Statyba ir rekonstrukcija.
Apžvalga мебельного rinkos 2006-11-09 15:57:22
Dar prieš keletą metų diskusija apie tai, kurioje vietoje yra šalies kodas vidaus pačiu baldų rinkoje jie labai aktyviai - žurnalistai, социологами ir tiesiog "неравнодушными". Diskutuojama apie perspektyvas vietos įmonių ir сетовали į pernelyg aktyvių importuotojai, kurie neva trukdo украинцам apsisukti. Patys gamintojai dirbo, ne išsiblaškęs tuščius pokalbius ir bando pasivyti. Būtent tada "теоретики", обиженные невниманием pusės мебельщиков, pareiškė, kad "кромешном" застое šiame segmente ir сформулировали keletą svarbiausių jų nuomone, priežasčių, обусловивших tokią situaciją. Ji buvo pirma, maža perkamoji galia украинцев, antra, praktinę "turto" statybos pramonei, trečia, trūksta šiuolaikinės galimybių bazės technologijų (vadinasi, ir kadrų, kurie gali dirbti su šia įranga bent предпоследнего kartos, nekalbant jau apie naujausią), ir, kaip rezultatas, ketvirta, apie беззащитности vidaus rinkos prieš užsienio экспансией. Samprotavimas apie stagnacijos (arba прорыве) turi teisę egzistuoti, bet... Niekas ir niekada Ukrainoje nėra оценивал poreikius baldų. Kiek pardavė tiek, budistai, ir reikia! Tačiau ši rinka apskritai nebuvo избалован dėmesiu statistika, nekalbant jau apie аналитике, - keletas skaičių iš ataskaitos nepateikė labai menką supratimą apie rinkos padėtį baldų, be kurios vis dar niekaip... Beje, Vakaruose baldai klasifikuojama į skaičių n'penkių pagrindinių poreikių kartu su maistu, būsto, drabužių. Ant jos išleidžia daugiau, nei turinys automobilį ar бытовую technika: apskritai - apie 2% BVP. Net россияне investuoja kasmet į aplinką, apie 18 jav dolerių, 10 iš jų gauna rusijos gamintojai. Todėl skuba į ekstremalios (nuo lygio несостоятельных iki labai состоятельных), galime konstatuoti augimas serijų vidutinės klasės - realių pirkėjų vidaus baldų, kiekį ir kokybę, kurios gali patenkinti jų paklausą. Jo dalis siekia 50%, o augimo tendencija, tikėtina, išliks. Rimtų įmonės kuria savo strategiją atsižvelgiant į visus veiksnius, kurie turi įtakos rinkos būklę, ir investuoti į marketingo tyrimai, supratęs, kad jie sugrįš gražu. Viktoras Мартын, direktorius PC "Ирма": - baldų Rinkoje Ukrainoje gali būti laikoma visiškai atitinkamo lygio nacionalinės pajamos vienam gyventojui mūsų valstybėje. Jei jis vidutiniškai 30 kartų mažesnės nei JAV ir kitose ekonomiškai išsivysčiusiose šalyse, vakarų Europoje, tai ir apimtys metinių pardavimų baldų lygio $ 20 milijardų Italijoje, Vokietijoje ir $ 50 milijardų JAV visiškai atitinka gamybos įgyvendinimo Ukrainoje, pagal mūsų skaičiavimais, $ 600-800 milijonų metų. Tokiu atveju importo sudaro ne daugiau kaip 40%. Kalbant apie rinkos segmentus, biuro ir gyvenamasis baldai suskirstyti į rinką maždaug kitą pusę. Manoma, marketingo tyrimai, atlikti specialistas žodžius, poreikis gyvenamojo baldų pinigų эквиваленте yra kitas procentas nuo bendro rinkos gyvenamosios paskirties baldus: • virtuvė - 25%, • m'baldai - 23%, • miegamasis - 19%, • svetainė - 18%, • vaikų - 15%. Jei akcijų rinkos kainų segmentuose - pigus kategorija, vidurkis, mieloji. Labiausiai емкой pinigais vidutinė kategorija baldų. Dar neseniai pati "svarus" dėl pinigų masės sektorius pigūs baldai kasmet praranda 5-10%'apimtį. Tai iš dalies lemia ir jo "недоразвитостью" - jei visi turto pasirinkimo beveik neįmanoma rasti pigūs lentynos, вешалку ar padorus вместительный spinta. (Tarp kitko, kažkodėl, kalbant apie priežastis neaktyvūs "сменяемости" baldų, niekas prisimena visai paprasta: baldus sovietinių laikų - mūsų, o jau tuo labiau импортная - buvo kokybės ir lengvai išgyveno pakeisti valdžią ir savininkams. Juokinga šiandien "priekaištas" ją немодності, bet sunku kaltinti dėl ненадежности. Tokiu atveju atkreipkite dėmesį, - ir lenta, ir фурнитура buvo savo gamybos... ). Panaši situacija su baldais vaikams. Juk jauni (ir небогатые) septyni'ą būtent taip naujina обставляют butas - palaipsniui ir pageidautina nebrangiai. Beveik nėra pasiūlymas baldų senjorams - nors jų apie 15 mln, ir дачники priverstas vilkti už miesto tai, kad jau visai ne vietoje miesto bute. Ir čia visiškai natūraliai kyla mintis apie labai populiarus anksčiau komisinių parduotuvių. Į недалекой iš mūsų, Rusijos, tokiu būdu įgyvendinti net seną офисную baldai. Tai оживило būtų "оборачиваемость" visgi statinio produktą, vidutinė klasė, gavusi galimybę kompensuoti dalį išlaidų į naują aplinką, lengviau naudojamų nešiotis būtų su mylimu гарнитуром, o pasiūla rinkoje yra mažas kainų kategorijos gerokai расширилось būtų. Apie žmonių su didelio платежеспособностью kalbėti negalėsime - duok dieve jiems pasiimti pageidautinas - ekspozicijos arba pagal katalogą. Todėl pardavimo segmente prabanga, ar išskirtinis baldų stabilios arba turi tendenciją незначительному augimą (santykinės išraiška). Tai suteikia неплохое egzistavimą импортерам - italijos, ispanijos, suomijos, baldų šioje kategorijoje tikrai ne konkurencija. "Квартирный klausimas" gadina ne tik žmones, bet ir paveikti situaciją apskritai - nėra namų, nėra biurų - nėra paklausos baldai (tuo labiau, kad mūsų potencialūs новоселы, kurie perjungimo procesą atlikti eilėje į kategoriją veteranų, iš anksto запасались miegamaisiais ir кухнями - tai trūkumas, tai дороговизна, o taip ir bus, kur galvą приклонить). Tačiau butai vis dar yra pastatytas (tik Kijeve šiais metais planuoja įvesti 1000000 m2 naują būstą) visi to paties vidutinės klasės ir juos reikia обставлять. Didėja paklausa darželius ir молодежную baldai, virtuvės - gamintojams yra apie ką pagalvoti. Tarp kitko, būtent sukurti gerų sąlygų vaikų gyvenime - vienas iš pirmųjų argumentų " už " sprendimo statyti arba pirkti naują butą. Virtuvė - atskira tema. Jie reikalingi visiems. Iš aparatūros šio mėgstamiausios vietos visų laikų ir tautų dažniausiai ir prasideda "darbas" inter'иером. Italijos, чешские, lenkų virtuvės ausinių, царившие į naujus namus, ir pertvara, Клавдиевской baldų gamyklos "хрущевках" beveik išstumta produkcija "Patelės", "G. Prie. Su"., "Меркс". Kainų diapazonas yra įspūdingas, ir mėgėjams skaniai pavalgyti jaukioje aplinkoje gali patenkinti ir skonio, ir estetiškai-funkcinė aistra. Jau ne rasti dešimt skirtumų tarp украинскими ir итальянскими кухнями - projektavimas, komplektavimas, praktiškumas bei kokybė yra identiški, o vidaus kainas atvirai gražiau - gamintojas juk savo! Panaši sudėtis jėgų ir šiame segmente m'baldų. Čia dominuoja "ЭКМИ", "Яворина", "LAN", "išėjo į atstumą" "Мерк", grakštus pavyzdžių yra "Амати" - pasirinkimas patenkins paties patyręs сибарита. Viktoras Дячук, prezidentas, UAB "ЭКМИ-Baldų": " Mūsų tikslas nutraukti (ir mes sėkmingai darome), kad сложился stereotipas, greičiau net предрассудок dėl to, kad tik užsienio gamintojai gali daryti brangių ir aukštos kokybės baldus. Mūsų klientai dažnai užduoda mums klausimus kaina yra santykinai mūsų baldų. Mes atsakome: mūsų kaina atitinka aukšto kokybės ir jiems kyla. Mūsų каркасы iš natūralios faneros aukščiausios klasės medienos, mes naudojame ne lenkų синтепон pagal $ 2, 0 už 1 kg, o italų pagal $ 3, 5 už 1 kg, ne lenkų пенополиуретан pagal $ 2, 2 po 1 kg, o viskoelastinis m'kuris пенополиуретан bendrovės "bendrovė " интерфом " " $ 4 už 1 kg. Mūsų modeliai yra oda ir audiniai iš "New Pal", "New Castle" (Italija), "Novatex" (Ispanija). Prancūzų gamintojas раскладывающихся mechanizmai "Sedac Meral": firma "ЭКМИ-Baldai" turi licenciją sudarymas, duomenų mechanizmus į Ukrainą. Nauja mūsų programa - gamyba, sofos-lovos su ортопедическим матрасом į vidutinės kainų kategorijos. Į dabartinę metais planuojame užimti "неохваченную" vidaus мебельными bendrovių nišą - gamyba lovos aukštesnės kainų kategorijos. Dabar apie mintis. Biuro - prašom: "Акрос" su jo aktyvaus ergonomika ir agresyvios politikos skatinimo, "Сигма", "League Nova", "Jėga"... O štai namuose - обищешься: kad ir gražiai ir saugiai, ir prieinama. O štai dėl barų ir restoranų - asortimentas gana неплохой, bet daugiausia - importo. Įmonės, užsiimančios įranga poilsio vietų darbuotojams, paprastai apima asortimentą dar keletą pasiūlymų, pvz., LTD "Эльза" siūlo ir biuro baldai. Vitalijus Черняк, direktorius UAB "Эльза": - Jau šiandien mes dirbame bendradarbiavimo diagrama su итальянцами gamybos odinių кресел. Mums tiekia komplektuojami, o mes "доводим" produktas iki pabaigos ir daro tai geriau, nei daugelis užsienio tiekėjų. Tarnybos viršininkas langai yra administracinis segmente situacija kita ir ypač greitųjų sprogo paklausos laukti tenka, nors santykinis stabilumas ekonominę padėtį šalyje suteikia įmonėms galimybę потратиться ir į naują aplinką, tuo labiau, kad įdomių pasiūlymų su'atsiranda nuolat ir labai patrauklūs. Užsakymas "antroji banga" oras daro, bet taip pat leidžia tikėtis stabilumo. Ir dar nedidelis specializacija šiandien neatneš sėkmės rytoj. Перспективность sektoriaus gyvenamųjų baldų akivaizdus, ir komplekse su biuro programinė įranga jie gali suteikti įmonėms komercinės sėkmės. Ernestas Полтавцев, kontrolės departamento "Меркс-Baldų": - Rinkos структурируется, aiškiai определилась keliolika lyderių. Mes pagaliau galime kalbėti apie цивилизованной konkurencijos! Įmonės укрупняются, pastebimai išaugo jų lygį, pasiūlymų, serviso palaikymą. Pakeisti пов'susiję su совершенствованием galimybių-technologinę bazę, su освоением šiuolaikinių technologijų (post-, soft-формінг, apdorojimas, lentų MDF, talpyklos, покраска фрезерованных торцов, gamyba, metalinių ir plastikinių dalių). "Мерк" gamina metalo kojos naujų modelių kabinetų į savo gamybos automatiskai, kad leidžia jums nustatyti patrauklias kainas. Šiandien išmokti dviejų didžiausių мебельных kryptimi - biuro baldų ir virtuvės. Kokybinis baldai namams tol, kol "už importuotojai", bet po 2-3 metų, tai yra kryptis "национализируется". Tačiau rinka biuro baldai išliks didelė ir patraukli. Ir dar grynai "biuro" orientacija į ekonomiškai mažai pateisinama atkreipkite dėmesį, kad dar metus ar du atgal, dalis biuro baldų ir pagal apimtį pasiūlymai, ir pinigų masės, ir net rodinyje į parodas buvo 50% ir daugiau. Būtent ji "padarė" vardai "ЭНРАН", "МЕРКС" ir t. t. Šiandien šis rodiklis sumažėjo, tai jau yra tendencija. Bet svarbus ir tas faktas, kad vidaus gamintojai, выдав reikiamą kiekį, glaudaus занялись kokybės. Neabejotina, įdomus dizainas naujų linijų baldai, biuro: "TECHNO" ("ЭНРАН-АКРОС") tapo tiesiog поворотной sistema, отбив iš esmės naujas mūsų nuomone, baldai darbo. Iš paskos su'atsirado "MINI" ("ИНТЕХ SERVICE"), keletą kitų įdomių plėtros. Kabinetai президентского klasės iš MDF pristatė "МЕРКС" ir t. t. Rafinuotas dizainas, biuro baldai "Амати" pelninga išskiria jį iš kitų. Visi jie verti dėmesio dėl kelių priežasčių. Pirma, tai yra vidaus dizaino kūrimo. Antra, šių greičiu naudojami vidaus elementus ir detales savo gamybos. Pavyzdžiui, "МЕРКС" gamina atramos stalų ir kitų komponentų, kurie ne blogesnis italų. Trečia, dinaminių sistemų - jų elementai yra suderinami, derinius многовариантных, skaičių kombinacijos padidėja (pavyzdžiui, pateiktą 2000 m. balandžio mėn "TECHNO" jau октябрю пополнилось šalia naujų neįprastą atveju). Natalija Лимонова, komercijos direktorius "Интехсервис": - projektavimo-конструкторское biuro prekės ženklo "СНАЙТ" kasmet rengia keletą naujų serijų biuro ir gyvenamųjų patalpų baldai. Labai svarbu pasiekti žemų gamybos išlaidas ir dėl to pasiūlyti konkurencingą kainą. Jei tai medžiagos ir komplektavimo turi būti aukštos kokybės, kosminės sąmonės, o technologijų procesas turi būti высокопроизводительном aparatūros, nes jei šiandien pirkėjas santykis kaina - kokybė - vienas iš решающих kriterijų. Didelį vaidmenį renkantis baldų vaidina ir populiarumą, prekių pasitikėjimą ja pirkėjui. Pasiūlymai turi ne tik būti įdomūs požiūriu projektavimo ar konstrukcinių sprendimų, jie turėtų, visų pirma, kaip galima geriau patenkinti pirkėjų poreikius, užkariauja naujas realizavimo rinkas. Taigi, pavyzdys tik biuro baldus, galite parodyti, неоправданность argumentas gana technikos ir personalo несостоятельности šalies kodas. Šuolį, puikus tarnybos viršininkas langai yra administracinis ir ypač gyvenamajame segmentuose, įvykis, iš esmės naujų mūsų rinkos pasiūlymų (kaip kompleksas sistemos darbo vietos "namus / biurą" EGO") убеждают priešinga: surinkusi jėgos, продумав strategiją ir taktiką, ukrainos мебельщики įgyvendino kokybinis proveržis neįmanomas be šiuolaikinio techno-technologijų ir personalo duomenų bazės. Bet klausimas mokymo daugiau nei актуален. Обеспечив save įranga ir dizaineriais, rimti gamintojai (o ne "гаражники") ne atsižvelgta tokio svarbaus momento, kaip autorių teisių apsauga. Liūdna, kad į šią "šluota" наступали ir dešimtys užsienio įmonių (nors toli gražu ne viską padarėme teisingus sprendimus), o mes taip ничему jie ir išmoko. Todėl майской susitikime ukrainos мебельщиков apskritojo stalo per parodos "Киевэкспомебель-2001" ši problema pasirodė esanti pati животрепещущей. Be to, ji рассматривалась kaip apie'objektyvi kliūtis siekiant dizaino изысков. Verta pristatyti naują modelį arba linija, kaip per trumpam laikui su'yra analogas, kopija, o dar dažniau - tiesiog parodija į originalą. Kopijuoti viską - "grafika" baldai, detalės, spalva, фурнитура ir net pavadinimai. Teisinis kelias registracijos gaminius ir autorių teisių ilgas, bet jį reikia eiti - kito išėjimo tiesiog nėra. O kol gamintojai veiklos pastangas apsaugoti savo intelektinę nuosavybę, ir, galbūt, netrukus informacija apie šį taps domeno visuomenei ir priežastis daug diskusijų. Įspėti tokių "skolinimosi" ir sukurti geriausias sąlygas darbo perspektyvos мебельных įmonių, bendrovė "МЕБЕЛЬНЫЕ TECHNOLOGIJA" reiškia, kad įgyvendinti paketo техдокументации ir palyda - projektas,, technologijų, medžiagų tiekimo ir pažymimos furnitūros (kurie MT jau yra išimtinė). Beveik vienintelė bendrovė, kurios tikslas išorinę logistiką", yra pasirengusi šiandien išspręsti problemą grandinės plokštės, pažymimos furnitūros, komponentų, reikalingų apimties ir tokiu būdu, iki minimumo sumažinti galimybę plagijavimo tokiu lygiu. Kalbant apie idėjas, tai, kaip mano vienas iš italijos dizainerių, jei mano idėja priėmė, vadinasi, ji gera ir aiški, o aš придумаю kažkas naujo! Andriejus Завальнюк, direktorius "МЕБЕЛЬНЫЕ TECHNOLOGIJA": - Žinoma, mes planuojame formuoti turinį ir kaina tokio paketo todėl, kad jis buvo beveik neprieinama "гаражников". Nemokant mokesčių ir apskritai jausmas labai свободнее, nei didelės įmonės, esantys "galvoje", jie gamina atvirai низкокачественную, некондиционную baldai, vizualiai panašiai į produktų žinomų kompanijų, ir parduoda ją po populiari ženklai, bet gerokai pigiau. Pirma, jie дискредитируют ţenklą, antra, kenkia pasitikėjimą vidaus tiekėją, gamintoją, trečia, padarant moralinės žalos ir sąžiningas gamintojams, ir pirkėjams. Todėl mes norime apsaugoti mūsų produktą iš asociacijų su "гаражников". Mes planuojame teikti išimtinę paslaugą ir ją išlaikyti šį statusą Ukrainoje jau pakankamai rimtų firmų, norinčių ją priimti. Problema rate (idealiu atveju высокопрофессиональных mąstančių) yra daug sudėtingesnė problema techninės įrangos. Nomenklatūra specialybių norėdami мебельного gamybos egzistuoja... Bet net ir tie, kas turi pinigų, išleidžia daug laiko ir pastangų, kad pakeisti požiūrį į darbą. Tai nėra kieno nors kaltės: dominavo netikras asketizmas ir uždaras izoliacija nuo išorinio pasaulio, ne tik darė mūsų namai убогими, bet деформировали kiekvieną kūrybinę mintį. Ir tik dabar, kai įmonės turi galimybę siųsti darbuotojus į stažuotės ir parodos, kai suklastotas glaudžius ryšius su užsienio kolegomis, kai tapo prieinamas INTERNETAS su jo galimybėmis ir su'pasirodė svoris žurnalų "ledo тронулся". Toje pačioje susitikimo apskritojo stalo aktyviai diskutuojama ir klausimas apie украинской nacionalinės dizaino mokykla: ar yra ji? Būti jai? Išvada yra paprasta ir akivaizdi: ar verta išradinėti dviratį, jei yra tarptautinė patirtis, jau išbandyti praktikoje ir pirkėjo reakcija. Tačiau yra prasmės galvoti apie detales, kurios вычленяли būtų украинскую baldai iš bendros masės, darė jį atpažįstama, tačiau universalus, juo labiau, kad vidaus мебельщики aktyviai pranoksta Ukrainos. Mūsų biuro, vaikų, soft, o dabar jau ir gyvenamasis baldai gavo прописку ir Пятигорске, ir už Уралом, ir Kazachstane, nekalbant jau apie Maskvoje, kur pasirodo gynėją ir net salonai. Pvz., iš vaikų baldai "ЭНРАНА" pastatyta vaikų interjeras siųsti НТВ "Квартирный klausimas", o baldai "МЕРКСА" kainuoja ne vieną московском biure. Ir tai ne tik į kainą - mūsų baldai atitinka reikalavimus ir suvokė pirkėjų, nes įdomiai interpretuoja klasikinės linijos, o jos "vidaus" statusas leidžia susidaryti tinkamos kainos. Šis spurtas paklausos nepalieka мебельщикам pasirinkimo: jei ukrainos gamintojai nėra утвердятся į доминирующем padėtį rinkoje, импортеры savo ne упустят - aisiais rinka yra išnaudotas, o produkcijos apimtis leis sėkmingai įgyvendinti экспансию bet ассортиментных segmentų. Visi sąlygas plėtoti palankią situaciją наличествуют. Šiandien Ukrainoje yra apie 700 įmonių skirtingo masto veiklos, iš kurių pusė gamina baldus namams, likusieji - namuose ir biure. Didelių įmonių apimtis laidos ne mažiau kaip $220 tūkst. kas mėnesį šiek tiek - 3-5%, bet santykinę svarbą jų produktų akivaizdus. Maždaug 60-65% priklauso vidutinis klasei, apimtis gamybos $ 25-35 tūkst., o likusius - мелкому gamintoją. Įmonės pastarųjų dviejų grupių ir įmanomas, ir reali migracija. Čia pat statistika относит ir vadinamųjų гаражников. Kai kurie ekspertai mano, kad mažos firmos мобильнее, живее reaguoja į paklausos svyravimai ir mažiau linkę į "neigiamas poveikiui" iš išorės. Tikėtina, kad į riboto masto jų veikla gali būti gana sėkmingai, o tokios pramonės šakos, kaip реставрация, - tiesiog nepakeičiama. Tačiau rinkos poreikius yra tokie, kad reikia rimtai поставленного gamybos su pilna ciklo - nuo projektavimo iki įgyvendinimo, su plačiu filialo tinklo ir galimybes agresyviai skatinti. Tada galite turėti kalba apie konkurencingumą, apie išėjimą į tarptautines rinkas ir gauti lėšų plėtrai. Klausimas apie tai, su kuo konkuruoti, немаловажен ir yra tiesiogiai susijęs su tais pačiais tarptautinėmis rinkomis, kurie mūsų gamintojai stengiasi. Reikia atiduoti jiems (gamintojų) savaime suprantamu dalyku: jų politika šiuo atžvilgiu yra labai взвешена ir последовательна. Visą savo laiką ir savo vietą po šia saule - jie paėmė kursą į "заграницу" tik tada, kai buvo suformuota vertas pasiūlymas. Ir опробовано ji buvo импортерах, kurių buvimas Ukrainoje повергало nevilties valdininkus ir "patriotai". Сведущие patys žmonės suprato, kad nei reglamentas, nei драконовские priemonių nėra argumentas ir утвердит prioritetas nacionalinės kodas gali tik. pats gamintojas, предъявив padorus produktas, kuris vienodas конкурировал būtų su užsienio. Tai pavyko, nors savitasis svoris реализуемой importuojamiems produktams išlieka pakankamai didelės. Visų pirma, tai susiję su brangių prabangių baldų ir baldų iš natūralios medienos daugiau žemų kainų kategorijų. Savo dešimtmetį, kai Ukraina ruošiasi pažymėti ABSOLUT, su kuriuo susiję pirmieji mūsų idėjas apie šiuolaikinę biuro baldų ir dizaino biurų. Nepaisant to, maža paklausa ir maža mokumą, ši bendrovė dar 1992 metais рискнула klientams pasiūlyti неординарный dizainas, aukštos kokybės ir paslaugų, o taip pat jokiu būdu ne демпинговые - pagrįstas - kainos. Ir klientai įvertino tokį pasitikėjimą, отреагировав ir didesnės paklausos, ir stabilus привязанностью. Per dešimt metų ABSOLUT nėra pakeitė savo statusą узкоспециализированной žodžius, aukštos klasės ir išlaiko savo pozicijas, nors taktika bendrovės корректировалась. Славомир Кемпа, bendrovės prezidentas ABSOLUT: - Į artėjantį metais mes dėmesį dešimtmetį darbo Ukrainoje, ir mums labai malonu konstatuoti dinamiškas plėtros noro modernizuoti ukrainos мебельного rinkoje, skaičiaus augimas rimtų gamintojų ir formuoti sveiką konkurencinę aplinką. Mes visada tvirtino, kad konkurentai reikia myli - цивилизованное varžybos skatina plėtrą, stūmimas ieškoti naujų formų verslo. Pats faktas atsiradimo Ukrainoje высококлассной importuojamiems baldų savo laiku privertė pagalvoti vidaus мебельщиков savo pozicijose, apie savo pajėgumų, - ir šiandien mes matome, puikūs rezultatai ir jų veiklos. Daugiau nei 40 директорских ir darbo sistemas, biuro pertvaros ir широчайший skaičius кресел pateikiami salone ABSOLUT gavo padorų konkurenciją ir mums bus dar įdomiau dirbti Ukrainoje. Be abejo, savo pasiekimus vertiname ir užsienio gamintojų, atėjęs į šią rinką nėra su ширпотребом, kaip tai buvo pradžioje 90-ųjų, o iš prabangių baldų, ir sąlygos konkurencijai ir vystymuisi ukrainos gamintojų ir visai rinkai bus geriausiais! Jau ne pirmus metus Ukrainoje veikia прибалтийский NARBUTAS, nuolat vystosi verslo MARTREN GROUP, упрочил poziciją švedų KINNARPS. Italijos, ispanijos, vokietijos, suomijos baldai pateikta baudos salonai europos klasės. Panašių salonai atranda ir mūsų gamintojai - čia pavaizduota ne tik ассортиментный daug, bet paruoštas tirpalas namuose ir biure, koreguoti ar tobulinti klientams, kurie padės kvalifikuoti vadybininkai - klientui yra, ką pamatyti, iš ko rinktis. Dar vieną naują biurą show-room artimiausiu metu atvers vienas iš интереснейших mūsų gamintojų - "ГАРЛЕН". Nestandartinės medžiagos, su kuriuo čia veikia, - кориан - nustato ir нестандартность požiūris, ir специфическую bendrovės padėtį. Sergejus Гармаш, Generalinis direktorius UAB "Гарлен co, Ltd. " : - Situacijos. Mums pavyko "įspėti" auga, perkamoji galia gyventojų - šiandien, kai situacija santykinai stabilizavosi ir piliečiai yra pasirengę investuoti į interjerą, siūlome jiems išskirtinis sprendimus, visiškai atitinkantys reikalavimus individualius klientų. Prioritetai украинцев сместились už šalies kodas ir šią situaciją reikia naudoti, teigdamas доминанту nacionalinio produkto! Apie плагиате. Kopijuoti, tikrai egzistuoja. Kai kurioms įmonėms tai tapo "stop-kranų" dizaino ieško - gaila, jei kūrimas, потребовавшая tiek daug jėgų ir lėšų, pasirodo jūs antrojo gamintojas pastebimai blogiausiu veiklos. Tačiau ši problema turi du aspektus - moralinis (bet ne sukelti pats профсоюзное susirinkimas воришку su установившимися principus! ) ir ekonominis. Esu tvirtai įsitikinęs, kad tokie "mėlynieji воришки" neturi ateities - galima uždirbti svetimas protas, bet toks ekonomikos poveikį bus ilgas, ir tikrai креативные bendrovės išvažiuos į priekį. Kaip taisyklė, jie - aukštos technologijos, iš jų - profesionalūs dizaineriai ir už jų ateitį. Ko gero, šiandien nėra prasmės задаваться klausimas: "Kur eina be kabineto pramonė? " Orientyrai apibrėžta strategija выработана - tiesiog reikia dirbti - ir nereikia užduoti papildomų klausimų. ŠALTINIS: Konkrečiai apie....
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą