"Veidas" biuro vadovo, ilgą laiką определялось įprotis pirkti tai, kas atrodo brangesnis. Šiandien prabangus inter'иером niekas удивишь. Mados įeina individualizmas, kuris diktuoja supratimą apie tai, kas madinga ir gražu.
Pagrindinė tendencija rinkoje baldų norėdami kambariai pastaruoju metu tampa judėti paklausa daugiau brangių nišą. Vadovai охотнее обставляют savo darbo vietas brangus, kokybės, престижной baldais. Didėja paklausa baldai verslo klasės (kaina standartinių baldų, susidedantis iš stalo, тумбы ir spintos, - iki $ 3 tūkst. ), klasių priemoka ($ 3-10 tūkst. ) ir "elita" ($ 10-15 tūkst. ). Pigių kabinetai экономкласса (kaina nuo $ 500) perka įmonės su labai ribotu biudžetu: mokymo įstaigos, valstybės institucijos, firmos-smulkaus verslo atstovai.
Beje, dalis išlaidų kabinetas biudžeto įrangos viso biuro mažėja. Jei anksčiau kabinetas уходило daugiau nei pusę biudžeto, tai šiandien - apie 30-40%. Jei tai tiesa, patys biudžetai pastebimai didėja - baldai vertinamas kaip priemonė verslui, todėl pasirinkimas yra daroma už geresnius, funkcionalus ir stilingas aplinkos.
Medžiagos pagal temą |
---|
Kabinetas: Vienas su savimi |
Kabinetas: į formatu ir ne |
Kaip naudoti biuro |
Кабинетные tradicijos |
Štai jau keletą metų kolekcijos kabinetų savo gamybos kompanijų, tokių kaip "FELIKSAS", "ЮНІТЕКС", "Камбио", tapo pastebimas reiškinys "кабинетном" rinkos. Antanas Терентьев, bendrovės generalinis direktorius "FELIKSAS": "Baldai verslo klasės gamybos" Феликса "sėkmingai konkuruoja su italijos produkcija. Mes naudojame tas pačias žaliavas ir technologijas: ламинированную FAIL., MDF, masyvo, metalo, stiklo, софтформинг, постформинг. Kai šis procentas santuokos gaminti "Феликса" yra ne didesnis kaip 0, 3%, tuo tarpu fabrikuose Italijoje šis rodiklis pasiekia iki 1-2% ir aukščiau ".
Nenuostabu, kad šiandien vidaus kabinetai verslo klasė - favoritus pardavimo.
Tačiau, pasak rinkos dalyvių, rusijos bendrovės pradeda aktyviai kurti ir brangiau segmentas - premium. Visų pirma tai пов'susijęs su diegiant technologijas gamybos baldų iš lukštas.
Kol rusijos gamintojai veda kovą už segmentas priemoka, užsieniečiai (italai, испанцы, vokiečiai) išlaikyti lyderio pozicijas rinkoje prabangių baldų norėdami kambariai. Šioje nišoje pateikiami prezidentas-rinkiniai - tai kelias, dažnai oda baldai, изготовлении kurios yra naudojamos retos, brangios medžiagos, taikomas rankų darbo, отделке yra ornamentas, маркетри, mozaika. Российским vartotojams pagal dvasią yra arti italijos ir ispanijos baldai, skiriasi lengvai įsimenamas dizainas. Konservatyvus vokietijos stilius atrodo россиянам kuklus, nėra populiarus ir kelias скандинавская baldai, kuriame dažnai būna необработанное medis, kad netelpa pateikimo rusijos viršininkams apie prestižinį kabinetas. Vartotojų prabangių baldų, yra labai svarbūs markė kodas ir ім'aš dizainerio modelį. Импортеры stengiasi patenkinti skonio išrankiausių klientų, šiandien Maskvoje turimas kiekis prezidentas-rinkiniai beveik visų legendinis gamintojams, kurie laikomi законодателями mod. Asortimentas bendrovės "FELIKSAS", pvz., pristatytas unikalus modelis LUNA (iš gamyklos Uffix), sukurta visame pasaulyje garsaus projekto студией Pininfarina, kuri specializuojasi automobilių dizainą Ferrari. O bendrovė " SOLO", specializuojasi коллекциях klasės hi-end, be kita ko, "эксклюзива" tiekia į Rusiją престижную baldai žodžius Poltrona Frau - oficialaus tiekėjo baldų anglų Royal kieme, odinių salonai, automobilių Maserati, BMW ir Ferrari.
Artimiausiu metu, pasak rinkos dalyvių, situacija šiame segmente prabangių baldų nesikeis. Rusijos bendrovė dar nėra pasirengę investuoti į technologijų, reikalingų gamybos prabangių baldų. Tuo labiau, kad rinkoje šis pakankamai узок ir jau išnaudotas.
Pakeitimas vietųPakeitimas žaidėjų pasirinkimą - ne vienintelė tendencija rinkoje baldų vadovų. Per pastaruosius kelerius metus įvyko pokyčių ideologija organizacijos biuro erdvė paprastai ir biuro vadovo, visų pirma. Tai пов'susijęs su diegiant naujus verslo modelius, tiek ir atsiradus Rusijoje daugelio vakarų kompanijų, kurių stilius noriai перенимают rusijos firma.
Vis dažniau kabinetas svarsto ne kaip tvirtovė, kuri atlieka ужасающую ir bandomąją funkciją, o kaip составную dalį biuro ploto. Kabinetai tampa atviresnės, демократичными pagal dvasią. Keitimas stiliaus vadovas pakeičia aplinką kabinete kabinete. Į persiorientuoti bus atvira skirti переговорную zoną, kur dažnai vyksta gamybos posėdis, kurie neturi nieko bendro su старорежимним "skambučių dėl kilimas". Apskritojo stalo keičia autoritarinio instruktažas-skaitmeninės tv priedą, kabinetas su'yra zonos неформального bendravimo su m'kuriais baldais, аквариумами ir gyvomis gėlėmis.
Vis daugiau vadovų duoda pirmenybę mobiliojo modulinė baldų. Pasak Vladimiro Васильева, komercinės bendrovės direktoriaus Kraft, "lengvi pigaus modelis vizualiai сближают top-vadybos ir vidutinis grandis, derinant juos biuro dinamikos". Be to, modulinės kolekcijos baldų norėdami kambariai leidžia kurti unikalius inter'еры, maksimaliai atitinka rūšies įmonės veiklą, o taip pat charakterio ir привычкам vadovo žodžius.
Daugelio gerbėjų tradicinio stiliaus moduliniai baldai atrodo pernelyg paprastas ir "ne солидной". Iš tikrųjų šis paprastumas apgaulingas. Norėdami modulinė baldų būdinga ir funkcionalumo derinys, aukštųjų technologijų ir dizaino. Pavyzdžiui, modelis переговорной Conline X nuo Koenig + Neurath turi šaltiniai papildomo apšvietimo, esančius centrinėje stalo ir тумбовой опоре konstrukcijos. Toks neįprastas sprendimas ne tik praktiška, bet ir patrauklus iš dizaino požiūriu. Taip pat kaip ir moduliai su integruota juos biuro technika ir elektronika, kuriais vadovai su malonumu обставляют savo kabinetus.
Kaina - dar vienas plius modulinė baldų. Antanas Терентьев: "Pakeisti detalių, platus модельный skaičius leidžia per viena serija pasiūlyti pirkėjui kabinetai įvairaus vertės. Pavyzdžiui, шпонированной kolekcijos "Консул", spintos, taip pat paslėptas dalis stalų ir тумб galite atlikti iš daugiau nei ekonomiškai, bet tuo pačiu metu высокопрочного medžiagos - prietaisų su nerūdijančio plieno. Be to, mes sukursime kolekcijos įvairiose kainų kategorijose, stiliaus puikiai dera vienas su kitu. Tarkim, pasirinkus kabinetas iš kolekcijos "Prezidentas" spintos ir тумбы galima pasiimti su daugiau ekonomiškas serijos "Технофорвард". Panašiai kabinetas "Прем'ep" galite укомплектовать spintų iš kolekcijos "Stilius", kabinetas "Lyderis" - spintų Sistema.
Fashion biure
Ilgą laiką buvo manoma, kad kabinetas - представительская dalis biuro, todėl ir обставлять jį bandė, kaip sakoma, maks, siekiant. Reitingas prioritetus renkantis baldų sujungiama su prestižą modelis, reputacija kodas ir kaina (devizas "kuo brangiau, tuo geriau"). Visur царил vadinamasis klasikinis stilius, kuris būdingas, kuriose viešpatauja тяжеловесной baldų ir tamsių tonus su daugybe uždarų paviršių. Bankininkai jautė potraukį "istorinis стилям - nuo gryna klasika, baroko, tiesa, šiuolaikinės interpretacijos ispanijos ir italijos gamintojų. Viduryje 90-ųjų mados prisijungęs tyrimai stilius hi-tech stiklo ir chromo. Tačiau продержались jie гребне populiarumo neilgai, nes воспринимались kaip perdėtai skaidrūs ir lūžus.
Ekspertai pažymi: biurų десятилетней senaties daug buvo padaryta напоказ, tik todėl, kad verslo bendruomenėje buvo priimtas rodyti состоятельность ir солидность. Asmenybė šeimininko kabinetas терялась į prabangų arba per standartizuotą aplinką, o emocijas ir individualumą darbo vietoje buvo дурным tonas.
Šiandien prioritetai pasikeitė. Dabar madinga individualizmas, kuris diktuoja supratimą apie tai, kas современно ir gražiai. Architektai ir dizaineriai pastebi tendenciją pasitraukti kietojo диктата mados планировке, отделке ir aplinkos biurų.
Reikalavimai kliento poreikius, пов', susijusios su vaizdu verslą, dėl jo darbo, įpročius ir asmeninių стилевыми пристрастиями, išeina į pirmą planą. Tokiu atveju pats klientas dažnai nedalyvauja organizacijos kabinetas. Siekiant šių tikslų, samdyti dizaineriai-architektų, kurie veikia pagal kliento pageidavimus. Beje, мебельщики pastebėjau: kuo didesnės įmonės, tuo rečiau vadovas užsiima klausimais inclusion.
Žinoma, būna ir išimčių. Taip, neseniai specialistai bendrovė "FELIKSAS" vykdė užsakymus daugelio rimtų įstaigų vadovai, kurių interesams skiriame ypatingą dėmesį renkantis baldus. Antanas Терентьев pasakoja: "Visi vadovai viena didelė išteklius bendrovės приезжали, oda, ir kiekvienas asmeniškai подбирал sau labiausiai patogią modelis baldų. O vienos karinės organizacijos visi, iki парт, nepasirinko generolas, aptarti su specialistais visus niuansus. Ne atsilieka nuo karinių ir sporto pareigūnai. Kai mes оборудовали didelis sportinis apie'objektas, jo direktorius aktyviai dalyvavo darbo su projektais inclusion visų patalpų ".
Beje, aukščiau pateikti pavyzdžiai, kaip geriausiai rodo, kaip pakeisti požiūrį į organizacijos darbo vietos vadovė. Klientai vis dažniau atkreipti dėmesį į komfortą, funkcionalumą, kokybę, эргономичность, modelio dizainas, экологичность medžiagų ir kainą. Alex Вишкварко, generalinis direktorius, įmonių grupės "ЮНІТЕКС", pastebi dar vieną tendenciją: "Šiuolaikinės klientui svarbu žinoti, ar pasirinktos jiems kabinetas sandėlyje, kokius techninio aptarnavimo paslaugas lydi pardavimas, svarbus profesionalumas pasirinktos įmonės, jos patikimumas ir reputacija".
Kalbant apie стилевых pageidavimus, tai klasika ir hi-tech, kaip ir anksčiau už konkurencijos. Antanas Терентьев: "Apie 70% mūsų klientų, ypač vadovai госучреждений, duoda pirmenybę классике, pasirenkant baldų iš masyvo, отделанную natūralus шпоном ir odos, su толстыми столешницами ir instruktažas-приставками. Turtingas убранство klasikinis aplinką - drožiniai, маркетри, позолота, natūrali oda - atspindi idėją sugebėjimus. Stilius hi-tech turtas nėra įrodyta, tačiau puikiai atitinka dvasią vadovai sėkmingai, augančių kompanijų, tokių kaip "Ингосстрах", MTS ir kiti. Mūsų klientai, šių bendrovių vadovai, renkasi daugiau kaip modernią, стильную baldai, ryškus ir originalus spalvos modelis, su daug stiklo ir metalo. Ir, kaip rodo praktika, dalis tokių bendrovių auga ".
Yana Шамбер iš bendrovės "Камбио" patvirtina, kad modernus biuro baldai gali atsakyti bet стилевом kryptimi - nuo klasika iki hi-tech "daug svarbiau, kad baldai vadovų tampa ne tiek презентационной, kiek patogus ir funkcionalus. Ne atsitiktinai paskutinis pasaulio tendencija yra сближение biuro ir namų baldų ".
Keitimas baldų paletė - patvirtinti наметившейся tendencijos. Ryškių dažų kabinetas šiandien nėra neįprasta. Pavyzdžiui, naujausia plėtros bendrovės "Камбио" serijos " ON-LINE - sujungia естественность natūralios lukštas "balintas ąžuolas" su beveik dubliuojami blizgios plona mėlyna столешнице. Tarp populiariausių spalvų - bukas, klevas, šviesus беж, vengė, зебрано ir juodas ąžuolas, taip pat tradicinių spalvų: ąžuolas, vyšnios, raudonmedžio, riešutas.
Įvadas įmonių stilius " dar viena tendencija perdirbimo biurų. Viešosios zonos beveik visur yra "veidas" kompanija ir yra savo inter'ери elementus, įmonės stilius, tačiau iki kabinetų ši mada dar ne дошла. Pasak dizainerių ir architektų, kol įmonių stilių perdirbimo kambariai renkasi tik vadovai, vakarų ir jauni, ambicingi rusijos bendrovių, kurios исповедуют komandinė dvasia ir demokratijos principus. Taip, šiuo metu specialistai bendrovė "FELIKSAS" įgyvendinti projektą " aplinkos spinta top-vadybininkas didžiausių telekomunikacijų bendrovės vadovas kurios norėjo įdėti į savo kabinetą baldai, pagal spalvą ir formą созвучную naujame "креатива" bendrovės. Beje, žinoma мебельщиков, toks atsidavimas korporacijos rusijos rinkoje pasitaiko ne dažnai. Labiau paplitęs atvirkštinis variantas, kai президентский kabinetas visiškai tolsta nuo savo įmonės stilių.
Elena Давыдова
Nuotraukos: www. kambio. lt
Šaltinis: www. еremont. lt
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą