Statyba ir rekonstrukcija.
Vyriausiasis miesto architektas: koks jis turi būti... turi ar jis gali būti apskritai? 2006-10-28 16:17:58
Situacija, kuri susiklosčius šiandien su застройкой centro Viršininkas, patekęs pakeisti savo istorinę struktūrą, nepriežiūros этическими normos verčia susimąstyti apie tikrąsias priežastis to, kas įvyko. Tam, kad suprasti tai, reikia mažų генезис, kuris nagrinėja valdymo sistemos архитектурной veikla Kijeve pabaigoje-XIX pradžioje XX amžius, kai формировался miesto centro ir vėlesniais laikotarpiais plėtros Kijevo. Tikslinga taip pat susipažinti ir su sistemų valdymo архитектурной veikla kitose Europos miestuose. Ant posūkio XIX ir XX amžių Tą istorinis miesto centras Kijevo, už išsaugoti kurio šiandien kovoja kijevo inteligentija, sukurtos daugiausia per trumpą laiko tarpą pabaigoje XIX - pradžia XX amžius. Tai buvo пов'susijęs su sparčiai капиталистическим plėtra miesto, kuris yra nuo 60-ųjų XIX str. tapo įgyti šlovės "cukraus sostinėje" Rusijos imperijos. Jei 1865 m. Kijeve buvo tik 71, 4 tūkst. asm., Tai 1897 m. gyventojų skaičius išaugo iki 247, 7 tūkst. asm., O 1907 m. Kijeve gyveno jau 404 tūkst. gyv. 70-ųjų iki XIX str. administracinis centras Kijevo juda su Печерска į Крещатик, kur 1872-76 m. buvo pastatytas pastatas, Miesto думы. 1904 m. teritorijoje) sudarė 64, 3 kv. km, bet jau 1911 m. - dėl stojimo kai priemiesčio zonų - 123, 47 kv. km atstumu. Galimybė kūrybinių poslinkiai į киевской architektūra tapo pasekmė reformos miesto savivaldybės. Nuo 1870 m. įžengė į jėgą "Городовое padėtį", pagal kurį муниципальными darbais управляла Miesto taryba ir jos vykdomasis organas - Miesto valdymas. Sritis Miesto управы относилось, ypač "patvirtinimo planų ir fasadų privatūs namai, miesto поселении ir išdavimas leidimų koregavimas ir kapitalo pataisos", ir, padedama policijos, "stebėti teisinga gamybos nurodytų pastatų". Visuomeninė statyba контролировалось statybinių atsiskyrus губернского valdybos, o erekcija культовых, казенных ir labdaros agentūrų подлежало dar ir atitinkamas ведомственного kontrolės. "Statybinių statutą" Rusijos imperijos определялось, kad kaimynystėje yra pastatytas ne kitaip, kaip tik pagal patvirtintas планам, pokyčiai, kurie gali prisidėti Miesto думы. Tuo pačiu Statutą определялся statusas miesto architektas. Pranešimų miesto architektai зачислялись dalis miesto visuomenės управлений. Городскую politiką privataus statybos определял viršininkas statybos valdymo Miesto думы, kai pagrindinis jo uždavinys buvo laikomasi interesų miesto bendruomenės. Jo parašą ant projekte kartu su parašu vienos iš miesto architektai buvo pakankamai, kad statybos prasidėjo. Dažnai складывалась situacija, kai miesto architektai buvo kelis (du ar trys). Taip, pavyzdžiui, aktyvūs statybos investicijų pelningumo namų ir kitų komercinių pastatų atvedė iki šios statybų bumas Kijeve. Ir 1898 m. kijevo miesto taryba nusprendė, kad dviejų miestų architektai, nepakanka, ir pristatė dar vieną poziciją. Kijevas buvo padalintas į tris dalis: pirmoji - Старокиевская, Дворцовая ir Печерская, antroji - Лыбедская, Бульварная ir Lankas'янівська, trečioji - Подольская ir aplinkiniai į ją. Visi киевские miesto architektai gaudavo išsilavinimą Peterburge arba Maskvoje, daugelis iš jų toliau mokymas, įsigijimo rangų классных menininkų. Tais laikais architektai turėjo būti vienu metu ir inžinierių, ir dažnai pasisakė vadovai statybos. Iki narystės, pareigos, jie jau įprasta praktika projektavimo ir statybos daugelio pastatų ir konstrukcijų pasisakė ir kaip градостроители. Kai kurie vadai statybos valdymo Miesto думы turėjo aukštąjį architektūros išsilavinimą, bet buvo tarp jų ir gerai žinomi Kijeve žmonės - pirkliai, inžinieriai, kariškiai, промышленники. Vardai tų, чьими заботами buvo sukurtas гармоничный ir holistinis istorinis miesto centras Kijevo, - miesto architektai, ir viršininkams statybos valdymo laikotarpiu statybų bumas sandūroje XIX ir XX amžių - žinomi daugelis киевлянам; O. Aš. Шилле,. H. Николаев,. Taip. Прохоров, Taip. Prie. Геккер, G. N. Шлейфер, Taip. . Кривошеев, Ir. . Николаев, N. H. Казанский, E. N. Брадтман. Aktyvų valdymo veikla miesto architektai dažnai сочетали su projektavimu apie'objektų pat skirtingo tikslo. Tokiu atveju reikia prisiminti'prisiminti, kad Kijevas ir tais laikais buvo nedidelis miestas (apie dabartinių bet kas standartus), pareigas vyriausiasis architektas nebuvo, tačiau miesto architektai buvo keletas - kiekvienas veikė savo teritorijoje. Pareigos viršininko, statybos valdymo ir miesto architektas niekada сочеталась. Ne paskutinį vaidmenį kuriant darnios gyvenimo Kijevo vaidino įsteigta, kai miesto самоуправлении, 1910 m. "Komisija apie grožį miesto". Vadovavo savo miesto galva. H. Дьяков. 1916 m. sudėtis Komisija sudarė architektai E. N. Брадтман,. . Городецкий, Ir. . Николаев, menininkai. Taip. Мурашко ir Su. Ir. Светославского, inžinieriai Cp. L. Фальберг ir Taip. Taip. Ких, visuomenės veikėjai. Cp. Дитятин ir Ir. Ir. Щітковскій, advokatai Cp. D. Бржовскій ir t. t. . Коджак, profesorius Киевской dvasinės akademijos M. . Гроссу - žmonės mieste žinomi ir gerbiami. Sovietų laikais 1936 m. Kijeve su'yra direktoriaus pareigas (vėliau viršininko " планировочного valdymo, kuri yra suderinta su įvestą должностью vyriausiasis architektas Kijevo. Pirmoji šį postą nuo 1936 m. iki 1939 m. tarnavo G. . Головко. Jam buvo 36 metų, 1935 m. jis baigė architektūros fakultetas КИСИ, praktikos jokios neturėjo, bet tada tai buvo normalu. Po Didžiojo Tėvynės karo, pašto viršininko, " планировочного valdymo ir vyriausiasis architektas Kijevo привлекались daugiausia specialistų, turinčių didelę patirtį valdymo darbo (buvę vadovai, padalinių, direktoriaus įstaigų), kurie тяготели išspręsti градостроительных užduotis. Perspėjimo garsą 1944 m., atlikus išteklių atkūrimo ir statybos darbų centre, ir iki 90-ųjų praėjusio šimtmečio aktyviai vystėsi, daugiausia dėl įsisavinti naujas teritorijas ir jų plėtimąsi daugybe жилыми matricos su visais elementais infrastruktūrą, buvo pastatyta daug administracinių ir viešųjų pastatų. Istorinis miesto centras Kijevo liko beveik išlaikytas. Pagrindinė užduotis pagrindinių architektų (jie gi vadai užtat jau Pagrindinio " планировочного valdymo Kijevo) сводилась valdymo procesą harmonizavimo visų застроек, sukurti pilnavertį gyvenamųjų ir visuomeninių градостроительных sudėčių. Praktika projektavimo atskirus objektus'nekilnojamojo jie paprastai vertėsi, nors ir buvo aktyviai dalyvavo diskusijoje ir priimant sprendimus dėl tam ar kitam apie'objekto ir dažnai pasisakė kaip bendraautoriais. Tai žinomos киевские architektai - kūrėjai Крещатінского ансамбля O. . Власов, Taip. . Добровольский, B. Ir. Приймак, o taip pat Ir. H. Иванов, kuriame buvo sukurtas nuostabų ansamblį pl. Spalio revoliucijos,. Ir. Ежов - соавтор projekto gyvenamasis masyvas "Троещина", P. L. Жариков - соавтор projektus, daug gyvenamųjų kompleksų (Оболони, Троещине, Позняках ir kt. ) Naujausia istorija-Apie nuo 1994 m. situacija pasikeitė. Į Kijevas atėjo privačios vidaus investuotojai domisi kaip priedą liberalizavimas į nekilnojamąjį turtą, kad положило pradėti statybos bumu istoriniame miesto centre. 1996 m. vyriausiasis architektas Viršininkas buvo paskirtas. . Бабушкин, jis pats viršininkas Pagrindinio valdymo градостроительства ir architektūra Киевской miesto valstybės administracija (UTAH). Jis atvedė į praktiką, aktyviai gyvenamoji darbinius', ryšių su darbo autorių projektus įvairios paskirties statybos istoriniame miesto centre. Šiandien daug kūrybinių dirbtuvių, vienaip ar kitaip опекаемых vyriausiasis architektas miesto, yra pagrindiniai tiekėjai projektų centras. Suprantama, kad jūs oficialiai vadinamas. . Бабушкина negali būti pretenzijų į архитектору. . Бабушкіну, ir visi jo projektai neturi jokių kliūčių įgyvendinti. Net ir tie iš jų, kurie nėra kokybės rodiklis, atliekami pažeidžiant градостроительных normas ir dažnai blogai tilptų į istorinę aplinką. Pakankamai pavadinti senosios "Проминвестбанка", втиснутая tarp istoriniais namų į str. Софийской, administracinis pastatas str. Владимирской, 12, taip pat скандально žinomą statybos fitneso centras šalia крепостной sienos refuge "Sofija Kijevo". Ginčytis su pagrindiniu vilniaus pareigūną, yra labai sudėtinga, todėl centrinėje Kijevo statybos vyksta chaotiškas, pažeidimo градостроительных normas, dėl возведения naujų pastatų уничтожаются pastaba'paminklų architektūra, изуродованная centrinė miesto aikštė. Galima sakyti, kad viršininkas Pagrindinio valdymo градостроительства ir architektūra КГГА, восхищаясь projektavimu atskirus objektus'objektų, moka tokio dėmesio interesus). Visa tai kelia visuomenės pasipiktinimą. Supratęs tai, Kijevo meras Taip. Taip. Abromaitytė neseniai sakė, kad planuojama vykdyti konkurso į perrašyti šio pranešimo. Bet tuo pačiu metu iškyla ir kita, daugiau pasaulinio klausimas: ar gali būti, kad valdymo sistema архитектурной veikla liks tokia pati, kokia ji buvo, kai SSSR, galbūt, reikia jo реформирования? Būti ar nebūti? Atsakyti į šį klausimą paprašėme specialistų šioje srityje - доцента architektūros fakulteto КНУБА, kandidatas architektūra Валерия Васильевича Товбича. - Valerijus Vasiljevičius, yra pareigos vyriausiasis architektas europos miestuose? - Tokiame poste nėra. Nė терминологическом, nei понятийном, nei funkcijų prasmėmis. Net ir įsivaizduoti, kas yra neįmanoma - vyriausiasis architektas Paryžiaus, Berlyno ar Londono! Europoje yra profsąjungos architektų, kurie возглавляют juos председатели profesinių sąjungų. Taip pat yra "vyriausiasis architektas projekto". Pati sąvoka "vyriausiasis architektas miesto" yra absurdiškas, tai vis tiek, kad pagrindinis rašytojas, menininkas ar kompozitorius). Kiti architektai renkasi prezidento Sąjungos architektai, bet tai nėra pagrindinis architektas. Pareigos vyriausiasis architektas)-tai padarinys sovietų тоталитарного režimo, kai reikia visą pilnatvę sutelkti valdžią į savo rankas vienos valdomas iš viršaus į žmogų. Kartu sudėjus чиновничью pareigos - vyriausiasis " планировочного valdymo ir kūrybinės - vyriausiasis architektas. Tuo pačiu metu maksimaliai унизить pareigas miesto rajono architektai, лишив jų jokių teisių. Į šias pareigas pradėjo būti teisininkai, mokytojai, buvo net... v.s. Jei mes norime, kad į Europą, reikia reformuoti sistemą pagal europos principus. Daugelis iškylančių šiuo metu nesusipratimų priimant tuos ar kitus градостроительных sprendimų пов'susiję būtent su tuo. Europos standartizacijos komitetas Briuselyje veda aktyvų darbą, suvienodinti visų normų ES, mes pačios, kaip ir anksčiau продуцируем savo taisykles, ir visas pasaulis mums negalioja. O paskui удивляемся, kodėl mums taip nenoriai eina rimtas užsienio investuotojas. Разговариваем mes "skirtingomis kalbomis". - Dirbdamas laup rašantis daktaro disertaciją, Jūs стажировались į Belgijos, Olandijos, studijavo jų valdymo sistemą архитектурной veikla. Kas ten vykdo градостроительную politiką miestuose? - Pasirinkti, Belgijos, Olandijos, norėdami stažuotės buvo ne atsitiktinis. Šios šalys turi сформированную законодательную bazę ir законопослушное gyventojai. Ten kiekvieno miesto, o mieste kiekvieno rajono sukurtos градоустроітельние schemos-išsami, aiškiai ir nedviprasmiškai suformuluotos apribojimai pagal tipą, функциональному paskirtį, aukščio konstrukcija, netgi, kai kuriais atvejais, членениям фасадных elementų (ypač istorinė miesto dalis) ir kitiems градостроительным variantus. Šie dokumentai yra teisės projektuotojų, jų pažeidimas карается atėmimo bausmė, licencijos praradimas profesionalų įvaizdį. Todėl, projektuojant nuimama daug klausimų, tiesiog reikia laikytis nustatytų taisyklių, ir jų per parodyti savo kūrybiškumą. Idėjų generatorius, координатором visų klausimų архитектурной veikla, kuri dalyvauja kuriant visų normų, atliekant konkursai, ir, galiausiai, nesąžiningi propagandos priemonėmis architektūros idėjų, yra nacionalinis Olandų architektūros institutas. Mano nuomone, tai yra vienas iš pagrindinių komponentų visus pasiekimus ir pažangą architektūra Роттердама, Гааги ir Nyderlanduose iš viso. Pas mus аналогами tokio instituto, gali tarnauti НДІТІАМ, НІІГРАД ir kt Ukrainoje anksčiau buvo labai stipri mokslinė архитектурная mokykla. Daugelis mūsų teorinių kūrimo ir dabar yra įgyvendinamos Europoje. Gaila, kad toks potencialas nėra naudinga " mūsų gimtinė. Iš Olandijos dėl to, kaip dizaineriai laikosi taisyklių plėtimąsi mieste, tikrina speciali savivaldybės градостроительства, gina, visų pirma, interesus komunalinių bendruomenės. Tai Valdymas yra tarsi tarpininkas tarp общиной ir architektūrinių biuras. Ji į savo sudėtį įvairių specialistų, пов', susijusių su gaisrine, дорожными, aplinkos paslaugomis, organizacijų atstatyti ir apsaugos pastaba'loveliams. Kilus prieštaringų momentų, kurie turi interesų provincijų savivaldybių Valdymo kreipiasi į valstybės Valdymo градостроительством. - Kaip veikia europos architektūros biuras? - Visus klausimus pirkimo dalies pagal statybos apie'objekto Europoje sprendžiami labai paprasta, jie vienareikšmiškai apibrėžti. Norintis sukurti ką nors, perka žemės sklypą iš savininko, štai ir viskas. Tada susitinka klientas statybos ir dizaineris. Jie rengia sutartis, rengia ir koordinuoja " планировочное užduotį. Tada kuriama konceptualaus projekto. Į jį įeina sąvoka, kuri apima situacijos analizė (istorijos, miesto statybos, erdvinių, transporto, funkcinis ir t. t. ), schemos ir planai, taip pat reikia suprasti sprendimo planai, fasadai, разрезы, perspektyvas, inter'еры pastatas ar statinys. Iki 80% medžiagos - tai patvirtinančių priimtą sprendimą ir tik 20% - pateiktos prie apie'objekto. Visą reikalingą informaciją dizaineris gauna sklandžiai, greitai ir visiškai, dažnai elektroniniu būdu ir nemokamai. Visi žemėlapiai, выкопировки, schemos, duomenys apie geologija galima pasiimti iš elektroninio inventoriaus. Parengtas projektas (mūsų terminologija "konceptualaus projekto) patvirtintas užsakovo ir perduodamas į Valdymo градостроительства suderinti. Ten jis yra nukreiptas į экспертизу į vienetų Valdymo ekologija, transporto, aplinkosaugos pastaba'paminklų ir t. t. Ekspertų nuomonė - tai листочек popieriaus lapą su atsakymais ekspertų 5-10 klausimų apie tai, ar pildoma, ar ne dizaineris tas pačias ar kitas taisykles. "Планировочные ir techniniai sprendimai niekas експертірует. Manoma, kad tai susiję su kompetencija архитектурной firma, ji yra atsakinga už tai, kad savo licenciją. Labiausiai sudėtingų projektų tinkamumo suteikimo, santuokos Veikia градостроительства-75 dienų (palyginimui, pas mus ši procedūra gali trukti keletą metų). - Kaip Jūs vertinate mūsų valdymo sistemą архитектурной veikla? - Mūsų sistema неэффективна, громоздка, сдерживающая plėtros miestų ir Ukraina apskritai. Atsirado ji iš хаотичного sąrašo, organizacijų, tarnybų, управлений, kuriuos "padarė" tam, kad "втиснуться" schemą artimųjų projektą. Ir, atrodytų, visi jie turi teisę egzistuoti, atliekant kurios stebi ir согласующие funkcijos. Bet... visi kartu jie yra išleisti apie 130 parašus ant projekto dokumentus. Ne многовато? O laikas, reikalingas įvairių согласований? Viena iš schemų "Veikla įgyvendinant investicijų projektą,, statybos " ir techniškai несложного apie'objekto, kai двухстадийном projektavimo", bendra trukmė yra suderinti, patvirtinimo ir t. t. (Be termino vykdymo paties projekto) suma sudaro daugiau kaip 2 metus. Investuotojas palikite ją šis maratonas? - Kas yra daroma, siekiant gerinti šios sistemos? - Turime specialių valstybės institucijų, kurios veikia šia kryptimi: komitetas Aukščiausiosios Džiaugiamės, kad Ukrainos klausimais, statybos, transporto ir ryšių', Госстрой Ukrainos, Главкиевархитектура ir облархітектури. Todėl sakyti, kad visai nieko nėra daroma, negalima. Priimti Įstatymai Apie архитектурной veikla", "Apie planavimą ir застройке teritorijų", "Apie kultūros paveldo apsaugos" ir kt daugeliui miestų sukurti nauji Генеральные planai, Taisyklės ir konstrukcija. Iš dalies suformuota ir nauja norminý bazė. Yra bandymas daryti įtaką taisyklės ir instrukcijas labiausiai skausmingas vietas архитектурной veiklos. Bet pasipriešinimas громоздкого чиновничьего aparato vietose sumažina nėra visas pastangas. Kaip pavyzdį galima būtų imtis valdymo sistemą архитектурной veikla, gautą iš europos šalių. Ir šį darbą turi atlikti architektai pagal specialybę. Problema yra tokia specifinė, kad perkelti savo sprendimą ekspertų vadybos, tuo daugiau pareigūnų, negalima. - Kad išeitų padaryti pirmiausia Kijeve? - Visų pirma, reikia įvesti laikiną freeze statybos istorinio centrinėje Kijevo, kol bus parengti ir patvirtinti taisykles statybos su visais требуемыми apribojimų. Negalima leisti, kad vienas pareigūnas, kokio jis būtų nei buvo rangas, savo galia sprendė, kad statyti ar ne statyti centrinėje Kijevo. Taisyklės turi rengti specialistai, visuomenė turėtų būti проинформирована apie tai. Be to, vietoj miesto pastatas tarybos, sprendimai, kurio vyriausiasis architektas Kijevo, pasak jo, neprivalo skaitytis, išeitų sukurti kai горадминистрации "Komisiją apie grožį miesto" arba " architektūra-meno taryba, į kurio sudėtis būtų prisijungęs specialistai ir visuomenės atstovai, ir reikia, kad su sprendimais tokios tarybos buvo laikomi. Patarimas turi būti выборным, o ne назначаемым. Šis Patarimas (komisija) reikia įtraukti tuo atveju, kai nagrinėjami ir patvirtintas зонинги ar architektas siūlo sprendimus, peržengė patvirtintų taisyklių plėtimąsi. Reikia būtų упразднить pareigas vyriausiasis architektas Kijevo, kad sukelti, švelniai tariant, stebisi mūsų europos kolegų. Tada atsikratyti koncentracijos valdžią į savo rankas vienos asmenybės - viršininko Pagrindinio valdymo architektūros ir градостроительства, kaip tai yra dabar. Šiandien " Kijevo yra 820, 5 kv. km, iš jų " istorinio centro - 90 kv. km (11%), " refuge "Senovės Kijevas" - 175 kv. km atstumu. Paminklų architektūra sostinėje jau 1765. Kijevas padalintas į rajonus, gyventojų, kurių svyruoja nuo 250 iki 350 tūkst. asmuo. Vienam žmogui вникнут ir detaliai išsiaiškinti градостроительных problemas visose srityse didelį miestą yra tiesiog ne pagal jėgą. Tuo labiau, kad Kijevo kol nėra sukurta зонинги. Prieš šimtmetį Miesto savivaldybė teigė, kad už miesto su gyventojų yra maždaug 250 tūkst. vyras turi 2 - 3 miesto architektas. Mes žinome, koks profesionalus lygis buvo šiose rajono (pagal mūsų terminologija) miesto architektai. Reikalinga decentralizacija valdymo funkcijas. Reikia sukurti visavertę Valdymo градостроительства, kai rajono администрациях miesto ir perduoti jiems teisę priimti sprendimus dėl jų lygio, t. e. norėdami rajonų. Tai iš karto nuims poreikis daugelyje согласованиях. Mažesnių miestų Ukrainos, pakaks miesto Valdymo градостроительства. Skatinti darbo atstatyti istorinius pastatus reikia sumažinti mokestį vykdant restauravimo darbus, palyginti su nauja statyba, kaip tai daroma europos šalyse. Ten, jei investuotojas imamas реставрировать seniausias pastatas centre, jis moka mokestis tik 7% nuo vertės darbų, o ne 20%, kai naujos statybos. Taigi, galima būtų išsaugoti nuo sunaikinimo daugelis paminklų architektūra Kijevo. Manau, kad įgyvendinti šiuos pasiūlymus turi laikysis labai daug pastangų, kad visuomenė, pareigūnai lengva расстаются galią. Į архитектурной aplinkoje sužlugdė pagrindai verslo etika. Reikia iš naujo išugdyti pagarbą galiojančių įstatymų ir normų, pradėti judėjimą kelyje prie цивилизованным santykius valdymo srityje, архитектурной veikla. ŠALTINIS: Будмайстер
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą