Statyba ir rekonstrukcija.
Viskas teka, be geros сантехники 2006-11-07 11:10:58
Украинское gamyba съежилось ir tęsėsi su savo rinkos... išorinio vaizdo stabilizatorius žmonių pajamų ir plečiant būsto вселяет viltis, kad ateityje augimas rinkos сантехники. · Padidės dalis сантехники vidutinio ir aukščiau vidutinio kainų lygio, o pigi bus parduodama vis blogiau. · Sutelkiant į Ukrainą kokybės cheminės глин leidžia prognozuoti dėmesio sienų pramonės. · Mažmeninės prekybos rinkoje laisvų vietų dar yra, vyksta asortimento išplėtimas parduotuvių medžiagas sąskaita сантехники. Vidaus įmonės, beveik praranda vidaus rinkoje, didžiąją dalį savo produkcijos eksporto, visų pirma, prie Rusijos. Ekonominė animacija ir pigus rublis skatina aktyvų спросу į сантехнику, bet tik pigūs, o šis segmentas mūsų kaimynų beveik nėra užimtas. Dėl to, kad trūksta žaliavos Rusija neturi galingos savo gamybos. Čia be vandentiekio ir užėmė žemiausią kainų nišą didžiulės rusijos rinkos. Prie to paties rusijos verslininkai iš dalies реекспортують украинскую сантехнику į Vidurio ir Pietryčių Azijoje. Dabar ukrainos gamintojai aktyviai разворачивают tiesioginis eksportas į azijos šalis, visų pirma - nariai NVS. Ukraina turi geras prielaidas užkariauja rinkas NVS mūsų šalyje sutelkta daug залежи глин, naudojamų gamybos санфаянса. Būtent Ukrainoje buvo pastatyta galinga teritorijoje buvusios SSSR Славутский apjungti "Стройфарфор". Įmonė ir dabar gamina 1, 5-1, 8 mln vnt. bendrųjų фаянсовых gaminių per metus, iš kurių 60% eksportuoti į šalies ir buvusios sovietų sąjungos. Be jo, Ukrainoje buvo dar vienas milžinas pramonės санфаянса - Слав'славянский keramikos nejungti, bet šiuo metu jis jau seniai nenaudojamas. Jau nepriklausomoje Ukrainoje'atsirado naujų gamintojų сантехники. Nuo 1994 m. pradėjo gaminti сантехнику Львовский keramikos gamykla. Viena iš sėkmingiausių, nors toli gražu ir nėra didelių pramonės įmonių yra UAB "Днепркераміка" (Пологи Запорожской raj. ). Įdomi istorija "Днепркераміка". 1991 m. Запорожский abrazyvinis apjungti ir italijos "Велком" sukūrė SP. Tačiau 1992 m., kai uždirbo pirmoji linija ir italijos наладчики grįžo namo, gaminių kokybė smarkiai pablogėjo. Užtruks dvejus metus, mokyti specialistus ir priima produktus iki atitinkamą kokybės lygį. Tokiu būdu investicijos į kelių milijonų dolerių leido sukurti pakankamai modernus, kaip Ukrainos, gamyba, vardinės 54 tūkst. gaminių per metus, kuri veikia beveik vien vidaus rinkoje. Ateitis mažesnių įmonių Керамисты mano sukurti būtent tokių, santykinai mažos ir šiuolaikinių įmonių geriausias per pramonės plėtros. Pavyzdžiui, portugalų сантехническая pramonės ūkio įmonėse su darbuotojais ne daugiau kaip 100 žmonių. Mažas dydis teikia įmonei lanksčiai ir greitai reaguoti į kintančius vartotojų poreikius. Į tokių įmonių galite sukurti gamyba pagal užsakymą ir ne прикладывать daug pastangų, kad "всучить" vartotojui отштампованные labai didelis tiražo неудачное gaminys. Trumpas įmonės turimas atidžiau kontroliuoti gaminių kokybę, o būtent tikslumas liejimas, kad galingas vidaus gamintojams kelia rimtą problemą. Be to, skaičiuojant atstovai užsienio keramikos концернов, pertvarkyti Ukrainoje turimų įmonės brangiau, nei atidaryti naujas, nes senas taikomas labai энергоемкий metodas шликерным liejimo gaminių. Pasak Nepriklausomo centro rinkos tyrimų keramikos, Ukrainoje jau yra bent trys mini gamyklos produkcijos сантехники. Manoma керамистов, savininkai tokių įmonių, вложив iki $ 100 tūkst., galima tikėtis grąžos 70%. Viena iš galimų schemų uždirbti - pirkti labai geras унитаз už $ 400-500 ir kopijuoti jo formą. Jį galima отливать unitazai ne blogiau pavyzdžio ir parduoti juos už $ 100. Manoma, kad specialistų, su tokiais mini-заводами, kai visų jų esmės gali taikiai egzistuoti ir galingas įmonės. Netrukus pastaraisiais tiesiog bus priversti pirkti aukštųjų technologijų įranga, kuri leis jiems palaipsniui отвоевать ir vidaus rinką. Taip, Львовский keramikos gamykla jau ruošia modernizuoti gamybos сантехнической keramikos. Gamybos санфаянса Ukrainoje Įmonės gamybinius pajėgumus, tūkst. gaminių per metus Загру-боргованості, % Rentos-бельность, % "Стройфарфор" (Славута) 2500 60 20 Львовский keramikos gamykla 240100 6 "Днепркераміка" (Patelės) 54 80 8 Kaina Kainos санфаянсовимі gaminio ukrainiečių rinkoje (žr e. ) Šalis gamina. Gamintojas Unitazai Умывальники Биде Ukrainos "Стройфарфор" 4-8 4, 5-5, 5 Ukrainos Львовский keramikos gamykla 8-11 5, 5-6, 5, Ukrainos "Днепркераміка" 14-16, 2 10, 8-12, 3 12 - 14, 4 Rusija "Самарский Стройфарфор" 11, 5-50 5-22 17-19 Baltarusija "Керамин" 28 20 Čekijos JIKA 61-125 16-30 32-76 Lenkija, KOLO 29-159 16-52 56-155 Kinija 178, 6 43-54 116-134 Portugalija 70-200 nuo 20 Ispanija Bellavista 140-350 60-160 40-125 Italija Marko Trevi 128-191 62-139 68-128 Italija POZZI-GINORI 132-224 40-61 102-114 Švedija Gustavberg 130-498 30-172 120-330 Suomija IDO 120-300 37-93 54-160 Prekyba сантехникой jau viršijo докризисный lygis, šiais metais pardavimai išaugs dar 20% Yra ne tiek daug produktų, kurie būtų taip arti žmogui, labiausiai интимным aspektų savo gyvenimą, kaip сантехнические gaminiai iš keramikos. Ir jei iki šiol vartotojui svarbus buvo pats buvimas "patogumų", tai šiandien, ypač po atidarymo, vidaus rinkoje už tikrai vargina modelių pirmaujančių užsienio įmonių, į pirmą planą išeina estetika ir kokybė ванно-туалетный aplinka. Rinkos раковин-биде-унитазов įdomus ne tik geras nuolat увеличивающимся vidaus paklausą, bet ir tuo, kad Ukraina, atsižvelgdama залежи puikių keramikos глин, ateityje gali tapti jūsų nebrangiai сантехники visoje Europoje. Užkariauti rusijos rinką jau prasidėjo. Rinkoje сантехники dominuoja nebrangiai importo Украинским gamintojai kol pavyko į savo rinką "переплюнуть" чехов ir atvykstant ispanai pardavimų Apimtys сантехники vėl intensyviai auga. Lygis докризисного sezono'98 pranoksta nedidelis, bet malonus 10-15% (čia ir toliau naudojami duomenys Tarptautinio керамического serverio CeraMMix 2000 (http://www. cerammix. com). Dabartiniame m. rinkos apimtis gali išaugti dar 10%, o į долларовом эквиваленте. Specialistai pažymėjo, kad prekybos наценки išlieka gana aukštas ir naujiems втиснуться tarp operatorių rinkos kol dar. Geriausiai jaučiasi tie, kas parduoda nebrangiai, bet kokybės produktų importo. Papildomas veiksnys konkurencingumą importo, taip pat yra galimybė užsienio сантехнических rinkinius биде, kurios šalies įmonės už viena tik išskyrus negamina. Tuo tarpu sukčiai rinkoje statybinių ir remonto paslaugos tapo mažiau, pasitikėjimą gamintojams окрепло, todėl ukrainiečių vartotojas su kiekvienais metais tampa vis labiau reikalinga, tapo перепоручать remontas ir svarbiausia - pirkimo statybinių medžiagų įmonė. Todėl būtent su jais, o ne su galutinių vartotojų, vis dažniau tenka bendrauti розничным pardavėjams. Norėdami новостроек galite parduoti du komplektai kiekvieno санузел Praėjusį ir dabartinį construction metų laiku prisiminti'запомнившихся активизацией būsto kaip tyrimo stabilizavimo гривны. Prie to paties gyventojai buvo galimybė investuoti į būsto atnaujinimas. Apskaičiuota specialistų, pusė унитазов, kurie stovi butų, pastatytų iki 1990 m., reikalauja pakeitimo netrukus. Faktas yra tai, kad vidutinis tarnavimo laikas унитаза ar kriauklės (kalbama apie prekes sovietų gamybos) yra ne didesnis kaip 15 metų amžiaus. Todėl santechnikos - prekes šviesos net ir tuose regionuose, kur jau seniai nieko naujo nėra statomi. O новостройки paprastai per metus parduoti po du komplektai сантехники kiekvieną санузел, nes, kaip dabartiniai новоселы žmonės iš esmės nėra blogai, kad ir jie su lengvu siela gali išmesti ką tik įdiegta, новенький, bet несимпатичный унитаз ir pirkti daugiau gražus ir kokybiškas. Dabartinė ekonominė ir valiutų stabilumą gerai подсобила pardavėjams сантехники. Taigi, pirmąjį pusmetį šių metų importuoti padidės 11 proc., palyginus su atitinkamu laikotarpiu pernai. Todėl manoma, kad beveik tiek pat padidinti atminties talpą rinkos (importo sudaro 80% visų pardavimų сантехники). Pardavimų apimtys санфаянса (keramikos сантехнических gaminių: умывальников, биде, унитазов) pinigų išraiška, atsižvelgiant į kontrabanda specialistai prognozuoja lygio $ 15-20 milijonų. Labiausiai šviesos prekė - čekijos, daugiau reikliausių ir turtingas - ispanų Jau iki vidurio 90-ųjų rinkos заполнила привозная vandentiekio. Jo sėkmę lėmė, visų pirma, geriausias dizainu ir kokybe lyginant su produkcija ukrainos gamintojų ir, antra, dėl užklausų noro modernizuoti ukrainos vartotojų. Kaip rezultatas - šiandien 80% pardavimų сантехники sudarė importas, daugiausia dėl pirkėjų su vidutinio ir aukščiau pajamas. Palaipsniui piko vartotojų симпатий смещался į šalį daugiau brangiausias prekės. Dabar plačiausiai ukrainiečių rinkoje pristatytas čekijos vandentiekio. Jo dalis nuolat augo ir pasiekė praėjusiais metais, pagal oficialią statistiką, 46%, o pagal rezultatus apklausos mažmenininkams, atliko specialistas-керамістами, - visi 70%. Akivaizdu, čekijos santechnikos išlaiko gerą reputaciją, savo dar sovietų laikais. Tačiau šis populiarumas lėmė tai, kad 30-40% jos kiekio завозится nelegaliai. Dėl dempingo kontrabandininkų "balta" импортерам nedomina plėtoti šią kryptį. Todėl čekijos santechnikos išnaudotos rezervai ir toliau plėsti savo rinkoje. Tuo tarpu lenkijos santechnikos, kuri yra maždaug tokiame pačiame kainų intervale, per 1998-2000 m. нарастила savo rinkos dalį - nuo 9 iki 15%. Antrą vietą ukrainiečių rinkoje užtikrintai удерживают ispanijos gamintojai, kurie padidėjo nuo 1998 m. savo dalį nuo 18 iki 25%. Ispanijos santechnikos taip pat laikoma " demokratinėje ", nors kainų segmente ji šiek tiek virš vidutinio. Todėl, kad Ukrainoje ja domisi gana masyvi ir kartu su tuo pakankamai turtingas vartotojas. Viršutinės kainų segmente užima daugiausia italijos ir švedijos vandentiekio. Pastaruoju metu ukrainiečių rinkoje siekia sustiprinti savo buvimą gerai žinomas Europoje, bet mažai pažįstama pas mus santechnikos portugalų. Į kainų segmente, kurį sąlyginai galima pavadinti žemiau vidutinio, produktų priimtino dizaino ir kokybės per paskutinį metų į ukrainos rinką išėjo gamintojai iš Baltarusijos, Rusijos ir Kinijos, su kuriomis konkuruoja santechnikos noro modernizuoti ukrainos gamybos, bando atkreipti į save dėmesį statybininkai, kurie nori nors kaip nors mažinti produkto statybos. Требовательность vartotojų nuolat auga Atsilikimas ukrainos gamintojų sukelia, pirmiausia, "совковым" projektas ir оформлением gaminių. Didelių gamyklų apskritai mažai ką pakeitė į išteklių sąrašas ir technologijos per pastaruosius 10 metų, o vartotojų skonį atlikta reikšmingų pokyčių, ypač su laiko krizės 1998 m.. Kaip вспоминают prekybininkai, iš karto po krizės pirkėjai интересовались visų pirma kaina, o jau tada - kokybės, prekių ženklas. Šiandien pirkėjas su vidutinių pajamų siekia утонченности ir originalumo ne mažiau, nei turtingas. Visų pirma, įmonė "Бест Line" pažymi, mažėja paklausa tiek привычную mūsų piliečių baltus глянцевую сантехнику, kuri dar prieš porą metų обеспечивала 70% pardavimų. Užtat įžengė į mados матовая ir žiediniai santechnikos, стоявшей anksčiau витрине kaip parodų showpiece. Po skonių vartotojus, prekybininkai yra priversti kasmet atnaujinti asortimentą. "Mes per pastaruosius metus išplėtė asortimentą 50 procentų sąskaita naujų modelių, atspalvių, matmenų", - pasidalino specialistai "Бест Line". Aiškumo vartotojams pasireiškia dar ir vykdymo būsto savininkai vis dažniau visiškai pasitikėti remonto specialistų - mažai statybinių firmoms. Jie ir vykdo pirkimo viso reikalingos, ypač сантехники. Pavyzdžiui, kainų segmente virš vidutinio pirkimų ремонтно-statybos įmonės ir индивидуалами jau сравнялись. Architektūra-projektavimo biuras - atlikėjai солидных užsakymus - jau tapo непосредственными pirkėjų dauguma prabangių сантехники. Padidinti rinkos dalį viešųjų pirkimų statybos-remonto įmonių сглаживает sezoninis veiksnys rinkoje сантехники, nes terminai remonto jau ne прив'susiję taip sunkiai prie отпуску kliento. Prekybininkai prognozuoja, kad toliau augant vaidmenį smulkūs remonto įmonių pardavėjams teks orientuotis visų pirma į juos. Mažmeninė prekyba: rezervų dar yra Nauji salonai su'yra daugiausia sudaryta iš didžiųjų tinklų Apie оживлении rinkos сантехники liudija, taip pat atidaryti pirmaujančių mažmenininkų tinklų naujų keramikos salonai. Neseniai atsidarė naujas salonai sostinėje ir regionuose firma "Агромат" ir "Carmen", o kitą dieną atidaroma ketvirtoji salonas кафеля ir сантехники firma "Бест line". "Plėsti mažmeninės prekybos tinklą dėl didėjančios apyvartos ir padidėjo asortimento", - aiškina Mar'yana Кознік, pardavimų vadybininkas firma "Бест line". Sostinės mažmeninės rinka iš esmės yra padalintas varantys Ratai poziciją Kijeve užima 5-6 didelių bendrovių, kurios užsiima importu ir didmenine parduodant viso asortimento keramikos ir orientuojasi į vartotojus su vidutinių ir aukščiau vidutinės pajamas. Tarp jų galima pavadinti "Агромат", "Carmen", "Бест line", "Цермет-АГС". Šios bendrovės jau yra glaudžiai sostinėje, ir jie aktyviai осваивают regiono rinkas. Tik pats Kijeve veikia daugiau nei 30 bendrovių, kurios specializuojasi prekybos керамико-сантехническим asortimento ir turi vieną arba daugiau mažmeninės prekybos salonuose. Beje, patys prekybininkai mano, kad mažmeninė prekyba vis dar turi rezervų sostinėje ir tuo labiau regionuose. Kiti vietovėse reikia prisiminti Крым, kur smarkiai padidėjusios переоборудуются įstaigos, poilsio, ypač kambariuose įstatyti "patogumus", kad iki to buvo tik aukšte. Pardavėjai сантехники iki šiol bandė išvengti tiesioginės konkurencijos, platinti asortimentas. Taip, "Бест line" parduoda išskirtinai испанскую сантехнику ir tik dvi gamyklos - Bellavista ir Sangra. Į firmos "Viltis трейд" pažymėjo, jog pigių kinijos сантехникой jie pradėjo prekiauti dėl to, kad daugiau niekas jos į Ukrainą ne завозит. Šalyse, įtrauktų į europos trys lyderių šioje srityje сантехники, - Italijoje, Portugalijoje ir Ispanijoje, - сантехнику gamina daug fabrikų, ir ukrainiečių rinkoje atstovauja toli gražu ne visi. Todėl jūs pradedančiųjų сантехническом versle dar yra galimybė rasti kažką ypatingo. Bet už tai, kad mažmeninės rinkos Kijeve daugiausia padalintas, padidėjo konkurencija tarp торговцами сантехникой ir, kaip pasekmė, dvigubai sumažėjo lygis наценок. Kaip nurodo ekspertai керамического rinkos, iki krizės 1998 m. импортеры apskritai наценівалі iki 100%, o šiandien - geriausiu atveju 50%. Reklamos kampanijos svarbu "gauti" моторизованного vartotojo Tą gana nedidelę laisvą nišą, kuri liko rinkoje сантехники, gali užtrukti, pirma, parduotuvės, kurie dabar prekiauja tik sienų plytelių, отделочными medžiagomis, ir antra, statybinės prekybos centrai. Jiems naudinga plėsti asortimentą sąskaita labiausiai navigacijos pozicijas sienų сантехники, nes kliento traukia tą parduotuvę, kur jis gali nusipirkti iš karto visus remonto. Kaip nurodo specialistai firma "Бест line", darbui ir darbas prekybos tinklo didele dalimi priklauso nuo reklamos parama. Remiantis savo patirtimi, jie padarė išvadą, kad labiausiai efektyvi reklama keramikos salonai radijo ir big-бордах. Abu šie рекламоносителя įdomiai "достают" моторизованного vartotojo, kuris turi tą patį pajamų lygį, kad ir pagrindinė masė pirkėjų salonuose "Бест line". Taip pat labai veiksmingas originalus akcijos. Sėkminga akcija, kai sugeba sugalvoti kažką naujo, ko nepasiūlė nė vienas kitą oda, suteikia galimybę padidinti pardavimų apimtis apie 30-40%. Beje rinkoje сантехники vis dar pasitaiko mažmeninės prekybos prekybininkai, savo darbo, kuris yra 100-200%. Pasiekti šį taip: renkasi sklandžiai, be vieno santuokos унитаз славутского gamybos (savavališkai взятой partijos tokių bus sukaupta 10%), būtinai spalvotas, verčia į jį чешскую armatūrą (įdaras ją сливного бачка) ir parduoda kaip чешское gaminys. Lygiai taip pat elitas modelis čekijos сантехники, kurios sudaro 30% asortimento fabrikų ir kurie į rytų rinkoje siūlomi retai, išdavimo Ukrainai už italijos. Į Харькове taip pat animacija Andriejus БЕХ, direktorius įmonės "Богемия" (Харьков): - Mes Харькове taip pat pažymime animacija ant керамическом rinkoje, nors ir ne toks stiprus, kaip sostinėje, - сказываются skirtingas tempas būsto statybos. Dėl to dabartinėje sezoną mes išplėtė sąskaita сантехники asortimentas du salonai, торговавших облицовочной plytelių. Labiausiai pelningas mūsų mieste asortimentas - pigus santechnikos normalios kokybės, daugiausia čekijos. Santechnikos iškart po plytelės Марьяна КОЗНИК, vadybininkas firmos "Бест line": - Santechnikos pas mus pagal apimtį įgyvendinti autorius vietą po облицовочной plytelės. Jei prekybos сантехникой tinka rimtai, tai geriausia nustato asortimentas įvairių kainų kategorijų - nuo pigių iki išskirtinis, susijusios prekės. Pirkėjai iš vidutinių ir aukščiau vidutinių pajamų, teikia, mano nuomone, 60-70% pardavimo apimties сантехники Ukrainoje. Bendrovės ieško naujovių Paulius КОНДРАЦКИЙ, bendrovė "Укрстроймаркет": - Rinkos sukurtos, kiekvienas dirba su savo grupe pirkėjų ir partnerių. Šiais metais pastebima, animacija, bet стремительного plėtros, kaip, pavyzdžiui, statybos, nevyksta: naujų operatorių rinkos indeksas, rimtų investicijų į verslo нэт. Arši konkurencija visose rinkos segmentuose veda prie nuolatinio sumažinti kainų керамику. Tačiau bendrovės ieško naujovių, naujų būdų, kaip gauti pelną. Reikia rodyti pavyzdžiai iš долгожителей Andriejus СМИРНОВ, komercijos direktorius, "Namas " Expo": - Tęsiasi kova su "juoda" rinka, kur, kaip ir anksčiau, būtų lengviau įgyvendinti " kūrybiškai" растоможенную сантехнику, kuri yra pigesnė į 10-15%. Žinoma, yra pirkėjas, kuris yra pakankamai инертен ir finansiškai, ir kultūros vartojimas, dažniau daro savo pasirinkimą naudai базара. Nors palaipsniui parduotuvės усваивают praktiką organizacijos pozicijų, rodo off pavyzdžių prekių долгожителей, kaip, pavyzdžiui, vonios, гидромассажем. Выставленными iš eilės унитазами ir умывальниками dėmesį jau ne привлечешь. ŠALTINIS: Sutartis
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą