažiausiai paplitusių rūšių remonto paslaugas galima priskirti montavimas сантехники, o taip pat prijungti кафельных ir keramikos dangoms. Vidutiniškai kiekvienas atskira įmonė, kuri jau пользовалось remonto paslaugomis per pastaruosius dvejus metus, использовало ne mažiau kaip 3 skirtingų rūšių remonto paslaugas, o отделку sienos, šiuo atveju, gali būti обов'privalomas komponentas komplekse visus vidaus apdailos darbus. Kaip parodė analizė, gautų rezultatų, struktūrinių pokyčių paklausa nurodyti rūšių remonto darbų iki 2004 m. pabaigos tikimasi. Kalbant apie bendras išlaidas ремонтно-statybinės paslaugos, tai visos įmonės, iš kai kurių įmonių ir vartotojų buvo tokia toks:

  • Pirmoji grupė klientų - tai yra tie, kam reikalingas kosmetinis arba vadinamasis dalinis remontas: lipdukas обоев, montavimas, lyčių ir t. t. Ši grupė per 2 metus praleido remonto iki 100 tūkst. rublių ir sudarė 70% įmonių skaičius vartotojų remonto paslaugas.
  • Antroji grupė - tai klientai, kuriems reikia integruota apdailos ekonominės klasės, su nedideliu перепланировкой, ir bendra suma, išlaidas, kurios siekė nuo 100 tūkst. iki 1 mln. rublių - 19, 2% įmonių.
  • Trečioji grupė - klientai, remonto išlaidos, kurių sudarė daugiau nei 1 mln. rublių - 9, 5%

Pažymėtina, kad, vidutiniškai apie 60% viso vertės remonto darbų įmonės išleidžia apdailos medžiagos.

Ekspertai pažymi, kad šiandien jau su'yra simptomai "užversti" rinkos ремонтно-statybinių paslaugų. Kiekvieną mėnesį spaudoje su'yra 120-160 visai naujų pasiūlymų iš firmų, brigadų pervežimui ir privačių asmenų panašias paslaugas. Tačiau, kreipiasi į įmonės, užsiimančios remontu komercinių patalpų, tik kai kurie verslo klientai. Žinoma firma imk sau trečdalis sumos nuo vertės remonto darbų. Todėl 25% įmonių g. Челябинская организовывало remontas savo jėgomis, arba нанимало privačių rangovų; 75% заказывали remontas / отделку specializuotose фирмах, pavadinimas kurių galėjo prisiminti tik 28% įmonių paslaugų vartotojų remontas. Tačiau, kaip parodė tyrimo duomenys, nurodyti респондентами statybos bendrovės sudaro tik apie 1% sektoriaus verslo klientams. Kvietimas keletas iš jų: UAB "Альтаир", UAB "Arcade", AB "Flash", UAB "Полістрой", UAB "Реммедстрой", AB "Спецбудсервіс", UAB "Statybos ir perspektyvas", UAB "СтройАгро", UAB "Уралстройекспо ", AB" Уралметаллургремонт ", UAB" Front remontas ", UAB" Южуралелектромонтаж "ir kt Pirma, iki galo 2003 m. Челябинской srityje buvo jau 1000 statybos bendrovių. Visos išvardytos kompanijos yra vienodai orientuojasi į platų ремонтно-statybos paslaugų ir įvairių darbų apimtys. Be to, verslo klientai remonto paslaugas gana vienodai vertina tam tikrą dalyvį rinkos. Taip įvertinti patys įmonės klientų dauguma iš jų tik "iš dalies patenkintas", kokybės atliktą darbą, laiko ir rinką vertės. Labiausiai respondentų netenkina darbų kokybė ir teikiamos garantijos. Kaip ir anksčiau rinkoje ремонтно-statybos darbų, lieka нецивилизованным - nėra nei aiškių kriterijų, kokybės, nei patikimų garantijų. Tačiau, paklausa įmonių vartotojams ši paslauga gerokai padidėja. Pastebimai didėja ir asortimentą teikiamų paslaugų.

Šaltinis: Agentūra verslo plėtros

Šaltinis: www. еremont. lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą