Įmonės ateina su įvairių rinkodaros triukų, norėdami pritraukti pirkėjų.
Kaip negali suklysti ir ne praleisti pakeitimo langų papildomų pinigų, pasakoja Jurijus Ахмил, techninis konsultantas, bendrovės "Inter'иер Ūkis".
Nuolaida su brangių kainos
Labiausiai paplitęs reklamos eigą - suvilioti pirkėjams didelės nuolaidos. Pavyzdžiui, отпускная kaina, produkto dvigubai, po to pareikštas, nuolaida 50%. Suminis kaina išliko be pakeitimų, užtat laikraštyje - ryškus, akį traukiantis reklamos blokas. Pirkėjas žino, kad šiandien vidutinis pelningumas pramonės sudaro ne daugiau kaip 20%, ir todėl lengvai клюет fantastinis reklamos skaičiai.
Ir nors galų gale pasidaro suma yra šiek tiek didesnis, nei tos firmos, be jokių nuolaidų, pirkėjas jaučiasi удовлетворенным dėl to, kad šiek tiek didesnę kainą įsigijo, kaip jam atrodo, daug daugiau brangių dalykas.
Jums dovana!
Antras pagal paplitimą triukas - dovanos firmos. Ryškus šūkis niekada iššifruoja jahvės esmė dovanos, kuris dažniausiai paaiškėja, kad pigiausias, bet malonus пустячком. Daugeliu atvejų tai ant sienos ar stalinis kalendorius, сторубльовой rinkinys priežiūros po langais, iki градусник su įmonės logotipu ar kita smulkmena.
Prie подаркам taip pat galima priskirti tuos atvejus, kai nemokamas pareikštas, kažkokia dalis paslaugą ar produktą. Dažniausiai nemokamai siūlomos matavimas ir išmontavimas, šiek tiek rečiau - pristatymas, dar rečiau - montavimas. Kartais pasitaiko skelbimus apie nemokamus москитных сетках ar net visai languose: "Kiekvienas dešimtasis langą - dovana! "
Tačiau visais šiais atvejais išlaidos dovanos, produkto ar paslaugos обов', būtinai pateks nepastebimai įjungta į bendrą vertės sutarties.
Суперпрофіль su суперстеклом
Medžiagos pagal temą |
---|
Plastikiniai langai į klausimus ir atsakymus |
Plastikiniai langai. Dar kartą apie montavimo |
Čia svarbu ne посягнуть į tai, kad jums visai nereikia, kad tik утяжелят ir удорожит dizainą. Ir labai aiškiai reikia suprasti, kad skanus reklaminė frazė "n'ятикамерний profilį kaina трехкамерного" reiškia visai ką kitą: "Mes siūlome n'ятикамерний profilis įprasta kainą, tačiau jums atrodys, kad jūs įsigijote ją šiek tiek pigiau nei galėtų".
Montavimas pagal Госту, sertifikatas...
Pastaruoju metu dažnai reklamos tekstus подчеркиваются konkrečias priemones pati firma, su kuria jums teks spręsti. Skamba labai солидные frazes: "10 metų rinkoje! Savo naudai! Valstybinė licencija! Sertifikuoti монтажники! Montavimas pagal Госту! Nuostabus sąrašą klientams! "
Reikia pripažinti, kad tokiais atvejais dažniausiai skamba gryna tiesa. Tačiau visa problema yra tai, kad vadinamasis veiksniai kokybė dėl produkto įtakos ne itin stipriai, jei apskritai įtakos.
Tik šiandien!
Triukas, kuris yra naudojamas dažnai,-i num краткосрочность veiksmus dovanų ir nuolaidų. Tik iki mėnesio pabaigos! Tik iki metų pabaigos! Tik pirmas dešimt pirkėjams!
Neišsigąskite, nereikia skubėti. Supraskite ir tai - tik заманівка. Naujame mėnesį visus įtvirtinta paţadėtoji pasikartoti arba su'pasirodys naujas triukas, bet suminis kaina, produkto ir paslaugos liks nepakitęs, jei ne padidės.
Kartu
Niekada daj į kokią ухищрения, pakankamai laikytis tik dviejų paprastų taisyklių.
Pirma: ne mintys apie kaina, ne mintys apie ekonomiška, neskubėdami, tiesiog aiškiai nuspręsti, ko tiksliai jums reikia. Perskaitykite informaciją Internete, pakviesti keletą замерщиков-konsultantai iš skirtingų bendrovių, su'суточните, kas svarbu, o kas ne. Todėl su'rodoma specialioji techninė užduotis, pvz.: profilį - toks ir toks, 70 mm, фурнитура - tokia-tai, стеклопакет - двухкамерный, 36 mm, langų brėžiniai - štai tokie-tai, створки - tokių-tai, palangės, отливы, москитные tinklelis, apdailos откосов, takeaway šiukšlių.
Antra. Kelių (ne mažiau nei n'яти) фирмах su darbo stažu ne mažiau kaip trejus metus įvertinkite būtent ši techninė užduotis, dabar jau nekreipdami dėmesio į bet kokius, net ir labiausiai akį traukiantis! - Kovos su pasiūlymus. Iš gautų rezultatų отбросьте du pigiausių. Trečiasis pasiūlymas iš apačios - tai jūsų pasirinkimas.
Šiuo atveju jūsų šansai klaidą bus sumažintas beveik iki nulio.
Marina Гуськова ir Dmitrijus Полухин
Nuotraukos ID "Коммерсантъ"
Šaltinis: www. еremont. lt
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą