2014 m. kovo 31 d., pirmadienis

Stilingas perdaryti staliukas savo rankomis 2008-12-25 12:00:37

Statyba ir rekonstrukcija.

Stilingas perdaryti staliukas savo rankomis
2008-12-25 12:00:37

Parduotuvėse baldų pasirinkimas yra didžiulis, bet skonis ir кошельки. Tačiau šiame straipsnyje, aš siūlau Jums padaryti perdaryti staliukas savo rankomis. Neskubėkite išeiti iš šio puslapio, дочитайте straipsnį iki galo ir Jūs įsitikinkite, kad surinkti tokį staliuką padaryti bet мастеровому vyrui per vieną vakarą. Viskas labai paprasta ir svarbiausia iš pigių medžiagų.
stilingas perdaryti staliukas savo rankomis, nuotrauka 1


Priemonė.
Patiko mano mėgstamiausia электролобзиком ir mano mėgstamą дрелью. Norėdami распила ламинированного FAIL. tvark., tada nusipirkau specialią бошовскую пилку norėdami лобзика. Grąžtai aš skersmuo 8mm.

Medžiagos.
Gaminant stalą aš nusipirkau ламинированное FAIL. storis 16 mm. Man tai kaina 600 lt.

Tvarkyti торцов aš lankstus N-formos profilis su tekstūra tinkama текстуре ir žiedai lapų FAIL.. Lankstus profilis aš применял faktūrą, apima detalė iš abiejų pusių ir nereikalauja griovelio montavimo projekciją tvirtinimo.

Tvirtinti.
Tvirtinimo detalių man patiko шкантікамі. Сажал juos į klijai "Хват".


Taip pat amatų stalo man užtruks šiuos veiksmus:

1. Колесики - su tvirtinimu ant plokštumos ir varžtai jų jungtys.

2. Klijais приклеивания profilį FAIL. tvark., tada - aš "Skystos vinys".

Išplanavimas ir распиловка.
Накладывал į FAIL. tvark., tada įterpti iškirptus выкройки detalių. Обводил jų planetoje. Tada kur galėjo - процарапивалі grandinę aštriu vinis to, kai распиливании ne скалывалась FAIL.. Пилил iš išorinės pusės dalys.


stilingas perdaryti staliukas savo rankomis, foto 2
stilingas perdaryti staliukas savo rankomis, foto 3
stilingas perdaryti staliukas savo rankomis, size 4

Į викройках norėdami столешницы ir statytuvo dugno turi būti распечатал grandinę пристыкованным jis girdimas visada. Išgyveno šie kontūrai detalės, praleido centrinę liniją. Разметил trys angos шкантов. Просверлил сверлом 8mm gylį maždaug 12мм. Kontrolės gręžimo gylio наклеил į grąžtas mėlyną изоленту.


Vidaus galuose jis girdimas visada разметил skyles po шканты norėdami išlaikyti lentynos. 8 mm nuo pradžios lenkimo ir 8 mm nuo plokštumos dalys.

Apdailos торцов.
Visi торцы apdorojo наждачкой натянутой ant butas брусок. Jei vaizdo kontrolė labai padėjo man процарапанную linija. Prie jos зачистил ir visas kraštas sklandžiai. Reikia stebėti statmenai plokštumos galvutę detalės plokštumos бруска su наждачкой, kitaip kai стыковке detalių bus matomas poras.

Toliau промазывают торцы detalių "Жидкими гвоздями" ir uždėjau ant торце profilis. Стыковать profilis taip.


Svarbiausia laikyti statmenai prie plokštumos galvutę detales. Toliau šiek tiek дорезать apatinis profilis, pašalinti apdaila. Стыковался turiu profilis, taigi beveik idealiai! Tiksliau moku apdailos profilis, jeigu jį pirmiausia наклеить, o jau tada tik apkirpti. Резал aš vis торцу.

Lentyna ir atšakos aš стыковали taip. Наклеил profilio atšakos. Проработал profilyje angos шкантов - ten, kur bus крепиться lentyna. Промазал торец lentynos klijais. Su'объединил lentyna ir ножку naudojant шканта bet be klijų (kol kas). Одел profilis, lentynos, paspausdami jo profilio atšakos. Priešingoje profilis обрезал pagal торцу.


Neskubėkite trinti klijai выжатый iš po profilio paviršiaus detalės iš karto. Leiskite jam šiek tiek подсохнуть. Tada bus lengviau содрать. Kitaip tik dar labiau испачкается detalė.

Surinkimas столика.
Kai visi торцы обклеіни profiliu ir klijai высох - pradėjo surinkimas.

Įdėjote į kalnų шкантікі, iš anksto промазав skylės klijais "Хват". Šiek tiek подстучал juos plaktuku, kad geriau lipa. Svarbiausia ne переборщить su jėga poveikio, galima проломить plonas sluoksnis FAIL.. Насадил atšakos 2 рядомстоящіе atšakos.


Įdėjote į jų шканты jei norite su'vienybę atšakos su полкой (taip pat iš anksto промазав skylės klijais). Насадил į šiuos шканты lentyna. Įdėjote шканты jei lentynos likę atšakos. Toliau окуратно насаждал atšakos шканты į днище stalo, tuo pačiu metu насаживая lentyna ant шкантік. Įdėjote шканты į столешницу. Susijęs шканты столешницы su angomis po jų kojomis ir surengė. Aš прижимал geriau klijavimui dizainą гирей ir 3 kibirus vandens - tai kas buvo po ranka. Įdėti prekes į столешницу virš kiekvienos ножкой.

Per parą, kai klijai высох, прикрутил колесики. Štai ir stalas paruoštas!


Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą