2014 m. gegužės 1 d., ketvirtadienis

Langas iš Europos 2006-11-02 16:45:44

Statyba ir rekonstrukcija.

Langas iš Europos
2006-11-02 16:45:44

Pasak ekspertų lūkesčius vidurio, pavasario - prasideda statybos sezono metu - paklausa rinkoje металлопластиковых langų padidės 2-3 kartus. Tuo tarpu, nepaisant pareiškimų kai kurie operatoriai apie tai, kad vartotojui vis dar yra lemiamas veiksnys yra kaina, didžiausi rinkos žaidėjai уверяют, kad klientai vis daugiau dėmesio skirti nustatytu pagal kraštinių kaina / kokybė.

Rinkos металлопластиковых langus pradėjo aktyviai formuotis į 1992-93 m., Kai pirmą импортеры atrado sau naują nišą rinkoje statybinių paslaugų. Didžiąją dalį ввозимой produktų (pasak kai kurių šaltinių, daugiau nei 80%) buvo atlikta Lenkijoje ir Turkijoje, tačiau labai greitai kokybės langai iš vakarų europos bendrovių žymiai paspartinti savo pozicijas. Tuo metu (1994-95 m.), Vertinant ateities perspektyvas, naujos rinkos, į Ukrainą pradėjo su'būti įmonių-gamintojų, kurie iš importuotų komponentų į Ukrainą "surinkti" gaminius bet kokio sudėtingumo, o tai reiškia - gali pasiūlyti rinka yra nepalyginamai daugiau, nei импортеры ( kaip kokybės paslaugas, todėl ir kaina). Reiškinys nėra funkcija vystymosi šio segmento rinkos formavimo etape - сверхприбыли dalyvių, kad daugeliu atžvilgių обусловило jų greito augimo ir į kokybinius, ir количественном plane.
Šiuo metu tik sostinėje, apskaičiuota киевских operatoriai, veikia beveik 100 įmonių, производящих металлопластиковую produktus, ir apie 200 jų platintojams.
Įdomi detalė: rinkos pajėgumai šiuo metu sunku įvertinti net patys operatoriai (niekas iš rinkos dalyvių ne афиширует marketingo tyrimų rezultatai arba vykdo juos visai). Pavyzdžiui, Vladimiras Дуплавий, direktoriaus pavaduotojas, bendrovės "Квин Свиг", sako: "Tiksliais duomenimis aš neturiu, оцениваю į keletą dešimčių milijonų jav dolerių per metus".
Kaip gi ten nebuvo, tiesiog visi rinkos žaidėjai, su kuriais pavyko pasikalbėti "&", nukreiptų į didelį sumažinti tempą rinkos vystymosi per pastaruosius 1-2 metus. Dmitrijus Демченко, bendrovės technikos direktorius "Энран Акрос" pažymėjo: "Per pastaruosius 4 metus skaičius firmų, veikiančių rinkoje, padidėjo 9-10 kartų. Anksčiau rinka vystėsi labai dinamiškai ".
Taigi, pastaruoju metu rinkoje pastebima, kad labai rimta konkurencija. Dabar beveik visi operatoriai bendras kainų kritimo. Tai sako apie sodrumą ir stabilizuoti rinką, todėl įmonė priversta dirbti tikras, o ne išpūstas, kaip tai buvo etapas, formavimo, kainą ir su santykinai nedidelis normas pelno. "Rinkos kainos gerokai sumažėjo, сверхприбыль dėl didelės konkurencijos пропала. Dabar visi dirba lygio minimalų pelningumą ", - pažymėjo Andriejus Бригинец, vyriausiasis buhalteris bendrovės" Žsm Becker Invest ". Visų pirma, jis įvertina tikrąją pelningumas 10%.

Didžiąją dalį rinkos rankose grupės lyderių
Nepaisant to, kad daug žaidėjų rinkoje, per pastaruosius 2-3 metus vienas grupės lyderių, žymiai lenkia konkurentų dėl gamybos apimčių. Būtent šios bendrovės šiuo metu didžia dalimi diktuoja žaidimo taisykles.
Pagal обобщенным apskaičiuota apklaustų operatorių galima išskirti grupę lyderių, kad turi liūto dalį столичного rinkos: "Энран", "Вікнопласт", "Євровікнобуд", "Стерх", "Нагель-Фенстер", "Квин Свиг".
"Энран". Bendrovė su 100%-ным украинским kapitalu. Įkurta 1996 m. gegužės mėn. Darbuotojai - 350 vyras (valdomus į оконном ir baldų gamybos). Už buvimas išleido apie 30 tūkst. gaminių. Produktai pagaminti pagal technologiją vokietijos bendrovės "Рехау". Gamybos pajėgumų - 2, 5 tūkst. langų per mėnesį.
Produktai skaičiuojama visas vartotojų grupes ir plačiai pristatytas regionuose. Bendrovė yra orientuota tiek į darbą su statybos įmonėmis, tiek privačių klientų.
"Вікнопласт". Bendras украинско-vokiečių-польское įmonė. Įkurta 1995 metais. Darbuotojai - daugiau nei 100 žmonių. Produktai pagaminti pagal technologiją vokietijos bendrovės КВЕ. Gamybos pajėgumų - 4, 5 tūkst. gaminių per mėnesį.
Įmonė orientuota daugiausia į bendradarbiavimo su ūkio statybos rinkos ir pagrindiniai įmonės klientai. Nors немалая dalis užsakymų priklauso ir privataus vartotojams.
Atstovybės atidarytos daugelyje didžiųjų miestų Ukrainos.
"Євровікнобуд". АОЗТ. Įsteigta 1998 metais. Darbuotojai - 150 žmonių. Technologija vokietijos bendrovės "Шуко". Gamybiniai pajėgumai leidžia gaminti 100 langų per pamainą.
Įmonė turi stiprią regioninio tinklo atstovybių.
"Стерх". PE su украинским kapitalu. Užsiima gamyba, langų 3 metų. Darbuotojai - apie 100 žmonių (valdomus gamybos langų ir baldų). Tiekėjas profilio - "Артек" (Vokietija). Gamybos galia - 500 langų per mėnesį.
Orientuota daugiausia į darbą su privačiais klientais.
"Нагель-Фенстер". Austrijos bendrovė su 100%-ным австрийским kapitalu. Ukrainai - su 1995 m. pabaigos. Darbuotojai noro modernizuoti ukrainos atstovybė - apie 100 asm. Pristatymo komponentų - nuo tėvų bendrovės, rengimo vietos. Technologijų įmonės "Віденьпласт" (Austrija), " - "Шуко". Gamybiniai pajėgumai - 50 gaminių per parą.
Orientuotas į darbą su privačiais klientais.
"Квин Свиг". Bendrovė su 100%-ным украинским kapitalu. Įkurta 1994 metais. Darbuotojai - apie 60 žmonių. Rinkinį - "Книппингом" (Vokietija). Gamybos pajėgumų - 1-1, 5 tūkst. gaminių per mėnesį.
Orientuota daugiausia į darbą su privačiais klientais ir su pajamų aukščiau vidutinio lygio.
Be to, rinkoje pristato vidutinės įmonės, kad dirba daugiausia su privačiais klientais. Tam tikrą dalį rinkos vis dar lieka už vadinamaisiais "гаражными" firmomis, осуществляющими surinkimas "коленке", kurie, nepaisant gana невысокое kokybės gamybos, turi savo vartotojų (sąskaita невысоких kainos sudėtines iš Lenkijos ir Turkijos).

Pasiūlyme превалируют kokybės gaminius
Pasak daugumos operatorių, dabar 50-80% pasiūlymai rinkoje - aukštos kokybės vokiečių profilis. Labiausiai visą produktų asortimentą siūlo lyderiai rinkoje. Visų rūšių medžiagų (металлопластик, aliuminis, medis) naudoja "Квин Свиг", "Нагель-Фенстер". Металлопластик ir aliuminis naudoja tiek didelėms ir vidutinėms įmonėms; smulkių pats operatoriai - tik металлопластик, nes tai yra labiausiai populiarus prekę.
Absoliuti dauguma prekybininkų ir gamintojų siūlo kaip однокамерный, taip ir двухкамерный стеклопакет. Komentuodamas pakeisti asortimento pastaruoju metu, Andrew Бригинец sako: "Anksčiau однокамерный стеклопакет buvo storio stiklai 24 mm, dabar daugelis eina į двухкамерную technologiją ir didina storio стеклопакета iki 34 mm (глухих langų)".
Rinka siūlo platų produktų, todėl užkariauja vartotojų operatoriai stengiasi pasiūlyti jam didžiausią įmanomą asortimentą "iš vienų rankų". Pratęsimo ассортиментной sakinio struktūra tendencija paskutinio laiko. Daugelis kompanijų, be to, ką siūlo visą asortimentą priedų (palangės, роллеты, apsauginės žaliuzės, москитные akių ir t. t. ), atkreipti dėmesį į gamybos produktų kitos krypties (renginių centras " winter gardens", fasadai, spintas-kupė, dušo kabinos ir t.t. ).
Bendras kainų situacija rinkoje pastaruoju metu buvo ryškiai išreiškė tendenciją sumažinti. Komentuodamas esamą padėtį, Andrew Бригинец pažymi: "palyginti su 1995 metais kainos sumažėjo beveik per pusę". Vladimiras Фоменко toliau: "Per pastaruosius 1-2 metus kainos sumažėjo maždaug 20%".
Yra didelė sudėtinės kaina - me rinkinį. Pigiausiomis металлопластиковые langai, brangiau - aliumininiai, tada - medis ir, galiausiai, medis su aliuminiu. Žinoma, labiausiai mažiausios kainos gali pasiūlyti įmonės, dirbantys su palyginti низкокачественным profilis iš Turkijos ir Lenkijos.
Pagal vieną absoliučios daugumos operatorių, labiausiai kokybiškas prekes - pagamintas pagal vokietijos technologijų (iš vokietijos pačiu dalių). Sako Jurijus Самойленко, rinkodaros ekspertas, bendrovės "Нагель-Фенстер": "Iš Vokietijos - daugiau pasiūlymas, pažangias technologijas, atitinka europos standartus". Dauguma ukrainos gamintojų paaiškina naudojimo vokietijos technologijų ir medžiagų, priklausomybė nuo tiekėjų, galimybe teikti garantijas už prekes ir paslaugas. Kainų diapazonas prekių, tokių kompanijų - 200-350. y. už "standartinis" langą.

Tendencija paklausa - dėmesį į kokybę
Daugelis rinkos dalyviai sako, kad vartotojui, kaip ir anksčiau, pagrindinis lemiamas veiksnys išlieka kaina, o jokiu būdu ne santykis kaina / kokybė. Beje, didieji operatoriai pastaruoju metu pastebi tendenciją pakeisti покупательского paklausa: jei anksčiau vartotojas ориентировался pirmiausia į kainą, tai dabar jau pradeda ieškoti pagrįstas santykis kainos / kokybės. Sergejus Есипов, komercijos direktorius, "Вікнопласт": "Savo laiku institucija plastiko buvo gerokai подорван firmomis, kurios dirba su некачественным pigūs profilis, nesilaikė technologiją, gamybos. Analizuojant rinkos tendencijas, galima pastebėti, kad klientas pradeda statyti į skyrių kampo kokybė pagrįsto kartu su išlaidų. Taip, mums ir dabar sunku konkuruoti kaina su vadinamaisiais "гаражными" firmomis. Šūkis, mūsų kainų politika: produktai turi būti prieinama, bet ne dėl kokybės ".
Analizuojant paklausa vis ассортименту, Sergejus Есипов sako: "Dauguma privačių klientų renkasi двухкамерные стеклопакеты (kuris labiausiai atitinka климатической zonoje, Kijevo): standartinės (miestų butų) arba išlenkti arba trapecijos (dažniau, jei kotedžai, nameliai). Statybinės organizacijos kartais закупают однокамерные стеклопакеты - sumažinti savikainą statybos ".

Garantija ir paslaugų maždaug vienodas
Sąlygomis, kai iki 80% pasiūlymai rinkoje - aukštos kokybės prekes, pagamintas pagal pažangias technologijas ir turi maždaug tą pačią kainą, ūkio subjektams ypač svarbu įgauna klausimus aptarnavimo ir garantijų. Dėl paslaugų, visi apklaustų operatorių yra maždaug lygiomis sąlygomis: kiekvienas turi savo paslaugų centrus su обученными komandos darbo. Terminai garantijų taip pat beveik nesiskiria.
Sergejus Есипов tik акцентирует dėmesį į svarbą kokybės montavimo darbus: "Неграмотно įvykusiame montavimas металлопластиковых konstrukcijų gali sukelti неправильному jų функционированию ir net išėjimo iš eilės".

Sėkmės manoma, kad didžiausių
Be abejo, rinka металлопластиковой produktai išlieka pakankamai perspektyvi. Tačiau dauguma ekspertų sako, kad jo tolesnis vystymas įvyks po kelis pakeistą taisykles. Tokių buvo labai sparti, kaip per pastaruosius 3-5 metus, nebus, bet vis tiek potencialas yra. Viena iš perspektyviausių krypčių - išėjimas į didelį produkcijos apimtis per bendradarbiavimas su statybos įmonėmis ir pagrindiniai įmonės klientai, kaip tai jau padarė didžiausi operatoriai - "Вікнопласт" ir "Энран" (būtent todėl su didele tikimybe galima prognozuoti tolesnę sėkmę šių firmų). "Įmonių, kurios siūlo kokybės produktų ir dėl to jau išėjo į tam tikrą lygį, gamybos, tvirtai stovi ant kojų ir bus sukurta. Ir be abejonės, ateityje rinkos - už gamybos kokybės produktų ", - sako Vladimiras Дуплавий. Andriejus Бригинец toliau: "Lygis konkurencija labai didelė, gamintojų skaičius, tik Kijeve - daugiau nei 50, orientuotis į частника нерентабельно. Pagrindinis orientyras - новостройки ". Pasak ekspertų, smulkių įmonių, kurios siūlo низкокачественную produktus, dabartinė aršios konkurencijos pasmerkti.
Didelis vistas regionuose, kur didelė bendrovė, atstovaujama pakankamai plačiai, o vidutinės dedama daug pastangų per pratęsimą platinimo tinklo. Tačiau konkuruoti regionuose tampa vis sunkiau - dėl plėtros vietinės gamybos.
Dar vienas potencialiai sėkmingą kryptis - orientacija į platesnę sluoksniai vartotojų: gyvenamasis fondas sensta ir bus pakeisti nemažai langų. Tačiau tai, pasak operatorių, labai отдаленная perspektyva reiškia, kad visiškai tam tikrą ekonominę padėtį šalyje.
ŠALTINIS: Kompanionas

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą