2014 m. gegužės 2 d., penktadienis

Garažų kijevas, metalinis garažas, statyba, garažas, разборный garažas, geležies, metalinių garažų pardavimas, gamybos garažą, foto garažas, mūrinis garažas, garažų pardavimas.

Mūsų darbas
  • Бытовки-вагончики
  • Blokas moduliai
  • Ангары, sandėliuose
  • Garažų
  • Plovimui
  • Tvoros
  • Balkonai
  • Laiptai, turėklai
  • Skydeliai, susilieti
  • Grotelės į langą
+38 (044) 223-25-08

+38 (067) 445-08-25

ab * zabudova. kiev. ua
Įkeliama...

Įkeliama...

Garažų

Garažų statybos, pardavimai

Garažas bus apsaugoti Savo automobilį nuo vagių, įbrėžimų, oro sąlygų. Mūsų įmonė изготавливает metalinių garažų. Mes siūlome garažų kaip standartinio dydžio 3m pločio, 5m ilgio ir 2m aukščio, tiek ir pagal individualų užsakymą. Galima įvairi komplektacija garažas, ji gali būti su vienu arba двускатной stogu, turėti duris ar langą, распашные arba pakėlimo vartai. Garažų turi metalinis karkasas обшитый aukštos kokybės профнастилом (spalva Jūs galite pasirinkti patys), kuris suteikia jam tam tikrų privalumų prieš цельнометаллическими гаражами: Metalinių garažų, kijevas, pardavimai

  • garažas iš профнастила nėra veikiami korozijos;
  • lengvai pervežama ir užlenkta;
  • garažų gali turėti aukštį vartų iki 2,8 m;
  • garažų turi puikią estetinės kokybės, o dėl galimybės gamybos garažo окрашенного профнастила lengvai впишется bet atostogų kaime ar придомовой экстер'иер .

Reikėtų pastebėti, kad pastaruoju metu разборные metalinių garažų turi didelę paklausą. Mūsų garažų labai greitai montuojamos ir демонтируются, jie lengvi, todėl mes galime pristatyti juos į bet kurį miestą ukrainos.

Jeigu Jūs nusprendėte statyti namus savo automobiliu patys, šis straipsnis skirtas Jums.

Bene kiekvienas šeimininkas загородной nekilnojamojo turto, kaip taisyklė, turi savo žinioje dar ir geras automobilis. Siekiant išsaugoti железного arklys tinkamos būklės, bet kuriuo metų laiku, reikia turėti ne mažiau kaip baldakimu, o geriausia - garažas.

"Namas" automobilį yra kiek įmanoma arčiau važiuojamosios dalies, šis sprendimas leidžia "nužudyti" du paukščiai vienas akmuo: pirma, vairuotojui patogiau išvykti ir'съезжать į sklypą, antra, vyksta taupymas aikštėje pat sklypo, jei pats organizuoja garažas tolimojoje nuo pagrindinių kelių, vieta, tai teks daryti ir po'въездную kelią. Labiausiai paplitusių medžiagų, kurie yra naudojami sukurti garažo: metalo, cemento, betono blokeliai, асбестоцементные plokštės, сборный arba монолитный железобетон.

Į загородном perdavimo dažniau garažas turi daug įvairių funkcijų - dirbtuvės, rūsys (laikinojo saugojimo produktų), ir sandėlis, kur meistras suranda nereikia (šiuo metu), bet naudingų dalykų. Reikia papildomų patalpų, taip pat negalima pamiršti, kuriant "namuose" automobilį. Rekomenduojama statyti garažas šiek tiek aukščiau žemės lygio, kad nebūtų galima patekti į vidų jo паводковых vandenų - "конюшня" turi būti sausas, šiltas (temperatūra nuo keturių iki n'penkių laipsnių Celsijaus) ir yra saugus. Klasikinis garažas įrengtas электропроводкой, ventiliacija, taikant стеллажами. Kartais būna santechnika, ką, beje, yra labai pageidautina. Paruošimo aikštelės, kur įvyks kūrimas garažo galima pradėti tik pažymėjus statybinių medžiagų.

Pirmiausia reikia užtikrinti конструктивную stabilumą garažas, kam сооружается tape pagrindą naudojant gelžbetonio lentų arba betono iš монолита (storio n'prieš penkiolika-dvidešimt centimetrų bus pakankamai). Šiuo atveju savininkas, sklypo vėlgi "žudo" dviejų "šeimynėlė": tape pagrindą gali tarnauti kaip grindys, o taip pat pagrindinio pagrindo garažas, tai yra sienos.

Norėdami pastatyti tape drive pagrindo būtina pašalinti gruntas gylį, maždaug vienodą jo storis (n'prieš penkiolika-dvidešimt centimetrų). Tada vyksta įvairūs ateities pastatai, užsikimšti vinys, kurios натягиваются specialios virvutės. Atsižvelgiant į žymėjimo роется котлован. Svarbu atkreipti dėmesį, tipas grunto aikštelės! Jei tai molis, tai jo gylis gali būti lygi vienam метру, jei dry smėlio grunto - iki aštuoniasdešimt centimetrų. Užbaigus darbus su котлованом reikėtų pradėti kurti monolitiniai железобетонной plokštės. Norėdami pradėti savininko sklypo reikės medžių'medinis kanalas be днища, į vidų kurio насыпают smėlis, laiptais jį iki trijų sluoksnių гидроизоляционного medžiagos (pvz., энергофлекс, putų lenta ir kt. ) Ir, galiausiai, gale etapas - montavimas, geležies armatūros iš geležinkelius прутьев ir užpildo betono, skiedinio.

Jūs кирпичного garažo sienos dažniausiai yra daroma naudojant dviejų tipų plytų spalvos balansas силикатного arba įprastos raudonos. Storis - dvylika centimetrų, kad yra pusmetį kraštas plytų. Kai sumontuojami sienų garažo galite kreiptis į įdomių spręsti, kad jų vidurio ir kampai iš plytų stulpai (25х25 cm). Todėl garažas tampa šiek tiek erdvesnė, nes nišas tarp столбами оборудуются lentynas.
Jei garažo tipas stogas yra ne tokia svarbi (gali būti односкатной, o taip pat двускатной), tačiau ji turi gyventi pagal maža уклоном - dešimt-n'penkiolika laipsnių. Ištisinė обрешетка tiesiamas ant medžių'medinių стропила. Norėdami гидроизоляции galima naudoti ne mažiau kaip trijų sluoksnių рубероида, po to jį reikia dulksna karštu битумом ir, galiausiai, обсыпать smėliu. Рубероид yra puikus sprendimas - į šiuolaikinėje rinkoje yra daug kitų medžiagų, kurie nesutampa su kaina ir kokybe, todėl yra tiesiogiai proporcingas eksploatavimo terminą. Į sąrašą populiariausių stogo dangos medžiagos įeina: rūšių sienų ir cemento-песчаной черепицы, битумная черепица, ондулин, gofruotas arba cinkuotas lapas ir t.t.

Suprantama, kad nustatant, kiek įsigytą кровельного medžiagos savininkas sklypo atsižvelgiama į: tipas medžiagos, išmatavimai garažo ir kampą stogo. Be to, per свесов su keturių pusių reikia turėti maždaug n'prieš penkiolika-dvidešimt procentų daugiau nuo pradinio kiekio medžiagos. Mažiausia garažas, kuris gali уместиться klasikinis lengvasis automobilis, turi dydžiai nuo 325х630 centimetrų.

Teisingiau tik statyti ne vieną, o dvi poros распашных metalo vartai su антикоррозийным danga. Pirmoji pora prie vartų bus atsakingas už'privažiavimas gatvės pusės, antrasis - už išeina į vidinį kiemą, sklypo (dažnai iškyla būtinybė prevencijos automobilį ar paties garažo).

Statybos garažo palyginti su minimaliomis matmenys (325х630 cm) створки vartų rekomenduojama turėti apie kairės pusės garažas, o ne per vidurį (taip lengviau išlipti iš automobilio). Iš vidinės pusės выездных vartų обов'būtinai turi būti laimikis, šis sprendimas leis savininkui garažo lengvai atidaryti ir uždaryti vartus į непогоду. Alternatyva "brangiau" paprastiems распашным vartus galima laikyti priskyrimai ir pakėlimo vartai, kuriomis galima valdyti naudojant pagalba.

O dabar grįžkime prie klausimo, ventiliacija. Выхлопные dujų вытягиваются per vamzdį iš асбоцемента, kurių skersmuo ne mažiau kaip n'ятнадцяти centimetrų. Taip pat, joje turėtų dalyvauti priedai ir колпак. Langai į plytų гаражах вырезаются.

Jei automobilio savininkas planuoja panaudoti garažas ištisus metus, jį patartina утеплить. Spręsdamas dėl statybos смотровой duobės turėtų būti itin atsargūs.

Daryti ją galima tik tuo atveju, kai lygis грунтовых vandenų toliau trijų metrų. Kitaip nereikalingos drėgmės išgarinimo, pasak specialistų, gali sukelti korozijos днища automobilį. Statybos смотровой duobes naudoja medžių'яну опалубку, tada бетонируют ir sienos, o viršuje iš kraštų įstatyti skirtukus, dėl to, kad ratai ne automobilio соскальзывали. Taip pat rengiama vandens nutekėjimo kryptimi канализационной tinklo.

Dažnai laimingas обладатели namus aplankyti savo puikių dvarų tik vasaros laikotarpiu. Šiuo atveju, protinga būtų atsisakyti sukurti garažas, vietoj kurio bus pastatytas specialus patalpos aukštis-du - du su puse metro.

Patalpos yra konstrukcijos iš metalo profilių-vamzdžių (skersmuo maždaug keturių centimetrų), kuris yra pagal perimetras aikštelės, į juos pats kartu sijos (tai gali būti бревна, kurių skersmuo iki dvylikos centimetrų) ir брусья (10х10 cm). Tinka tik односкатный tipas stogo. Kuolai turėtų закопать į žemę ne mažiau kaip metrą, o tada supilkite betonu. Patalpos gali apsaugoti nuo nerijos lietaus, nustatant, kad papildomų sienelės-ekranai.

Galutinis etapas, kai įranga garažo yra jo tiekimas . Norimą maitinimo įtampa - 220 Voltų.

Yra du variantai, протяжки laidų - заземленных vamzdžių iš metalo arba коробах iš plastiko. Заземляются laidai taip: ne "namų" mašinos giliai į žemę (pusę metro) вбивается, metalinis vamzdis, prie kurio приварен varžtas. Tiesiogiai prie болту ir bus pridėtas laido įžeminimo. Varža turi būti ne daugiau kaip 0, 4 Omai.

Siekiant apsaugoti garažo nuo įsilaužėlių naudojami: slapta vaizdo stebėjimas judesio jutiklis (jei pasirodys žmogaus užsidega šviesos ar pasigirsta koks nors signalas).

Šaltinis - dizstyle


Šaltinis: http://www. zabudova. kiev. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą