2014 m. spalio 31 d., penktadienis

Japoniškas sodas stiliaus zen

Pasivaikščiojimas sode stiliaus zen gali atrodyti įspūdingi путешествием, net jei jis visai mažas. Meistras tikrai изобразит ir kalnai, ir jūra, ir krioklys. Tvenkinys su aukso žuvis, чайные ceremonija, любование сакурой. Japonijos sodai - tikri darbai yra aukšto kraštovaizdžio tvarkymo specialistai meno, pilnas simbolių ir simbolių.



Vanduo ir akmenys - du pagrindiniai elementai, japonų sodo. Sode beveik nėra ryškių spalvų akcentai, visi yra pastatytas ant derinant gamtos formų ir faktūrų: akmens, medžio, lapų.

Gražiai цветущим rūšių japonų sode, suteikiama šiek tiek reikšmę. Jo pagrindą sudaro medžiai, krūmai ir bambukai. Искусная ir nuolatinė apkarpyti pabrėžia gražus lankstosi šakų, kurios atrodo visiškai natūralu.

Pušų ypač mėgstamas японцами. Kronos meistriškai sudaryta naudojant apdaila. Vienas iš tikslų - išsaugoti medžiai per tam tikrą dydį, kad jų aukštis yra ne превышала 3-5 metrų. Nė vienas japoniškas sodas yra ne visiškai be дланевидного клена. Jo subtili pietų листочки nepaprastai graži rudenį, kai tampa багровыми.



Centrinę vietą sode отведено kranto. Jo kraštų заросли bambuko, m'kuris шелестеніе lapai ir постукивание lagaminai, kurio vėjo ramina ir padeda meditacija. Пышными куртинами supa kranto азалии - непременный atributas japonų sodo. Pavasarį jie расцвечивают sodas savo švelniu розовыми gėlių, o vasarą радуют stora žalia листвой. Evergreen мелколистные азалии puikiai jaučiasi kašių Japonija su savo m'kurių субтропическим klimatas. Постриженные forma kamuolio arba bangų, jie sukurti struktūrinė pagrindą sodo. Garbės vieta širdyje, japonų sodas užima sakura, kuri цветет dar žiemą. Sakura norėdami японцев культовое medis, o любования jos žydėjimo - tikras ritualas.

Šertvūnai sugeba perteikti естественности kraštovaizdžio, jie puikiai смотрятся pagal medžiai, tarp krūmų, palei vandens baseinų. Ирисы - vieni iš nedaugelio цветущих žolės'янистих augalų, populiarus Japonijoje.



Nė vienas japoniškas sodas yra ne visiškai be tvenkinys ir raudonų dekoratyvinių karpovas (кои) jame. Карпы ne tik graži, bet ir неприхотливы, gerai зимуют į водоемах. Laisvalaikio metu ir meditacijos japonai mėgsta stebėti грациозными judėjimą šių рыбок. Gyvena šių žuvų семідясяті metų. Juos galima laikyti tvenkinyje į žiemą, jei jis tinkamai įrengta. Pakankamai, kad водоеме buvo sklypą gylis apie metro, ten žuvys ir перезимуют. Kai vandens temperatūra nukrenta žemiau 5 kruša. Su, jie kriaukle iki dugno, mada, kur vandens temperatūra yra visada teigiamas. Šiuo metu jiems jau nereikia maisto, o tik deguonis.

Mėgstama poilsio vieta svečiai ir šeimininkai - нависает virš vandens terasa чайного paduoti. Medžių'medinis настил tarnauja tęsinys kambarį. Kolekcija, japoniška keramika гармонирует su открывающимся iš lango dekoracijos.

Japoniškas sodas visada atrodo paprasta, bet ji yra daug paslėptas nuo akių detalių. Сотомон - vartus, vedančius į sodą arbatos ceremonija. Kad kelionė buvo неторопливым ir atrodė ilgesnis, дорожках rengia realią ir simbolinę slenksčiai, kurie lyg ir pažymi ribas įvairių sklypų sodo.

Takelis japonų sode, vingiuotos, juk kelias simbolizuoja vandens srautas. Pagal senas tikėti'duobes, kas juda tiesiai energija per разгоняется, tampa pavojingi. Prie зданиям sodo takelį visada tinka šono.



Paveikslas akmenys pritraukia dėmesį, o jų nelygybė ir необработанность verčia judėti pagal tako, lėtai, žiūrėdamas po kojomis. Taip susiformavo įvaizdis, sodo ir jo suvokimas.

Asimetrija tame tikrai yra japonų sode. Vieta atskirų elementų gali atrodyti chaotiškas, bet tai yra tam tikro žavesio.

Цукубаи - dubuo norėdami ритуального омовения prieš arbatos церемонией. Vandens зачерпывают ковшиком ir taurė rankas virš галькой šalia.

Metaforos gyvenančios japoniškas sodas. Meno kūrėjo pasireiškia умении simboliškai pavaizduoti jūros, miško ir kalnų peizažai, naudojant akmenų, smėlio, sausų medžių. Visų pirma, kuriant įvaizdį krioklio kartais обходятся be vandens.



Tiltai čia ne tik'соединяют priešingos kranto ручья. Jie simbolizuoja perėjimą iš vienos erdvės į kitą, iš praeities į ateitį. O senas замшелые plokštės tilto, kad šis perėjimas ypač paslaptinga.

Pėdsakai laiko daiktų kelia ypatingą vertę japonijos kultūra. Dainos sode преподают вищербленими akmenimis, o kaip papuošalų naudojami daiktai senovės быта.

Barjerų. Бамбуковая перекладина ant medžių'medinių столбиках ar upes pagal riedulys, перев'susijęs pririšimo priežastys, "užkirsti" takelio, siūlanti pasirinkti kitą kryptį.

Žvyras ir smėlis dažnai pakeičia vandenį sode stiliaus dry peizažas. Norėdami pavaizduoti jūrą ar upę, ši vanduo ne'privaloma. Valstybės elementas siunčia paveikslėlį, kuris vedlys sukuria, "вася" vandens specialių граблями.

Samanos ant тропах atrodo natūraliai ir живописно. Norėdami konkurso augalai ne вытаптывали, jų высаживают tose vietose, kur žmonės vaikšto retai. Įrašai, kuriems žaliai m'kaip kilimas, apskaičiuota iš любование iš toli.



Bambukai naudojamas japonijos kašių kaip statybos medžiaga tvoros, ограждений, зонтов. Jis greitai sensta atviras ir puikiai tinka pademonstruoti дзенского principo paprastumas ir естественности.

Japoniškas sodas - viršūnė ландшафтной architektūra, savotiška Visata į миниатюре, visada buvo vieta atsipalaiduoti, darbo sąmonės ir stebėti vienu metu.



© Straipsnis parašytas specialiai bendrovės ВИРА. Kai yra visiškai ar частичном naudoti medžiagų nuoroda www. eremont. lt обов'būtina

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą