2013 m. gruodžio 29 d., sekmadienis

Įkvėpimas vedlio 2006-11-09 15:58:09

Statyba ir rekonstrukcija.








Įkvėpimas meistrai
2006-11-09 15:58:09

Kuriant kiekvieną savo скрипку, кремонских meistras Andrea Амати вкладывал į jį ne tik menas savo rankas, bet ir sielą. Įkvėpimas lemia ir учредителями baldų prekės ženklą "Амати" - " "Ирма" Kabineto bendrovė "Ирма" labiausiai žinomas dėl savo pagrindinę ir iki šiol vienintelis prekės ženklas "Амати". Pirmą kartą ji su'pasirodė ukrainiečių baldų rinkoje 1997 m. rudenį. Pradėjusi savo kelią iš mažų gamybos, šiandien bendrovė - n'ятірці lyderių pardavimų kiti vidaus мебельщиков turi galingą дилерскую tinklo, kaip Ukrainoje, tiek ir užsienyje. Kad koks nors atsakingas momentas būti pakyla iki эскалатору, движущемуся žemyn, administravimui "Ирмы" turėjo beveik nuo pirmųjų dienų, pagrindo bendrovės kurti savo formulę kultūrą. Bendrovė ją vadina "garbės Kodeksu". Ir nors jo turinio, iš pirmo žvilgsnio, gana nuvalkiotai, už kiekvienos eilutės - gyvi pavyzdžiai ir realūs žmonės. PARDAVĖJAS GALI TAPTI "ŽMOGUMI M" motyvacija darbuotojų "Ирме" praleidžia per metus apdovanojimo specialistų номинациях - geriausias vadybininkas, geriausias dizaineris, technologas, darbo ir t. t. Konkurencijos patiekiami pretendentų sąrašus su išsamiu aprašymu ir jų darbus per metus; atsižvelgta ir indėlį į kompanijos ir asmeninius pasiekimus kiekvieno žmogaus. Laimėtojai gauna статуэтки, abu užbaigė mokslus ir materialinis atlygis. Daug jaunų darbuotojų, bendrovė įkvepia pavyzdys pirmaujanti vadybininkas departamento įgyvendinimo - Julijaus Александренко. Atėjęs prieš trejus metus į pareigas padėjėjas pardavėjo biuro baldų, mergina ограничивала savo darbą aukcione nurodyta sutarties обов'ryšius. Ji ne tik освоила technika dizaino užsakymus, ознакомилась su geografijos platinimo tinklo, nustatė, kad ypač pasiūla ir paklausa naują sau darbo sferoje, bet ir kartu su padalinio vadovu наметила strateginį darbo planą padidinti pardavimų apimties. Vėliau šis planas buvo nuspręsta, kad departamento ir platinimo tinklą, экспортным departamento ir skyriaus gamyba. O Katerina Александренко buvo priskirtas pirmaujanti vadybininkas departamento įgyvendinimo. Vidaus konkurse "Ирмы" jos vienbalsiai pripažino "Vadybininkas metų". Kitas pavyzdys. Su iniciatyva atidaryti departamento tiesioginių pardavimų (iki šio užsakymai būdavo priimami tik salone) paskelbė direktorius salono biuro baldai "Амати" Irina Коноваленко. Rezultatas buvo susiformavo grupė, kuri veikia sužinoti. Ir per metus apie'pardavimų apimtys salono padidėjo daugiau nei tris kartus. Irina Коноваленко laimėjo titulą ir статуэтку "Direktorius," metų " buvo atliktas, į įmonės vidaus konkurse "metų Vyras". Norėdami visapusiškai plėtoti savo darbuotojų "Ирма" kviečia kas pusmetį specialistė vokietijos тренинговой bendrovės. Kiekvienais metais darbuotojai baldų gamyklos "Ирма" mokosi kapitonas klasėje pirmaujančių vokietijos мебельщиков. Metu tokio mokymo vadovams vidutinio lygio делегируются įgaliojimus skyrių vadovai, padalinių vadovams - įgaliojimai aukščiausios valdymo grandies. Gautą tokiuose mokymuose patirtis padeda kurti "Ирме" naujas kryptis, возглавляемые kurie pasiekė didžiausios sėkmės ir отметились vadovais. O vadovas dar kartą gauna galimybę pamatyti ir savo klaidas. Įmonės praktiškai mokymus, kurių metu, pvz., vadovas personalo skyriai paleidiklius konfliktas ir įvertina darbuotojų elgesio ar patogu testai žinias prekės vadovais pardavimų. Norėdami metinės tyrimai ir bandomojo mokslinių tyrimų, naujų serijų конструкторский ir technologijų valstybę firma turi консалтинговыми paslaugomis specialistų pirmaujančių mokslinių tyrimų institucijų. Juk pagrindinis tikslas "Ирмы" - įtikinti klientą į tai, kad be baldų, gali būti aukštos kokybės ir aplinkos apsaugos. "Ирме" kruopščiai ir planuotai aptariama strategija visų padalinių. Juk darbas kiekvienam iš jų предопределяет požiūrį į kliento, įmonės paprastai. Todėl atskirai vertinamas darbas vadovų, atsakingų už maistą, skatinimas, gamybos, informacinę politiką. PASLAPTIS VALDYMO įmonė didžiuojasi ir savo ypatingu požiūriu į отбору darbuotojų. Savo laiku buvo перепробованы daug metodų, tačiau dabar "Ирме" pasirinko savo būdą priimti specialistų, kuris, kaip teigia kompanija, kol nei pas ką ne sutiktas. "Kai соискатель ateina pas mus устраиваться į darbą, jo santrauką mes" откладываем link "ir siūlome perduoti tiesiogiai išbandymas. Į kiekvieną poziciją turime užduotys, kurios leidžia įvertinti kandidato kiek apie'objektyviai. Taip, būsimo darbuotojo rinkodaros padalinio mes galime paprašyti parengti ataskaitą apie ne mažiau kaip 25 мебельных įmonėse. Tai parodys, kiek žmogus gali kokybiškai, operatyviai, hard grafika dirbti su informacija, gali ją analizuoti. O transformatorių, pavyzdžiui, siūlome sukurti sieną. 3:00 padarė - praėjo nepadarė - nepriėmė. Mes экономим savo laiką, bet rengia žmogų prie jo darbe jau dabar ", - pasakoja Paulius Мартын. Kiekvienas naujokas būtinai', būtinai eina kelias testas užduotis. Tarp jų - už veiksmingą стажировку salone bendrovė, darbas tiesiogiai su vartotojais. Įmonė laikosi demokratinių principų, personalo valdymo, griežtai субординации, kas kelia baimę ir baimė, kad vadovaujant, "Ирме" ne. Pagal n'penkių metų darbo santykiai tarp vadovų ir pavaldinių įsigijo либеральный simbolį, kuris leidžia jiems prieiti prie vadovų, vadovavimą. "Mes stengiamės deleguoti įgaliojimus žemyn ir suteikti darbuotojams didžiausią autonomiją. Tokia politika siekiama atlikti užduotis ir pasiekti rezultatų. Pas mus kiekvienas žmogus yra atsakingas už savo sklypą darbą ir žino, ką jis turi padaryti ir kaip jis turi daryti ", - sako Paulius Мартын. Tačiau ir paklausa su darbuotojų atitinkamas - pasiteisinimų kaip "ne minties", "ne paklausė" ar "pamiršau" bendrovių tiesiog nėra. Įmonėje plačiai praktikuojami įvairūs apklausos darbuotojų. Net ir tokie klausimai kaip pavadinimas naują rinkinį baldų обов', būtinai plačiai aptariami. Kaip taisyklė, kiekvieno darbuotojo siūlo užpildyti iš anksto составленную apklausą-apklausa, tada duomenys apdorojami. Tokiu būdu ne tik neatsižvelgiama į nuomonę žmonių, bet ir pasireiškia naujų idėjų. Naujus pasiūlymus обов', būtinai nagrinėjami ir skatinami премиями. КРЕАТИВ PLIUS РЕФРАЙМІНГ Per visus n'penkių metų darbo "Ирмы" baldų rinkoje dizaineriai bendrovės nuolat fiksuoja važiavimo šiuolaikinių vakarų tendencijas - be to, įmonė nepavyko norėčiau turėti įvaizdį madų ir brangiausias kodas. "Bet, be kūrybinio mąstymo ir gebėjimų переформировать paklausa kliento, kad" Ирме "daroma ypatingą dėmesį skiriant, pardavimų apimtis, salonai išaugo nebūtų taip sparčiai", - sakė technikos direktorius Maksim Крупский. "Рефраймінг - ne pati esmė sėkmingą verslą", - teigia Paulius Мартын. Prasme jos yra гибком požiūrį į kiekvieną klientą ir умении переформировать jo sąlygas arba lengvatų naudą bendrovei. "Beveik bet koks elgesys, bet koks įvykis, bet koks dalykas gali praversti konkrečios situacijos, gali tapti teisė klientui", - tikri vadovai TM "Амати". Jums tik reikia nagrinėti jų tinkamą kontekste. Ne paslaptis, kad 75% informacijos tenka бессловесному lygio - lygis мимики, gestų, aiškus ir kalbėjimo greitį, bet jokiu būdu ne kliūtis pagal reikšmės žodžių. Todėl pats sudėtinga - sugauti tai vadinamoji "garsas". Креативный požiūris į "Ирме" yra ne tik sveikintinas, bet ir visokeriopai skatinamas. Idėja sukurti naują prekės ženklą "Namo sienos" - vaisių bendrų pastangų visų pagrindinių kompanijos specialistų, o taip pat rezultatas gilių rinkos tyrimus. Naujas projektas atsižvelgiama į vartotojų interesus su pajamas "vidutinis", "aukščiau vidurkio", taip pat jaunų šeimų, ir studentams. "Ирме" "Gimtoji sienos" vadina ne tik prekės ženklas, o unikalus мебельным projektu. Juk jis taip pat apima... mokymo klientui. "Mažai kam iš pirkėjų žino, kaip nustatyti, kokybinis baldai, ar ne", -aiškina direktorius salono TM "Namo sienos" Tatjana Вовк. - Todėl dažniausiai, kaip rodo tyrimai, perka tai, kas yra priimtina kaina. Mes patys suinteresuoti, kad suteikti kiekvienam lankytojas visą (ir nemokamą! ) Informacija apie gaminio aplinkosaugos приобретаемой produktų, apie jos stiprumo ir patvarumo. Mes paaiškinsime, kokios informacijos atkreipti dėmesį, net jei pirkimas bus vykdomas ne mūsų salone ". Todėl oda "Namo sienos" kas savaitę kreipiasi mažiausiai 250 vartotojų. Rengti TM "Namo sienos" sukurta трехмесячный телепроект per "Телемегаполіс" į "Грависе" (jis tęsiasi ir dabar). Jame dalyvauja atstovai iš bendrovės ir vyresnieji specialistai Kijevo, kad tiria vieną ar kitą aspektą baldų temos. Sukurta sistema švietimo klausimų televizijos žiūrovų, o laimėtojas turi galimybę "sukaupti" palūkanas дисконтной nuolaidas, kurios gali pasinaudoti visa jo septyni'aš perkant baldų TM "Namo sienos". Beje, šis projektas gavo milžinišką atgarsį, ir paspauskite select'dėl объявленным "Ирмой" atvirą konkursą geriausias šūkis naują prekės ženklą. Daugelis dalyvių прислали eilėraščius, skirta baldų "Namo sienos". Galbūt, geriausi iš jų bus nuleisti į muziką. KODAS GARBĖS Pagrindinė vertybė "Ирмы" - jos klientai. Visi jie, nepriklausomai nuo jų vertės užsakymą, reikšmingos bendrovės. Svorio santykius, bendrauti per komanda priklausoma nuo palūkanų klientui. Vienodi standartai bendravimo. &Quot;Ирмы" yra išoriniai klientai ir vidaus. Kiekvienas kolega - tai vidinis klientas, ir bendravimas su juo reikia ne mažiau teisingumą ir interesų, nei bendravimas su išoriniu klientu. Lankstumas ir noras diegti naujoves. Успешность darbuotojui daugeliu atvejų nulemia jo умением analizuoti situaciją ir būti pasirengęs pokyčiams. Gebėjimas dirbti komandoje ir ориентированность į bendrą rezultatą. Įmonės vertinami tie, kurie dirba pirmiausia dėl rezultatų ir įmonės įvaizdį, o jau tada - į savo asmeninį rezultatą. Lygybė galimybes. Bet koks darbuotojas, kuris atėjo į kompaniją, turi galimybę pereiti visus žingsnio kar'profesinio augimo. Tokie pavyzdžiai bendrovės yra. Visi nustatomas pagal individualius sugebėjimus ir indėlis į bendrą reikalą, умением dirbti komandoje.
ŠALTINIS: Bendrovės valdymą

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą