Statyba ir rekonstrukcija.
Gamyba, m'stogo dangos medžiagos: rezultatai ir prognozės 2006-11-02 10:56:06
Plėtra rusijos rinkoje stogų ir гидроизоляционных medžiagų битумной pagal faktiškai prasidėjo pradedant bandomąją paleidimą į 80-aisiais metais XX ct. nemažai produkcijos pagal išleista наплавляемых m'stogo dangos ir гидроизоляционных medžiagų. Šiuo metu kaina 1 m2 skirtingų tipų m'stogo dangos medžiaga gali skirtis 10-15 kartų. Atitinkamai įvertinti rinkos turėtų pastatytas kaip į vienetais produkcijos, taigi ir į jo vertę. Lentelėje pateikiami rodikliai gamybos m'stogo dangos ir гидроизоляционных medžiagų 2002-2003 m. Rusijoje, surinkta specialistas, bendrovės "Технониколь". Talpa rinkos struktūra ir vartojimo rinkos Pajėgumai m'stogo dangos medžiagos Rusijoje 2003 m. sudarė apie 450 mln m2, kai šiame rinkos poreikius, beveik visiškai удовлетворялись vidaus gamybos. Dalis laidos рубероида į išraiška stabilizavosi ir sudaro šiek tiek daugiau nei 20%. Toliau žymiai sumažinti šio rodiklio mažai tikėtina. Dalis importo į bendrą sumą потребленных битумных ir gruntu užpildyti polimerinių битумных medžiagų Rusijoje yra ne didesnis kaip 1%. Pastebima, patvari tendencija eksporto produktus. 2003 m. jis siekė apie 25-30 mln m2, įskaitant рубероид. Daugiausia eksporto eina į šalis, NVS, Bulgarijoje (apie 1, 5 mln m2 praėjusiais metais). Bendrovė "Технониколь" pradeda parduoti stogo dangos medžiagos Lenkijoje, Čekijoje ir Rumunijoje. Padidėjęs rinkos 2003 m. pinigų išraiška įvyko dėl naujos наплавляемых битумных ir битумно-полимерных medžiagų. Tačiau наблюдался taip pat ir didelę kainų augimas, обусловленный keleto veiksnių: • kainų битум, kuris nuo spalio 2002 iki liepos 2003 m. sudarė apie 40%; • kurso augimas euro atvedė prie подорожанию visų полиэстеровых ir didžioji dalis стеклохолстових fondų norėdami рулонных medžiagų, kurie importuojami iš šalių, Vakarų Europos, taip pat kaip modifikatorius битума АПП (атактіческім polipropileno) ir tam tikra dalis СБС (stirenas-butadienas-стирола) ; • sezoniškumas, paklausos, piko kuris sudaro apie birželis - rugsėjis. Laikotarpis didžiausią paklausos gamintojai medžiagų turi atlyginti patirtus nuostolius, patirtą metu вынужденной недозагрузки pajėgumus. Kaina vaidina vaidmenį reguliatorius, kas leidžia formuoti paklausą, kol į rudens mėnesiais. Pavyzdžiui, piko kainų sudarė apie liepa, o jau rugsėjį prasideda jų mažėja. Didžiausią turi sezoniškumas pardavimo рубероида ir pigūs битумных medžiagų, todėl jų kainos skiriasi per metus nukenčia labiausiai. Kainos medžiagas brangiausia grupės - Premium segmento - per 2003 m. beveik увеличивались, tačiau augimo kurso euro neišvengiamai sukels rimta korekcija kainų jau pradžioje naują sezoną. Šiuo metu rinka yra m'stogo dangos medžiagos pakankamai aiškiai pats veikia prieš ketverius segmente. Premium. Gaminiai iš šio segmento turi puikia reputaciją, ką patvirtina patirtį, jų taikymo labiausiai atsakingas dėl'objektus visoje šalyje. Jie leidžia spręsti įvairias užduotis. Gamintojai arba tiekėjai teikia išsamią techninę paramą. Sandėlyje visada turime platų tokių produktų. Verslas. Produktai yra šio segmento leidžia gauti garantuotas rezultatas: padaryti patikimą кровлю. Tai patvirtinta patirtimi, jų taikymo pokyčio apie'objektus visoje šalyje. Su medžiagomis klasės Verslo patogu dirbti, kad didina kokybę darbus. Techninė pagalba, kurią teikia gamintojų, padeda tinkamai suprojektuoti кровлю ir taikyti medžiaga. Medžiaga 2002 m. 2003 m. Apimtis išleidimo Стои-мость 1 m2, g стоімос; ть viso Suma зипуска Стои-мость 1 m2, g стоімос ть viso mln m2),% mln g (mln USD),% mln m2),% mln g (mln USD )% Рубероид 260 59 7 1820 23 270 56 8 2160 21 Битумные наплавляемые 120 27 27 3240 41 135 28 30 4050 39 Битумно-polimerų наплавляемые 60 14 48 2880 36 75 16 56 4200 40 Kartu 440 100 7940 (265) 100 480 100 1041 0 (341) 100 Santykinis padidėjimas produkto išleidimo 9 didesnės vertės produktų 29 Standartas. Produktai yra šio segmento puikiai atlieka savo pagrindinę funkciją: apsaugo pastatą nuo vandens. Juos patogu naudoti. Bandymų rezultatai ir priežiūros patirtis patvirtina, jų patikimumą ir ilgaamžiškumą. Tokiu atveju produktai segmento Standartas yra santykinai nebrangu. Ekonominės. Tai produktai, kurie leidžia pagaminti gerą ir nebrangių automobilių кровлю. Didžiausia konkurencija развернулась į segmentuose Ekonominės ir Standartas. Tokie produktai yra gana paprasta pasigaminti. Į seg Premium ir Verslo, tarpusavyje konkuruoja nedaug stambių gamintojų. Tendencijos потреблении Pagrindinė tendencija, kuri наблюдалась pastaruoju metu потреблении stogų medžiagos, yra padidinti klientų interesų kaip ir patikimumą кровель. Tai yra išreiškiamas išsaugoti nuolat auga paklausa vidutinės klasės segmente (битумно-polimerų medžiagas kaina 35-60 g/m2) su potencialiu valstybėje tarnybos 15-20 metų. Šios medžiagos eiti į pirmoje eilėje kapitalinis remontas кровель. Daugelyje didžiųjų miestų (Vilnius, Челябинск, russia) priimtas sprendimas dėl atsisakymo nuo masinio naudojimo рубероида remonto кровель gyvenamųjų namų, ir kaip alternatyva siūlomos ne битумные наплавляемые medžiagos (potencialus tarnavimo laikas 10-12 metų), o labiau patikimas битумно - polimerų. Skirtumas vertės битумных ir битумно-полимерных medžiagų 30-50% laikomas priimtinu. Pagrindiniai vartotojų рубероида yra ЖКХ, gynybos Ministerijos ir VIENUOLIS, МПС, didelės įmonės, neturi išteklių atkūrimo, pastatai, pavyzdžiui, neseniai сменили savininkas ir daro visų pirma modernizuoti gamybos technologijas ir kt pažymėtina sumažinti tempą pardavimų augimas segmento Priemoka битумно - полимерных medžiagų (kaina 80 p už 1 m2 ir daugiau). Nes tokios medžiagos naudojamos daugiausia statybos, trūksta reikšmingo augimo juos потреблении, matyt, lemia mažas tempas augimo naujos statybos apskritai. Didelių augimo pardavimų pastebėta srityje полимерных membranų norėdami stogo čerpėmis dengtiems stogams ir гидроизоляции. Pardavimas MF sudarė apie 3 mln m2), palyginti su 1, 5 mln 2002 m. Importuojamas medžiagas šiame sektoriuje užima 50% rinkos, kad apie'objektyviai lemia jų daugiau aukštų veiklos ypatumai. Taigi, polimerų membrana однослойных dangų jau sudaro rimtą konkurenciją битумно-полимерных medžiagų segmento Priemoka, atsižvelgiant 15-20% šios rinkos. Perspektyvos 2004 m. 2003 m. tapo vienu iš geriausių dešimties metų darbo įmonės "Techno-NICOLE". Kompanijos planus, prognozes didelių vartotojų, jau yra sudarytos sutartys - visa tai leidžia tikėtis, kad 2004 m. padidinti gamybos tęsis. Tai bus paskatinti įvesti naujų pajėgumų: balandžio baigiamas rekonstruoti VŠĮ "Крома" (k.) Рыбинск Ярославской raj. ), Birželio mėnesį planuojama pradėti antrosios linijos gamykloje "ТехноТоп" (k.) Воскресенск, Maskvos srityje), linijos gamybos наплавляемых medžiagų Нижегородском КРЗ. Dar viena vystymosi kryptį yra plėsti integruotas grandinės stogų sistemas. Bendrovė "Технониколь" birželio 2004 m. planuoja pradėti gamybą кровельной минплиты pagal ženklas "Techno" gamykloje "АКСИ" (Челябинск), kur dabar vyksta rekonstrukcija. Gamykloje "Технониколь" (k.) Vyborgo) veikia didžiausia Rusijos gamybos битумного праймера, planuojama pradžia išleidimo високов'язких мастик norėdami stogo čerpėmis dengtiems stogams ir гидроизоляции. Plečiasi pasiūla visuose segmentuose m'stogo dangos medžiagos. Jau sausio mėnesį kompanija "Технониколь" išleis naują modifikuotas битумный me "Бикроэласт". Ir kaina beveik lygi kainą kokybišką битумный me "Бикроэласт" pasižymi lankstumu į холоде -10 ° C ir теплостойкостью +85 ° C. Toje Priemoka'ateis самоклеящиеся medžiagos, medžiagos eksploatuojami кровель (veja yra, цветники) ir kitus unikalius produktus. Išvados Pagrindinis etapas formavimo subsektorių apskritai baigtas. Pramonės m'stogo dangos ir гидроизоляционных medžiagų įsisavinti platų asortimentą produktų, kuris leidžia beveik visiškai padengti esamus poreikius statybininkai. Maža dalis importo ir eksporto augimas rodo apie'objektyviai tvirtas pozicijas šalies gamintojai stogų ir гидроизоляционных medžiagų. Pagrindinis uždavinys dabar yra naujų produktų su unikaliomis savybės taikymo regionuose nuo šalčio klimatas, кровель didesnių reikalavimus patikrinimo ženklas ir pan šiuo metu pagrindiniai apribojimai plėtra asortimento ir padidinti patikimumą medžiagos yra už srityje tikrosios gamybos. Pramonės stogų ir гидроизоляционных medžiagos, susiduria su rimtomis сырьевыми apribojimus, kurie yra susiję su trūksta beveik visų pagrindinių dalių: pagrindas - стеклоткани, stiklo pluošto; битума, полимеров - СБС ir АПП; apsaugos посыпок ir kt Importo pačiu sukeldami didelę žalą padidinti produkto kaina (iki 30 - 40%) ir atitinkamai bendrą kainų augimą. Vidaus gamybos iš šių komponentų vyksta nepakankamai sparčiai. Gamintojai beveik neturi mokslinės bazės. Ekspertų dengtiems vienetai. Žinių ir patirties reikia pirkti faktiškai nuo nulio, nes систематизированы šaltiniai nėra. Pasekmė yra, trūksta šiuolaikinės teisinės bazės su кровель. Trūksta reikalavimų laikomasi terminų tarnybos кровель ir atsakomybės už jų nesilaikant veda prie занижению užsakovo reikalavimus patikimumą кровель (ypač tai susiję su бюджетным ir муниципальным klientams). Šioje situacijoje atidarymas įmonių mokslinių-techninių centrų, tokių НТЦ bendrovės "Технониколь", yra efektyviausias sprendimas. Didelę reikšmę turi keistis mokslinių-techninę informaciją, naudojant pramonės leidinių, surengti konferencijas ir seminarus. Sprendžiant iššūkius, su kuriais susiduria pramonės šaka, turi būti aktyviai деятельное dalyvauti pagal ibo "Кровля". ŠALTINIS: Statybinės medžiagos
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą