Šiuolaikinės tendencijos inclusion prekybos ploto 2008-10-09 14:57:03
Bet parduotuvė (prekybos centras, centras, boutique, называйте, kaip nori) - tai erdvė ypatingo pobūdžio. Čia turėtų būti derinama ir didesnio funkcionalumo, ir maksimali estetika dizaino patalpos. Įrangos elementų pardavimo srityje šiandien - tai didžiulis kryptis, kuriam kuriama speciali baldai ir įranga, įvairios elektroninės sistemos ir priedai.
Šiandien mes norime išskirti keletą tendencijų šioje srityje, o taip pat pabandykite įsivaizduoti parduotuvė ateities.
Sprendimas aprūpinti
Be abejo, pagrindinis renginys, lemiamas komplekso plėtra, prekybos plotas keletą metų į priekį yra tarptautinė paroda "EuroShop" Дюссельдорфе, Vokietija. Ji eina kartą per trejus metus. Paskutinė vyko 2005 metais, kaip niekada, jos ėmėsi dalyvauja daug rusijos firmų.
Andriejus Levine, komercijos direktorius "Brandford" (Vilnius), kuri užsiima parduotuvių įranga, kalbant apie įvykį, pažymi, kad "kartu su поточной gamyklos produkcija plačiai buvo pateikti modelį individualaus" man ". Dizaineriai naudoja visas galimybes: žaidžia gerai, taiko боковины iš neįprastų medžiagų, pvz., juoda, искристого plastiko, naudojant kampų выстраивают linijos pirminės konfigūracijos ".
Sergejus Чебаненко specialistas aparatūros гипермаркетов bendrovės "Балтик-Meistras" (Peterburgas), taip pat dalyvavo šioje parodoje, priduria, kad "vienas iš įdomių tendencijų kraštovaizdžio prekybos taškų dėl pasikeitė savybių покупательского elgesį. Taigi, розницы šiandien akivaizdu: parduoti produktą su įranga atviro apsaugos sistema, su kurio pirkėjai gali išimti prekes patys, be jokių kliūčių, parduotuvėje savitarnos daug didesnis, nei įgyvendinimas technologijų дверцами. Net jei yra naujausias ir lengvai atidaromi, jie vis dar kuria regėjimo "privatus" poveikis. Pavyzdžiui, bendrovė "LINDE" (Vokietija) kaip alternatyva uždaro kaltu spintelės pristatė parodoje пристенную горку vyno. Jos požymiai yra ne tik specialus temperatūros režimas, bet ir originalus dizainas.
Dar vienas pastebėjimas: populiarėja dažymas vidinio paviršiaus technika spalvos, alternatyvių standartinės baltos spalvos. Pavyzdžiui, su m'мясную produktus siūlomos kalnai su juodas fonas ".
Taip pat specialistai pastebi, kad jeigu anksčiau mažmeninės закупала pakankamai однообразные modelio įranga, tai šiandien vis daugiau taikymas rasti specializuotų variantų. Pavyzdžiui, dėl produktų linijos parduotuvėse tai tam tikri konditerijos ir vynas mokymasis spintos; visi plati paklausos naudojasi modelio atlikti промоакций, turi puikų dizainą ir pritraukti pirkėjų dėmesį.
Šiuolaikinė aparatūra "eina į" pirkėjui. Dažnai неохлаждаемые produktai употребляются kartu su охлаждаемыми. Kadangi šios grupės produktai paprastai parduodami skirtingose vietose parduotuvės, pirkėjas gali juos tiesiog negali rasti. Išėjimas iš šios situacijos siūlo italijos įmonių grupė "Arneg", kuri pristatė minėto aukščiau parodoje šaldymo modulis "Samara" (ši firma pradėjo savo gamybos ir Rusijoje). Tai nedidelė вентилируемая vitrina su integruotu компрессором, kuri "навешивается" į lentynas. Naujas modelis leidžia jums reikalingus šioje vietoje produktų, šalia неохолоджуваними. Toks sprendimas palengvina pirkėjui užduotį padaryti viską pirkti vienoje vietoje.
Šiuolaikinė aparatūra "eina į" parduotuvės. Kiekvienas pardavėjas žino, kad toks produktai, kaip vaisiai ar m'kūnas dėl natūralios drėgmės praradimo laikui bėgant alkanas savo "prekinis" išvaizdą. Išeitį pasiūlė jav kompanija "Miatech", šaudymo į rinką unikalią sistemą, drėkina "Miatech".
Ji sėkmingai parduodami daugelyje pasaulio šalių ir yra naudojamas различном холодильном įranga. Be to, sistemą galima sumontuoti į холодильных kameras, skirtas saugoti ne tik maisto produktų, bet ir, pavyzdžiui, spalvų.
Žinoma, kad 85% procentų informacijos apie окружающем pasaulyje žmogus gauna per požiūriu. Būtent šviesa tampa šiandien svarbiausias įrankis įtaka parduotuvės pirkėjui. Su'atsirado net įmonės, kurios specializuojasi tik световом perdirbimo, prekybos patalpų. Pagrindinė tendencija šioje srityje - parinkti individualaus sprendimo priklauso nuo pačios prekės.
Pavyzdžiui, specialistai pataria parduotuvių su surinkimo klasikinės tamsiai vyriška apranga naudoti kaip galima daugiau ryškus apšvietimas; juk žinoma, kad tamsus sugeria šviesą. Taip pat patį galima pasakyti ir apie мехах. O освещать tokią prekę rekomenduojama iš įvairių šalių, kad mech ne atrodė неструктурных ir plokščias.
Ne забудем ir klausimas sutaupyti. Didelis " praleidžia gana didelę sumą į apšvietimas. Jau ne naujiena, kad liuminescencinės lemputės, leidžia sutaupyti iki 80% elektros energijos, lyginant su kaitrinėmis lempomis. O neseniai su'atsirado liuminescencinės lempos, kurių skersmuo 16mm, kurie leidžia sutaupyti net 20% elektros energijos daugiau.
Be to, atkreipkite dėmesį, nauji šviesos šaltiniai, paremtas šviesos diodų. Jie turi pakankamai ryškumo, kompaktiškas, taupiau ir beveik nėra išmeta šilumos, kuri yra labai svarbi daugelio parduotuvių.
Šviesos diodai tik ilgalaikis - vidutinis tarnavimo laikas 100 000 valandų, arba maždaug 10 metų. Jie skiriasi mažas elektros energijos sunaudojimas ir tuo, kad per visą laikotarpį šviesos srautas ne блекнет.
Prekybos erdvė
Viena iš pagrindinių savybių prekybos - dinamika. Matyt, dėl šios priežasties vis dažniau prekybos vietos конструируется su paraiška sistemų pertvarų. Su jų pagalba galima tiesiog už dieną pakeisti, pavyzdžiui, savo boutique, sukurdami naujas inter'єрне sprendimas.
Nereikia pamiršti ir tai, kad, kaip taisyklė, verslininkai yra nuomininkams tų ar kitų patalpų, kurių šeimininkai nėra sveikina neleidžia jokių esminių konstrukcinių pakeitimų.
Būtent pertvaros (ypatingas, mobilieji, kurie gali būti ir ant ratų) suteikia galimybę greitai ir "бесконфликтно" pertvarkyti prekybos plotas, избежав, pavyzdžiui, pritvirtinti prie потолочному перекрытию. Kaip taisyklė, jie atlieka vaidmenį mobiliųjų стеллажей, kad tilptų prekės. Į save pertvaros tvirtinami lentynos, kabliukai, veidrodžiai - apskritai, visi, kad reikia į prekybą. Jeigu reikia sudaryti fasadas parduotuvės prekybos centre, tai čia į pagalbą ateis stacionarių pertvarų sistemos.
Ernestas Борисович Кондратьев, Generalinio direktoriaus pavaduotojas, bendrovės "Астарта prestižą", kuri specializuojasi projektuojant ir kuriant patalpų biurų ir prekybos centrų, pažymi, kad "labiausiai plačiai šioje srityje pastaruoju metu gavo sistema su didelio ploto остекления - цельностеклянные бескаркасные ir остекленные tinklai ir pertvaros. Prekyba turi būti galvoje, kokia medžiaga geriau nei stiklas, priimti su šio vaidmens "?
Be to, galima į kliūtį galima įdiegti plazminiai ekranai ir kiti originalaus dizaino. Į перегородках iš stiklo dažnai nustatomas apšvietimas. Kalbant apie atnaujinimus šioje srityje, Ernestas Борисович Кондратьев išskiria technologiją "Magic Screen Glass": stiklas, nesant įtampą tapti матовым ir gali būti naudojamas kaip ekrano projektorius pademonstruoti reklaminių vaizdų / volai. Pats projektorius yra viduje " parduotuvės, o dėl полупрозрачности Magic Screen Glass, lankytojai iš išorės ir iš vidaus gali matyti reklaminės informacijos. Pateikdama įtampos кристаллическую struktūrą stiklai Magic Screen Glass, ji tampa skaidri ir atsidaro apžvalga inter'interjero parduotuvės ir produktus.
Erdvė šiuolaikinių prekybos centrų - tai milžinišką plotą. Ir todėl viena iš svarbiausių krypčių ir jų įrangos elementų tampa šiuolaikinės taškų sistemų. Pirkėjams jie suteikia galimybę orientuotas erdvėje; o parduotuvių savininkams padės gauti svarbią informaciją apie "pralaidumą" prekybos vietoje. Pavyzdžiui, vokietijos įmonė "Wanzl" siūlo tikrinimo sistema, kurios yra šiuolaikinės komfortą ir suprojektuota kaip классическими, tiek ir naujausiomis sprendimais. Tai, pvz., automatinio турникеты, tikrinimo sistema su elektroniniu valdymu, инфракрасным фотодиодом ir mechanizmas apskaitos skaičių pirkėjų.
Pirkimo iš būsimos
Pamatyti jau dabar завтрашний dieną prekybos į "Extra " Future Store" ("Parduotuvė ateities"), esančiame mieste Райнберг (Vokietija). Šį projektą įgyvendina didžiausia ритейлером pasaulio "Metro Group" bendradarbiavimo diagrama su tokių žinomų firmų, kaip "Intel", "IBM" ir kiti. Pagrindinis šio projekto tikslas - įgyvendinti mažmeninės prekybos, naujų technologijų, susidomėjimą tiek pardavėjų, tiek ir vartotojams.
Stulbinantis techninė įdaru šios parduotuvės: pavyzdžiui, svarstyklės, galinčios "mano" mokytis взвешивает į jų produktus. Ar asmeninio pardavėjas - mini comp'ютер, įdiegta тележке apsipirkti. Su juo galite patys nuskaityti brūkšninį kodą su prekių ir iš anksto sužinoti galutinę sumą visų составленных į jūsų vežimėlio produktų.
Taip pat kompanija "Microsoft" neseniai pristatė savo "умную lentyna". Ji gali atpažinti prekę, kuris jį užsidėjo (jei jame yra speciali etiketė), ir nurodyti jo kainą. Kaip tik jis prarandamas, ekranas nušvinta reklama kokio nors panašaus produkto ar žada pirkėjui nuolaidą kitame skyriuje parduotuvės.
Keičiasi ir požiūris į architektūrą prekybos centro apskritai. Ryškus to pavyzdys - atidarytas Kelne 2005 m. prekybos kompleksas "Peek & Cloppenburg".
Pastatas parduotuvės planuojamas originalus, visiškai несвойственном prekybos namų stiliaus, taikant nestandartinių konstrukcijų ir jų neįprastas derinys. Šiek tiek lenktas обтекаемая forma pastatas išoriškai primena лежащего banginių arba milžinišką žuvį. Pagrindinis pastato fasadas yra vykdomas iš stiklo ir nuotoliniu būdu tvirtinamas prie торцам laikančiųjų lentų grindys išlaikomas 2 metrai, tokiu būdu sukuriant vieningą šviesi vidaus erdvė. Atraminės medžių'mediniai profiliai, iš kurių kiekvienas yra unikalus produktas, pritvirtinti sustabdytas valstybės ant stogo kraigo, tokiu būdu sudarydami poveikis застывшего ore kupolu.
Dėl pastato skaidriai ir fluorescencinės šviesos srautas persmelkia jį kiaurai, apimanti visus n'penki prekybos aukštų. Norėdami выкладки prekės naudojami daugiausia stiklinės lentynėlės, kad padidinti poveikį nematomo įranga. Specialistai mano, kad šis naujas parduotuvė padės tašką naudoti pasenusios koncepcijos "juoda dėžutė" statybos didžiųjų prekybos pastatai.
Ir dar viena įdomi ypatybė šio komplekso: sistemose horizontalaus ir vertikalaus tvirtinimo visų lopšelių galbūt laisvą навесных elementų ir полкодержателей, atitinkamai, horizontalios arba vertikalios linijos.
Tai reiškia, kad мерчендайзер gali per kelias minutes pertvarkyti inter'ep, o taip pat pakeisti выкладку ir развеску prekės savo reikmėms. Todėl pirkėjui bus nuolat laukti naują inter'иер.
Atsižvelgiant į tai, kad parduotuvių skaičius daugelyje skirtingų formatų tik didėja, tenka abejoti: kova dėl pirkėjo, bus naudojama vis daugiau įdomių ir originalių būdų. Ir žinoma, pirmiausia, tai liečia ir sukurti неповторимых inter'interjero ir aprūpinti savo paskutinį žodį technika.
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą