2014 m. gegužės 30 d., penktadienis

Kremas visuomenės 2006-11-07 11:01:02

Statyba ir rekonstrukcija.

Kremas visuomenės
2006-11-07 11:01:02

Prekybininkai skirtingai vertina augimo pardavimų сантехнических gaminių 2002 metais. Pasak optimistai pamatyti, dabartinio metais įgyvendinta унитазов, vonių, смесительных kranai ir t. t. į 20-25% daugiau (количественном išraiška), nei anksčiau. Beje, tvirtinimo, kai kurių verslininkų, šiemet jiems pavyko padidinti pardavimus сантехники beveik 2 kartus. Pasak пессимистов, augimo tempas pardavimo сантехники 2002 metais sulėtėjo ir ne daugiau kaip 10%. Beveik tokia pati prognozė buvo metų pradžioje ir VERSLO (nr. 9 nuo 04. 03. 02 d., psl. 26, 27). Oficiali statistika liudija, kad teisus оптимисты (žr. lentelė. 1 ir 2). Pagal muitinės ataskaitos, 2002 m. liepos ukrainoje buvo ввезено keramikos раковин, умывальников, биде, унитазов, бачков ir kitų сантехнических gaminių maždaug 46, 5 tūkst. vnt., kad beveik 25% daugiau palyginti su tuo pačiu 2001 metų. Tačiau negalima pasakyti, kad taip pat žymiai padidėjo darbo užmokestis prekybininkų сантехникой. Manoma, rinkodaros, daugiausia augo parduoti pigiai сантехники (vadinamasis klasė "ekonominės"), o pardavimo gaminių vidutinio kainų grupės (taip vadinamas klasė "standard") nesumažėjo. Ir, kaip pažymi kai kurie prekybininkai, pastaraisiais metais patrauklumą "сантехники" verslo sumažėjo. VIDAUS PREKĘ Santykis pardavimo vidaus ir importo сантехники šiais metais ne претерпело pokyčių. Į количественном išraiška savitasis svoris pardavimo sanitarinių keramikos gaminių noro modernizuoti ukrainos kilmės sudaro apie 80% viso įgyvendinimą. Nepaisant įspūdingų produkcijos apimtis санкерамики į Ukrainą (žr. 36), vidaus produktai suteikia pardavėjams ne daugiau kaip 20% pajamų, ir dauguma didmenininkų ir розничников ji kaip ir anksčiau малоинтересна. Vidaus сантехнику daugiausia įgyvendinti arba statybinių organizacijų, arba atvirų rinkų arba parduotuvėse mažesnių vietovių. Nors reikia pažymėti, kad dėl padidėjusio paklausa pigus produktas, bet būtent jam priklauso dauguma ukrainos сантехприборов, pastaruoju metu ir оптовики ir розничники dažniau įtraukti juos į savo asortimentą. Be to, kai kurios prekybos įmonės tapo дистрибуторами šalies gamyklų. Tačiau dauguma prekybininkų mano, kad daugiau kaip sėkmingai skatinti prekių vidaus gamyklas turi arba pagerinti savo produktą, arba peržiūrėti kainų politiką ir platinimo metodai. Beje, pasak kai kurių verslininkų, užsienio kompanijos jau seniai подумывают apie investicijų į gamybos сантехнических gaminių į Ukrainą. Ir ateinančiais metais užsienio "сантехники" bus investuoti į ukrainos gamyklų (atsižvelgiant į tai, talpa vietos rinkoje). Kiek mums yra žinoma, vienas iš gamyklų rusijos капиталы jau "потекли". Tačiau aktyviai priedą priemonių pramonė (ypač galingų vakarų kompanijų) apribojimų несовершенством noro modernizuoti ukrainos teisės srityje investicijų apsaugos. IMPORTO Pagal oficialią statistiką, per septynis mėnesius 2002 metų tiekėjai сантехники импортировали į Ukrainą унитазов, vonių, смесительных kranų ir kitų сантехнических gaminių (be žmogaus baldų norėdami vonios kambariai) yra beveik $ 10, 5 milijonų jav dolerių (инвойсной prekės kainą), t.y. 20% daugiau, nei per analogišką laikotarpį pernai. Visų pirma, padidėjo tiekimo сантехники gamybos Kinijos, Egipto, Rumunijos, Bulgarijos, Turkijos, Lenkijos, Portugalijos, dar pusantrų metų senumo малоизвестной ukrainiečių rinkoje. Ypač ощутима plėtra kinijos prekės (beveik visų сантехнических grupių). Pasak didmenininkų, jiems kinijos santechnikos - viena iš perspektyviausių pozicijas. Ir štai kodėl: gamintojai iš Kinijos atgal į viršų dizainas сантехнических gaminių žinomų europos gamintojų. Ir siūlo savo produkciją pigiau. Taip pat išaugo pristatymo turkijos, словацкой ir lenkijos sienų сантехники, jau gerai žinomas украинским vartotojams. Tačiau, manoma apklaustų operatorių, jei apskritai spartus rinkos сантехнических gaminių santykinę svarbą įgyvendinant čekijos produktų sumažėjo. Prieš keletą metų ji обеспечивала pardavėjams 70-80% pardavimų pigiai ir vidutinio kainų grupėse. Dabar gi, pasak prekybininkų, 40-45% pardavimų "buvo suteikta" польским заводам, čekijos pats санкераміка "удовлетворяется" 30-40%. Pasak verslininkų, viena iš priežasčių mažinimo įgyvendinimo чешского prekės - silpna reklamos pagalba produktus. Netiesiogiai informaciją verslininkų patvirtina, kad muitinės duomenys. Pavyzdžiui, 2002 m. liepos buvo importuota чешских keramikos унитазов, бачков, биде, умывальников, konsolių, jei умывальников ir t. t. 11, 8 tūkst. vnt., kad apie 65% mažiau palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Šiais metais pavyko padidinti pardavimus ir paslaugų teikėjams rusijos санкерамики. Nors praėjusiais metais импортеры aktyviai ir sėkmingai продвигали ją į ukrainos rinką. Bet tada, kai kainos rusijos bendrąją produkciją išaugo paklausa jos sumažėjo. Dabar компакты (унитаз, bakelis, sėdynės dangtelis) rusijos gamybos kainuoja beveik tiek pat, kiek ir pigių modelis europos gamintojų, o jų prekes tradiciškai geriausi noro modernizuoti ukrainos vartotojų. KAINOS šiais metais esminių kainų svyravimai сантехнику nebuvo pastebėta (skirtingai nuo praeitų metų; taip pat žr. VERSLO № 9 nuo 04. 03. 02 d., psl. 26, 27). Kainų karas tarp pardavėjų beveik sustojo - vis mažiau bendrovių nesiryžta демпинговать. Оптовики beveik paleisti iš rezervų sumažinti prekybos наценки. Tuo pat metu atkreipkite dėmesį, kad europos gamintojai сантехники, kaip taisyklė, ir paspauskite select'dėl подорожанием elektros energijos ir žaliavų kasmet pakelia kainas prekę maždaug 5-10%. Ne išimtis ir šiais metais. Bet kainos padidėjimas dėl brangių rūšių сантехники импортеры bandė kompensuoti dėl savo pelno. Beje, užsienio tiekėjai, kai "įėjimo" ukrainiečių rinkoje buvo pasiūlyti savo prekę pigiau, pavyzdžiui, produktų žinomų prekių ženklų. Pažymėtina, kad ir оптовики, baimė "panika" vartotojų paklausa ir mažmenininkams, nedvejodami automatiškai didinti kainas сантехнику. Kaip rezultatas, jie padidėjo 2-3%, ir tik kai kurių rūšių сантехнических kelių gaminių prekių ženklų. Tačiau kitais metais оптовикам jau vargu ar pavyks išvengti didėjančios 5-7%. Ir, kaip matyti, ateis tau розничников поступиться savo pajamas ir sumažinti prekybos наценки 3-4% - "дергаться" galutiniam vartotojui iki kainų kilimo, pardavėjams, ne rankas. ASORTIMENTAS Kardinolas pokyčiai struktūrą pardavimų įvairių сантехнических grupių šiais metais įvyko (plačiau struktūra pardavimo rasite versle nr. 19 nuo 07. 05. 01 d., psl. 84-86). Tačiau kai kurios tendencijos paklausos pokyčių сантехприборов šiais metais наметились. Keramikos сантехприборов. Šiais metais akivaizdžiai išaugo akcijų pardavimo pigios produkcijos (prisiminkite, kaina už cd - $ 60-100). Dabar ji suteikia pardavėjams 60-70% viso įgyvendinti санкерамики (количественном išraiška; palyginimui: pernai - 55-60%). Dauguma verslininkų pastebėjote, kad pastaruoju metu galutiniai vartotojai, skirtingai nuo statybinių organizacijų, renkantis сантехники net "ekonominės"-klasės orientuojasi ne į kainą, prekės, o jo dizainas ir funkcionalumas (kad dar kartą patvirtina: gyventojų pajamos auga). Kai kurie "pažangių" gamintojai, уловив užklausų iš potencialių pirkėjų, tapo sunkiai tobulinti modelį "ekonominių" унитазов ir умывальников, kad поспособствовало esminių skatina jų pardavimus. (Atkreipkite dėmesį, anksčiau toks dizainas bei funkcionalumas buvo būdingas tik kurios nors vidutinio ir brangiau kainų grupių. ) Rezultatas sumažėjo pardavimo сантехники vidutinio kainų grupės (matyt, pajamos gyventojų prie jos kaina dar nėra доросли). Paklausa yra pats brangių produktų išliko stabili, o jos pardavimai augo proporcingai bendrą augimą įgyvendinimo сантехприборов. Nes dizainas, funkcionalumas ir dydis сантехнических gaminių ėmė žaisti первостепенную vaidmenį, kai pardavimo, atkreipkite dėmesį kai kurios funkcijos asortimento formavimas. Šiais metais ji vyko pagal "диктовку" vadinamasis скандинавского dizainas (pvz., mažėja кверху смывной bakelis). Taip pat prekybininkai расширяли asortimentas prekių paklausa šiemet pastebimai padidėjo, pvz.: · унитазами mažų dydžių. Apskritai-tai, tai nenuostabu, atsižvelgiant į tai, nedideli ploto vonios kambariai ir tualetai daugeliu butų; · unitazai su jas išleidžiant vandens ratu ir apatinės подводом vandens сливной bakelis (toks унитаз sušunka mažiau triukšmo, kai spausdinsite vandens, kas ypač aktualu naktį); · сантехническими firmos, turintiems specialių полимерными покрытиями, kurie neleidžia purvo забиваться į микроскопические poras ant глазури. Jei anksčiau panaši santechnikos buvo pateikti tik klasėje "apartamentai", dabar tokie danga su'atsirado ir gaminius klasės "prestižą"; · baldai, skirtas ir vonios kambariai. Tokia baldai per pastaruosius dvejus metus ėmė siūlyti ne tik vakarų europos tautos gamintojai, bet ir ukrainos, lenkijos, чешские, ir kainos į ją sumažėjo. Смесительные kranai. Kaip pažymi visi be išimties prekiautojams, sparčiai auga kinijos pardavimo смесителей. Jie palaipsniui išstumta iš rinkos польскую ir rusijos bendrąją produkciją. Populiarumą kinijos смесителей paaiškinama tuo, kad jų dizainas yra nukopijuotas nuo europos gaminių, o kaina mažesnė. O tas faktas, kad kokybė kai kurių смесителей iš Kinijos menki, dauguma украинцев užkirsti akis. Ir toliau didėja įgyvendinimas однорычажных (su rutuliniu vožtuvu) смесителей. Tuo pačiu metu mažėja paklausa "двуручные" maišytuvai, ką ir manyti VERSLO kovo mėnesį (žr. nr. 9 nuo 04. 03. 02 d., psl. 26, 27). Vonios, dušo kabinos. Šiais metais, padidėjo pardavimai акриловых vonių. Dabar jie teikia pardavėjams 30-35% viso įgyvendinti vonių (количественном išraiška). Verslininkai aiškina tai tuo, kad pagaliau suveikė principas "ОБС" ("vienas baba pasakė... "). Vartotojai pradėjo gauti kai padorus atsiliepimai apie šią produkciją iš tų, kurie naudojasi ja per jau keletą metų. Порадуемся ir už šalies gamintojai vonių. Vartotojas "ne, apibendrinti" - jis pasitiki vidaus tiekėją, prekės ir įsigijo 25% daugiau nei 2001 metais. Dėl дешевизне šiais metais išaugo pardavimo rusijos чугунных vonių, maždaug 75% (žr. lentelę. 2 psl. 39). Sumažėjo pardavimai turkijos produktus. Turkijos ketaus vonios, kaina palyginti su испанскими. Pasitikėjimas tą patį, kad paskutinis iš vartotojų virš. Akivaizdu, kad 2002 m. наблюдался pardavimų augimas чугунных vonių ispanijos gamintojų. Prekybininkai pastebėjo, kad padidėjo paklausa, dušo kabinos, nors jų populiarumas pasiekė europos lygį - akcijų pardavimo dušo kabinų į сантехническом rinkoje yra 5-7% (количественном išraiška). SKATINIMAS 2002 m., skaičius didmeninės prekybininkų сантехникой (jie gi - импортеры) ne padidėjo. Dauguma užsienio gamintojų sudėtis savo prekiautojai ne поменяли. Tačiau kai kurie импортеры, bando pritraukti mažmeninės plataus asortimento, išplėtė jo сантехникой kitų fabrikų. VERSLO dvejus metus (nr. 38 nuo 18. 09. (2000 m., psl. 62-64) aprašinėjo struktūrą, realizavimo сантехники ukrainiečių rinkoje. Per tą laiką jis keletą pasikeitė (žr. schemą). Skaičius importuotojai, kurie neturi savo розницы (įgyvendinti į опте iki 90% ввезенной produktų), negailestingai mažėja. Dauguma mažmeninės prekybos įmonių обзавелись savo салонами-parduotuvės. Pasak verslininkų, dažnai prekiautojai atidarys parduotuves paramos įvaizdį, naudojant juos paroda-pardavimas produktus. Tačiau savo mažmeninės prekybos vietose оптовикам pavyksta įgyvendinti vidutiniškai 25-30% bendrų pardavimų сантехники (žr. pav. 1 psl. 39). O kai импортеры, turintys разветвленную tinklo mažmeninės prekybos taškų, "įrodė", pardavimo iki 90% viso pardavimo. Be to, kai kurios įmonės didelę dalį produktų сбывают per savo statybos firmos. Kaip ir anksčiau, toli gražu ne visiems užsienio фабрикам pavyksta išspręsti santykius su savo tarpininkais. Paprastai, gamintojai apsiriboja išduodama rekomendacijų оптовикам gana teisingai santykius tarpusavyje. O prekiautojai vieno ir to paties gamintojo ne itin церемонятся vienas su kitu, влезая "svetimi" realizavimo rinkas. Pasak prekybininkų, neretai gamintojai, patys kalti dėl situaciją. Jie yra gyvybiškai suinteresuotos padidinti pardavimų apimties. Todėl dirbtinai riboti realizavimo rinkas konkretaus pardavėjo jiems būna nebeįdomu. РОЗНИЦА Per pastaruosius metus dalis pardavimų сантехники atvirų rinkų sumažėjo maždaug 10-15%, ir sudaro 40-45% viso pardavimo сантехники, o 50-55% parduoda parduotuvėse. Tačiau miestuose, kur yra didžiulis atviras rinkas (pvz., Харькове - "Барабашова", Одессе - "7-ąjį kilometrą"), daugiau kaip 50% сантехники parduodama būtent turgus. Be išimties, visi prekybininkai pastebi skaičiaus didinimas specializuotų parduotuvių. Строймаркет su мультітоварним asortimento kol sudaro jiems rimtą konkurenciją. Pardavimų SKATINIMAS PARDAVIMO Plačiajai reklama prekių сантехнических gaminių pardavėjai beveik nebūna. Nors laikas nuo laiko kai kurie vakarų bendrovės "pradeda" į mažmeninės prekybos taškus reklaminės akcijos su вручением dovanų perkant juos сантехники arba sumažina kainas į atskiras modelis per tam tikrą laiką. Informacijos verslininkų, Ukrainoje, labiausiai aktyviai reklamuojami produktai prekių IDO (Suomija), Gustavsberg (Švedija), КOLO (Lenkija). Be to, kai kurie gamintojai su malonumu pateikia дилерам (už mokestį arba nemokamai) prekės ženklo prekybos įranga. Nors gandai, оптовики beveik насильно verčia daugelio gamintojų suteikti jiems tokią paslaugą. Pažymėtina, kad kitais metais, gamyklas bus daugiau dėmesio reklama prekių ženklų. Pasak Washi КОВАЛЯ, kaip generalinio direktoriaus, AB "Киевский tarptautinis контрактовый mugių", минувшей rudenį statybos parodoje užsienio prekių ženklai teiktų daugiausia prekiautojai. Tačiau jau 2003 metais parodoje ketina priimti tiesiogiai dalyvauja 10 gamintojų iš Italijos, Ispanijos, Lenkijos, Čekijos. Пов'tai susiję, visų pirma, didėjant pardavimų сантехники į Ukrainą. Antra, pastaraisiais metais, kaip jau minėta, daugelis импортеры išplėtė savo asortimentą įvairių prekių ženklai. Dauguma pačių prekiautojų užsiimti aktyvia reklama konkrečių TM netinkamas. Prie to paties jis reikalauja didelių piniginių priedų. Iš esmės jie nori surengti mokomieji seminarai tarp mažmenininkų ir statybininkai, dalyvauti statybos parodas, reklamuoti dažniau savo įmonę, o ne tikrą produktą. Kadangi panašių produktų kainos daugiau mažiau выровнялась, dabar оптовики bando pasiekti vietos mažmeninės prekybos parduotuvių, siūlanti platų produktų asortimentą, didinti dydžiai ir terminai prekių paskolas arba pateikdami prekę įgyvendinimo. RINKA SKAIČIAIS Prekę, реализуемый rinkoje, vonios, unitazai, умывальники, dušo kabinos, kranai ir maišytuvai, baldai, skirtas ir vonios kambariai. Pardavimai 2002 m. (prognozė) - $ 50-52 mln. Daug operatorių - importuotojai - 70-80, didelių - ne daugiau kaip 10 šalies gamintojai - ne daugiau kaip 10. Dalis importo ir vidaus produktų - 80% - импортная, 20% - vidaus produktas (pinigų išraiška) Rinkodaros skaičius 1 Lentelė Importo plieninių vonių į Ukrainą * Šalis Skaičius, tūkst. vnt. 2002г. iki 2001 m., % 2001 m. 7 mėn. 2001 m. 7 mėn. 2002 m. Ispanija 9429 4182 7801 187 Vokietija 2232 1612 5585 346 Slovakija 13 144 6092 6957 114 Čekija 43 378 20 034 19 267 96 Portugalija 958120 4406 3672 Turkija - 1722 - iš Viso 73 636 34 546 46 270 134 2 Lentelė Importas чугунных jumis Ukraina * Šalis Skaičius, tūkst. vnt. 2002 m. iki 2001 m., % 2001 m. 7 mėn. 2001 m. 7 mėn. 2002г. Rusija 12146 5527 9703 176 Ispanija 2731 1241 2567 207 Prancūzija 854 588 1355 230 Turkija 5178 4140 1115 27 Vokietija 1936 89245275 Viso 23995 11797 153 $ 130 * Pagal Госкомстата. PROGNOZĖ · kitais metais, manoma, kad pardavėjams, pardavimo сантехнических gaminių padidinti maždaug 10%. · Didmeninės kainos импортную сантехнику auga 5-10% - priklausomai nuo to, kokią politiką skatinti produktus pasirenka tą, kurio kaina gamintojų ir импортеры. · Pastebimų padidinti skaičių сантехнических parduotuvių nėra vyks. Pasak kai kurių verslininkų, didelis poreikius "daugiau" salonai-parduotuvės, esant dabartinėms talpos rinkos nėra. · Be to, kol nėra labai padidės gyventojų gerovės, "rinkos" розница завоеванный į сантехническом rinkos "atramą" ne отдаст. · Kitais metais skyrocket konkurencinės kovos tarp оптовиками už skatinimas prekės į parduotuves, esančias mažuose provincijos šakas miestuose. · Vakarų gamintojai bus активнее užsiimti skatinimo сантехники Ukrainoje - skirstymo reklama. EKSPERTAI SAKO Ruslanas ЯКУБЕЦ (27), vadovas prekinis krypties "Santechnikos" įmonių grupės "Альтера" (p.. Харьков; data švietimo grupės - 1994 h): - Kaip ir buvo, ekspertų мартовском apžvalgoje ("VERSLO nuo 4 2002 m. kovo mėn. - Auto. ), pardavimai 2002 m., palyginti su tuo перио-namas praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 5-7% (количественном išraiška). Labiausiai padidėjo pardavimo sienų сантехники (unitazai ir умывальники), autoriaus vietoje - maišytuvai ir priedai, vonios kambarių. Paskutiniame vietoje pagal dinamikos atskirai - vonios ir dušo kabinos. Skaičiaus didinimas tiekėjų сантехники "ekonominės"klasės gamina sumažinti kainas, o atitinkamai ir uždirba. Todėl patrauklesnis lieka prekyba сантехникой "liukso"klasės. Salonai-parduotuvės, kuri specializuojasi brangių produktų, daugiau прибыльны ir reikalauja mažesnių investicijų, nes beveik visą savo prekę привозится pagal užsakymą. Man atrodo, kad tokia padėtis ir tendencijos rinkoje сантехнических gaminių vargu ar keisis artimiausiu metu. Ruslanas КИСЕЛЕВ (31), rinkodaros vadybininko atstovybės bendrovės "Санитек Colo" (p.. Kijevas; prekinis ženklas KOLO; švietimo data - 1999 metais; valst - trys darbuotojo): --- šiais metais sustiprėjo konkurencija kovoja pigūs kainų segmente (iki $100 už 1 cd - унитаз, bakelis, dangtelis, reguliuojamas) - atsirado naujų produktų gamintojų iš Bulgarijos, Rumunijos, Kinijos; модифицировали jau esamų modelių gamintojai, esantys rinkoje. Tai paaiškinama tuo, kad šis rinkos segmentas yra didžiausias pagal gamybos pardavimų kiti importo сантехники ir labiausiai gerai pateikiamais рознице. Populiariausias, kaip ir 2001 metais, lieka vadinamosios "скандинавский" dizainas санкерамики, kuris aplieti kartus сантехники daugelio gamintojų. Todėl, galbūt, artimiausiu metu rinkoje bus reikia сантехнических gaminius naujų formų. Taip pat galima paminėti, kad šiame segmente "ekonominės" pasirodė produktai su sporto funkcijomis, kurios anksčiau buvo būdingos tik brangus kurios nors (pavyzdžiui, apatinis подвод vandens bakelis, sistema смыва, leidžianti taupyti vandenį). Sergejus ГАРБУЛЬ (38), vyresnysis vadybininkas bendrovės "Зомет-Ukraina" (p.. Kijevas; švietimo data - 1995 metai; personalo - 15 darbuotojų): --- šiais metais žymiai padidėjo tiekimo į Ukrainą kinijos сантехники, ypač - смесительной ir запорной armatūros. Pavyzdžiui, pigesnių kinijos maišytuvai jau beveik stumti iš rinkos panašią польскую produktus (nukopijuoti išvaizdą). Manau, kad dabar оптовикам pelningiau prekiauti pigūs rūšių сантехники. Tačiau pastaraisiais metais didmeninės наценки šią produkciją tiek sumažėjo, pastebima, kad демпинг. Tačiau kai kurios kompanijos-ne naujokai palieka bandymų užsiimti prekyba сантехникой. Pavyzdžiui, столичном rinka šiais metais sulaukėme penkių-šešių naujų prekybos įmonių. Be to, kai kurie periferinės įmonės šiais metais atidarė sostinėje savo atstovybes. Andriejus ЗАВГОРОДНИЙ (27), generalinis direktorius atstovybės turkų концерна Kale Group Ukrainoje ir NVS šalių (d. Kijevas; prekinis ženklas Kalevit; švietimo data - 1995 metai; personalo - 10 darbuotojų): --- metų pradžioje daugelis užsienio gamintojų bandė pakelti kainos сантехнику, nes jiems nėra labai pelninga parduoti prekę сложившимся kainomis. Bet оптовики ir toliau reikalauti, gamyklų nuolaidų, kad būtų atlikti numatyti apimtis parduoti. Todėl, gamintojai turėjo grąžinti kainų į ankstesnį lygį. Tuo labiau, kad dabar mes didmenininkai yra platus pasirinkimas prekių. Pavyzdžiui, per pastaruosius metus padidėjo pristatymo сантехники kinijos gamyklų. Beje, į rusijos rinką kinijos produktai yra jau apie dvejus metus. Ir dabar likimas jos pardavimas MF labai didelis. O Ukrainoje, kaip žinoma, įvykius, vykstančius į rusijos rinką, kartojasi su двухгодичным vėlai. Sergejus КИРИЧЕНКО (49), direktorius, parduotuvė "Santechnikos į Подоле" (p.. Kijevas; švietimo data - 2002 m.; valst - šešių darbuotojų): --- kitais metais pardavimų apimtys сантехники užaugs maždaug 20-30%. Сантехнические gaminiai turi подорожать maždaug 10%. Tai susiję su tuo, kad užsienio gamintojai pradėjo didinti kainas. Šiais metais beveik visi pagrindiniai импортеры обзавелись savo салонами-parduotuvių. Dėl augimo paklausa сантехнику (maždaug 30-40% palyginti su praėjusiais metais) atidaromos сантехнические parduotuves net mažose огородах. Jei šį skaičių stambių didmenininkų rinkoje beveik nepasikeitė. Розничников pat dirbant su оптовиком pirmiausia domina platus asortimentas ir palankios sąlygos grandinės (pvz., padidinti laikas yra atidėti mokesčių). Matyt, todėl daugelis импортеры šiais metais išplėtė savo asortimentą produktų, naujų užsienio fabrikų. Mykolas MAIŠŲ (40), komercijos direktorius, " TD "Carmen" (p.. Kijevas; švietimo data - 1991 h): --- Сантехнический verslo jau сложился, apmokėta ego sumažėjo, ir su požiūriu, investuoti į jį, prarado patrauklumą. Todėl artimiausiu metu naujų didelių ūkio subjektų vargu ar įmanoma. Be abejo, tam tikrų pokyčių į сантехническом rinkoje vyks: kas bus, kas tada bus, tikrai keletas smulkių operatoriai užaugs iki vidutinio dydžio ir turės įtakos atskirų segmentų rinkos. Nors šis procesas yra pakankamai ilgas. Ryšium su labai sumažėti mažmeninės prekybos kainų сантехнику ir tai, jog jų dar labiau sumažinti sustiprėjo kova dėl prekės ženklų, kaip sėkmingai skatinti produktus jokių gamyklų, o taip pat įsipareigojimą ei leidžia tikėtis papildomų nuolaidų ir metinių premijų. Jau dabar atidaromi firminių parduotuvių vienos prekės ženklų, pavyzdžiui, KOLO, kuriose pateiktas visas spektras produktų gamyklos. Aš tikiu, kad ir toliau ši tendencija sustiprinti. Šiais metais rinkoje atsirado daug pigių ir, kas malonu, kokybės produktų iš постсоциалистических šalių (pvz., болгарской gamyklos Vidima, rusijos Santek), o taip pat сантехники iš Kinijos. Didelį potencialą iš vidaus gamyklos "Днепрокерамика", produktai, kurioje yra ne prastesnės kokybės importuojamiems. Tačiau, mano nuomone, nepakankamai brandus kainų politika gamyklos daro неинтересной norėdami didmenininkų darbą su savo produkcija ir tokiu būdu stabdo jos masės atsiradimą rinkoje. Marina БОГДАНЕНКО (40), direktoriaus pavaduotojas ТПК "Бест Line" (p.. Kijevas; švietimo data - 1995 metai; rajonas - 300 darbuotojų): - Dabar pirkėjai vis labiau domisi dizainu ir funkcinių charakteristikų сантехники, o taip pat kokybės keramikos. Todėl mes atrinko efektyviausias, mūsų požiūriu, kaip skatinti prekės - organizuotas mokymo seminarus, prekiautojai - kompanijos partnerių, padėsiančių gauti didžiausią informacijos apie funkcijas prekių (pvz., paskutinis seminaras buvo skirtas produktų ispanijos gamyklos Bellavista). Tai yra žymiai ekonomiškiau reklama spaudos leidiniuose, kuriuos dėl masinio vartotojų
ŠALTINIS: Verslo

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą