2013 m. gruodžio 31 d., antradienis

Sprendimų priėmimas: jausmas ar apskaičiuoti? 2006-11-09 10:39:41

Statyba ir rekonstrukcija.








Sprendimų priėmimas: jausmas ar apskaičiuoti?
2006-11-09 10:39:41

Pagrindas sėkmės prekybos požiūrį į valdymo įmonė yra laikomasi pagrindinio principo: visi kriterijai sprendimų yra tiesiogiai ar netiesiogiai srities rinką, tai yra, bet управленческое sprendimas (nepriklausomai nuo to, kalbant apie tai vidaus ar išorės aplinkos įmonės) remiasi galimo vartotojų reakciją. Tačiau, nepaisant visos очевидность, naudos iš šio principo taikymo gauna ne daug įmonių. Todėl reikia dar kartą nustatyti, kas tiksliai yra suprantamas pagal orientacijos priimant valdymo sprendimus į vartotojų nuomonę ir kokiu būdu, ypač žinant elgesį žmonių, atlikti savo įmonę labiau ilgalaikis ir gauti papildomų pajamų. Atlikti mūsų šalyje mokslinių tyrimų elgesio pirkėjų rinkoje, baldai, dėvėti, kol dar спорадический pobūdį, gaunamas duomenų neturi charakterio atstovaujančios ir neleidžia daryti однозначных išvadų. Šiame straipsnyje mes naudojame daugiausia vertė bruožus, ekspertų nuomones, pačių tyrimų, mokslinių tyrimų, reklamos agentūrų ir įmonių, veikiančių rinkoje baldų. Išvados daroma remiantis loginių išvadų, paremtų bendrų modelius, teisingai ne tik eismo baldų rinkoje, ir šis požiūris leidžia kompensuoti trūkumą tyrimų medžiagos, juk teisingai sako, kad "apie bendras закономерностей išlaisvina nuo būtinybės žinių apie kai kurių faktų". Sąveika tarp pirkėjo ir pardavėjo rinkoje baldų sąlyginai galima suskirstyti į dvi dalis. Ši sąveika per santykių gamintojas / pardavėjas komponentų gamintojas / pardavėjas gatavų baldų-galutinis vartotojas gatavo produkto. Nustatyti sąveikos pirmos rūšies paprastai naudoja santrumpa В2В, iš anglų sąvokos business-to-business, o antruoju atveju - santrumpa В2С - business-to-customer. Vidaus valdymo praktika, šia sąvoka atitinka sąvokas: produktų gamybos pramonės paskirties ir gamybos plataus vartojimo prekių. Analizė elgesio asmenims perkant gatavų baldų leidžia išskirti šiuos ypatumus. Pirkimo sprendimą baldų priimamas žmonėmis, kurie yra ekspertų srityje мебельного gamybos. Įsigijimas vyksta retai. Maždaug 80% perka baldus kartą per 5 metus ir rečiau. Priimant sprendimus dėl pirkimo dalyvauja vienas-du žmonės. Pirkėjai vadina tokius požymius, kurie jų pasirinkimą: kaina baldai; projektavimas; dydis; dažymas; kokybės medžiagų; surinkimo kokybė; įmonės / kilmės šalis. Tyrimai RO "centras atogrąžų debbie audra" rodo, kad pirkėjai nurodo esminius kriterijus, pirkdami m'baldų toliau. Iš pirmo žvilgsnio, pasirinkimas pirkėjų yra apibrėžiamas daugiausia racionalaus savybes. Bet, matydami, kad tokie parametrai kaip nuovargis ar экологичность, mes suprantame, kad dauguma pirkėjų negali būti jokių рациональных argumentų už savo poziciją dėl to, kad trūksta reikiamų žinių ir gamybos technologija baldų ir jos komponentų. Ne, turintys galimybę surengti bet apie'objektyvūs testai, jie tiesiog sako, kad ši konstrukcija arba danga atrodo ilgaamžiškumą, o ši medžiaga laikoma ekologiškai švari. Net ir tokia charakteristika, kaip baldų kaina ne visai "protingas". Taip, žema kaina, baldų komplektai su o'išimtys pozicijų - tai teigiamas argumentas, bet pa'objektyvūs jausmas žmogų gali pasakyti jam, kad mažesnės kainos - tai, galbūt, paaiškinimą, kokio nors "paslėpta" defektų. Tuo labiau, jei kalbame apie tokius kriterijus, kaip dizainas, spalva, ім'aš kodas. Tokiais atvejais sprendimas priimamas remiantis grynai pa'išimties kriterijus tipo patinka / nepatinka ar tikiu / netikiu. Pereinant prie rinkos dalių, žaliavų, medžiagų, gamybos baldų, svarbu išskirti šiuos aspektus, пов', susijusios su procesu, priimant sprendimus dėl pirkimo. Sprendimą dėl pirkimo priima labiau remiantis рациональных kriterijus, tai yra, tie, dėl kurių gali išbandyti konkretų pavyzdį, patikimi ir pripažinti metodai. Viešųjų pirkimų produktų pramonės paskirties gaminami žmonėmis, kurie savo kompleksu specialių žinių apie закупаемых dalių ir medžiagų. Tokių pirkimų dažnai vyksta su kelių atsakingų asmenų klientą ir dažnai pagal sutarties dėl ilgalaikio pristatymas. Šou "99" (Vilnius, Экспоцентр) apklaustų atstovai мебельных įmonių buvo susigrąžintos tokias svarbias savybes, renkantis savo komponentų kokybės siūlomų komponentų gaminių; patikimumas сборно-разборного mechanizmas; отпускная kaina; sąlygos, pristatymo, mokėjimo sąlygos. Ir, nepaisant to, kad šios charakteristikos prekės nurodomi sutarties dėl tiekimo ir turi aiškias formas patikrinti, ir jei bet kuris sąlygų gali būti pareikalauta, teismo tvarka, pirkėjams prekių pramoninės paskirties priimant sprendimus dėl pirkimo ir reikalinga informacija kitokio pobūdžio. Tai galima paaiškinti šias aplinkybes: mokslinių tyrimų kūrimo siūlo vis daugiau naujų medžiagų ir techninių sprendimų, kad neleidžia технологам įmonės kodas baldų greitai orientuotas į detales ir pasiūlyti patikimų priemonių įvedimo kontrolės; kai patalpinimo sutarčių dėl tiekimo komponentams atsakingas asmuo tikslas, pirmiausia, ateities įvykiai, jam svarbu, kiek kokybės charakteristikas dievui'проявленных mėginiai gyvuos metu pristatymo pagrindinių partijų prekės, galimybė atsiradimo срывов. Nurodytos aplinkybės rodo, kad priimant sprendimus dėl pirkimų, žaliavų ir komponentų gaminių gamintojai, baldų priversti kartu su susitarimais, ieškoti papildomų patvirtinimo vykdyti priimtus įsipareigojimus'įsipareigojimų: jie remiasi tikėjimą padorumas to ar kito tiekėjo, asmeninius jausmus - kiek galite būti tikri nuolat kaip ateiti, pvz., mechanizmai pertvarkos. Gali, "koks nors rusijos mechanizmas daug geriau ir pigiau prancūzų analogas, tačiau esame pasirengę mokėti už pasitikėjimą pastoviu kaip". Todėl daugelyje svarbių savybių, savo komponentams vis dažniau minėta apie доверительном dėl personalo ir vadovybės įmonės-paslaugų teikėjas, jo reputacijai. Taigi, galima daryti išvadą, kad sprendimą pirkti rinkoje, baldų ir jos komponentų susiformavo didele dalimi įtakoja kokių nors asmeninių pojūčių, tikėjimo tuo. Tokia išvada atspindi bendras dviejų atvejų, kaip " business-to-business", taip ir " business-to-customer, apie'jungtinių dėl žmogiškojo faktoriaus, kai pirkimo sprendimą patenka į bendrus modelius formavimas, elgesio, kurioje превалируют paslėptas, иррациональные motyvai, sprendimai priimami remiantis vaizdus, pasitikėjimo, emocinį išaugo. Paplitimas pasiūlymus virš paklausos rinkoje gatavų baldų ir komponentų leidžia potencialiems pirkėjams lengvai įgyvendinti savo įvairių siekius, mokėjimo lengvatų tam ar kitam rinkinio baldų ar tiekėjo. Todėl įmonės, kaip aktyvaus dalyvio proceso pirkimo-pardavimo suprasti šį mechanizmą suteikia raktas įsikišimo į procesą, priimant sprendimus dėl pirkimo, siekiant sudaryti privalumai būtent dėl savo produktus. Iš tiesų, šis komponentas valdymo покупательскими pageidavimus kol dar ne taip aktyviai naudojamas vidaus įmonių, mes turime kitų valdymo tradicija. Vakarų valdymo praktikoje šie uždaviniai sprendžiami pagal strategiją sukurti prekės ženklo * naudojant seniai žinomus ir опробованных priemones. Suprasti rusijos vadovai į šį procesą kuriant prekės ženklą обов', būtinai siejamas su didelių išlaidų ir todėl dažnai отметается kaip netinkamas esamą materialinę padėtį įmonėje. Šios pozicijos yra esminių priežasčių. Rusijos reklamos agentūros, einu mažiausio pasipriešinimo keliu, нав'įpareigoti klientams pakankamai прямолинейные spręsti, kokio tipo laisvų rankų reklaminės kampanijos per televiziją. Tačiau, mūsų nuomone, брендингом ** gali užsiimti ne tik turtingi bendrovės. Kaip elgiasi darbuotojai, dirbant parodoje ar bendraudamas telefonu, kokie jie yra kompetentingi ir gali sukelti jos pasitikėjimą - visi šie įrankiai yra сильнейшими įrankiais formuoti norimą įvaizdį įmonės. O su'sujungti į vientisą bendrą strateginį planą pateikiami įrankiai leidžia realiai valdyti elgesį, pirkėjų
ŠALTINIS: Долбунов O.

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą