2014 m. rugpjūčio 2 d., šeštadienis

Laiptų ir liftų 2006-10-30 13:28:23

Statyba ir rekonstrukcija.

Laiptų ir liftų
2006-10-30 13:28:23


laiptų ir liftų Žmogus, iš tikrųjų, pradėjo savo evoliuciją ne su lazda-копалки: tiesiog jis tapo mąstyti ne plokštumoje, o į trimatę erdvę, ir pirmasis išradimo tapo evoliucinė laiptų, kuris dėl mokslo ir technologijų pažangai išsivystė į evoliucijos greičio liftas. Nuolat ir непреодолимо siekimas yra žmogaus proto užfiksuoti savo pranašumą likusia gamta. Žmogiškųjų ambicijų pajungė oras, bet прижиться ten negalėjo. Нашелся išėjimas: būti žemėje, bet tuo pačiu metu būti ir virš žemės. Taip, su'atsirado многоэтажное statybos, o kartu su juo ir problema pranešimo tarp этажами. Po rato skubiai buvo sukurta laiptų... Laiptų, Laiptų, nuožulnios plokštumos (rampos), taip pat kaip ir mechaninių keltuvai (liftai, эскалаторы), skirtų pranešimų, tarp этажами, площадками ir помещениями, esančių skirtinguose lygiuose. Jei operuoti sąvokas apie'емко-планировочной dainos, laiptų galima suskirstyti į sąnaudų, pagrindinės ir pagalbinės. Įvesties, kurie yra išorėje, arba pagilinti [nišą] namuose. Pagrindinis kaip kartą ir perkelia mus tarp этажами ir площадками. Laiptų koridoriuje, atlieka vadovėlių bei kitos pagalbinės mus rūsyje, o namuose, kurių aukštis didesnis nei 10 m, yra pagalbiniai gaisrinė laiptų, esančių priekiniame skydelyje ir veda į stogą. Kad reikia nuo laiptų? Iš viso nieko: ji turi būti tvirtas, saugus visais atžvilgiais (ypač ta prasme, priešgaisrinės saugos), turėti pakankamai pralaidumo, kuri apibrėžiama человекопоток arba tankio народонаселения šiame pastate turėtų užtikrinti galimybę transportavimo baldų ir evakuacijos žmonių, kai пожаре. Na ir, žinoma, punktas: эстетичность. Projekte nebūna nereikšmingų dalykų, todėl renkantis ir projektuojant laiptų, reikia atsižvelgti į jų svarbų vaidmenį organizacijos apie'емко-планировочной struktūra ir архитектурной dainos apskritai. Komfortas namuose, interjeras'interjeras pagrindinių patalpų, dainos, fasado daugeliu atžvilgių bus nustatomi naudojimo vietos, dydžio, formos, laiptų apdaila. Patyrinėsime laiptų "veiksnys ir teisingumą". Laiptai susideda iš dviejų pagrindinių elementų-aikštelėse ir лестничных маршей. Aikštelės skiriami į этажные (lygio ir lyties, kiekvienam aukšte) ir tarpinius (междуэтажные). Kovo-tai funkcionalus ir nuoširdų elementas, su'sujungia dvi лестничные aikštelės ir опирающийся į juos. Jis susideda iš pakopų, укрепленных dažniausiai dviem, o kartais ir vienos kreivai konstrukcijų. Jei atraminės sijos išdėstytos pagal ступенями, juos vadina косоурами, o jei šonuose (торцам] laipsniai - тетивами. Лестничные žygiai ir aikštelės turi būti aptverti su поручнями - turėklai, aukštis 800-1000 mm. Priklausomai nuo skaičiaus маршей, su'jis sujungia du gretimus grindų, laiptų būna viena, dvi arba трехмаршевие (drenažą liftu, arba, jei aukščio grindys iš 4, 2 m). Jų forma laiptų priklauso nuo santykinė маршей ir aikštelėse ir gali būti прямолинейной, su tekinimo, криволинейной, taip pat laikiklis, kartais vadinamas веерной. Laiptai užima pakankamai daug vietos, todėl vienas iš uždavinių architektas, kai asmens, projektavimo padaryti juos labiau kompaktiškas. Tam коттеджах jų dažnai проектируют ne tik su tekinimo ir be tarpinės aikštelės poilsiui, bet ir su keliais vadinamaisiais забежными ступенями. Šie клиновидные jų mastu, kaip būtų забегают viena po kitos. Iš siauras vietoje (vidinis sklypą pasukti) žingsnio plotis ne turi būti mažesnis kaip 80 mm, o geriau 120 mm. Horizontalią plokštumą žingsnio vadinamas проступью, o atstumas tarp dviejų gretimų проступи - подступенком, lygus aukščio žingsnių. Pagal normų skaičius laipsniai viename лестничном марше turi būti ne mažiau 3 ir ne daugiau kaip 18. Tačiau praktikoje pasitaiko žygiai ir su dideliu jų kiekiu. Plotis лестничных маршей apibrėžta atstumą tarp per turėklai arba tarp sienos ir per turėklai, turi būti ne mažiau kaip 900 mm, kitaip eina suderinti tarpusavyje žmonėms bus sunku разминуться. Plotis лестничных aikštelėse turi būti ne mažiau kaip pločio kovo mėnesį, o pagrindinė [aukštų] ", be to, turėtų būti pakankamai erdvus, norint patogiai vietą, durų patalpų ir liftas (jei toks yra ). Didelę reikšmę patogumo naudotis laiptais turi jo nuolydis, tai yra santykis подступенка prie проступи arba santykis aukščio kovo mėnesį prie jo horizontalios projekcijos. Kai auga žmogus turėtų išleisti maždaug du kartus daugiau energijos, nei judant horizontaliai; vidutinis jo žingsnis - nuo 570 iki 640 mm. Todėl, jei norite išsaugoti pastovus ритмичности judėjimo laiptais, jos nuolydis turi būti maždaug 1:2 arba apie 27 ". Šiuo atveju nominali aukštis подступенка-150 mm (konstruktyvų dydis, atsižvelgiant į зазоров 148 mm) esant проступи 300 mm. Удвоенная aukštis подступенка - 150 x 2 = 300 mm, plotis проступи-300 mm kurių suma sudaro vidutinio žmogaus žingsnis - 600 mm. Praktiškai statybos gyvenamųjų namų didžiausią platinti gavo modelis железобетонные laiptų mažo aukščio маршей 1:2. Tačiau, be jų, į коттеджах plačiai taikomi ir daugiau statūs laiptai (mažo aukščio 1:1, 75; 1:1, 5 ir net dar statesnis), kurie užima žymiai mažiau ploto. Aukštis подступенков tokių laiptų gali būti 180-190 mm ir daugiau, o plotis проступів - 250 mm ir mažesnis. Laiptų, vedantį į rūsyje ar ant мансарду, gali turėti nuolydis 1:1, tai yra 450. Kad būtų patogiau vaikščioti laiptais проступь turėtų būti mažesnis ilgio padais žmogaus. Padidinti plotį žingsnio į 30-50 mm, gali būti padaryta per напуска arba валика проступи virš подступенком. Laiptai būna su kam'medinėmis ступенями (daugiausia ilgalaikius pastatus, taip pat lauko, lauko), железобетонные, medžių'medinių ir metalinių. Prie naujausių apima ugniagesiams - фасадные, taip pat laiptų sudėtingas очертаниями ar didelis ilgio маршей, kai iš plieno (iš двутавров arba швеллеров) косоуры sukrauti наборные žingsnio; metalo, betono (kai žingsnio ilgį daugiau nei 1, 05 m железобетонные) arba iš akmens, kietų akmenų. Nepriklausomai nuo medžiagos norminý apkrova laiptų gyvenamųjų namų turi būti 300 kg / m. Praktiškai šiuolaikinio statybos konstrukcijos laiptų atlieka daugiausia iš eiliniam gelžbetonio elementų, kuriuos į aukštį modelis aukšte 2, 70; 2, 80:3, 00; 3, 30 m ir daugiau. Labiausiai экономична ir paprasta изготовлении ir montavimo konstrukcija двухмаршевой крупноэлементных laiptų, susideda iš dviejų to paties tipo patiria маршей ir du to paties tipo signalas. Ji yra pagaminta iš betono markės 200 армированием сварными каркасами ir проволокой. Kovo susideda iš dviejų косоуров ir kalinių jų laipsniai, kurie отформованы gamykloje gelžbetonio gaminių į vieną укрупненный elementas. Jūsų patogumui, darbus маршей ir įrenginiai перил tarp jų palikti tarpelį 100 mm. Лестничная " atlikta forma plokštės, окаймленной pagal apatinio grandinę усиленными ребрами, kurie kartu du лестничных kovo mėnesį (siekiančių aukštyn ir žemyn). Žygiai ir " tvirtinami taip pat suvirinimą закладных detalių. Лестничные aikštelės su pagal pažymėtą šalys paprastai turi specialią konsolės antgaliai - "ausis", kuriais remiasi lizdus šoninių plytų sienos лестничной ląstelių. Kitaip kraštas grandinių aikštelės guli ant specialiai įrengti sienos plieno "столиках". Лестничные žygiai ir aikštelės gauna su gamyklų statybai su grynai обработанными laipsniais. Kad naudinga plotis laiptų nėra уменьшалась, iš šono į juos закладывают metalinės plokštelės norėdami приварки ограждений. Jei plačių лестничных маршах (1200 mm ir daugiau), plieninės atramos galima stiprinti į lizdus проступях ir automatiskai. Tada lizdo заделывают цементным раствором. Susitinka konstrukcijos laiptai su накладными, pavyzdžiui, мозаичными arba iš keramikos plytelių, проступямі. Šie elementai yra sukrauti į misinys įdiegus laipsniai. Daugiau racionalaus ir эстетическими gali būti pagaminti iš мелкоразмерных elementų atviri laiptai įvairių габаритов ir formų. Kai kuriais atvejais jie gali būti sudaryta iš atskirų косоуров, kitais atvejais - su тетив, o taip pat iš laipsniai, sijų ir lentų лестничных vietų. Железобетонные ir medžių'яне мелкоелементние konstrukcijos laiptai plačiai taikomi малоэтажном statybos, paleidžiami kranai, nesandarumų iki 500 kg. Tiesa, kėlimas tokių laiptų reikalauja gana didelių трудозатрат ir jie brangiau крупноэлементных maždaug 40%. Į мелкоелементние gelžbetonio лестницах žingsnio sukrauti arba dviem косоурам arba po vieną, esantis išilginės ašies kovo mėnesį. Ten примыкания kovo mėnesį į лестничной aikštelės sukrauti ypatingas žingsnio, vadinamas фризовыми. Pobūdis perdirbimo, ilgio ir aukščio jie nesiskiria nuo pagrindinių laipsnių. Plotis pačiu фризовых laipsniai mažiau pagrindinių, nes jie iš dalies remiasi косоуры, iš dalies dėl площадочные sijos. Железобетонные косоуры ir sijos turi прямоугольное skerspjūvis. Norėdami опирания косоуров į площадочных konstrukcijų, rengia lizdo. Šiandien dingo europos šalyse varžtinės, o taip pat веерные laiptų. Jie užima patalpoje šiek tiek vietos, gali būti pritvirtintas prie sienos ar viduryje kambario, pigių ir gerų, bet nustačius reikalauja aukštos kvalifikacijos meistrai. Vykdyti centrinės dangčio laikiklis laiptų paprastai tarnauja, metalinis vamzdis, prie kurio pagal apskritimo per intervalai 150-200 mm консольно привариваются arba tvirtinami kitu būdu клиновидные проступи ilgis 700 mm ir daugiau. Проступи būna iš nerūdijančio plieno su шероховатой viršutinės plokštumos, medžių'medinėmis arba пластмассовыми. подступенка negali būti, o platus торцом pakopa tvirtinama prie stovo перил arba ограждающей sienos. Bet kad mes visi turime eiti ir pėsčiomis. Eh, прокачу!!. Beje, jūs ne kada nors, kodėl europos korporacijas inžinieriai dėl apylinkėje į biurą, iš karto приступают į darbą, o ne paleisti į буфет už pyragėliais ar гоняют arbatos. Atsakymas paprastas - jie rūko, kiek kalorijų esančių. надцатый aukšte. Sutikite, pažįstama iki skausmo amžina lentelė "liftas laikinai į remonto", o jei į šventę jos nėra, tai konkursas į vietą liftas, kaip į vietą su бюджетным finansuojamų į юракадемии. Dėl ko rizikuojate patekti į savo "biurą", kaip kartą prie vakarienės. Šiuo моментам радуются tik kovotojai plius svorio ir bėgikai nuo infarkto. Taigi, kaip ir kuo vairuojate balti žmonės? Liftai Pirmieji liftai tikrai su'atsirado Egipte. Kaip žinoma, jais naudojosi, kai sumontuojami piramidžių, vedantis į judėjimo mechanizmą, naudojant jėgą žmonių ir kartais gyvūnų. Toks stebuklas prietaisas buvo naudojamas tik pakeltų krovinių. Pirmieji didelių pokyčių лифтовой technologijos apie ізошлі į 1853 d. atsiradus редукторного lifto išradimas amerikietis Элайша Грейвса Отиса. Tai buvo pirmoji saugus valdomas stiklinis mašina. Išradimas specialių prietaisų - ловителей - предотвращало lašas slidžių kai обрыве rišti. Nuo to momento, kai technologiniai patobulinimai подъемных mechanizmai nėra прекращались. Šiek tiek vėliau fiksuotas įvykis, elektros lifto. Jo отличала didelis greitis ir pakėlimo aukštis. Išvaizda saugų подъемных mašinos leido vykdyti pastatų statyba didesnio этажности, lengviau kėlimo ir sumažinti pastato plotas. Taigi, galima manyti, kad skatinant didžiųjų miestų ir atsirasti dangoraižių liftas suvaidino lemiamą vaidmenį. Liftas [iš anglų lift pakelti] fiksuota грузоподъемная mašina periodiškai veiksmus, skirta pakėlimo ir užrakto žmonių, taip pat krovinių. Keleivių vežimas atliekamas atskiromis šalimis per tam tikrą laiką, kai šis judėjimas чередуется su sustojimais, skirtas ir tūpimo vietą žmonių. Liftas yra labiausiai paplitęs подъемником periodiškai veiksmus. Dar vienas atstovas keleivių подъемно transporto mašinos gali tapti фуникулер. Šios mašinos naudoja paprastai kietas подъемах. Taip, Pora patį, kad lipti į kalną Montmartre, šalia įprastų laiptais galite pasinaudoti фуникулером. Prie подъемно-transporto mašinos nuolat veiksmus apima ir эскалаторы. Pritaikymas ir medziu keleivių iš tokių mašinų vyksta be sustojimo naujausius darbo procese. Kai daug ir intensyvaus пассажиропотоках, būdingas daugumai visuomeninių pastatų, метрополитенах, uostuose, вокзалах ir универмагах didžiausią platinti gavo эскалаторы. Tačiau ten, kur пассажиропоток yra gana maža ir непостоянный [gyvenamieji namai, administraciniai pastatai], nustato liftai. Pagal taikymo sritis liftai gali būti keleivių, krovinių ir specialios, pagal tai pat pagrindo kėdutės yra skirstomos į elektros ir slėgio. Naivumas krovininis liftas, elektra valdomi išoriniai veidrodėliai yra saloną, подвешенную ant plieninių канатах vertikaliai min. Įdėta mašinų patalpoje lynas наматывает lynai būgno. Kabina juda направляющим, укрепленным ant sienų mano (kampą prie vertikalaus jei tai sudaro ne daugiau 150). Kartu su elektros taikomos ir slėgio liftai. Judėjimas slėgio liftai atliekamas dėl поступательного judėjimo tarpiklis. Tokiu atveju variklis, nesitikima į veiksmą visą гидравлику, taip pat elektrinis. Slėgio liftai daugiausia skirtos pastatų mažo этажности, ir mažo intensyvumo judėjimo. Apskaičiuota specialistų, pasaulyje yra eksploatuojama daugiau kaip milijonas liftai. Poreikis technologijų tokio pobūdžio nuolat didėja. Todėl atsiradimas rinkoje gabiems лифтового įrangos gabenimas keleivių ir krovinių rezultatas daugiamečių plėtros patirties ir nuolatinio tobulinimo mazgų ir detalių. Iki liftai dievui'yra tam tikri reikalavimai. Visų pirma jie turi būti patikimas veikimas ir saugūs keleivių. Su архитектурной požiūriu, liftas, turi atitikti gavo užduotis, kurios susijusios su projekto, ekologiškai вписываться sprendimas pastato, o visi technologinį įranga - эргономично ir kompaktiškas pritvirtintas jame. Svarbūs ir reikalavimai ekologija. Pavyzdžiui, trūksta kenksmingų kvapų dirbant lifto. Įranga žemo triukšmo lygio taip pat vienas iš pagrindinių reikalavimų, dievui'yra kaip statybos organizacijomis, taip ir vartotojų liftai. Be to, tokios savybės, kaip keliamoji galia ir greitis, tampa vis labiau ir padedanti renkantis лифтового įranga. Iš dalies projektavimo kabinos liftai pasirinkimas yra didžiulis. Reikia pažymėti, kad kokybiškas, modernus liftas užtikrina mažiausias vibracijos ir triukšmo, veikia sklandžiai pagreitį ir торможением. Verslo centrų, bankų ir kitų viešųjų pastatų atsirado praktika diegti liftai, kurie leidžia aptarnauti didelius пассажиропотоки laikotarpiais apylinkės ir slaugos darbuotojų. Tokiu atveju visai nebūtinai'būtina didinti skaičius liftai arba jų siuntos. Šiandien tokios užduotys gali būti sprendžiamos taip pat ir naudojant specialios programinės įrangos, kuriems yra įrengta kai kurie modeliai liftai pirmaujančių gamintojų. Taip, yra specialios programos, siekiant sumažinti laukimo laiką apylinkės lifto. Prekybos ir parodų kompleksai gana dažnai modeliuose панорамными лифтами. Panoraminis liftas, kuriuo galima apžiūros, gali turėti skirtingą konfigūraciją. Bet ir sukurti maksimaliai padidinti vaizdas dažnai taikomos stiklo juostos nuo grindų iki lubų. Ir, žinoma, renkantis лифтового įranga atsižvelgiama į išlaidas, пов'išlaidų, susijusių su jo veikimo, ypač į elektros energiją. Konkurencija лифтовом rinkoje verčia įmones nuolat gerinti kokybės savo gaminius. Tai prisideda prie gamybos modernizavimas, montavimas šiuolaikinio высокотехнологичного įrangos, naujų konstrukcijų liftai. Pratęsimas - įmonių-gamintojų suteikia klientams didelį pasirinkimą лифтового įranga. Taip, kartu su типовыми ir серийными projektų gamyklų gamina liftai pagal individualius užsakymus. Pavyzdžiui, ir paspauskite select'komunikacijų įvadas į veiksmas naujų statybinių normų daug gamintojų spaudai kėdutės vežti priešgaisrinės apsaugos padalinių. Prie to paties valdymo sistemos лифтами gali būti atliekami įvairaus элементной bazę, kuri užtikrina reikiamą darbo režimą, liftas priklausomai nuo namo tipo, kuriame ji yra įdiegta. Лифтовое įranga, pateikimo į rinką, yra skirstomi į dvi kategorijas - prestižinių, brangių liftai ir pigiau. Pirmasis, pakankamai nedidelis kategorija лифтового įranga iš esmės yra pateikta technika iš užsienio gamintojų, antroji, labiau didelė, - vidaus. Kadangi liftai iki šiol - būtina sąlyga patogiai apsistoti daugiaaukščiai pastatai, tai reikalavimai klientams bus nuolat augti. Tai reiškia, kad į vienodai visų kategorijų liftai. Pasiekti лифтостроении, dėl sverto galimybes informacinių technologijų ir modernios elektronikos, skirtas padidinti patikimumo, komforto lygį, efektyvumo. Taigi, kompanija "Schindler" - didelis šveicarijos gamintojas - pasiūlė intelektinės optimizavimo programa judėjimo liftai - Місопіс 10 tm. Veikimo principas sistema yra paremta originalia idėja: aukštas paskirties pristato dar iki įėjimo į лифтовую saloną. Sistema nukreipia į specialų saloną, iki tam tikros пассажиру, o jis, savo ruožtu, gauna pranešimą, į kurį kabinos reikėtų kreiptis. Todėl keleiviai su vienu ir tuo pačiu dugną paskirties grupuojami kartu, kas leidžia sumažinti skaičių sustojimų kelyje judėjimo lifto. Bendrovė "Otis" taip pat pasiūlė naujiena - liftas Gen2. Šiame liftas taikomos butas армированные полиуретановые diržai, отличающиеся didesnio stiprumo, ilgaamžiškumo ir lanksčiu. Per šį изобретению sistema Gen2 baigta безредукторной į gervė su integruotu diskas stabdžių. Dydis gervė daug mažiau naudojamų anksčiau. Tai leidžia проектантам-statybininkai atsisakyti mašinų patalpos. Apskritai pačios šiuolaikinės лифтах, priklausomai nuo pasirinkto modelio, машинное prielaida gali būti yra tiesiai virš шахтой, arti mano [viename iš aukštų] arba liftas apskritai negali turėti automatinį patalpos. Paskutinė galimybė randa vis plačiau naudojami, nes leidžia tinka kasyklą beveik bet kuriuo pastato. Dizainas liftai Ypatingą dėmesį gamintojai modernūs liftai skirti dizainui. Kaip jau minėta, dauguma modelių предохранены nuo умышленных žalos. Išimtis, ko gero, sudaro sistemos, skirtos montuoti į privataus резиденциях. Vidinė dalis kabinos tradiciškai susideda iš metalinių щитовые, dažytų высокопрочными порошковыми эмалями. Tokiu atveju siūloma spalvos su dideliu гаммой atspalvių - pasirinkimas pagal kliento. Galimas kabinos apdailos juostomis iš nerūdijančio plieno, įvairių rūšių medžio, ламинированным пластиком. Grindys kabinos uždarytas metalo tekstiniu, guminė arba ковровым danga gali naudoti natūralaus akmens. Ypatingą "изюминку" priima į dizaino kabinos porankiais ir veidrodėliai. Apšvietimas salone atliekamas плафонами įvairių formų, галогенными arba kaitinimo šviesos ir prietaisų. Atsiradimas rinkoje modelių liftai su телескопическими дверьми leidžia klientui gerokai sumažinti plotį mano, atitinkamai išleisti daugiau " pastato. Specialistai firmų šiandien siūlo sprendimą visą kompleksą užduočių, nuo projektavimo ir tiekimo įranga iki montavimo ir techninės priežiūros, o prireikus - užbaigti kapitalinį remontą. Liftai su проходными durys Kabinos šių liftai yra įrengti dviejų durų. Tikra aukšte, pagal pageidavimą architektas galima atidaryti tas ar kitas duris arba abi durys vienu metu. Tai leidžia architektai gauti papildomą lankstumą, reikalingą dažnai, kai проектирований pastato. 1998 metais pradėtas gaminti liftai su apatinę машинным patalpa ir liftai norėdami ligoninės įstaigų. Svarbi darbo architektas ir проектировщика yra sprendimas aukštų jolla. Siūlomas didelis pasirinkimas mygtukų, parodytų juostų ir durų проемов. Этажные durys, liftai gali būti pagaminti iš plastiko, nerūdijančio plieno, dažytos, įvairių spalvų, вписывающиеся į interjerą jolla.

ŠALTINIS: Gulsčiukas

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą