Statyba ir rekonstrukcija.
Langų rinkos ukrainos - vystymosi tendencijas 2006-11-02 16:57:14
Ant slenksčio dvidešimt pirmojo amžiaus sąmoningas žmonijos pokyčiai įvyko. Naujasis amžius daugelis vadina amžius stiklai. Už tris pastaruosius dešimtmečius visas pasaulis jau spėjo priprasti prie tokio удобству, kaip "евроокна". Būtent už tai laikas pažymėtas spartus augimas, jų gamybos. Šiuolaikinės technologijos leidžia изготавливать langai iš PVC, aliuminio, medžio, taip pat sujungti medžio, aliuminio ir plastiko. Tokie langai skiriasi gražių veiklos ypatumai ir modernus dizainas. Negalima sutikti su tuo, kad būtent kokybiškus langus šiandien daugiausia lemia комфортность butų ar namų. Privalumai "евроокон" palyginti su senesniais modeliais seniai visiems akivaizdu. Ir jei dar 7-8 metus mūsų šalyje buvo galima išgirsti нелестные atsiliepimai apie "евроокна" (aliuminio profilis, atseit, šaltas, o PVC apskritai kenksmingas sveikatai'aš), tai šiandien jau niekas kelia abejonių целесообразность jų taikymo, jų praktiškumas ir эстетичность. Jie užėmė savo, pakankamai tvirtą nišą vidaus rinkoje, kuri sėkmingai plėtojama pagal savo įstatymus. Apie tendencijas paspartinta noro modernizuoti ukrainos rinkoje "евроокон" liudija tai, kad pastaruoju metu gerokai padaugėjo šių gamintojų gaminių. Tai, savo ruožtu, veda prie padidinti konkurenciją ir, kaip pasekmė, sumažinti kainas į prekes, taip pat verčia didinti produkcijos kokybę.
Taikymas šiuolaikinių langų Ukrainoje prasidėjo gerokai vėliau, nei Europoje. Taip, profilis, iš kurio изготовили pirmieji пластиковое langas buvo pagamintas vokiečių firmos TROCAL dar 1954 metais. Jis labai отличался nuo применяемого šiandien kietojo поливинилхлорида, bet pranešė atidarymas erą iš esmės naujų светопрозрачных ограждающих konstrukcijų.
6 Ukraina degalų šildymas 1 m 2 gyvenamojo ploto ir 3-4 kartus didesnis, nei išsivysčiusiose šalyse.
Pirmieji iš "евроокон", kad su'pasirodė rinkoje Ukrainos į pradžioje 90-ųjų m., Buvo металлопластиковые lango. Pirmiausia jų завозили kaip gatavų gaminių, daugiausia iš Vokietijos, vėliau pradėjo привозить iš Lenkijos. Pirmieji PVC langai noro modernizuoti ukrainos gamybos, galite датировать 1993-1994 metais. Beveik vienu metu su jais rinką осваивают pionieriai medžių'akmens окностроенія. Jų produktai, pagamintas tankaus клееного бруса, пропитанного daugybe клеями, смолами ir dažų, saugo nuo savo "gamtinių" kilmės tik волокнистую struktūrą, tačiau įgyja naujų asmeninės savybės, tokios kaip ilgaamžiškumas, atsparumas влаге ir атмосферным poveikiui. Su plėtra privačios nuosavybės ir didina reikalavimus prisidedant prie energijos taupymo atsiranda poreikis "šiltus" aliuminio konstrukcijų, kurie naudojami parduotuvėse, viešosiose įstaigose ir t.t.
Pabaigoje-XX amžiaus Ukrainoje įvyko pirminis kapitalo formavimas, su'atsirado klientai, baigė, be утилитарных savybių остекления, apmokėti ir estetinės ieško architektai. Su'atsirado pirmieji pavyzdžiai struktūrinio остекления fasadų, atitinka visus reikalavimus теплозащиты.
Šiame straipsnyje mes pabandysime išsiaiškinti padėtį, dabartinė į оконном rinkos Ukrainos, nustatyti jo talpa, pokyčių dinamiką pastaraisiais metais, su'išsiaiškinti, kiek langus iš įvairių medžiagų suvartojama šiandien Ukrainoje ir kokios yra perspektyvos ir vystymosi kelią šios rinkos. Svarstant duomenų medžiagų reikia atsižvelgti į tai, kad šie statistiniai rodikliai ir kokybės charakteristikas įvairių profilinių sistemas, blum furnitūros montavimui ir pan. turi priklausomybę, kaip taisyklė, nėra linijinio (jei apskritai turi tokį). Populiarumas tų ar kitų sistemų sukels daug veiksnių: visų pirma, tai ypač vartojimo konkrečios rinkos (vystosi ukrainiečių rinką ir jau sukurtos vokiečių gali turėti poliarinių rodikliai), antra, tai kainų aspektas produktų (paprastai, kol turi lemiamą įtaką mūsų rinką, nors situacija greitai keičiasi), trečia, tai yra vadinamasis "rimtumą" kodas (įranga, reguliaraus tiekimo, stabilios kokybės produktus ir pan.), ir, žinoma, "раскрученность" prekių (удачная reklamos politika dar ilgai gali duoti savo aidai: - "pažįstamas prekę, reiškia, aukštos kokybės") ir pan. Todėl prestižinių ir kokybiškas medžiagas, todėl недешевые, gali turėti nedidelį rinkos segmentas (kuriame prioritetus atiduoti kitiems kelių) ir labai perleisti populiarumo daugiau nei paprasta virš pasiūlymų.
Siekiant nustatyti rinkos būklę, langų, mes pagamino išsamūs marketingo tyrimai, kai kurių rezultatai bus pateikiami žemiau. Проанализировав langų rinka Europoje (atsižvelgiant į nacionalinės įvairių šalių), Vokietijoje (kaip законодательницы оконных technologija), Lenkijoje (kaip šalies patirtimi, kurios daugeliu atžvilgių paveldi iš Ukrainos), o taip pat keisti, происходившие naujausia декаде XX amžiaus tose šalyse, galima prognozuoti vystymosi tendencijos, kurios tikisi, kad ukrainos rinką netolimoje ateityje.
Taigi...
Europa
Birželis 1999 Europoje выработали 2, 5 milijonų tonų medžiagų (profilių ir бруса), 35% kurių užtruko langų gamybos iš PVC, tiek pat - gamyba, medžių'medinių konstrukcijų, šiek tiek mažiau - 30% - sudarė aliuminis. Palyginimui pažymėtina, kad į Ukrainą tuo pačiu 1999 m. buvo naudojama apie 8 tūkst. tonų medžiagų, kad atitinka 0, 32% visos europos vartojimo.
Santykis, kiek langus iš įvairių medžiagų esančiame gyvenamajame фонде Europos šalių pabaigoje 90-ųjų проиллюстрировано lentelė. 1. Praleidus rūšiuoti pagal kiekvieną iš taikomų medžiagų, mes nustatėme srityje didžiausią platinti rėmų iš medžio, PVC ir aliuminio. Akivaizdu, kad medis, kaip tradicinė medžiaga gaminant langus, kuria dešimtys metų, vyrauja отверстиях lyginant su šiuolaikinėmis medžiagomis, kad'atsirado paskutiniame dešimtmetyje. Taip, daugiausiai medžių'medinių langų nustatyta šalyse buvusio соцлагеря senojo gyvenamąja fondu (Bulgarija, Čekija, estija, Lietuva, Rumunija, Slovėnija ir kt.), ar skandinavijos šalyse, su daug miškų ir didesnių reikalavimus теплоизоляционным качествам остекления. Į vidurio Europos šalyse su išvystyta ekonomika, esančių už zonos экстремального klimato (šiaurinių ar pietinių rajonų), duoda pirmenybę plastikiniu langai turi būti. Taip, Airijoje per pastaruosius keletą metų 70, 5% langus pakeitė į langus iš PVC, Austrijoje, Anglijoje ir Vokietijoje daugiau nei pusė visų nustatytų langai pagaminti iš металлопластика.
Aliumininiu pasiskirstymas duoda pirmenybę pietinėse šalyse, kur nereikia gintis apsaugai nuo šalčio ar kur ten savo šaltinius, žaliavų (Ispanija, Graikija), ir todėl savikaina dalių nedidelis.
Vokietija
Per pastaruosius 30 metų Vokietija tvirtai užėmė vietą lyderis plėtra šiuolaikinės оконных technologijas. Apie 70% įmonių, производящих įranga, profilių sistemos, fasadus ir eksploatacinės medžiagos langų, yra Vokietijoje, kuri tapo savotiška bandymų laboratorijos, kur praktiškai испытываются naujausius pasiekimus. Todėl dinamika pokyčių apimties gamybos langų paskutiniame dešimtmetyje, plėtros populiarumas tų ar kitų medžiagų ir technologijų Vokietijoje kelia mums didžiausią susidomėjimą ir kaip pažangiausias ir įvairios patirties.
Talpa vokiečių rinkos langų pakankamai stabilūs ir yra 21-25 mln langų metų (lentelė. 2). Daugiausiai konstrukcijos buvo pagamintos 1995 m. - 25, 5 milijonų parduotų vienetų. Į 1999-2000 m. įvyko pamaitinimas rinkos ir pastebima, kad net šiek tiek mažėja, gamybos apimties padidėjimo. 2000 m. Vokietijoje pagamintos 20900000 gaminius - mažiausia skaičius pastarąjį dešimtmetį. Suprantama, kad ir koks patrauklus tapo pradėtas rinkas Rytų Europoje Vokietijos.
"Среднестатистического vokiečių langai yra 1, 69 m2. Ukrainoje pagal statistiką langą šiek tiek daugiau - 2, 08 m2.
Skaičių kvadratinių metrų langų, производимых kasmet Vokietijoje, pateikiami lentelėje. 2.
Ir nors bendra rinka stabilizavosi ir išorinės plėtros pastebėta, viduje jis ir toliau keistis. Jei mes manome, medžiagas, naudojamas gamybos оконных ram Vokietijoje 1990-2000 metais (lentelė. 3, 4. ), Tai pamatysime неуклонный augimas populiarumo langų iš PVC. Jų vartojimas per 10 metų išaugo daugiau nei 1, 5 kartus ir tapo dominuojančia į vokietijos rinką. Gamybos металлопластиковых langų pasiekė rodiklio 55%. Tai reiškia, kad kiekviena antroji konstrukcija gaminama iš standžiojo поливинилхлорида. Dar stipriai auga gamyba, medžio-aliuminio langai (su 2 iki 3, 9%), kurie, vis dėlto, užima nedidelį sektoriaus rinkos.
Atkreipkite dėmesį, kad kreivė, atspindintis gamybos aliuminio gaminių rodo kiekybiniai pokyčiai šioje srityje, bet tikrai nėra kokybiškas. Iš tiesų populiarumas ratlankiai kaip конструкционного medžiagos pastaraisiais metais labai išaugo. Jis незаменим kai остеклении fasadų, pastatų, изготовлении žiemos sodų ir крышных žibintų, vis dažniau проектируются architektai tiesiant naujus ar rekonstruoti senų pastatų. Aliuminis pranoksta PVC pagal savo charakteristikas stiprumo, bet prastesnės jam pagal теплоизоляционным savybėmis. Langai iš PVC visiškai atitinka ir techninių, ir ekonomikos reikalavimus, dievui'yra į juos, kaip į tą patį pigiau aliuminio. Todėl, matyt, iš aliuminio profilio plieno gaminti mažiau įprastų langų, vis daugiau pagrindiniai jo spręsti sudėtingus projektavimo problemos.
Įdomi taip pat, situacija, kuri buvo pastebėta sektoriuje medžių'medinių langų Vokietijoje. Nors bendras gaminių (lentelė. 4) sumažėjo per 10 metų apie 39%, jų kokybė pasikeitė iš esmės. Naujų medžių'medinių "евроокна" turi su savo pranašais tik vieną bendrą savybę - pradinį žaliavų. Pradžioje 90-ųjų, dauguma rėmų производились iš kobalto ir chromo medžio. Tokie langai atsakė температурно-влажностные pakeisti atmosferos oro, reikalaujančius metinės priežiūros, розсихалися ir neatitiko jokiu reikalavimus теплосбережения. Tačiau jau 1998 metais jų beveik nėra изготавливали. Dauguma gaminių buvo pagaminti tankaus клееного бруса, kas užtikrina matmenų pastovumas ir ilgaamžiškumas konstrukcijos.
Lenkija
Rinka mūsų vakarinio kaimyno daugeliu atžvilgių primena sparti rinkos "законодательницы оконной mados" pradžioje 90-ųjų. Ir nors, deja, mes turime visą informaciją apie padėtį rinkoje apskritai, bandysime analizuoti sparčiausiai besivystantis sektorius PVC langus.
Langų skaičius, производимых į 1998-99 m., Apibendrintas. 5. Mes matome, kad populiariausia sistema lenkų rinkoje yra aprašai vokiečių firmos VEKA, kuri nors ir prarado 4% rinkos 99 m., bet išsaugojo lyderio poziciją. Antroje vietoje su pakankamai didelę rinkos ir укрепилась pozicija profiliai, KOMERLING, pateikta ukrainiečių rinkos dviejų-trijų įmonių, daugiausia импортируют gatavi gaminiai iš Lenkijos. Trečioje vietoje lenkų profilis PANORAMA, visai nebūna Ukrainoje, skirtingai nuo savo vengrų giminaitis, ir тезки. Ir, pagaliau, toliau eina gerai susipažinę украинским gamintojai vokiečiai sistema TROCAL, КВЕ, REHAU. Profiliai THYSSEN ir PLAST-MO kol kas užima Ukrainoje mažiau nei 1% visų pardavimų, o tokie kaip ROPLASTO ir ACCORD, ir visai nėra vidaus rinkoje.
Kalbant apie naudojimo оконной pažymimos furnitūros, tai beveik visa ji yra pagamintas Vokietijoje. 90% lenkijos rinkos распределено tarp keturių лидирующими ženklai: ROTO, SIEGENIA, WINKHAUS ir AUBI, užima skirtingos pagal dydį niša, tačiau gerokai lenkia pagal dydį toliau už jų.
Ukrainiečių patirtis naudojant pažymimos furnitūros įvairių firmų gamybos langų daugeliu atžvilgių yra panašus patirties, Lenkijos. Ukrainiečių rinkoje taip pat susiformavo лидерская grupė iš keturių vokietijos įmonių, tvirtai удерживают poziciją didžiajai daugumai. Ko gero, pirmąją vietą užima įmonės gaminiai ROTO, antrą-ketvirtą vietas suskirstyti į tarpusavyje, reitingai labai artimi poziciją, GU, WINKHAUS ir SIEGENIA. Skirtingai nuo Lenkijos, kur фурнитура GU užima vos 4% rinkos, į Ukrainą ir jų produktų, nuosavybės teise priklauso ne mažiau kaip 20%. Arba vokiečių firmos vadovybė padarė statymą perspektyvus vidaus rinką, Ukrainoje подобралась талантливая komanda mąstančių žmonių, bet sėkmė Гретч-Юнітас Ukrainos įspūdingas. Kas dar kartą įrodo - reikia turėti ne tik gerą prekę, kad turime atstovus visuose vokietijos фурнитурных sistemų, bet, svarbiausia, gebėjimas parduoti.
Ukraina
Taigi, mes pasiekėme tikslą savo pasakojimo.
Tempas statybos Ukrainos 1991-1999 m. apibendrintas. 6. Siekiant nustatyti, kiek pastatytas būsto, 1999 m, mes atimti iš bendrojo ploto gyvenamųjų patalpų, kad ten buvo 1999 m., būsto plotas, kuris buvo 1998 m. : 1008, 4-1002, 6 = 5800000 m2. Pagal vilniaus nuostatas, esamą teritorijoje, Ukrainos, suteikia pakankamą apšvietimas " оконных проемов, kad yra santykiu 1:5 -1:8 prie ploto patalpos. Todėl, siekiant nustatyti квадратуры langus į naujus namus, pastatytas 1999 m. (kurie vienaip ar kitaip turėjo būti kuo застеклены), suskirstykime 5800000 m2 усредненный koeficientas, kuris yra 6, 5: 5, 8: 6, 5 = 0890000 m2 langų, 1999 m.
Norime pažymėti, kad apskaičiuojant apšvietimo patalpų įvairios paskirties taiko skirtingus koeficientus, tačiau, pasak architektų, šis apribojimas 6, 5 yra корректным nustatant, kiek langų apskritai фонде.
Dalijant šį skaičių į " среднестатистического noro modernizuoti ukrainos langai 2, 08 m 2 (žr. "Vitrina", № 6, ai. 5. Beje, jau po išėjimo šeštojo numerio prisijungti šie duomenys buvo pakartotinai patvirtinta statistika iš kitų šaltinių), gauname skaičių langai, įrengti, gyvenamajame фонде 1999 m. : 0, 89: 2, 08 = 0430000 vienetų.
Tuo pačiu metu, siekiant nustatyti bendrą sumą gaminių, pagamintas 1999 m, reikia рассчитанное vertę padidinti skaičių langų pastatytos administracinės pastatuose, o taip pat į koeficientas, учитывающий rekonstruoti bendrą fondo ir pakeisti jau esamus langus.
Pasak Госкомстата, Ukrainoje santykis ploto administracinės pastatai (gamyklos, gamyklų, biurų, ir t. t. ) iki bendro метража gyvenamojo fondo sudaro 37%.
1999 m. Ukrainoje buvo 1008400000 m2 bendro ploto būsto, 37% administravimo fondas, kurį sudaro 373 100 000 m2.
Taikant вышеизложенную techniką apskaičiuoti, kiek langų нежилом фонде, gauname:
373, 1: 6, 5 = 57400000 m2 langų;
57, 4: 2, 08 = 27600000 langai.
Рассчитаем langų skaičius, numatytų administracinių pastatų 1998 m. :
1002, 6 x 37% = 371 mln m2;
371: 6, 5 = 57 mln m2 langų;
57: 2, 08 = 27, 4 milijonų langus.
Taigi, 1999 m., administracinių pastatų, buvo nustatyta 27, 6 - 27, 4 = 0200000 langus.
Taigi, iš viso, langai į Ukrainą bus:
1008, 4 + 373, 1 = 1381500000 m2: 6, 5 = 212 mln m2, langai: 2, 08 = 102 200 000 langų, iš kurių kasmet vidutiniškai pakeičiama apie 0, 5%, arba 0510000 langus.
Taigi, Ukrainoje 1999 m. buvo pagamintos:
0, 43 (жіл. fondas) + 0, 2 (нежилое, fondas) + 0, 51 (pakeitimas būtybių. ) = 1140000 langus.
Palyginimui Lenkijoje 1999 m. pagamino 7520000 langai (iš jų 2930000 vienetų, iš PVC), o Ukrainoje tik 1140000 gaminių.
Pasak atliko mumis integruotos marketingo tyrimų, rinkos pajėgumai Ukrainoje 1999 m. sudarė apie 8 tūkst. t medžiagos (PVC, aliuminio profilių ir medžių'деревянного бруса), kurie buvo naudojami gaminant langus.
Iš jų 3, 508 tūkst. t PVC; 0, 865 tūkst. t aliuminio profilio naudojami gamybai "евроокон" ir 0, 54 tūkst. t medienos importuota kaip gatavų langus.
Palyginti su 1998 m. Ukraina потребила tik 2, 631 tūkst. t PVC profiliuotų sistemų ir 1, 06 tūkst. t aliuminio. Importo paruoštų medžių'medinių langų į Ukrainą sudarė 0, 894 tūkst. t.
Akivaizdu, kad kai einate į 1999 m. tūris завозится į Ukrainą aliuminio profilio sumažėjo. Tai, matyt, galima paaiškinti šių priežasčių:
1) российским finansiškai-ekonominės krizės 1998 m. ;
2) kritimas populiarumo aliuminio konstrukcijų;
3) naudojant naujas schemas importuoti aliuminio profilio, leidžia pakankamai efektyviai камуфлировать jo koregavimas, muitai reikiamą norėdami импортера pusę. Tokios schemos turi įtakos bendros importo, tačiau, mūsų nuomone, negali koreguoti jo daugiau nei 20-30%. Čia mes pateikiame duomenis be поправочного koeficiento, gauti, taip sakant, "švarus" būdu.
Mes manome, kad sumažėjo vartojimo aliuminio profilio Ukrainoje 1999 m. dėl trečiosios priežastis, nes jokių kitų požymių krizės mes ne atrado. Dėl mažėjančio populiarumo aliuminio konstrukcijų, tai labai daug остекленных fasadų, su'atsirado neseniai, įtikinamai liudija apie priešingą. Taip, 1999 m. ukrainiečių rinkos aliuminio gaminių su'atsirado trys nauji pardavėjas: amerikiečių firma " EXCEL", lenkų METALPLAST ir rusijos АГРИ-СОВГАЗ. Ukrainos gamintojai - Киевский (tada Броварской) augalų aliuminio konstrukcijų, Днепропетровский ЮГЧЕР-ĮVYKDYTAS ir Донецкий aliuminio gamykla, bendra gamybos galia, kurią sudaro 21 000 tonų, sudarė rimtą konkurenciją užsienio tiekėjams.
Labiausiai употребительными pastaraisiais metais rinkoje Ukrainos lieka turkijos aliumininiai profiliai. Ir nors gana dažnai tenka išgirsti нарекания dėl jų kokybės, kainų sudedamoji dalis, matyt, daro lemiamą įtaką pasirenkant sistemą. Keistas reiškinys turkijos firmų, nė viena iš kurių turi savo atstovybes Ukrainoje, be to, kai kurie ukrainos tiekėjai profilio priversti išlaikyti savo atstovus į Turkiją. Ko gero, nė vienoje kitoje srityje control rinkos šalies įmonės negali padaryti tiek daug, kad skatinti užsienio produktais. Belgijos " REYNAERS, tvirtai užima trečiąją poziciją, įtikinamai įrodo, kad vaidmenį vaidina ne tik kaina, bet ir produkto kokybė, o taip pat sugebėjimas ją parduoti. Kaip žinoma, " REYNAERS - vienas iš pakankamai brangus ir jo pozicija ukrainiečių rinkoje - puikus pavyzdys, derinant teisinga politika, pardavimų ir aptarnavimo.
Į populiarumo langų iš PVC finansiškai-ekonomikos krizė Rusijoje niekaip отразился. Be to, akivaizdu, kad jis net padėjo padidinti eksporto į Ukrainą. Nes rusijos rinka, iš karto tapo неплатежеспособен ir daug vakarų bendrovių prarado nemažai lėšų, investuoti savo įmonės įsitaisiau jų Rusijoje, nuomonėmis daug nusivylusių europos gamintojų PVC kreipėsi link Ukrainos. Prasidėjo masinis konkurencinės kovos už šalies kodas. Skaičius profiliuotų sistemų išaugo nuo 19 1998 m. iki 27, 1999 m. Taip, mes suprantame kaip vieną poziciją turkijos profiliai, завозятся украинскими firmomis, taip pat, bendru pavadinimu " CHELSEA", turime omenyje lango jav standartas su сдвижными створками, kuriose nėra naudojama армирование. Tokie langai gali deformuotas į жарком климате ir neturėtų būti naudojamas taikymo viršutinių aukštų pastatų, todėl nesugeba aukštų vėjo apkrovų, taip pat netinkami, konstrukcijų, didelių matmenų.
Ukrainiečių rinkos lyderio poziciją tvirtai удерживают dvi vokietijos profilių sistemos - REHAU ir КВЕ. 1998 m. jų produktai užimtų 1/3 dalį rinkos. 1999 m., kai konkurencija sustiprėjo, vėl vyrai žodžius потеснили lyderis ir sugebėjo atimti iš jo 4%. "КВЕ, kurią 1999 m. įsigijo vokietijos koncernas XT TROPLAST, sunkiai išlaiko savo nišą. Tačiau atsižvelgiant į tai, padidėjęs rinkos beveik 1 mln kg PVC profilių, 1999 m., arba net ir nedidelė netektis rinkos segmentas iš tikrųjų rodo, didinti tiekimo ir pelno, verslo plėtra. Kai kurios bendrovės, pavyzdžiui, ACTUAL, PLASTIVAL, ne atlaikė agresyvios politikos savo konkurentų, продвигающих tokios sistemos, kaip PLUSTEC, PANORAMA, SALAMANDRA, ir uždaryti savo atstovybes. Kai kurie iš новоприбывших легионеров (PLASTMO, THYSSEN, TRAS-ECO) sukonfigūruotas taip stipriai, kad mes manome pamatyti patvirtinti jų sėkmės rezultatai 2000 m.).
Šiame straipsnyje aptariami daugiausia sumos, 1999 m., kadangi statistinių rezultatų 2000 dar nėra. Ankstyvas rezultatai, уверенную первенство vėl už firmos REHAU. Pagerino savo pozicijas, PLUSTEC, PANORAMA, TOCAL, PLASTMO. Gerokai sumažėjo produkcijos apimtis langų profilio BEKKER.
Norėdami nustatyti, kiek užfiksuotų į Ukrainą PVC langų mes padarė tokį eksperimentą: взвесили viena паллете profilio rėmo, створки, импоста ir штапика - vadinamųjų "bazinio" profilių, suskirstyti į ilgį profilio ir sužinojo svoris vieno погонного metro kiekvieno iš šių profilių. Jei eksperimentas pasirinko vieną iš labiausiai paplitusių Ukrainoje sistemų. Toliau умножили svoris погонного metro kiekvienos rūšies profilio ilgis profilių, kurie naudojami среднестатистическом lange (žr. "Vitrina", № 6, ai. 5). Gavo svoris сренестатістіческого noro modernizuoti ukrainos lango. Jis yra 17 kg (be армирования).
Suskirstykime bendras svoris PVC (килограммах), naudojamų gamybai, langų Ukrainoje, svoris среднестатистического langai:
1999 m: 3508 t: 17 = 0206000 langai;
1998 m: 2630 t: 17 = 0155000 langus.
Taigi, padidinti gamybos 1999 m. siekė + 33%.
Lyginamoji charakteristika būsenos rinkų trijų šalių (Vokietijoje, Lenkijoje ir Ukrainoje) pateikta lentelėje. 7. Įdomu, kad Vokietijoje, nepaisant to, nuolatinį augimą, populiarumą plastikinių langų ir jų didžioji pranašumą rinkoje (54%) dėl sumažėjusio bendro talpos rinkos skaičius pagamintas 1999 m.) produkcija sumažėjo, palyginti su 1998 m., kad ir atsispindi lentelėje neigiamas koeficiento -4, 8%.
Taip jau, Vokietijoje ir net Lenkijos mums toli. Tačiau tempą padidinti gamybos įkvėpti. Visų pirma, dalis plastikinių langų, sudėtinės 18% rinkos, ne toks jau mažas, tiesą sakant, mes tikėjomės gauti tokio (gana aukštos! ) Procentas. O plėtros dinamika leidžia tikėtis geriausio.
Vienas iš numanomų savybių dinamika plėtros rinka yra produktų kainas. Mes atlikome lyginamoji analizė vertės langų vienodo dydžio, su однокамерным стеклопакетом, pagamintas 1999 m. Lenkijoje ir Ukrainoje (lentelė. 8). Ką gi, jei ukraina eis pėdomis Lenkijos ir tendencija didinti gamybos plastikinių langų išliks, tai jau po 1-2 metų kainos gaminius iš PVC, kainos sumažėjo maždaug du kartus ir taps prieinama daugumai tautiečių. Juk keitimas, langų пов'susijęs ne tik su модой naujų statybinių medžiagų, o su troškimu žmogaus комфорту, o taip pat vis labiau aktualios problemos теплосбережения ir taupyti energijos išteklius. Ateitis firmomis, kurios продвигают energijos taupymo technologija. Į technologijų plėtros, daugiau dėmesio bus skiriama klausimais, tartu ir įtaka produktų sveikata'aš vartotojams.
Todėl atliko analizę galima daryti išvadą, kad gamybos langų iš šiuolaikinių medžiagų ir šiuolaikinės technologijos kasmet didėja. 2000 metais mes stebėjome tikras statybos bumas, ir, jei tokia tendencija išliks, per artimiausius n'penkerius metus mes esame liudininkai masinės renovacijos pastatų. Perpildytos rinkos, mums liko laukti septynerius metus. Todėl, kad už darbą, ponai!
Manau, kad kai kurie skaitytojai gali turėti savo nuomonę apie išdėstytus straipsnyje цифрам ir komentarų. Bet baigdamas noriu atkreipti dėmesį, kad už patikimumą, apie'objektyvumą ir непредвзятость rezultatų aš ручаюсь.
Norėčiau taip pat išreikšti padėką mūsų daugelio помощникам, оказавшим suteikia neįkainojamą pagalbą renkant medžiagą ir rengiant straipsnį.
ŠALTINIS: Gulsčiukas
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą